Klausimas Druskininkų savivaldybės merui Ričardui Malinauskui: Kaip važiuosime šiandien ir rytoj?
Tad planuose – autobusų parko atnaujinimas, įsigyjant ne tik naujus, bet ir naujoviškus – ekologiškus – autobusus, kuriuos eksploatuojant būtų mažinamos ir kuro sąnaudos, ir aplinkos tarša. Tokiems sumanymams įgyvendinti „Kautra“ ketina panaudoti Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramą, nes be jos tai padaryti būtų labai brangu.
Tad planuose – autobusų parko atnaujinimas, įsigyjant ne tik naujus, bet ir naujoviškus – ekologiškus – autobusus, kuriuos eksploatuojant būtų mažinamos ir kuro sąnaudos, ir aplinkos tarša. Tokiems sumanymams įgyvendinti „Kautra“ ketina panaudoti Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramą, nes be jos tai padaryti būtų labai brangu.
O gal dujiniai? Su elektrobusais dar galima nusvilti. Nebent vieną kokį paimti...
Abejoju. Spėju ims elektrinius, kad ir Solaris. Elektriniai tikrai brangiai kainuoja. Hybridinius Kautra ir iš savo kišenės galėtų nupirkti, kadangi ten pajamos kas metus sparčiai auga. Kituose Lietuvos miestuose važinėja dujiniai autobusai. Druskininkuose kažką išskirtinio norės bandyti.
Aš asmeniškai siūlyčiau Solaris Urbino Electric.
Yra 9 ir 12 metrų kurie puikiai tiktų Druskininkams. Taip pat yra ir 18 metrų. Ateityje pristatys ir naujausią 4 šio modelio versiją, kuri skirsis tiek dizainu, tiek specifikacijomis.
Priešingai, kaip komercinė įmonė, kuriai rūpi pelnas, "Kautra" nerizikuos su visokiais vaikiškomis ligomis sergančiais elektriniais autobusais, kurie dar tik bandomieji, ir netgi hibridais. Dar neaišku, kuo po metų pavirs hibridų eksploatacija Lietuvos parkuose... Galiausiai, "Kautrai" vienai niekas ES lėšų neduos. Turės projekte dalyvauti ir savivaldybė. Jei ji rizikuos ir ryšis išmesti pinigus į balą su neaiškiais elektrobusais ar hibridais, tai galbūt...
Manau tikrai pirks elektrinius arba hybridus. Panašu kad R. Malinauskas padės šitai svajonei išsipildyti ir aš beveik esu tikras, kad jam tai pavyks. Gal būt bus ir Volvo variantas. O Citaro gamina elektrinius?
Manau tikrai pirks elektrinius arba hybridus. Panašu kad R. Malinauskas padės šitai svajonei išsipildyti ir aš beveik esu tikras, kad jam tai pavyks. Gal būt bus ir Volvo variantas. O Citaro gamina elektrinius?
Jei Goteborge pasiteisins Volvo Electric važiavimas, tai bus matyt ką rinktis. O MB/EvoBus elektrinių Citaro serijos autobusų negamina.
Druskininkų miesto autobusų maršrutų žemėlapis - http://tinklarastis.nvtka.lt/media/5...ininkai_10.jpg
Maršrutų tiek daug todėl, kad Druskininkuose kiekviena šalutinė kryptis turi savo numerį.
Dar prieš Kautros atėjimą 1A trasa buvo Laisvės a. – „Eglės“ sanatorija – Grūto parkas, o 3 ir 5 dalimi reisų važiuodavo iki Latežerio per Jaskonis. Tiesa, nebuvo reisų iki Liškiavos, Švendubrės ir „Snow“ arenos (mat pačios arenos nebuvo dar).
Comment