Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[DRU] Druskininkų viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Ar niekas neišsiaiškinot, kokiu būdu "Kauno autobusų" autobusai atsidūrė Druskininkuose? Kalbama apie "Kautrą", bet autobusai ne jos.

    Comment


      #42
      Parašė Linas Rodyti pranešimą
      Ar niekas neišsiaiškinot, kokiu būdu "Kauno autobusų" autobusai atsidūrė Druskininkuose? Kalbama apie "Kautrą", bet autobusai ne jos.
      Man taip pat tai įdomu - iš kur "Kautra" gavo Solaris autobusus? Nejaugi "Kauno autobusai" "Kautrai" pradėjo juos nuomoti? Kiltų klausimas "kam", bet gal dėl to, kad "Kautrai" trūksta autobusų įsigijus Prienų AP ir laikinai jų išsinuomojo iš "Kauno autobusų", kol šie po reisų apkarpymo turi laisvų autobusų?
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        #43
        Jei ir turi laisvų autobusų, tai šitie mieste turi važinėti, o nuomojami kas liko.
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          #44
          Tie kauno Solaris isnuomoti "Kautrai" del to kazkokio ten druskininku istatymo, kad turi buti nesenesni ir pan.. Kiek tas truks, nieks nezino.. Jei kam idomi mano nuomone, tegu neisizeidzia druskininkieciai jokiu budu, bet man atrodo mazu maziausia keista ir net nelogiska, i kaima nutrenkti, palyginti naujus zemagrindzius autobusus,kuriu tikrai truksta, o mieste kratytis su nudremtom Karosom ir labdariniais...

          Comment


            #45
            Savivaldybės aktualijos

            GYVENTOJŲ DĖMESIUI!
            Druskininkų savivaldybės administracija informuoja gyventojus, kad 2010 m. sausio 29 d. pasirašyta Visuomenės aptarnavimo sutartis su uždarąja akcine bendrove „Kautra“. Pagal šią sutartį vežėjas veš keleivius vietiniais (miesto ir priemiestiniais) maršrutais nuo 2010 m. vasario 1 d. Nuo sutarties pradžios vežėjas veš keleivius ne senesniais kaip 7 metų autobusais. Po trijų mėnesių nuo sutarties pradžios Vežėjas turi pradėti naudoti 10 naujų autobusų ir keturis ne senesnius kaip 5 metų žemagrindžius autobusus keleivių vežimui. Šiuo metu galiojančios bilietų kainos ir tarifas už vieną keleivio vežimo kilometrą nesikeičia. Eismo tvarkaraščiai, priklausomai nuo keleivių srautų, gali nežymiai keistis. Apie visus pasikeitimus gyventojai bus informuojami.

            Comment


              #46
              Solarius Kautra nuomojasi is Kauno autobusu.

              Comment


                #47
                Parašė adju Rodyti pranešimą
                Šilalėje išsimiegojęs ir besiruošiantis grįžti į Kauną Kautros Neoplan Transliner N 316
                Gal galėtum parašyti to Neoplano garažinius arba valstybinius numerius? Dėkui.

                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                Man taip pat tai įdomu - iš kur "Kautra" gavo Solaris autobusus? Nejaugi "Kauno autobusai" "Kautrai" pradėjo juos nuomoti? Kiltų klausimas "kam", bet gal dėl to, kad "Kautrai" trūksta autobusų įsigijus Prienų AP ir laikinai jų išsinuomojo iš "Kauno autobusų", kol šie po reisų apkarpymo turi laisvų autobusų?
                Nuomavosi dėl to, kad neturi miestui skirtų autobusų. Kautra turi tik vieną autobusą, kuris pritaikytas miesto maršrutams ir atitinka sutartyje išvardintas sąlygas.
                Daugiau mano nuotraukų >>>

                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                Comment


                  #48
                  Parašė EXP Rodyti pranešimą
                  Savivaldybės aktualijos

                  GYVENTOJŲ DĖMESIUI!
                  Druskininkų savivaldybės administracija informuoja gyventojus, kad 2010 m. sausio 29 d. pasirašyta Visuomenės aptarnavimo sutartis su uždarąja akcine bendrove „Kautra“. Pagal šią sutartį vežėjas veš keleivius vietiniais (miesto ir priemiestiniais) maršrutais nuo 2010 m. vasario 1 d. Nuo sutarties pradžios vežėjas veš keleivius ne senesniais kaip 7 metų autobusais. Po trijų mėnesių nuo sutarties pradžios Vežėjas turi pradėti naudoti 10 naujų autobusų ir keturis ne senesnius kaip 5 metų žemagrindžius autobusus keleivių vežimui. Šiuo metu galiojančios bilietų kainos ir tarifas už vieną keleivio vežimo kilometrą nesikeičia. Eismo tvarkaraščiai, priklausomai nuo keleivių srautų, gali nežymiai keistis. Apie visus pasikeitimus gyventojai bus informuojami.
                  Kad Kaune butu tokios salygos, iskart padaugetu zmoniu viesajame

                  Comment


                    #49
                    Druskininkų autobusų stotis



                    ir "tarptautinis" MAZas

                    Comment


                      #50
                      Kautra Druskininkuose:




                      Comment


                        #51
                        Parašė HSV Rodyti pranešimą
                        Kautra Druskininkuose:
                        Atvaizdas


                        Atvaizdas


                        Atvaizdas
                        Verslo žiniose rašoma, kad Kautra papildomai įsigijo 4 žemagrindžius MAN autobusus, kurių amžius penki metai. Matyt bus NL 223/233/263.

                        Comment


                          #52
                          Tik ką norėjau šią žinią pranešti, bet žiūriu ji jau paskelbta Verslo žiniose rašoma, kad dar deramasi dėl keturių vidutinės talpos autobusų. Įdomu, kokie jie galetų būti?

                          Comment


                            #53
                            Parašė Eris Rodyti pranešimą
                            Tik ką norėjau šią žinią pranešti, bet žiūriu ji jau paskelbta Verslo žiniose rašoma, kad dar deramasi dėl keturių vidutinės talpos autobusų. Įdomu, kokie jie galetų būti?
                            Na matyt ir bus tie 3 kartos MAN NL.

                            Comment


                              #54
                              Geros naujienos iš Druskininkų!
                              Mieste pradėjo kursuoti visi keturi Kautros MAN NL 313

                              Štai pora fotografijų





                              Iš vidaus



                              Mano manymu, tai išties geri autobusai. Dažymo schema taip pat nebloga. Autobuso viduje buvo tokių pat spalvų stendas su Kautros adresais bei telefonais. Vienintelis minusas yra tas, jog neveikia švieslentės. (Galbūt jas sutvarkys)

                              Jei kam įdomu, pateikiu autobusų garažinius bei valstybinius numerius:

                              MAN NL 313: ETU 651 #186
                              MAN NL 313: ETU 652 #187
                              MAN NL 313: ETU 653 #188
                              MAN NL 313: ETU 654 #189

                              Tai tiek.

                              Comment


                                #55
                                Parašė Sinouku Rodyti pranešimą

                                Du HYUNDAI AERO TOWN97:

                                Atvaizdas
                                O čia kartais ne HYUNDAI Aero Town HB400. O šiaip tai dar visai neblogai atrodo Varėnos parkas, tikėjausi blogesnės situacijos


                                Parašė Eris Rodyti pranešimą
                                Geros naujienos iš Druskininkų!
                                Mieste pradėjo kursuoti visi keturi Kautros MAN NL 313
                                Aš būčiau rinkęsis dviejų durų MAN NL 313 verijas, na bet atrodo neblogai. Beje, o jie nauji buvo pirkti? Kažin ta dažymo schema tokia ir liks, nes man tai nepanašu į Kautrą ir šiaip ji negražiai atrodo

                                Dėkui, Eri už informaciją
                                Daugiau mano nuotraukų >>>

                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                  Aš būčiau rinkęsis dviejų durų MAN NL 313 verijas, na bet atrodo neblogai. Beje, o jie nauji buvo pirkti? Kažin ta dažymo schema tokia ir liks, nes man tai nepanašu į Kautrą ir šiaip ji negražiai atrodo
                                  Šie yra 2005 metų gamybos. Turbūt seniau buvo naudojami, mat tai liudija šiek tiek apibraižyta sėdynių plastmasinė dalis gale bei kažkoks rudos spalvos žiedas prie viduriniųjų durų Negaliu paaiškint kas tai yra. Dėl spalvų schemos tai čia kaip kam patinka, bet man šiaip geriau būtų visa balta spalva autobuso.

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                    Aš būčiau rinkęsis dviejų durų MAN NL 313 verijas, na bet atrodo neblogai. Beje, o jie nauji buvo pirkti? Kažin ta dažymo schema tokia ir liks, nes man tai nepanašu į Kautrą ir šiaip ji negražiai atrodo

                                    Dėkui, Eri už informaciją
                                    Pritariu, trijų durų autobusas čia visai nereikalingas, būtų pakakę dviejų durų ir gal net trumpesnio - 10 m ilgio. O ir dažymo schema labai skurdi ir visai neatitinka "Kautros" spalvų. Net keista, kodėl įsigytas MAN, o ne Solaris autobusas, kuris yra pigesnis ir galimybėmis bei kokybė mažai skiriasi nuo MAN.
                                    Paskutinis taisė Ametistas; 2010.03.05, 20:20.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                      Pritariu, trijų durų autobusas čia visai nereikalingas, būtų pakakę dviejų durų ir gal net trumpesnio - 10 m ilgio. O ir dažymo schema labai skurdi ir visai neatitinka "Kautros" spalvų. Net keista, kodėl įsigytas MAN, o ne Solaris autobusas, kuris yra pigesnis ir galimybėmis bei kokybė mažai skiriasi nuo MAN.

                                      O gal uztektu 1 duru? :-))) O tu zinai kiek laiko lipa bobutes ir seneliai? O jei marsrutas eina pro baznycia ar ligonine?? Jei jau skaiciuojat kaip profai visokius marsrutus ,tai atkreipkite demesi ir i tai.

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                        Pritariu, trijų durų autobusas čia visai nereikalingas, būtų pakakę dviejų durų ir gal net trumpesnio - 10 m ilgio. O ir dažymo schema labai skurdi ir visai neatitinka "Kautros" spalvų. Net keista, kodėl įsigytas MAN, o ne Solaris autobusas, kuris yra pigesnis ir galimybėmis bei kokybė mažai skiriasi nuo MAN.
                                        Dėl kokybės aš linkčiau ginčytis, MAN technika daug pranašesnė už Solaris. Taip pat nereikėtų pamiršti, jog Kautra buvo Neoplan atstovas Lietuvoje, o todėl ši technika jiems yra pažįstama ir ją rinkdamiesti tikiuosi nesuklys.

                                        Mersiukas>>> 219 pastaruoju metu daugiau parke stovi, negu važinėja. Bet šiaip įdomi tavo pateikta informacija, turi tiesioginius kontaktus su "Kautra"? nes aš tokios info internete neradau.
                                        Daugiau mano nuotraukų >>>

                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                          Pritariu, trijų durų autobusas čia visai nereikalingas, būtų pakakę dviejų durų ir gal net trumpesnio - 10 m ilgio. O ir dažymo schema labai skurdi ir visai neatitinka "Kautros" spalvų. Net keista, kodėl įsigytas MAN, o ne Solaris autobusas, kuris yra pigesnis ir galimybėmis bei kokybė mažai skiriasi nuo MAN.
                                          Soliariai vis dar nelenkia MAN autobusu, kokybės požiūriu. Ir manau, kad niekada nelenks. Visgi MAN gaminami Vokietijoje, o Soliariai Lenkijoje. Dėl švieslenčių sunku dar ką nors spręsti. Jei yra įtaisyti jų paleidimo pultai, tai tada neturėtų sudaryti kokių keblumų. Betrūksta jas perprogramuoti ir viskas, bet tam reikia gerų meistrų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X