Dar tos pačios dienos (kaip ir lyno keltuvo nuotraukos) miesto autobusų nuotraukos.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[DRU] Druskininkų viešasis transportas
Collapse
X
-
Labai įdomus eksperimentas:
GYVENTOJŲ DĖMESIUI: pradedami bandomieji važiavimai maršrutu „Druskininkai – Leipalingis“
Druskininkų savivaldybės administracija informuoja, kad nuo 2016 m. rugsėjo 5 d. pradedami bandomieji važiavimai maršrutu „Druskininkai – Leipalingis“. Autobusas iš Druskininkų išvažiuos 22.10 val. Bandomieji važiavimai vyks du mėnesius iki 2016 m. spalio 31 d. Bandomųjų važiavimu metu bus registruojami keleiviai. Jeigu bus pakankamas keleivių srautas, autobusas važiuos pastoviai.
Taip pat nuo 2016 m. rugsėjo 5 d. keičiasi:
Nr. 1 maršruto tvarkaraštis tarp stotelių;
Nr. 3 maršruto tvarkaraštis, kai autobusas važiuoja pro kapines;
Nr. 4 maršruto tvarkaraštis;
Nr. 5 maršruto tvarkaraštis, iš Gailiūnų.
Comment
-
Parašė Karoleo Rodyti pranešimąĮ Druskininkų gatves – nauji autobusai
http://www.manodruskininkai.lt/drusk...uji-autobusai/
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAr tik ne iš Kauno mikrobus permetė? Kaune jų perteklius, o Druskininkų kai kurie Crafteriai jau smarkiai sudėvėti.
Comment
-
Parašė Karoleo Rodyti pranešimąĮ Druskininkų gatves – nauji autobusai
http://www.manodruskininkai.lt/drusk...uji-autobusai/
Comment
-
Man taip atrodo, kad Druskininkų miesto transporto sistema jau yra pasenusi ir ją reikėtų optimizuoti. Tad nusprendžiau pateikti kelis pasiūlymus ir padiskutuoti apie juos:
1) 1 arba 3 maršrutą pratęsti Mizarų gatvės kryptimi Mizarų, Sodų, Kalnų gatvėmis ir atgal į centrą Mizarų gatve. Atitinkamai gal būtų tikslinga praleisti stotelę "Gimnazija" ir važiuoti Šv. Jokūbo g., kad perdaug vienoje vietoje nesukinėtis. Praktiškai tai būtų kažkada seniai kursavusio 3 maršruto atkūrimas.
2) Panaikinti 2D maršrutą, t.y. užsukimą į ligoninę, nes jis panašiai tik orą vežioja.
3) Jau seniai yra atidarytas Parko tiltas, tad reikėtų iš 4 maršruto padaryti žiedinį su užsukimu į Ateities stotelę ir kai kuriais reisais į Snow areną. Naujoji atkarpa eitų Veisiejų, Aušros, Maironio bei T. Kosciuškos gatvėmis. Žymiai pagerėtų Baltašiškės susisiekimas su miestu bei Ateities gyventojai greičiau galėtų pasiekti Laisvės aikštę.
4) Optimizuoti 5 maršrutą: panaikinti važiavimą iki Snow arenos (nes bus 4), performuoti pagrindinę trasą į Gailiūnai - "Raigardas" bei atitinkamai suretinti (nes vėlgi 4 perims pagrindinę apkrovą). Kai kuriais reisais pratęsti iki Jaskonių nuo "Raigardo" Bokšto, Bijūnų, Pušyno, Kadagių gatvėmis, toliau kaip 3 maršruto trasa. Kai kuriais reisais nuo Baravykų stotelės pratęsti iki Švendubrės. Atitinkamai panaikinti 4A bei 4B (mano manymu jie išvis niekada nebuvo reikalingi, nes 5 puikiai susitvarkytų).
5) Atitinkamai sudažninti 6 maršrutą, nes 5 bus suretintas.
Comment
-
Ne, reikia 2-3 pagrindinių maršrutų, kurie neturėtų jokių papildomų trasų, o kiti turi būti papildomi. Dabar gi beveik kiekvienas maršrutas turi po kelis variantus, žymimus raidėmis. Ir su esamais grafikais yra ne visai gerai. Kartais pravažiuoja kelių maršrutų autobusai kelių minučių intervalais, o paskui 15-20 minučių - nei vieno net ir pagrindinėse gatvėse.
Comment
-
Druskininkų VT turėtų būti turistams draugiškesnis. Dabar suvokti sistemą labai sunku. Maršrutų - beveik 30. Taip neturėtų būti, arba jei reikia - turėtų būti keli aiškūs turistams, tarkim A1-A5. Ir tada vietiniams A20-A45.Ne, reikia 2-3 pagrindinių maršrutų, kurie neturėtų jokių papildomų trasų, o kiti turi būti papildomi. Dabar gi beveik kiekvienas maršrutas turi po kelis variantus, žymimus raidėmis.
Comment
-
Druskininkuose atidarytas naujas 4D maršrutas iš Laisvės aikštės į Ateities st. per Parko tiltą. Važiuos deja labai retai - 3-4 kartus per dieną. Nesuprantama, kodėl 4 maršrutas iki šiol nėra žiedinis.
Deja sistema yra vystoma per lėtai. Iki šiol nėra atgaivintas susisiekimas Sodų - Kalnų - Mizarų gatvėmis. Praktiškai visas rajonas į vakarus nuo Laisvės aikštės yra be viešojo transporto. Iki šiol niekas nedaroma, kad turistai naudotųsi VT, jokių kooperacijų su sanatorijomis ir pan. Mažėja didelių autobusų skaičius, pagrinde mieste važinėja mikroautobusai.
Comment
-
Druskininkai pirks elektrinių autobusų
...Savivaldybė šią savaitę paskelbė šešių autobusų pirkimo konkursą, jam paraiškų laukia iki kovo 2 dienos.
Žemagrindžiai autobusai turi būti bent 55 vietų, juose turi būti bent viena vieta neįgaliesiems. Visi jie turi būti nauji, vieno gamintojo ir vieno modelio.
A.Svirsko teigimu, autobusų vertė sieks apie 2,5 mln. eurų, tačiau savivaldybei jie nekainuos, nes 1,8 mln. eurų skirs Europos Sąjunga, o likusią dalį sumokės partnerė bendrovė „Kautra“.
Be kita ko, savivaldybė planuoja skelbti dar vieną konkursą įsigyti mažesnių elektrinių autobusų.
„Regione sutaupyta 560 tūkst. eurų Europos lėšų. Jei pridėtume dar 15 proc. būtinojo pridėjimo ir pridėtinės vertės mokesčio, būtų apie 800 tūkst eurų. Prašome, kad tuos pinigus irgi leistų panaudoti, kad įsigytume mažesnius autobusus – apie 24 ir daugiau vietų“, – sakė A.Svirskas.
Jo teigimu, tikimasi, jog pirmieji šeši autobusai keleivius pradės vežioti 2021 metais, kai Druskininkuose vyks Pasaulio lietuvių sporto žaidynės...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą55 vietų
Comment
Comment