Čia gi nesąmonė. Įdomu ar Zuokas žino. Visgi, GRA idėja ir buvo tame, kad juos aptarnaus normalūs autobusai (Citaro, Volvo, MAN).
Viskas tvarkoj. Per tokius karščius akivaizdu, kad autobusai genda dažniau. Tai ir atsitiko antram troleibusų parke. Mažiausiai, vakar sugedo 8 autobusai iš antrojo troleibuso parko, iš visų 27 esančių, todėl iš autobuso parko dienos metų atvažiavo "pagalbiniai" rezerviniai autobusai.
Čia gi nesąmonė. Įdomu ar Zuokas žino. Visgi, GRA idėja ir buvo tame, kad juos aptarnaus normalūs autobusai (Citaro, Volvo, MAN).
Kodėl būtinai jei Karosa dirba tai jau taip sakant "šudas" ? Karosa yra gera variklije ir dėžėje, o kėbulas yra didžiausias minusas. Trūksta mašinu, todėl ir leidžia, nepatinka nupirkt autobusų parkui nuliovus 20 ilgus autobusus, tada važiuos tik geresnės buklės autobusai.
Kodėl būtinai jei Karosa dirba tai jau taip sakant "šudas" ? Karosa yra gera variklije ir dėžėje, o kėbulas yra didžiausias minusas. Trūksta mašinu, todėl ir leidžia, nepatinka nupirkt autobusų parkui nuliovus 20 ilgus autobusus, tada važiuos tik geresnės buklės autobusai.
90 Volvo + 10 Citaro + 18 MAN = 118 autobusų. GRA vasarą reikalingi 77 autobusai. Dar lieka 41 autobusai (iš "naujesnių"), kurie pasiskirsto tarp kitų maršrutų. Viskas pagal planą, keleiviai patenkinti, paslaugos kokybė aukšta.
90 Volvo + 10 Citaro + 18 MAN = 118 autobusų. GRA vasarą reikalingi 77 autobusai. Dar lieka 41 autobusai (iš "naujesnių"), kurie pasiskirsto tarp kitų maršrutų. Viskas pagal planą, keleiviai patenkinti, paslaugos kokybė aukšta.
30 autobusų galite nuimti iškart, tai yra Volvo 7700A, kadangi šitiems autobusams persunkus GRA grafikai. Pirmosiomis dienomis labai daug Volvo 7700A autobusų buvo sugedę. Todėl juos pasiskirstė tarp paprastųjų maršrutų. Dar nepamirškim, kad vasarą, mažinamas Saffle 2000 ir Saffle 5000 autobusų skaičius gatvėse.
30 autobusų galite nuimti iškart, tai yra Volvo 7700A, kadangi šitiems autobusams persunkus GRA grafikai. Pirmosiomis dienomis labai daug Volvo 7700A autobusų buvo sugedę. Todėl juos pasiskirstė tarp paprastųjų maršrutų. Dar nepamirškim, kad vasarą, mažinamas Saffle 2000 ir Saffle 5000 autobusų skaičius gatvėse.
Tai per 7-9 metus jau taip vairuotojai sudrožė autobusus, kad tie nepatempia GRA krūvio?
Tai per 7-9 metus jau taip vairuotojai sudrožė autobusus, kad tie nepatempia GRA krūvio?
Ne, Volvo 7700A turi tokį pat variklį kaip trumpame autobuse. Todėl pasivyti grafiką jiems yra labai sunku, kadangi silpnas variklis, ypač jei autobusas pilnas.
Ne, Volvo 7700A turi tokį pat variklį kaip trumpame autobuse. Todėl pasivyti grafiką jiems yra labai sunku, kadangi silpnas variklis, ypač jei autobusas pilnas.
O aš dar spėliojau, kur 7700A pradingo, nesimato GRA maršrutuose... Ačiū už informaciją
Niekad nebūčiau pagalvojęs, kad Volvo 7700A autobusuose tokio pat galingumo variklis, kaip ir trumpuose Volvo autobusuose.
Šiandien mačiau Karosa B741 #396 54 maršrute. Apie 19val jis važiavo su nusuktom lentelėm į išorę, jog važiuoja "į parką". O priekyje buvo kažkurio greitojo maršruto lentelė. Kaip čia gali būt? Ar buvo siunčiamas į rezervą, kur ryt dirbs 4G maršrute??
O man atrodo, kad ilgus Volvo nuo greitųjų nuėmė todėl, kad jie dirba tik piko metu ir tai yra visiškai nelogiška ekonomiškai. Greitaisiais tik piko metu dirba geriausi ilgi autobusai, o visi kiti maršrutai turi būti skriaudžiami dažnai gendančia sena technika?
Nu kad ne. Volvo 7700 - 184kW, 7700A - 202kW. Atvaizdas
Tai pagal tą lentelę išeina, jog Volvo 7700A turi beveik daugiausia kilovatų iš Vilniuje naudojamų triašių autobusų. Tačiau šių autobusų svoris yra didžiausias iš visų, kaip ne keista.
Beje, jeigu pvz. 2g maršrute darbo dienomis triašiai autobusai dirba tik pertraukiamais grafikais ir tai paprastai būna senesni autobusai, tai poilsio dienomis, kai triašiai dirba visą dieną, šiame maršrute ne kartą mačiau Volvo 7700A.
Iš SĮ „Susisiekimo paslaugos“ ne per seniausiai sužinojau, kad nuo rugsėjo mėn. 1 d. į troleibusų maršrutus išvažiuos daugiau troleibusų, nes nepakaks autobusų aptarnauti visus šiuo metu autobusais aptarnaujamus maršrutus. Nes nauji autobusai atvyks tik 2014 metų pradžioje.
Daugiausiai troleibusų galime tikėtis 2, 7, 10, 16, 19 troleibusų maršrutuose. Artimiausiu metu jau paskelbs rudens eismo tvarkaraščius, šią savaitę juos derina su Vilniaus miesto savivaldybe.
Šiandien 4G maršrute dirba Mercedes benz 0405 #454
Na va, dar ne ruduo, o jau dėl visokių šalutinių priežasčių (gedimai, TP stoka ir t.t.) į GRA išleidžiami "antrarūšiai" autobusai - 203, 454 (tikrai neturiu nieko prieš šitas TP).
Šiandien Karosa B832 #203, antrą dieną dirbusi 82-am maršrute, 17:05 sugedo ant Liepkalnio kalno. Iš galinės autobuso dalies pradėjo veržtis dūmai, ko pasekoje vairuotojas, užkilęs ant kalno, išlaipino visus keleivius iš autobuso prie automobilių detalių parduotuvės
Comment