Nu tavo ir fantazijos ;( Tai gal išleidžiam visus Ikarusus ir kitus senus laužus. Bus smagu, ar ne?
O dėl 5 ir 6 maršruto, tai šie Žirmūnų - Kalvarijų turgaus atkarpoje būna gan apkrauti.
Nu tavo ir fantazijos ;( Tai gal išleidžiam visus Ikarusus ir kitus senus laužus. Bus smagu, ar ne?
Pažvelk į pasaulį. Ten senais autobusais, troleibusais ar tramvajais ne retai įvairių švenčių (parkų gimtadienių, dienos be automobilio, miesto dienos ar pan.) progomis vežami žmonės specialiu maršrutu dykai ar įprastais maršrutais. Kas gi tai Škodai 9Tr atsitiks, jei jis bent kartą per mėnesį savaitgaliais dieną apsuks kelis ratus kokiu maršrutu, važiuojančiu per centrą?
Egzotika. Gal Vilniuje vertėtų ir konkės liniją įrengti? Bendrojo naudojimo. Kursuotų bent jau pavasarį - rudenį senamiestyje. Neteko girdėti apie tokių egzistavimą užsienyje.
Šiandien pastebėtas 19 maršruto 14TrM su nauja geltonai-mėlyna (ir dar kitų spalvų šiek tiek) reklama, kuri kiek užmačiau, reklamuoja reklamą ant transporto .
Tai čia ir yra 1652, jau minėjau. Vakar jo ieškojau, bet brudas, bent jau iš ryto tai tikrai nedirbo
Aišku, kad galėtų 1387 švenčių metu išvežti padirbėti į gatves. Dabar jis tvora atitvertas nuo plačiosios visuomenės ir jo toks egzistencinis rūdijimas man atrodo visiškai beprasmis. Patys turi ir niekam neduoda. Nei deramai pasigrožėsi, nei pačiupinėsi - nori nuomokis.
Bet klausimas, ar troleibusų parkas apskritai turi visuomenei skirtų reprezentacinių švenčių , kur galėtų pademonstruoti savo 9Tr. Civilizuotuose pasaulio miestuose vyksta atvirų durų dienos, kur yra proga ne tik seniems bičiuliams bendradarbiams susirinkti, bet kartu ir padaryti atrakciją eiliniams piliečiams. Vyksta paradai, turimų transporto priemonių pristatymai, kiekvienas besidomintis gali apsilankyti, sudalyvauti, pamatyti visus užkulsius ir t.t.
Užsienio parkai nesislepia nuo visuomenės, o kaip tik stengiasi reprezentuoti ir pasididžiuoti savo veikla bei jos rezultatais. Surengtų Vilniaus Troleibusai atvirų durų dienos minėjimą, tai bent jau reklamą pasidarytų, prestižą pasikeltų - ir tikrai atsirastų susidomėjusių. Dabar tai nesiartink prie tvoros per 5m. Visiškai jokių pastangų palaikyti nors menką kontaktą su visuomenę.
Labai gerai atsiskleidė Vilniaus Troleibusų tokia politikos kryptis, kai jų tinklapyje atsirado Atsiliepimų skiltis, skirta rašyti daugiausia skundus apie troleibusų darbą. Ilgainiui prisiveisė "niekadėjų", kurie Atsiliepimų kanalą pavertė į "Užduok klausimą troleibusų parko darbuotojui" kanalą. Prasidėjo klausimų į temą ir ne visai į temą griūtis. Tai dar kurį laiką cackinosi, lyg ir atsakinėjo, o dabar tai arba ignoruoja tą dalį, kur nėra skundo, arba išvis neskelbia tokių atsiliepimų. Na gerai, Atsiliepimų kanalas skirtas atsiliepimams, bet jei mato, jog yra susidomėjimas, kodėl gi jiems nesukūrus dar vieno kanalo, kur būtų galima uždavinėti klausimus? Betgi Vilniaus Troleibusai vaidina labai rimtą bendrovę, juk čia jums ne vaikų darželis, atsiprašant, visi gi baisiai užsiėmę...
O gal tikrai yra ko slėptis?
1387 nuotrauką maršrute turiu, bet ji labai prastos kokybės.
Žinoma, kad yra, nes didžioji dalis parkų neinvestuoja į savo techninių bazių modernizavimą. Jie nenori, kad ten vaikščiotų pašaliniai žmones ir vėliau kalbėtų, kaip viskas ten netvarkinga, pasenę ir taip toliau... Vėliau pasirodo žiniasklaidoje straipsniai apie faraonus menančią techniką, nuotraukos su sudaužytais autobusais/troleibusais. Niekas tokios antireklamos nenori.
Taip pat labai daug priklauso nuo vadovų. Daug metų parke dirbantys direktoriai yra labai konservatyvūs ir net nesileidžia į kalbas apie kažkokias "pažintines ekskursijas". Jauni vadovai dažniausiai būna skirti savivaldybių, jie labai mažai išmano apie šią sritį ir nežada labiau tuo domėtis, nes jiems tas darbas visiškai nepatinka.
Bet klausimas, ar troleibusų parkas apskritai turi visuomenei skirtų reprezentacinių švenčių , kur galėtų pademonstruoti savo 9Tr. Civilizuotuose pasaulio miestuose vyksta atvirų durų dienos, kur yra proga ne tik seniems bičiuliams bendradarbiams susirinkti, bet kartu ir padaryti atrakciją eiliniams piliečiams. Vyksta paradai, turimų transporto priemonių pristatymai, kiekvienas besidomintis gali apsilankyti, sudalyvauti, pamatyti visus užkulsius ir t.t.
Klausimas, ar turi ką parodyti troleibusų parkas (technikos prasme). Atsiprašau už savo žinių trūkuma, tačiau abejoju, ar jie turi kokios nors senovinės technikos apart 9Tr. Tikrai apsidžiaugčiau, jei jie ką nors turėtų ir kad vyktų kokie nors renginiai. Labai gailiuosi, jog kai viešėjau Briuselyje, neužsukau į Tramvajų muziejų.
Aš tai labai norėčiau pamatyti visai kokiam iš parku stovinti atminimui Gräf & Stift GE110 M16, arba koki Škoda 8Tr labai norėčiau gyvai pamatyti bet matyt neteks.
P.S. Ga kas turit kokia 8Tr foto?
Parkas teturi tik vieną 9Tr. Visos kitos egzotiškos troleibusų markės buvo nurašytos dar iki atsirandant 2-ajam parkui. Gal ir būtų kas nors daugiau išsaugota, jei ne nuolatinis vietos 1-ajame parke stygius, aktualus net ir dabar. Čia jau nieko nepadarysi.
Bagdonavičiaus iniciatyva norėta parke išsaugoti dar vieną 9Tr ir tai galėjo būti 1398. Taip pat Vilniaus 9Tr susilaukė susidomėjimo iš užsienio - Estijos ir, berods, Šveicarijos VT fanai norėjo įsigyti po vieną 9Tr sau į kolekciją. Estai suderėjo kainą už 3000lt (+ transportavimo išlaidos) ir vieną 9Tr išsitempė į savo Estiją. Su šveicarais derybos neįvyko. 1398 ilgai stovėjo nejudinamas, kol vieną dieną nustojo stovėti.
Kaip man žinoma, troleibusų parkas turėjo nemažą muziejų Žolyno g., bet ir jo išsaugoti nesugebėjo - po pastatų remonto muziejaus ir visko, kas jame buvo, neliko...
8Tr gyvą galima pamatyti ar tik tai ne Pilzene, Čekijoj. Ten daug ko galima pamatyti.
[QUOTE=2120;489418]Aš tai labai norėčiau pamatyti visai kokiam iš parku stovinti atminimui Gräf & Stift GE110 M16, arba koki Škoda 8Tr labai norėčiau gyvai pamatyti bet matyt neteks. P.S. Ga kas turit kokia 8Tr foto?
Čia daug foto.
"Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
Kiek vis matau 1107 tai jis vis dirba kas diena vis skirtingais maršrutais, net juokinga darosi o 1650 manau parke stovintis ir nusibaigs. Gaila man to 1650.
Keista kažkaip buvo 2666 troleibusą matyti 9-ame maršrute o ne kaip visada 16-u dirbanti. 2667 irgi dirba dabar 1-u maršrutu, 2713 troleibusas dirbes tik 1-u maršrutu dirba dabar 7-u maršrutu, matyt 1-ame maršrute užtenka ir vieno Solario 2712. Ir turiu klausima. Gal kas galit man paaiškinti kodėl troleibusų Škoda14TrM nepaleidžia dirbti 3-u, 6-u, 8-u, 11-u, 13-u, 18-u, 18A maršrutais? Bučiau dėkingas už atsakyma.
Keista kažkaip buvo 2666 troleibusą matyti 9-ame maršrute o ne kaip visada 16-u dirbanti. 2667 irgi dirba dabar 1-u maršrutu, 2713 troleibusas dirbes tik 1-u maršrutu dirba dabar 7-u maršrutu, matyt 1-ame maršrute užtenka ir vieno Solario 2712. Ir turiu klausima. Gal kas galit man paaiškinti kodėl troleibusų Škoda14TrM nepaleidžia dirbti 3-u, 6-u, 8-u, 11-u, 13-u, 18-u, 18A maršrutais? Bučiau dėkingas už atsakyma.
2666 ir 2667 iki remonto abu dirbo 7-ame maršrute. Po remonto abu atsirado 16-ame. Vietoj jų į 7-ą maršrutą buvo nukelti Solariai 2690 ir 2691. Matyt, 7-am maršrutui labiau reikėjo Solarių....
Kurį laiką taip ir gyvenome, kol vėl neužėjo permainų metas. 2690 ir 2691 grįžo į 16-ajį maršrutą, 2666 ir 2667 perėjo atitinkamai į 9-ą ir 1-ą maršrutus, o iš jų po vieną Solarį (2694 ir 2713) nuėjo į 7-ą maršrutą.
Įdomiai čia tie troleibusai poromis kilnojasi ir dar taip beprasmiškai. Ir kažkodėl nemanau, kad 2666 ir 2667 ilgai užsibus dabartiniuose maršrutuose, greičiausiai vėl kur nors nusimes - išvažiavo po remonto tokie gražūs ir nauji, kad parkas nežino, kur čia juos prasmingiau padėti.
Škoda14TrM Vilniuje yra tik 23vnt. ir jie vis dar laikomi naujais troleibusais. Todėl jais stengiamasi aprūpinti tik svarbesnius maršrutus, kur važiuoja daugiau keleivių arba bendrai trūksta naujų troleibusų. Kita vertus, gal esamiems Škoda14TrM priskirti vairuotojų ekipažai nenori pereiti į kitus maršrutus.
3-ame maršrute iki 2002m. dirbo Škoda14TrM 2665. Vėliau nuspręsta, kad jis reikalingesnis 1-am maršrutui. Karoliniškėse dviejų Škoda14TrM tuo metu pakako - papildomo nedavė.
6-ame maršrute ir taip pakankamai naujų troleibusų. Nors verta pastebėti, kad mažiau populiariame 12-ame maršrute Škoda14TrM kurį laiką buvo, o gal ir bus net du Škoda14TrM.
8-as maršrutas atsirado kaip pagalbinis ir buvo sudarytas iš atliekamų troleibusų. Niekas nematė ir nemato reikalo ten kišti naujų troleibusų. Juolabiau, kai Justiniškių g. ir Konstitucijos pr. ir taip važiuoja užtektinai naujų troleibusų.
11-ame maršrute labai didelė troleibusų kaita, ką gali žinoti, gal kada ten atsiras ir Škoda14TrM, galėtų. Kita vertus, greta 10-ame maršrute irgi dirba labai daug naujų troleibusų iš jų du Škoda14TrM.
13-ame maršrute išvis dirba tik 5 troleibusai - iš jų 3 dar skaitosi nauji - geriau nėra ko ir norėt.
18-ame maršrute Škoda14TrM neatsirado, nes tada 18-as maršrutas išvis buvo prastos reputacijos maršrutas - dirbo tik piko valandomis ir tik darbo dienomis. O statyti Škoda14TrM į maršrutą, kuris kursuoja tik dalį dienos ir driekiasi miesto pakraščiais, būtų labai savanaudiška iš parko pusės. 18A maršrutas būtent ir yra toks, koks ilgą laiką buvo tikrasis 18-as maršrutas. Jame dirba vien seni troleibusai, kurie pasirodo tik darbo dienomis piko metu.
Beje 18-u maršrutu bent jau seniau Škoda14TrM buvo paleidžiami padaryti kelis reisus iš 7-o maršruto. Taip pat yra tekę matyt Škoda14TrM ir 8-ame bei 11-ame maršrutuose.
Manyčiau, kad 17-am maršrutui reikėtų grąžinti bent vieną Škoda14TrM iš turėtų ir išbarstytų 3-jų. 12-ame ir 20-ame jų važinėja per daug.
Šiuo metu yra remontuojama ir nedirba gana daug Škoda14TrM. Gali būti, kad daugelis jų negrįš į senuosius maršrutus
O dabar apie šiandienos aktualijas...
Keturias dienas myniau po miestą, stebėjau situaciją ir konstatavau: 2-as parkas taupo vandenį ir neplauna troleibusų - padoriau atrodo tik pastarąsias dienas nedirbę arba mažai dirbę troleibusai, o dirbantys pilną darbo dieną, ypač Solariai atrodo apverktinai - nors imk ir pats juos nuplauk (arba surenk konkursą "Mis Murzinumas 2010" ). Tas pats ir su autobusų parku. Reik manyt situacija pasitaisys ir jie tokie visą žiemą nevažinės, nes kitaip nefotografuosiu
1-as parkas troleibusus nuplovė penktadienį ir jie dar šiandien atrodė patenkinamos būklės.
Atsirado naujų reklamų. Kol kas priskaičiavau keturias reklamas (tiesa, primityvokas) su zuikių atvaizdais - dvi ant Solarių (2716 ir 2718) ir dvi ant Škodų (1630 ir 1639). Išsamesnis tyrimas parodė, jog reklamuojama ne Keleivių kontrolė, o Kabelinė televizija.
Naują reklamą gavo ir Solaris 1681. Stebėtinai panaši į neseniai atsiradusią reklamą Classen ir dar ant to pačio 6-o maršruto. Reklamuojami baldiniai audiniai. Gali būti, kad šių reklamų bus ne viena.
Comment