Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    4004 jau dirbantis. Šiandien 29 maršrute. Gerai, kad bent 29 ilgi autobusai dirba, nes 59 trumpų neužtenka, šiandien Gariūnuose mačiau sausakimšą 502. Savaitgaliais į 59 neprošal būtų ilgi autobusai, dabar bumas Gariūnuose prasidėjęs tai žmonių daugybė.
    Taip pat šiandien mačiau 68 800 švieslentėj ,,Žemieji Paneriai''...
    Paskutinis taisė Mantas95; 2014.11.08, 13:35.

    Comment


      Šiandien:
      2G 3001 ir 3005.
      1G 710 ir 728
      6G 730
      5G 527
      Daugiau mano nuotraukų >>
      Mano rajonas ir apylinkės >>

      Comment


        Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
        Tuoj atsiras žmonių, kurie norės prie jau dabartinių 50 minučių dar pridėti 15 min. Paradoksalu, kad buvę 11 maršruto troleibusai ilgesnę (18,7 km) trasą įveikdavo per 60-65 minutes stodami kiekvienoje stotelėje, o 2G (17 km), kuris nestoja pusė stotelių, reikia tiek pat laiko. Net ir esant daliai Vakarinio aplinkkelio, kuris pasiima mašinas atkarpoje Gerosios Vilties st. - Sietyno st.
        2G nereikia daugiau laiko. Bėda tame, kad jis darbo dienomis ne piko metu per retai važiuoja, todėl nesusitvarko su keleivių srautais. Kai iš autobuso turi išlipti, o paskui vėl įlipti žmonės tam, kad praleistų norinčius išlipti, tai labai daug laiko trunka. O ir ne visi perpildyti autobusai gali važiuoti įprastu greičiu.

        Comment


          Parašė Blaze Rodyti pranešimą
          Bėda tame, kad jis darbo dienomis ne piko metu per retai važiuoja, todėl nesusitvarko su keleivių srautais.
          Ir per retai važiuoja jis ne atkarpai Pašilaičiai - Stotis, kuri turi 16 troleibusą, bet atkarpai Santariškės - Pašilaičiai, kur transporto tikrai nepakanka.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Aš irgi galvojau apie variantą, kad atidaryti maršrutą Pašilaičiai – Santariškės, kuris stotų visose stotelėse. Reikėtų apie 5-6 trumpų autobusų. Taip keleivimas būtų du 2G dubleriai - 16 troleibusas ir šis maršrutas.
            Tai pat reikėtų atnaujinti buvusi 82 maršrutą Pilaitė - Sietyno st. 4G net piko metu, kai važiuoja kas 5 min. važiuoja SAUSAKIMŠAS, nemažai keleivių lieka stotelėse. Taip būtų irgi alternatyva 4G - 19 troleibusas ir šis naujas maršrutas.
            Panašu, kad ir 1G reikėtų tokios alternatyvos, tačiau nežinau jo keleivių srautų.

            Comment


              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
              Aš irgi galvojau apie variantą, kad atidaryti maršrutą Pašilaičiai – Santariškės, kuris stotų visose stotelėse. Reikėtų apie 5-6 trumpų autobusų. Taip keleivimas būtų du 2G dubleriai - 16 troleibusas ir šis maršrutas.
              Tai pat reikėtų atnaujinti buvusi 82 maršrutą Pilaitė - Sietyno st. 4G net piko metu, kai važiuoja kas 5 min. važiuoja SAUSAKIMŠAS, nemažai keleivių lieka stotelėse. Taip būtų irgi alternatyva 4G - 19 troleibusas ir šis naujas maršrutas.
              Panašu, kad ir 1G reikėtų tokios alternatyvos, tačiau nežinau jo keleivių srautų.
              1G srautai dideli, apie juos buvo kalbėta nemažai kartų. Yra ir nuo pramogų a. 53 ir 6, abu iki Stoties. Taip pat yra ir 10, bet iki Ž. tilto. 10 irgi nemažai trasos paima iš šio greitojo. Iki žalgirio pvz.: nuo Jeruzalės galima 34 35 36 66. Bet situacija 1G d.d. vistiek išlieka kritinė.
              Paskutinis taisė Mantas95; 2014.11.09, 14:28.

              Comment


                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                Aš irgi galvojau apie variantą, kad atidaryti maršrutą Pašilaičiai – Santariškės, kuris stotų visose stotelėse. Reikėtų apie 5-6 trumpų autobusų. Taip keleivimas būtų du 2G dubleriai - 16 troleibusas ir šis maršrutas.
                Tai pat reikėtų atnaujinti buvusi 82 maršrutą Pilaitė - Sietyno st. 4G net piko metu, kai važiuoja kas 5 min. važiuoja SAUSAKIMŠAS, nemažai keleivių lieka stotelėse. Taip būtų irgi alternatyva 4G - 19 troleibusas ir šis naujas maršrutas.
                Panašu, kad ir 1G reikėtų tokios alternatyvos, tačiau nežinau jo keleivių srautų.
                2G ir taip tų dublerių turi, tikrai ne vien tik 16 troleibusą - nuo Stoties iki Spaudos Rūmų yra 54 nuo Lazdynų iki Santariškių - 55 autobusų maršrutai. Norint užtikrinti geresnį susisiekimą tarp Pašilaičių ir Santariškių užtektų tik kiek padažninti 55 maršrutą. O dėl Pilaitės - tai labai abejoju, ar toks maršrutas kažką pagelbėtų. Jis niekur neprivežtų, tik iki spaudos rūmų, kur keleiviai toliau persėstų į tą patį 4G Taigi, situacijos tai smarkiai nepakeistų.

                Comment


                  O ar nebūtų geriau Pilaičio minėta buvusį 82-ą (tik kitu numeriu) paleisti trasa Žvėrynas - Pilaitė kiek tankesniu kursavimu?
                  Daugiau mano nuotraukų >>
                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                  Comment


                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                    O ar nebūtų geriau Pilaičio minėta buvusį 82-ą (tik kitu numeriu) paleisti trasa Žvėrynas - Pilaitė kiek tankesniu kursavimu?
                    63 juk važiuoja šia atkarpa...

                    Comment


                      Bet tik vakarinio piko metu /\
                      Daugiau mano nuotraukų >>
                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                      Comment


                        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                        Bet tik vakarinio piko metu /\
                        Tai 82 irgi kursavo tik piko metu. Dienos metu Pilaitėje viskas yra gerai, visi keleiviai visur telpa :-) Jeigu ir reikia papildomų pajėgų išvežioti keleivius, tai tik piko metu. Manau, ir rytais 63 galima leisti tik iki Pilaitės, neįsivaizduoju, kam ten ko 6-tą valandą Karveliškėse gali reikėti. Šis maršrutas į Karveliškes gali važinėti kaip ir anksčiau - tik dienos metu, o kitu metu kursuoti trasa Pilaitė-Žvėrynas. Tiesa, niekada šiuo maršrutu nesinaudoju, nežinau ar daug kas juo važinėja vakarais nuo Pilaitės, ar jis išvis rentabilus yra. Gal geriau išvis jį leisti tik vienpamainiu grafiku ? Kitu metu autobusas galėtų dirbti kokiam 4G maršrute

                        Comment


                          Parašė rat
                          Kodėl ispaniški katafalkai 3G maršrutu važiuoja, jeigu visi norintys su narkomanais pasivažinėt sunkiai telpa?
                          Ispaniški katafalkai tai Castrosua ? Kad 3G savaitgaliais visada trumpi autobusai važiuoja, ir visi norintieji sutelpa. Tiesa, šiandien 3G hibridas dirba, jis ne toks talpus kaip kiti.

                          Comment


                            Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                            2G ir taip tų dublerių turi, tikrai ne vien tik 16 troleibusą - nuo Stoties iki Spaudos Rūmų yra 54 nuo Lazdynų iki Santariškių - 55 autobusų maršrutai. Norint užtikrinti geresnį susisiekimą tarp Pašilaičių ir Santariškių užtektų tik kiek padažninti 55 maršrutą. O dėl Pilaitės - tai labai abejoju, ar toks maršrutas kažką pagelbėtų. Jis niekur neprivežtų, tik iki spaudos rūmų, kur keleiviai toliau persėstų į tą patį 4G Taigi, situacijos tai smarkiai nepakeistų.
                            55 dažnininti irgi yra nerentabilu - yra 16 troleibusų maršrutas. Todėl ir sakau, kad 2G turėtų alternatyvą - 16 troleibusą bei naują maršrutą. Tas pats ir su 4G. O dienos metu važiuojant į Pilaitę irgi autobusai sausakimši. Kiek pastebiu, tai būna dažniausiai nuo Sietyno stotelės. O ir rytinio piko metu, važiuojant iš Pilaitės, nemaža dalis keleivių išlipa būtent Sietyno st. Todėl ir siūlau naują maršrutą. Kitoje maršruto dalyje yra 19 troleibuso maršrutas. Keleiviai persėstų į 19. Šitie maršrutai leistų nukrauti maršrutus.
                            Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                            Tai 82 irgi kursavo tik piko metu. Dienos metu Pilaitėje viskas yra gerai, visi keleiviai visur telpa :-) Jeigu ir reikia papildomų pajėgų išvežioti keleivius, tai tik piko metu. Manau, ir rytais 63 galima leisti tik iki Pilaitės, neįsivaizduoju, kam ten ko 6-tą valandą Karveliškėse gali reikėti. Šis maršrutas į Karveliškes gali važinėti kaip ir anksčiau - tik dienos metu, o kitu metu kursuoti trasa Pilaitė-Žvėrynas. Tiesa, niekada šiuo maršrutu nesinaudoju, nežinau ar daug kas juo važinėja vakarais nuo Pilaitės, ar jis išvis rentabilus yra. Gal geriau išvis jį leisti tik vienpamainiu grafiku ? Kitu metu autobusas galėtų dirbti kokiam 4G maršrute
                            Netelpa :-) Jei nori, galiu specialiai nufotografuoti, kas vyksta Sietyno st. link Pilaitės dienos metu :-) 63 vyksta keleiviai iš Papiškių ir Padekaniškių (bei dar kelių gyvenviečių), todėl jo liesti nereikėtų. 101 rajoninis nėra alternatyva - jame negalioja Vilniečio kortelė.

                            Comment


                              Na, jeigu jau palietė rajoninius 112/112A, tai gal atėjo laikas nagus priliesti ir prie 101-o? Per paskutinius metus išaugo tose apylinkėse gyvenančiųjų skaičius, tad, manau, būtų galima link Rastinėnų leisti miesto autobusą
                              Daugiau mano nuotraukų >>
                              Mano rajonas ir apylinkės >>

                              Comment


                                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                55 dažnininti irgi yra nerentabilu - yra 16 troleibusų maršrutas.
                                Taip, bet, kaip minėjo forumietis Mettal, 2G su keleiviais nesusitvarko atkarpoje Pašilaičiai - Santariškės. 16 troleibusas čia ne prie ko, jis šitoje atkarpoje nekursuoja, kursuoja 55 Kam kurti dar vieną autobusų maršrutą, kai galima tiesiog padažninti esamus ? O iš vis geriausia turbūt būtų padažninti 2G dienos metu - permesti porą grafikų iš petraukiamų į pamaininius. Tuomet nereikės nei kurti jokių naujų maršrutų, nei dažninti esamų. Atkarpoje Santariškės - Pašilaičiai yra praleidžiamos tik tai J.Baltrušaičio/J.Juzeliūno, A.Jonyno, Rugių ir Žaliųjų Ežerų stotelės - čia išlipančių keleivių beveik nebūtų ir dažnesnio susisiekimo tiktai šioms stotelėms nereikia. Čia puikiai užtenka ir 55 autobuso.

                                O dėl Pilaitės - visuose greituosiuose maršrutuose dienos metu yra užimamos stovimos vietos. Tai yra normalu. Tačiau, taip, kad keleiviai netilptų į autobusus tikrai nėra - nebent čia tie patys keleiviai, kurie "nuolat netelpa į Balsių maršrutus", retkarčiais pakeičia savo dislokacinę vietą :-)

                                Dėl 63 maršruto - aš turėjau omeny tai, kad šio maršruto autobusai anksti ryte ir vėlai vakare dirbtų 4G maršrute. Tokiu metu iš/į Papiškių ir Padekaniškių niekas nevažiuoja. O jei ir važiuoja kokie 2 keleiviai - tai negi dėl jų dabar būtina gainioti visą tuščią autobusą ?
                                P.S. Gal kas nors numano, kodėl 63 autobusų maršrutas nėra aptarnaujamas antrojo troleibusų parko ?

                                Comment


                                  2G dienos metu galėtų kursuoti tokiu pat dažniu kaip ir 1G.

                                  Comment


                                    Tam nėra reikalo. Yra dažnai važinėjantis 16 troleibusas.

                                    Comment


                                      Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                      2G dienos metu galėtų kursuoti tokiu pat dažniu kaip ir 1G.
                                      Taip, aš irgi nesuprantu, kodėl kartais atsitinka taip, kad 16 kursuoja dažniau už 2G. Manau, kad turėtų būti priešingai, kadangi 2G yra greitasis, ir sudaro viešojo transporto sistemos stuburą (na, ne vien jis aišku). 16 yra pagalbinis maršrutas, skirtas tiems, kieno stotelėje 2G nestoja, taigi jis tikrai galėtų važinėti rečiau. Be to, pavažiuoti tą keletą stotelių įvairiose Laisvės pr. atkarpose galima ir su 1,3,9,13,18,19,7,46,48,49,54,55,59,116 maršrutais. Viską sudėjus, gaunasi, kad ir be šešioliktojo, laikas, kurį gali tekti palaukti stotelėje, tam, kad vėliau persėstum į greitąjį, nėra toks jau didelis.

                                      Comment


                                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                        Tam nėra reikalo. Yra dažnai važinėjantis 16 troleibusas.
                                        Kalba eina apie problemišką atkarpą Santariškės - Pašilaičiai. Ir norint išspręsti problemą, jus siūlote 16 troleibusą? O gal dar 16 troleibusą dar labiau padažninti? Juk tada tikrai išsispręs problemos keleiviams, važiuojantiems iš Santariškių link Laisvės ar Savanorių prospekto.

                                        Comment


                                          Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                          Kalba eina apie problemišką atkarpą Santariškės - Pašilaičiai. Ir norint išspręsti problemą, jus siūlote 16 troleibusą? O gal dar 16 troleibusą dar labiau padažninti? Juk tada tikrai išsispręs problemos keleiviams, važiuojantiems iš Santariškių link Laisvės ar Savanorių prospekto.
                                          Iki Pašilaičių galima būtų pratęsti 57, 76 maršrutus, dalį Pašilaičių pravažiuoja 87.
                                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X