Kas girdėti apie keltuvą? Gal jau greitai atidarymas?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[DRU] Druskininkų viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKas girdėti apie keltuvą? Gal jau greitai atidarymas?
Comment
-
DRUSKININKAI
Pavasarį Kautra dar penkiems metams pratęsė sutartį su Druskininkų miesto savivaldybe. Druskininkuose miesto viešasis transprtas pats jauniausias Lietuvoje - vidutinis amžius beveik 5 metai. Kažkada buvo rašyta, jog Druskininkuose oras vežiojimas - ne vasaros metu tai visiška netiesa. Populiariausiuose maršrutuose dažnai vežami ir stovintys keleiviai, apskritai standartinio ilgio miesto autobusai čia daug geriau "sueitų" nei Elektrėnuose.
Pertrauka Laisvės aikštėje
1 maršrutas, dirbo du mikroautobusai (vienas piko metu). Nuotraukoje 1A pratęsiamas iki Eglės sanatorijos.
2 (su visom raidėm) dirbo vienintelis standartinio ilgio autobusas. Važiuojama retai, tad keleivių netrūkdavo.
Antrasis šiame maršrute dirbęs autobusas
3 maršruto žemagrindžio mikroautobuso pertrauka. Jau galinių durų viena varčia buvo keista.
4 maršrutas populiariausias Druskininkuose, jame dirba 3 transporto priemonės, dvi iš jų tądien buvo autobusai.
Ateities gatvės galinėje stotelėje
5 maršrutas Raigardo žiede. Vienintelis "ne Drusininkų spalvų" mikroautobusas, greičiausiai paliktas dėl nuomos, nes į užsakymus siųsti su stovimomis vietomis būtų nelogiška. Piko metu 5 maršrute dirbo ir žemagrindis mikroautobusas.
6 maršruto mikroautobusas
Druskininkų priemiestiniuose maršrutuose dirba tik dvi transporto priemonės.
30, 31 važiavo šis mikroautobusas
Kas dirbo 32 nemačiau, bet ten du reisai per dieną, greičiausiai kažkuris iš šių dviejų.
33 maršrutas į Leipalingį. Senasis tiltas uždarytas, todėl autobusai suka ratą ir važiuoja naujuoju.
Comment
-
Šauniai viskas sutvarkyta. Galėjo ir į Alytų Kautrą įsileist... Šiaip ar taip, dar kokiais 2007-2008 metais, prisimenu, važinėjo visokie trantai. 6 maršrute buvo Heuliez autobusas.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąŠauniai viskas sutvarkyta. Galėjo ir į Alytų Kautrą įsileist... Šiaip ar taip, dar kokiais 2007-2008 metais, prisimenu, važinėjo visokie trantai. 6 maršrute buvo Heuliez autobusas.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąHeuliez autobusas? Kiek esu matęs nuotraukų, ten dirbo Iveco mikroautobusai.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė Vakaris Rodyti pranešimąGeras reportažas. Pagalvojau, kad ir kiti Kautros filialai galėtų turėti skiriamąjį (spalva) autobuso priekio dažymą...
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąKokią schemą, pvz, turėtų Vilkaviškis?
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąHeuliez autobusas? Kiek esu matęs nuotraukų, ten dirbo Iveco mikroautobusai.Parašė Mettal Rodyti pranešimąTuos, kurie dirbo Druskininkų 6 maršrutu, o ne Alytaus Ne taip supratau
Comment
-
Buvo šiame forume. Ir Fotobuse: http://fotobus.msk.ru/vehicle/430219/#n484421, ir ne Iveco - http://fotobus.msk.ru/vehicle/279467/#n294043
Comment
-
Druskininkai. Keltuvas. Atidarytas 2015 lapkričio 27 d., bet niekas nepadarė fotoreportažo. Šių metų balandžio antra pusė.
Fotoreportažo nuotraukų seka tokia - centras - arena, prie arenos, kelionė atgal ir stotis centre.
Kylame. Vaizdas atgal, centre esančios stoties link.
Atgal, virš miško.
Pirmyn. Sėdėjau antrame vagonėlyje.
Virš Nemuno.
Vagonėlių tvirtinimas prie lyno.
Vagonėlis arenos stotyje.
Vaizdas vidun. Durys automatinės, ne rankomis iš išorės uždaromos.
Paskutinis taisė Al1; 2016.05.23, 19:05.
Comment
-
Vagonėliai su keleiviais grįžta į centrą. Šviesoforu ir šlagbaumu reguliuojamas automobilių eismas (techninis privažiavimas prie arenos; yra ir įvažiavimo į teritoriją vartai).
Kairėje pusėje esantys vagonėliai grįžta į centrą, o dešinėje, tolumoje, važiuoja į areną.
Vaizdas stoties šalia arenos link.
Vaizdas nuo Nemuno šlaito.
Vagonėliai virš arčiau. Atkreipkite dėmesį, kaip prasėda lynas kai vagonėliai vis toliau nuo artimiausios atramos.
Baigia kelionę - ties stotimi greitis sumažėja.
Iš paradinės pusės.
Paskutinis taisė Al1; 2016.05.23, 19:10.
Comment
-
Grįžtu atgal. Tolsta arena.
Vagonelio viduje.
Arenos link.
Prasilenkimas pusiaukelėje.
Kiti du vagonėliai arenos link.
Vagonėlio tvirtinimo prie lyno konstrukcija praeina atramą su lyną laikančiu mechanizmu.
Miesto vaizdai pro langą.
Artėjama prie stoties.
Vaizdas atgal.
Paskutinis taisė Al1; 2016.05.23, 19:15.
Comment
-
Pasivaikšiojimas prie keltuvo stoties centre. Stotis ir į areną išvykstantys vagonėliai.
Vagonėliai virš gatvės.
Pasikėlimas.
Kol vagonėliai nepasiekia pirmos atramos nuo centrinės stoties, tol greitis mažesnis. Atitinkamai, ir atvykstant, greitis prieš atramą sumažinams ir yra mažesnis leidžiantis. Kadangi ant lyno nejudamai pritvirtinti vagonėliai taip, kad vienu metu du būtų vienoje stotyje, o kiti du - kitoje, tai greitis sumažėja ir tiems vagonėliams, kurie yra prie arenos. Nors ten pavojinga zona tik nuo Nemuno šlaito ir techninio pravažiavimo prie arenos iki stoties.
Stoties paviljonas nuo Maironio g.
Iš kitos pusės - lyną tempiantis ratas.
Kai kėliausi, keleivių buvo nedaug. Po maždaug 40 min., grįžus, jų padaugėjo ir jiems teko laukti eilėje, nes į vagonėlį telpa tik 8 žmonės.
Iš arenos atvyksta vagonėliai.
Paskutinis taisė Al1; 2016.05.23, 19:22.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąŽmonių ten būna tik šeštadieniais, kad eilę stovėti. Šiap mano manymu ganėtinai brangu. 5eur į vieną pusę.
Juo labiau kol tai yra naujovė, tai ir susidomėjimas net už didesnę kainą yra. Po 2-3 metų jau daug kas bus išbandę ir keleivių srautai turėtų sumažėti. Mažesnė kaina paskatintu dažniau pasinaudoti ir pati paslauga veikiausiai taptų rentabilesnė.Paskutinis taisė sleader; 2016.05.23, 21:50.
Comment
-
Juo labiau kol tai yra naujovė, tai ir susidomėjimas net už didesnę kainą yra. Po 2-3 metų jau daug kas bus išbandę ir keleivių srautai turėtų sumažėti. Mažesnė kaina paskatintu dažniau pasinaudoti ir pati paslauga veikiausiai taptų rentabilesnė.
Comment
Comment