Įdomus faktas: anot realaus laiko sistemos, šiuo metu 74 maršruto autobusas Nr. 129 (pastoviai dirbantis šiuo maršrutu pertraukiamu grafiku), stovi 31 maršruto žiede.
Nes Naujosios Vilnios žiede atsiradus 6G ir 115 maršrutams jau nėra laisvos vietos. Dienos metu 6G autobusai net stovi prie įvažiavimo į Maximą stovėjimo aikštelę šalia Naujosios Vilnios žiedo stotelės link miesto.
Jau kurį laiką pastebiu, kad kažkaip mažai troleibusų Solaris dirba maršrutuose. Štai šiandien apie 20 h pagal realaus laiko sistemą suskaičiavau, kad iš viso dirba tik 30 Solarių (iš 45; beje, nedirba nė vienas Amberis). 4 maršrutu žemagrindžio grafiku dirba Škoda.
Jau kurį laiką pastebiu, kad kažkaip mažai troleibusų Solaris dirba maršrutuose. Štai šiandien apie 20 h pagal realaus laiko sistemą suskaičiavau, kad iš viso dirba tik 30 Solarių (iš 45; beje, nedirba nė vienas Amberis). 4 maršrutu žemagrindžio grafiku dirba Škoda.
Norint pamatyti Solarius, reikia žiūrėti piko metu, o ne vakare. Natūralu, kad mažėja TP skaičius maršrutuose, nereikia daug 15 metrinių troleibusų tokiu laiku.
Norint pamatyti Solarius, reikia žiūrėti piko metu, o ne vakare. Natūralu, kad mažėja TP skaičius maršrutuose, nereikia daug 15 metrinių troleibusų tokiu laiku.
Kiek aš pastebėjau, tai reti atvejai, kai Solariai dirba tik piko metu. Ir piko metu taip pat pasigendu jų, tiesiog anksčiau tiksliai neskaičiavau jų. Ypač dažnai pasigendu 6 ir 17 maršrutų Solarių (ir pastoviai skirtingų, t.y. nėra taip, kad trūksta vis tų pačių), kur jų turi būti po 5, o dažnai būna po 2 - 3. Pvz. šiandien 6 maršrute dirba 1708 ir 1702 (kuris paprastai dirba 17 maršrutu; matyt 6 maršrutui pritrūko savų Solarių žemagrindžiams grafikams, kurių yra 2), 17 maršrute dirba 1677, 1678 ir 1699 (taigi, trūksta tik 1706, tad šiandien kaip ir viskas normaliai, gal jis tiesiog rezerve). Kituose maršrutuose 20 h situacija buvo tokia:
1 maršrute - 2713.
2 maršrute puiki situacija - 7 Solariai: 1676, 1679, 1680, 1700, 1703, 1709, 1710.
4 maršrute - tik 1707, ir ne žemagrindžio grafiku, kuriuo dirba Škoda.
7 maršrute - 5 Solariai: 2687, 2688, 2696, 2697 ir, kiek pamenu, 2715.
9 maršrute - tik 2711.
12 maršrute - 1698.
16 maršrute - 5 Solariai: 2684, 2689, 2691, 2718 ir dar vienas, nepamenu kuris (2685, 2686 ar 2716).
19 maršrute - 4 Solariai: 1692, 2683, 2693, 2717.
Galbūt vieno kito Solario neparodė realaus laiko sistemoje, galbūt vienas kitas ir dirbo tik piko metu. Tačiau tikrai ne visi 15 ir vargu, ar nors pusė jų. Žinoma, kai kuriems tikriausiai vykdomas rimtas remontas (pvz. 1675 jau apie 2 mėnesius nepasirodo gatvėse), tačiau daugelis pastaruoju metu pasirodydavo, ir tuo pačiu trūkdavo kai kurių iš šiandien dirbusių. Tai ar juose taip dažnai įvyksta smulkūs gedimai, ar tiesiog tiek daug jų neišleidžia į gatves?
Taigi, iš viso 32 Solariai, bendras troleibusų skaičius – 180 (o turėtų būti 185).
Apie 16:30 vėl patikrinau situaciją: 2714 dingo iš realaus laiko sistemos ir 7 maršrute atvaiduojama 19 troleibusų. Visa kita nepakito.
Beje, sistema rodo, jog 1 TP yra troleibusas Nr. 0004, neva dirbantis 12 maršrutu. Tačiau jis niekur nevažiuoja.
Apie 16:30 vėl patikrinau situaciją: 2714 dingo iš realaus laiko sistemos ir 7 maršrute atvaiduojama 19 troleibusų. Visa kita nepakito.
Beje, sistema rodo, jog 1 TP yra troleibusas Nr. 0004, neva dirbantis 12 maršrutu. Tačiau jis niekur nevažiuoja.
Dažnai pradingsta arba nerodo visų TP, kurie dirba tam tikrame maršrute. Pvz., dažnai piko metu a24 rodo vos 6-7, o ne 11 autobusų. Būna tokių nesąmonių, kad nerodo net vienintelio tame maršrute dirbančio autobuso (arba vieno iš dviejų (pvz., buvau pastebėjęs tokia problema a57, a60, a58)).
Dažnai pradingsta arba nerodo visų TP, kurie dirba tam tikrame maršrute. Pvz., dažnai piko metu a24 rodo vos 6-7, o ne 11 autobusų. Būna tokių nesąmonių, kad nerodo net vienintelio tame maršrute dirbančio autobuso (arba vieno iš dviejų (pvz., buvau pastebėjęs tokia problema a57, a60, a58)).
Na mes nežinom, kuriais reisais ryte važiuoja daugiausia moksleivių, todėl negalim būti užtikrintais, jog 921 dirba būtent labiausiai apkrautu grafiku.
Na mes nežinom, kuriais reisais ryte važiuoja daugiausia moksleivių, todėl negalim būti užtikrintais, jog 921 dirba būtent labiausiai apkrautu grafiku.
Dažniausiai mokiniai į mokyklas visada važiuoja nuo 6:30 val. iki 7:00 val., nes būna spūstys milžiniškos vėlia išvažiavus.
115 jau ne toks užgrūstas, kaip būdavo. Juk sodininkų sezonas jau baigėsi - 921 ten puikiai susitvarko.
Teoriškai tu teisus, praktiškai - ne. 115 yra ganėtinai unikalus maršrutas: dienos metu jis būna pilnas, nes juo naudojasi studentai ir močiutės, kurios kursuoja tarp stotelių Mileišiškės - Paparčių. Kodėl būtent čia, nežinau, galbūt į svečius viena pas kitą važinėja.
Darau prielaidą, kad tu taip galvoji, nes matai jį tik Antakalnyje. Taip, atkarpoje Antakalnio žiedas - Klinikų st. juo važiuoja 4-5 žmonės; Klinikų st. laukia virš 10 keleivių. Važiuojant iš Naujosios Vilnios, vos ne visas autobusas irgi išlipa Klinikų st., iki Antakalnio žiedo važiuoja nebent tie, kurie persėda į T10 ir 5G (tokių yra, bet jų 2-3 vienam reise). Taigi ir išeina tokia vizuali apgaulė, kad pasibaigus sodams, keleivių mažėja.
Dažniausiai mokiniai į mokyklas visada važiuoja nuo 6:30 val. iki 7:00 val., nes būna spūstys milžiniškos vėlia išvažiavus.
115 tokiu laiku mokiniai nevažiuoja, nes jie arba mokosi Naujojoje Vilnioje, arba Antakalnyje (20-30 min. kelio); kamščių išvis ten nėra ("kaimas" ir miškas).
Comment