Kai "Kautra" atėjo į Druskininkus, galvojau, kad ne miesto maršrutai ją domina (Temsos tam nelabai ir tinkamos) ir tik laiko klausimas, kada bus perimti tarpmiestiniai maršrutai. Pasirodo nieko panašaus - Druskininkų AP net nesiruošia mirti, tą rodo naujai įsigyta tarpmiestienė Setra. Sunkiai tikėtina, kad miesto ar vietiniuose maršrutuose, net su Druskininkų savivaldybės dotacijomis (?) atsipirks naujų (VW, Temsa) ir beveik naujų MAN'ų autobusų įsigijimas. Ar tik "Kautra" čia neapsišovė, tiksliau ar jos Druskininkų savivaldybė "neapšovė"?
Nebijok, "Kautra" nėra kvaila. Jie investuoja su ateities perspektyvom, nori įsitvirtinti šioje rinkoje ir galbūt sieks išstumti arba konkuruoti su minėtu Druskininkų AP. Jau ne kartą skaitau, kad "Kautra" neva bereikalingai investavo. Visai ne. Tiesiog pelno nereikėtų tikėtis taip greitai. Matosi, kad daugelis čia komentuojančių nelabai supranti apie šiuolaikinį įmonės valdymą Panašu, kad "Kautra" yra modernaus įmonės valdymo šalininkė.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Kai "Kautra" atėjo į Druskininkus, galvojau, kad ne miesto maršrutai ją domina (Temsos tam nelabai ir tinkamos) ir tik laiko klausimas, kada bus perimti tarpmiestiniai maršrutai. Pasirodo nieko panašaus - Druskininkų AP net nesiruošia mirti, tą rodo naujai įsigyta tarpmiestienė Setra. Sunkiai tikėtina, kad miesto ar vietiniuose maršrutuose, net su Druskininkų savivaldybės dotacijomis (?) atsipirks naujų (VW, Temsa) ir beveik naujų MAN'ų autobusų įsigijimas. Ar tik "Kautra" čia neapsišovė, tiksliau ar jos Druskininkų savivaldybė "neapšovė"?
Teko šia tema domėtis, tai panašu, jog savivaldybė tikrai Kautros neapšovė ir dėl gaunamų dotacijų, Kautra Druskininkų filialas nėra nuostolingas ir dabar.
Kalbant apie Druskininkų AP, tai jie turi labai neblogus maršrutus, tik nelabai sugeba išnaudoti jų potencialo - pelnas gaunamas pastoviai, bet pinigai eina direktorių namų statybai. Didžioji dalis parkų tokią Setrą, kurią dabar nusipirko DAP, laiko ant nurašymo ribos. Maža to, ši Setra pakeitė ne netalpius Sprinterius, o gerokai didesnės talpos Aabenraa (tikėkimės tai keisis).
Nebijok, "Kautra" nėra kvaila. Jie investuoja su ateities perspektyvom, nori įsitvirtinti šioje rinkoje ir galbūt sieks išstumti arba konkuruoti su minėtu Druskininkų AP. Jau ne kartą skaitau, kad "Kautra" neva bereikalingai investavo. Visai ne. Tiesiog pelno nereikėtų tikėtis taip greitai. Matosi, kad daugelis čia komentuojančių nelabai supranti apie šiuolaikinį įmonės valdymą Panašu, kad "Kautra" yra modernaus įmonės valdymo šalininkė.
Na baimės, kad "Kautra" kvaila, aš tikrai neturiu. Tačiau visada maniau, kad įmonės profilis - tarptautiniai ir tarpmiestiniai, na dar priemiestiniai maršrutai. Todėl ir nustebino Druskininkų atvejis. Suprantama, miesto maršrutų aptarnavimas tėra "Trojos arklys". Na, žiūrėsim, kaip atlaikys Druskininkų AP'as "modernaus įmonės valdymo šalininkės" spaudimą.
Kad jokio spaudimo nėra. "Kautra" perėmė "Druskininkų autobusų", o ne Druskininkų AP maršrutus. Kol kas jokių pokyčių taprmiestiniuose Kauno ar Alytaus "Kautros" maršrutuose į Druskininkus, kurie signalizuotų apie perimamus maršrutus nematyti. DAP į Kauną važiuoja 7 kartus per dieną (tiesa, du maršrutai tik pr. p. š. s.). "Kautra" į Kauną važiuoja 9 kartus, du iš jų ne kasdien kursuojantys. Reikai turėti omenyje, kad keli maršrutai yra buvusio Alytaus AP. Dar yra kasdien važiuojantis Panevėžio AP autobusas.
Į Vilnių "Kautra" iš Druskininkų neveža. Marijamolės kryptimi iš Druskininkų kasdien važiuoja Vilkaviškio AP autobusas, dabar tai, žinoma, "Kautra". Į Gardiną dar važiuoja "Kautra". Bet tai senas maršrutas. Taip kad niekas nepasikeitė. Nemanau, kad "Kautrą" domintų Druskininkų AP priemiestiniai maršrutai (man atrodo, kad tokių nėra, nes visus juos aptarnavo "Druskininkų autobusai", o dabar "Kautra". Į Lazdijus turbūt važiuoja tik Lazdijų AP priemiestinis. Į Varėną, jei neklystu, priemiestinių net nėra.
"Kautra" į Kauną važiuoja 9 kartus, du iš jų ne kasdien kursuojantys. Reikai turėti omenyje, kad keli maršrutai yra buvusio Alytaus AP. Dar yra kasdien važiuojantis Panevėžio AP autobusas.
Arba Alytaus AP neturėjo jokių reisų maršrutu Druskinininkai - Kaunas, arba jie buvo panaikinti, nes dabar visus Kautra maršrutus aptarnauja tik Kauno Kautra.
Į Lazdijus turbūt važiuoja tik Lazdijų AP priemiestinis. Į Varėną, jei neklystu, priemiestinių net nėra.
Taip, DAP nevažiuoja į Lazdijus.
Manau vienintelis pranašumas, Druskininkų Kautra filialo nuomojama techninė bazė, kurią būtų galima išnaudoti tarpmiestinių autobusų nakvojimui, tačiau ir tuo nelabai apsimoka naudotis, pvz. 20:20 Sekmadieniais į Alytų iš Kauno važiuojantis paskutinis autobusas praktiškai visada važiuoja tuščias....
PS. Pasitikrinau, Druskininkų AP neaptarnauja jokių priemiestinių maršrutų.
Paskutinis taisė Raikkonen; 2010.10.02, 20:50.
Priežastis: Papildymas
Bežiūrėdamas tvarkaraščius pastebėjau, jog maršrute Kaunas - Gardinas keleiviai persėda į kitą autobusą Druskininkuose, taigi, pabandžiau sudaryti tokį preliminarų grafiką. Atvaizdas
Pagal jį išeina, jog Druskininkuose pastoviai nakvoja du autobusai, tikriausiai ne nuolatiniai.
PS. Niekaip nesugalvojau kaip įkelti duomenis iš excelio...
Labai paprastai: print screen, copy kurioj nors programoj, kur galima karpyt nuotraukas (pvz., IrfanView), apkarpyk ir išsaugok kaip paveikslėlį.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment