Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
    Jis turi būti pravežtas su "instruktoriumi" nauja trasa.
    Tai yra vairuotojo problema. Nežinai maršruto - ateik 1 ratu anksčiau į pamainą ir pravažiuok su 1 pamainos vairuotoju. Dirbsi 1 pamainoje - ateik savo laisvu laiku kokią dieną prieš tai. Dirbsi 1 pamainą pirmą maršruto darbo dieną arba išvažiavai šiuo maršrutu iš rezervo - sėkmės nepasiklysti.

    Beje, kaip jūs įsivaizduojat vairuotojų (jų yra virš tūkstančio) vežimą supažindinti su nauju maršrutu?
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Šiaip yra toks dalykas kaip GPS navigacija. Porą kartų teko matyti vairuotojus jais naudojantis. Susivedi visas trasas, išsisaugai ir ramu. Galėtų iš tikrųjų parkas pasirūpinti šiuo klausimu ir turėti keletą GPS navigacijos prietaisų atsargai.
      Dear Sir,

      Comment


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
        Tai yra vairuotojo problema. Nežinai maršruto - ateik 1 ratu anksčiau į pamainą ir pravažiuok su 1 pamainos vairuotoju. Dirbsi 1 pamainoje - ateik savo laisvu laiku kokią dieną prieš tai. Dirbsi 1 pamainą pirmą maršruto darbo dieną arba išvažiavai šiuo maršrutu iš rezervo - sėkmės nepasiklysti.

        Beje, kaip jūs įsivaizduojat vairuotojų (jų yra virš tūkstančio) vežimą supažindinti su nauju maršrutu?
        Ne visi vairuotojai vienu metu supažindinami su trasa. Kai kurie išvis ten nevažiuos (nes turi, pvz., ilgą mašiną). Tačiau ne kartą teko matyti, kaip kabinoje yra du asmenis - vairuotojas už vairo ir kitas vairuotojas, kuris aiškina jam kelią. Ne veltui aš parašiau "instruktorius", o ne instruktorius.
        Bet kokiu atveju negalima sakyti, kad būkite supratingesni vairuotojo atžvilgiu.

        Comment


          Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
          Kai kurie išvis ten nevažiuos (nes turi, pvz., ilgą mašiną).
          Tai jau buvo paaiškinta. Šiandien tu dirbi ilga mašina 53-iu, o rytoj pas tave rezervas ir tave nusiunčia į 9 su mikrobu Peugeot Boxer į paskutinį šio maršruto reisą, kuriuo niekas nevažiuoja. Pabandyk ten ką suprast, kur važiuot.

          Tačiau ne kartą teko matyti, kaip kabinoje yra du asmenis - vairuotojas už vairo ir kitas vairuotojas, kuris aiškina jam kelią. Ne veltui aš parašiau "instruktorius", o ne instruktorius.
          Vėl gi - ką tik tai paaiškinau. Tik paprastai situacija būna kitokia - už vairo sėdi žinantis vairuotojas, o su juo šalia - žiūri maršrutą kitas. Savo laisvu laiku.

          Ir dar kartą noriu paklausti, kaip jūs organizuotumėte tokius instruktažus, kai dabar dauguma vairuotojų dirba viršvalandžius, turi tik po 1 laisvadienį, ir jų yra virš tūkstančio?
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            Ir dar kartą noriu paklausti, kaip jūs organizuotumėte tokius instruktažus, kai dabar dauguma vairuotojų dirba viršvalandžius, turi tik po 1 laisvadienį, ir jų yra virš tūkstančio?
            Samdyčiau darbuotoją, kuris supažindintų vairuotoją su nauju maršrutu. Aišku, pinigine prasme VVT būtų neįkandama. Kitos išeities nematau, kai vairuotojai dirba viršvalandžius ir turi tik vieną dieną išeiginę..
            Daugiau mano nuotraukų >>
            Mano rajonas ir apylinkės >>

            Comment


              Situacijų, kai vairuotojas nežino kelią yra tikrai ne 1000 per dieną. Tokiu atveju kaip tik racionaliau yra įdarbinti darbuotojus, kurie supažindins vairuotojus su trasa. Įdarbinant 10 "instruktorių", problemos išsispręstų. Tai tikrai nėra finansiškai neįmanoma. Taip pat yra galimybė ne tik važiuoti realia trasa su "instruktoriumi", bet ir pačiose VVT patalpose įrengti "mokymo" auditoriją su keletą kompiuterių, kurių dėka "instruktorius" aiškins trasą ir teoriškai - Google Street View pagalba.
              Tačiau GSV galima pasinaudoti ir namie. Jeigu vairuotojas net šito nesugeba, tai čia jau reikia apeliuoti į jo norą dirbti, o ne būti visada jiems nuolankiu. Ir tik nereikia pradėti sekti pasakų, kad visi 1000 vairuotojų neturi interneto, kompiuterių; nesugeba namie patogiai ir niekur neskubant "paaukoti" 10 minučių laisvo laiko GSV programai. Kiekvienoje profesijoje darbuotojai daro "namų darbus" - kuo vairuotojai turi būti išskirtini.

              Comment


                Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                Ir tik nereikia pradėti sekti pasakų, kad visi 1000 vairuotojų neturi interneto, kompiuterių; nesugeba namie patogiai ir niekur neskubant "paaukoti" 10 minučių laisvo laiko GSV programai.
                Na jūs pats ką tik pasekėt tas pasakas - aš to net nesiruošiau daryti .

                Tokiems instruktoriams samdyti reikia pinigų, o jų VVT neturi.
                Konkrečiai dėl 68 - pagalvokit - maršrutas važiuoja į tokius kraštus, kur praktiškai niekas iš VVT nevažinėjo. Ir 99% tokių klausimų keleiviams užduodama tada, kai gaunamas maršrutas iš rezervo ir visiškai nėra laiko išsiaiškinti, kaip jis važiuoja.
                Kažkoks beprasmis ginčas ir dramblys, padarytas iš musės.
                Jeigu kam nors kas nors nepatinka ir nori pokyčių: http://www.vilniausviesasistransport...kontaktai.html
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Veiksmas stotelėje „Centro poliklinika“, belaukiant 17:13 A21 ƒ„Centras-Lazdynai-Lazdynėliai“ pasirodė #853, priekinėje švieslentėje „23 LAZDYNAI“ (atitinkamai šoninėje detaliau tas pats maršrutas „Stotis–Švitrigailos g.-Oslo g.–Lazdynai“). Keleiviams pavyko įkalbėti vairuotoją, kad turėtų būti A21 maršrutas, pakeitė švieslenčių parodymus į teisingus

                  Kylant Basanavičiaus gatve sugriuvo T14 #1641. Matomai nebeatlaikė pasilingavimų per grindinį…

                  Comment


                    703 dirbo 59 maršrute.
                    Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                    Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                    Comment


                      Parašė arte Rodyti pranešimą
                      Veiksmas stotelėje „Centro poliklinika“, belaukiant 17:13 A21 ƒ„Centras-Lazdynai-Lazdynėliai“ pasirodė #853, priekinėje švieslentėje „23 LAZDYNAI“ (atitinkamai šoninėje detaliau tas pats maršrutas „Stotis–Švitrigailos g.-Oslo g.–Lazdynai“). Keleiviams pavyko įkalbėti vairuotoją, kad turėtų būti A21 maršrutas, pakeitė švieslenčių parodymus į teisingus

                      Kylant Basanavičiaus gatve sugriuvo T14 #1641. Matomai nebeatlaikė pasilingavimų per grindinį…
                      Ta prasme ? Sprogo padanga?

                      Comment


                        4G maršrute dirba dvi Karosos ir vienas Saffle 5000 autobusai. Vietoj Castosua.
                        Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                        Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                        Comment


                          Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                          Situacijų, kai vairuotojas nežino kelią yra tikrai ne 1000 per dieną. Tokiu atveju kaip tik racionaliau yra įdarbinti darbuotojus, kurie supažindins vairuotojus su trasa. Įdarbinant 10 "instruktorių", problemos išsispręstų. Tai tikrai nėra finansiškai neįmanoma. Taip pat yra galimybė ne tik važiuoti realia trasa su "instruktoriumi", bet ir pačiose VVT patalpose įrengti "mokymo" auditoriją su keletą kompiuterių, kurių dėka "instruktorius" aiškins trasą ir teoriškai - Google Street View pagalba.
                          Tačiau GSV galima pasinaudoti ir namie. Jeigu vairuotojas net šito nesugeba, tai čia jau reikia apeliuoti į jo norą dirbti, o ne būti visada jiems nuolankiu. Ir tik nereikia pradėti sekti pasakų, kad visi 1000 vairuotojų neturi interneto, kompiuterių; nesugeba namie patogiai ir niekur neskubant "paaukoti" 10 minučių laisvo laiko GSV programai. Kiekvienoje profesijoje darbuotojai daro "namų darbus" - kuo vairuotojai turi būti išskirtini.
                          Su trasa galima susipažinti ir namuose kompiuteriu, kam tie instruktoriai ir papildomos išlaidos?
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                            Ta prasme ? Sprogo padanga?
                            Kad gal kas įdomiau nei padanga, stovėjo sukritęs dešinės pusės galas.


                            Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                            4G maršrute dirba dvi Karosos ir vienas Saffle 5000 autobusai. Vietoj Castosua.
                            A22 taip pat ilga Karosa užmatyta.

                            Comment


                              Parašė arte Rodyti pranešimą
                              Kad gal kas įdomiau nei padanga, stovėjo sukritęs dešinės pusės galas.



                              A22 taip pat ilga Karosa užmatyta.
                              22 maršrute pastoviai dirbo du vienos pamainos ilgi autobusai, dažniausiai Karosa B741/B841 bet šią savaitę ir Volvo 7700A dirbo.
                              Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                              Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                              Comment


                                Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                                4G maršrute dirba dvi Karosos ir vienas Saffle 5000 autobusai. Vietoj Castosua.
                                Čia gi nesąmonė. Įdomu ar Zuokas žino. Visgi, GRA idėja ir buvo tame, kad juos aptarnaus normalūs autobusai (Citaro, Volvo, MAN).

                                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                Su trasa galima susipažinti ir namuose kompiuteriu, kam tie instruktoriai ir papildomos išlaidos?
                                Čia jau kraštutiniu atveju. Be abejo, galima ir namuose. Tačiau kaip matome, vairuotojams tai nerūpi.

                                Comment


                                  Vairuotojams kokių maršrutų važiuos sakoma autobusų parke prieš imant autiką. Na, bent taip buvo...

                                  Comment


                                    Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                                    4G maršrute dirba dvi Karosos ir vienas Saffle 5000 autobusai. Vietoj Castosua.
                                    Viena Karosa siandien vakare uzmaciau 4G marsrute g. nr. 615. taip pat nebuvo vieos 5G laukiant akropolio st. 20:53.
                                    Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                    Comment


                                      Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                      Viena Karosa siandien vakare uzmaciau 4G marsrute g. nr. 615. taip pat nebuvo vieos 5G laukiant akropolio st. 20:53.
                                      Vilniuje tik buvo 615 Ikarus 260.

                                      Comment


                                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                        Vairuotojams kokių maršrutų važiuos sakoma autobusų parke prieš imant autiką. Na, bent taip buvo...
                                        Tai aš nekalbu apie vairuotojų savivalę. Tiesiog turiu omeny, kad Zuokas teigė, kad aptarnaus tik nauji autobusai (Volvo ir Citaro priskiriamos prie naujų). Bosas (Zuokas) davė nurodymų, darbuotojas (VVT) turi vykdyti. Pats bosas retai iš didelių "namų" išeina, gali daug ko ir nepamatyti. Nors, 4G pro jo "namus" važiuoja. Nebent langai išeina į "daržą", todėl nemato.

                                        Comment


                                          Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                          Tai aš nekalbu apie vairuotojų savivalę. Tiesiog turiu omeny, kad Zuokas teigė, kad aptarnaus tik nauji autobusai (Volvo ir Citaro priskiriamos prie naujų). Bosas (Zuokas) davė nurodymų, darbuotojas (VVT) turi vykdyti. Pats bosas retai iš didelių "namų" išeina, gali daug ko ir nepamatyti. Nors, 4G pro jo "namus" važiuoja. Nebent langai išeina į "daržą", todėl nemato.
                                          Aš sakiau apie maršrutų žinomumą, o ne apie greituosius.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X