Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Nekreipkit dėmesio. Ne pirmas kartas, kai suįžulėję Žalieji ežerai nori išskirtinių sąlygų.
    Pats pabandyk įlipti, kai galinėse stotelėse neįmanoma įlipti ir tai jau tęsiasi kiekvieną rudenį, žiemą, pavasarį, Juk autobusai būna taip perpildyti, kad jeigu sulipa tai duris už daro tik iš 20 karto, stotelėse prastovi 5-10 min., kol duris uždaro, o jeigu jos neužsidaro tenka kai kuriems išlipti iš autobuso. Autobusai turėtų būti prisitaikęs prie keleivių piko metu ir piko metu reikia talpesnių autobusų, o jeigu tokių nėra tada esamus maršrutus reikia paleisti dažniau, kai važiuoja dideli keleivių srautai.
    Čia išskirtinęs sąlygas turi tik Salininkai, nes ten visais metų laikais visomis savaitės dienomis važiuoja tik ilgi autobusai.
    Paskutinis taisė Naujaneriai; 2014.10.20, 06:39.
    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

    Comment


      Dėl avarijos Laisvės pr. ir T. Narbuto sankryžoje, sustojo visas autobusų ir troleibusų eismas link Justiniskių/Pašilaičių. Eismas visiškai užblokuotas, milžiniški kamščiai.

      Comment


        Dėmesio! Transporto eismas jau atnaujintas. Galimi kelių valandų nukrypimai nuo tvarkaraščių.
        My Flickr
        My Trainpix

        Comment


          830 dirbęs 10 maršrute, sugedo Jono Kazlausko st. Atvažiavęs 937 nesutalpino visų norinčių įlipt. Daug žmonių liko laukti stotelėje.
          Paskutinis taisė hydrex; 2014.10.20, 19:45.

          Comment


            Parašė aRa Rodyti pranešimą
            Antrasis Solaris 42-ame buvo 934.
            Vilniuje nėra tokio Solario. 934 tai Man Lion's city CNG.

            Comment


              Klausykit, gal kas galėtų nufotografuoti Solarį Trollino 3 troleibusų maršrute?! Dirba troleibusas su TAKSI reklama (GN nepamenu).

              Comment


                Dirba 2685. Pasistengsiu padaryti nuotrauką jei būsiu ne užimtas.
                My Flickr
                My Trainpix

                Comment


                  Parašė hydrex Rodyti pranešimą
                  Dėl avarijos Laisvės pr. ir T. Narbuto sankryžoje, sustojo visas autobusų ir troleibusų eismas link Justiniskių/Pašilaičių. Eismas visiškai užblokuotas, milžiniški kamščiai.
                  Tai va kodėl aš ryte Jeruzalėj laukiau (numaniau, kad avarija) 2G daugiau nei 20min..., per tą laiką turėjo 4 greitieji pravaryt, paskui žiūrau kitoj pusėj kelio ~6 2G vienas paskui kitą varė link Santariškių, na poto atvarė pirmieji jau į stotelę (Jeruzalė,link ateities) 3 greitieji: 359,743,401, įsėdau į vidurinį, stotelėj buvo armija žmonių tikrai didelė, visi tie 3 buvo sausakimškai užpildyti......, sekančiose st. taip pat daugybė žmonių, jie vos sutilpo, žmonės vėlavo į darbus/mokyklas.
                  Paskutinis taisė Mantas95; 2014.10.20, 15:36.

                  Comment


                    Šiandien dirba dar 2 Neoplanai - 997 5G bei 999 53.

                    Beje, kažkoks kataklizmas buvo atsitikęs 24 maršrute: maždaug nuo 16:35 iki mažiausiai 17:10 nebuvo nė vieno autobuso Gedimino pr. stotelėje Fabijoniškių kryptimi. Retas vaizdas, kai šioje stotelėje autobuso laukia minia žmonių.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                      Šiandien dirba dar 2 Neoplanai - 997 5G bei 999 53.

                      Beje, kažkoks kataklizmas buvo atsitikęs 24 maršrute: maždaug nuo 16:35 iki mažiausiai 17:10 nebuvo nė vieno autobuso Gedimino pr. stotelėje Fabijoniškių kryptimi. Retas vaizdas, kai šioje stotelėje autobuso laukia minia žmonių.
                      O kas bus po 999? Dės 1000 gar. nr.?
                      Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                      Comment


                        Arba užpildis "tarpus" arba tes toliau numeraciją. Tolimesnė numeracija gali būti arba pvz: 1000, 1001 arba 1-001.
                        My Flickr
                        My Trainpix

                        Comment


                          Parašė Arelis Rodyti pranešimą
                          Arba užpildis "tarpus" arba tes toliau numeraciją. Tolimesnė numeracija gali būti arba pvz: 1000, 1001 arba 1-001.
                          gražiai atrodytu taip surašyti skaičiai 1-001
                          Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                          Comment


                            Jeigu toliau tes numeracija turbūt, kad taip rašys, nes troleibusai jau yra užėmę numeraciją pvz: 1115, 2114, 1101 ir t.t.
                            My Flickr
                            My Trainpix

                            Comment


                              Parašė Arelis Rodyti pranešimą
                              Jeigu toliau tes numeracija turbūt, kad taip rašys, nes troleibusai jau yra užėmę numeraciją pvz: 1115, 2114, 1101 ir t.t.
                              Tai puiku
                              Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                              Comment


                                Sakau aš tiksliai nežinau. Būsimuosius autobusus gali "mėtyti" kaip Karosas ar buvusius Berkfof'us.
                                My Flickr
                                My Trainpix

                                Comment


                                  Trumpas reportažas iš įvykio vietos T. Narbuto ir Laisvės pr. gatvių sankryžoje. Kokybė tikrai nebus viena iš geriausių, nes fotografavau su telefonu, lyjant lietui ir labai skubant į paskaitas.






















                                  Ir netikėtai užtiktas ryto siurprizas Solaris Trollino GN 2685, 3 maršrute.


                                  Comment


                                    Parašė hydrex Rodyti pranešimą
                                    Trumpas reportažas iš įvykio vietos T. Narbuto ir Laisvės pr. gatvių sankryžoje. Kokybė tikrai nebus viena iš geriausių, nes fotografavau su telefonu, lyjant lietui ir labai skubant į paskaitas.

                                    Atvaizdas



                                    Atvaizdas



                                    Atvaizdas



                                    Atvaizdas



                                    Atvaizdas



                                    Atvaizdas


                                    Atvaizdas


                                    Atvaizdas


                                    Ir netikėtai užtiktas ryto siurprizas Solaris Trollino GN 2685, 3 maršrute.


                                    Atvaizdas

                                    jooo ilga eilutė...
                                    Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                                    Comment


                                      Oho! Ir aš biškį į kadrą patekau! Sutapimas!
                                      My Flickr
                                      My Trainpix

                                      Comment


                                        Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
                                        Tai va kodėl aš ryte Jeruzalėj laukiau (numaniau, kad avarija) 2G daugiau nei 20min..., per tą laiką turėjo 4 greitieji pravaryt, paskui žiūrau kitoj pusėj kelio ~6 2G vienas paskui kitą varė link Santariškių, na poto atvarė pirmieji jau į stotelę (Jeruzalė,link ateities) 3 greitieji: 359,743,401, įsėdau į vidurinį, stotelėj buvo armija žmonių tikrai didelė, visi tie 3 buvo sausakimškai užpildyti......, sekančiose st. taip pat daugybė žmonių, jie vos sutilpo, žmonės vėlavo į darbus/mokyklas.
                                        Man kyla klausimas kodėl visi tie autobusai tokiomis sąlygomis turi važiuoti į galutinį tašką, t.y. Santariškių žiedą? Atsimenu 46-as žiemą gavo rezervą rytinio piko metu iš AP Karosą. Ateities gatve atvažiavęs autobusas iš karto įsiliejo į maršrutą nuo J.Juzeliūno st. miesto centro link, o link Skalvių žiedo nuvažiavo kitas autobusas.

                                        Manau panašiai buvo galima pasielgti ir šį kartą. Juk VVT būstinė turi kažkokį kontaktą su vairuotojais? Ar tai racija, ar tai paprasčiausias skambutis į mob. tel. galėtų šitoje padėtyje greičiau keleiviams pasiekti savo tikslą. Juk iš VVT galima nurodyti vairuotojui nevažiuoti iki maršruto galo, o apsisukti pakeliui.

                                        Tarkim iš tų minėtų 6 autobusų važiavusių nuo Spaudos rūmų du galėjo apsisukti ties Pašilaičių žiedu, dar du - Ateities g. žiede, o likę 2 važiuoti iki Santariškių žiedo. Tokiu būdu organizuojant eismą išloštų visi: dalis keleivių trumpiau lauktų; vairuotojai gautų mažesnius vėlavimus; pirmiau važiuojantis transportas iš tos 6 autobusų voros maršruto pradžioje nebūtų taip stipriai apkrautas (sausakimšas), kol likę autobusai važiuoja tušti iki tam tikro taško. Visiems nuimama šiek tiek streso, sutaupoma kažkiek laiko. Tad kodėl taip nėra daroma?

                                        Comment


                                          Todėl, kad dirbančios dispečerės nesugeba normaliai atlikti savo pareigų. Tas pats pastebėta per dujovežio virtimą, sunkvežimio partrenktą moterį prie Salininkų ir pan.
                                          Gerai, tąkart dėl dujovežio avarijos nebuvo galima leist eismo viaduku, šitas suprantama. Bet kodėl dėl smulkios avarijos viešojo transporto negalima leisti viaduku? (Troleibusų šiuo atveju neskaitykim)
                                          Paskutinis taisė ssnaiperis; 2014.10.20, 22:59.
                                          Daugiau mano nuotraukų >>
                                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X