Šiandien į smulkią avariją, papuolė Fiat Ducato 919, į jį T.Ševčenkos ir Švitrigailos gatvių sankryžoje įvažiavo lengvąjį automobilį vairavusi moteris, bet greitai susitvarkę deklaracijas transporto priemonių vairuotojai išsiskirstė, Fiat'ui realiai nieko nenutiko, tik truputį apsibraižė galinis bamperis.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąŠiandien 53-am maršrute dirbo.. 934 Man'as.
Ir tai į ilgą vos telpa keleiviai, o čia trumpą paleido.. Jaučiu buvo tikras siaubas autobuse..
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąŠiandien 53-am maršrute dirbo.. 934 Man'as.
Ir tai į ilgą vos telpa keleiviai, o čia trumpą paleido.. Jaučiu buvo tikras siaubas autobuse..Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąManai šią savaitę į maršrutus buvo išleisti mero įsakymu, kad sužinoti, kiek keleivių važiuoja kiekvieno maršruto reisu ir kiek įlipa, išlipa kiekvienoje stotelėje. Nes žada keisti eismo tvarkaraščius artimiausiu metu į blogąją pusę.
Parašė Mantas95 Rodyti pranešimąGeriau jau galėjo 1G nuimt 1-ą ilgą ir jį ,,duot'' 53 maršrutui, o 934 1G, nes juk 1G dažniau žymiai važinėja negu 53.Paskutinis taisė KitoksBrolis; 2013.10.25, 20:23.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąJums visada viskas į blogąją pusę. Vienintelis mikrorajonas, kuris visada nepatenkintas (turėdamas net 5 maršrutus). Antra, meras neįsakinėja, kokios TP turėtų dirbti maršrutuose. Dėl skaičiavimo - taip, šiuo metu atliekami keleivių skaičiavimai.
Realiai, galima buvo imti ilgą autobusą iš 6G arba 74. Beje, pirmąkart, atrodo, 74 maršrutu dirbo Berkhof (atrodo 168).Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąAš šį kartą nerašiau apie savo maršrutus, o rašiau aplamai apie visus VVT maršrutus. Ir kur bus mažas keleivių srautas jie bus sujungiami su kitais maršrutais.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąDėl skaičiavimo - taip, šiuo metu atliekami keleivių skaičiavimai.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kodėl reikėjo imti trumpą autobusą, norint suskaičiuoti keleivių skaičių? Nejaugi negalima buvo ilgame prikabinti vaizdo kamerą (jeigu jos ten nėra) ir po to paleisti įrašą, kad koks nors klerkas: 1, 2, 3...5...8; 1, 2...6?
P.S. Skaičiuojama ir trumpuose, ir ilguose autobusuose.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąO naujų darbo vietų sukūrimas yra blogai? Keleivius skaičiuoja paprasti žmonės (įdarbinti) ir gauna, kiek žinau, 600 lt. Tai blogai, kad bent tokiu būdu galima sumažinti nedarbą?
P.S. Skaičiuojama ir trumpuose, ir ilguose autobusuose.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Mantas95 Rodyti pranešimąVien avarijos...
Beje, kalbant apie keleivių skaičiavimą, gerai būtų, kad ir troleibusuose juos gerai paskaičiuotų, nes, pavyzdžiui, kiek matau 14 ar 21 maršrutų troleibusus, jie pastoviai būna pustušti. O 2 dienos metu neretai būna sausakimšas.
Comment
-
Parašė Marius555 Rodyti pranešimąŠiandien Stotyje mačiau Volvo 7700 Nr. 795 (dirbo 3 maršrutu), kurio visas priekinis stiklas buvo išdaužtas bei apgadintas kairysis priekinis kampas. Kas atsitiko - neaišku, nes jokio kito avarijos dalyvio nebuvo tuo metu matyti.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąSkaičiuoja ir dabar SĮSP darbuotojai.. Realiai nepamenu atvejo, kad kas nors būtų įjungęs keleivių skaičiavimo sistemą autobuse /\
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąŠaltinis?
O kad 65 karpys, tai faktas. Keleivių yra tik anksti ryte ir po 13 val., kai baigiasi pamokos. Kitu laiku - oro ir vietinių alkoholikų vežiojimas. Be to, labai daug tuščios, nereikalingos ridos: kam iki pietų (12-13 val.) reikia užsukinėti į Pagubę link Birelių ir į N. Verkius link Ožkinių, o popiet - priešingomis kryptimis?
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTiesa, su 53 maršrutu tai nu niekaip negali būti susiję - 934 išvažiavo iš rezervo vietoje 876 ar tai kažkurio kito MAN NG232.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąautobusas36 sako tiesą - keleiviai tikrai yra skaičiuojami pasitelkiant MAN autobusus. Tiesa, su 53 maršrutu tai nu niekaip negali būti susiję - 934 išvažiavo iš rezervo vietoje 876 ar tai kažkurio kito MAN NG232.
O kad 65 karpys, tai faktas. Keleivių yra tik anksti ryte ir po 13 val., kai baigiasi pamokos. Kitu laiku - oro ir vietinių alkoholikų vežiojimas. Be to, labai daug tuščios, nereikalingos ridos: kam iki pietų (12-13 val.) reikia užsukinėti į Pagubę link Birelių ir į N. Verkius link Ožkinių, o popiet - priešingomis kryptimis?
12:11 val., ir 12:13 val., važiuoja 0-4 klasių mokiniai, o 13:05 val. ir 13:10 val., 5-10 klasių mokiniai. Beje 65 į Pagubę ir N. Verkius važiuodamas užsuka tiek važiuodamas link Birelių tiek link Ožkinių.
Daugiausiai keleivių 65 būna 6:50 val., 7:45 val., 8:34 val., 10:50 val., 12:11 val., 12:13 val., 13:05 val., 13:10 val., 13:56 val., 15:02 val., 15:16 val., 15:57 val., 15:59 val., 16:33 val., 16:50 val., 17:22 val., 18:00 val., 18:15 val., 18:47 val. (Mažiausiai keleivių būna tik penktadieniais).
65 greičiausiai sujungs su 76 maršrutu. Arba vieną grafiką darys pertraukiamą.
Pagal mane iš ryto 65 į Pagubę turėtų užsukti važiuodamas nuo Birelių link Ožkinių. O po pietų važiuodamas link Birelių, tas pats turėtų būti ir su N. Verkiais.
65 turi keturis variantus, kurie yra tokie:
1. Trumpinamas darbo laikas
2. Vienas daromas pertraukiamu grafiku
3. Keičiami užsukimo laikai į Pagubę ir N. Verkius
4. Leidžiamas visą dieną vietoje 76, o 76 uždaromas, ir važiuoja pastoviai ir visomis savaitės dienomis, bet 76 keleiviams tektų Verkių Riešėje persėsti.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
Comment