Parašė autobusas36
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
Parašė PeizazasLenkams nebereikia Berkhof'ų tai dalį atidavė Vilniui (Pats mačiau tuos kurių VVT neturėjo) ir dalį išnuomojo VVT.
Beje, VVT perka 10 ilgų dyzelinių autobusų. Sprendžiant iš http://www.vilniausviesasistransport...elbti-pirkimai paskelbtos informacijos, per tas 12 dienų, kada galima teikti siūlymus, bus nupirkti tie patys Berkhofai.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąKad sistema 36-am marsrute rodo 799, 907, 837, 794 /\Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąKeleiviai nepatenkinti Berkhofais, tačiau VVT juos vis tiek perka, nice. Nejaugi rinkoje nėra kitų naudotų ilgų autobusų.
Comment
-
Parašė denisas Rodyti pranešimąKuom keleiviai nepatenkinti Berkhofais? Šie autobusai yra žemagrindžiai ir turi būti keleiviams patogūs.
Berkhof autobusai statistiškam keleiviui gražūs tik eksterjeru. Tačiau visi kiti niuansai varo keleivius iš proto ypač GRA maršrutuose. Netikite, įlipkite į autobusą ir paklausinėkite keleivių, padarykite apklausą ir pasidalinkite rezultatais.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąTransporto priemonės patogumas skaičiuojamas ne vien dėl to ar ji yra žemagrindė ar ne. Interjeras, eksterjeras, patogios sėdynės, sėdynių kiekis, patogios erdvės stovintiems keleiviams, turėklų kiekis ir jų patogumas, pakabos minkštumas, garso izoliacija ir t.t.
Berkhof autobusai statistiškam keleiviui gražūs tik eksterjeru. Tačiau visi kiti niuansai varo keleivius iš proto ypač GRA maršrutuose. Netikite, įlipkite į autobusą ir paklausinėkite keleivių, padarykite apklausą ir pasidalinkite rezultatais.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąMan kaip tik labai patogus pasirode, gal tik sedimu vietu mazai, bet uztat patogus praejimai, talpaus autobuso ispudi daro.
Lyginant su Kauno trumpais Berkhof Jonckheer, Kauno autobusų salono išplanavimas irgi patogesnis. Jau nekalbu apie sėdynių kokybę. Na o turėklų kiekis mažas ir ten, ir ten.Paskutinis taisė KitoksBrolis; 2014.04.23, 16:56.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąKauno Berkhof Europa skiriasi nuo Vilniaus Berkhof Jonckheer-G, ir, kaip nekeista, Kauno autobusai patogesni.
Lyginant su Kauno trumpais Berkhof Jonckheer, Kauno autobusų salono išplanavimas irgi patogesnis. Jau nekalbu apie sėdynių kokybę. Na o turėklų kiekis mažas ir ten, ir ten.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąČia kurie tokie Berkhofai, kurių VVT neturėjo?
Beje, VVT perka 10 ilgų dyzelinių autobusų. Sprendžiant iš http://www.vilniausviesasistransport...elbti-pirkimai paskelbtos informacijos, per tas 12 dienų, kada galima teikti siūlymus, bus nupirkti tie patys Berkhofai.
- sėdimų vietų turi būti ne mažiau kaip 50, tuo tarpu VVT nuomojami Berkhofai jų tikrai tiek neturi;
- durys turi būti atsidarančios į vidų, tuo tarpu nuomojamuose Berkhofuose jos atsidaro į išorę.
Man asmeniškai VVT nuomojami Berkhofai visai patinka, tik pastebėjau, kad šiuose autobusuose vairuotojai dažniausiai staigiau stabdo, negu kituose (matyt stabdžiai jautresni), na ir galinių durų išsidėstymas nelabai geras.
Comment
-
Parašė Marius555 Rodyti pranešimątik pastebėjau, kad šiuose autobusuose vairuotojai dažniausiai staigiau stabdo, negu kituose (matyt stabdžiai jautresni), na ir galinių durų išsidėstymas nelabai geras.
Comment
-
Parašė Marius555 Rodyti pranešimąŠiandien 4 maršrute dirba 1720.
Realaus laiko sistemoje 1G rodo 2-1370. Koks tai autobusas?
Comment
Comment