Parašė Vilnietizz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektroninis bilietas
Collapse
X
-
Parašė digital Rodyti pranešimąGalbūt skiriasi - kontrolieriai tikrina su raudonu skaneriu skanuodami bar kodą, o ne RFID čipą.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąGalbūt skiriasi - kontrolieriai tikrina su raudonu skaneriu skanuodami bar kodą, o ne RFID čipą.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Vilniuje ir Kaune skiriasi veikimo principas. Kaune info apie bilieto galiojimą įrašoma į kortelę. Tik tikrinant kartinius bilietus, reikia nuskaityti duomenis iš autobuso sistemos ir perkelti į tikrinimo aparatą. Vilniuje į patį bilietą nėra įrašoma informacija. Tiesiog nuskaito jo serijos numerį ir patikrina su terminuotų bilietų duomenų baze. Šios sistemos didžiausias minusas, kad informacija ne iš karto pasiekia kontrolierius.
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąVilniuje ir Kaune skiriasi veikimo principas. Kaune info apie bilieto galiojimą įrašoma į kortelę. Tik tikrinant kartinius bilietus, reikia nuskaityti duomenis iš autobuso sistemos ir perkelti į tikrinimo aparatą. Vilniuje į patį bilietą nėra įrašoma informacija. Tiesiog nuskaito jo serijos numerį ir patikrina su terminuotų bilietų duomenų baze. Šios sistemos didžiausias minusas, kad informacija ne iš karto pasiekia kontrolierius.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąTai be RFID naudojimo jau sunkiai būtų. Manau, kad viskas bus beveik identiška Kaunui, nes Kauno firma baigia E-Bilieto diegimą Vilniuje.
Beje, tiems, kam kyla klausimų dėl e.bilieto, prieš klausdami, žvilgtelkit čia
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNe visai identiška. Mažų mažiausiai komposteriai bus skirtingi. (Vilniuje touch-screen`ai, o Kaune- ne) Kaune, kaip suprantu, "Empirija" montavo savo įrangą transporto priemonėse, o Vilniuje kauniečiai dirbs su jau sumontuotais komposteriais .
Beje, tiems, kam kyla klausimų dėl e.bilieto, prieš klausdami, žvilgtelkit čiawww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąBeje, tiems, kam kyla klausimų dėl e.bilieto, prieš klausdami, žvilgtelkit čia
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąKlausimai:
1. Ar bus galima sumokėti už kelis asmenis, arba, pvz., už save ir už bagažą?
2. Ar bus galima įkelti kelių rūšių bilietus - pvz., už 2 Lt ir už 1 Lt?
Sveiki,
Taip, Jūs kaip tik kalbate apie kitus elektroninio vienkartinio bilieto etapus, kurie truks iki pavasario. Tokia galimybė bus, jei miesto savivaldybė nenuspręs kitaip.
Pagarbiai
Vaidotas Meškauskas
SĮ „Susisiekimo paslaugos“
Comment
-
Sveiki. Noriu paklausti, ar vienkartiniai el. bilietai išties pradėjo veikti? Nemačiau dar nei vieno žmogaus besinaudojant.. Pats naudojuosi mėnesiniu, tačiau aparatai į jį niekur nereagavo. Čia perskaičiau, jog "Kortelės su įsigytu mėnesiniu bilietu žymėti nereikia" ir tai labai nustebino. Tai ja toliau mojuoti vairuotojui prieš nosį? Jei taip ir liks, tai visa įlipimo pro priekines duris sistema nebetenka mano simpatijų. Juk pagrindinis jos privalumas buvo vairuotojo atliekama išankstinė keleivių kontrolė, kuri laikyta apsauga nuo zuikių ir asocialių asmenų, taip pat galimybe sutaupyti atsisakant kontrolierių bei jų naudojamos infrastruktūros. Dabar gi turim sistemą, kuri savo pliusų neišnaudoja, t.y. joje lieka vien minusai - užtrukimas stotelėje, kimšimasis salono viduje ir pan. Labai tikiuosi, kad šita betvarkė laikina, kad tai tik pereinamasis periodas ir jis greit baigsis.
Comment
-
Parašė furtivete Rodyti pranešimąSveiki. Noriu paklausti, ar vienkartiniai el. bilietai išties pradėjo veikti? Nemačiau dar nei vieno žmogaus besinaudojant.. Pats naudojuosi mėnesiniu, tačiau aparatai į jį niekur nereagavo. Čia perskaičiau, jog "Kortelės su įsigytu mėnesiniu bilietu žymėti nereikia" ir tai labai nustebino. Tai ja toliau mojuoti vairuotojui prieš nosį? Jei taip ir liks, tai visa įlipimo pro priekines duris sistema nebetenka mano simpatijų. Juk pagrindinis jos privalumas buvo vairuotojo atliekama išankstinė keleivių kontrolė, kuri laikyta apsauga nuo zuikių ir asocialių asmenų, taip pat galimybe sutaupyti atsisakant kontrolierių bei jų naudojamos infrastruktūros. Dabar gi turim sistemą, kuri savo pliusų neišnaudoja, t.y. joje lieka vien minusai - užtrukimas stotelėje, kimšimasis salono viduje ir pan. Labai tikiuosi, kad šita betvarkė laikina, kad tai tik pereinamasis periodas ir jis greit baigsis.
Žmonės dar naudojasi popieriniais bilietėliais, nes gal dar yra nepakankamai informuoti apie kartinį e.bilietą, bijo naujovių, o be to, kol kas tik trijuose vietose galima jais kortelę papildyti. Ar tikrai galima? Vakar buvau Stotyje, tai nusprendžiau prieiti prie to SĮSP kioskelio ir pasidomėti apie projekto eigą. Jokios informacijos, susijusios su kartiniu e.bilietu, nepamačiau, darbuotoja buvo kažkur išėjus. Taip kad likau su riestainio skyle :
Žodžiu, faktai kalba patys už save. Esu beveik įsitikinęs, kad e.bilietas pradėjo veikti tik popieriuje. O išties veikti pradės... gal ne anksčiau kaip po 5 metų .
Comment
-
Patobulintas elektroninis bilietas
2011.01.07 15:49
Giedrius Krušnauskas
Pernai atsidūręs ties žlugimo riba, elektroninio bilieto projektas pasistūmėjo į priekį. Vilniaus savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“ pristatė papildomą elektroninio bilieto funkciją – galimybę papildyti kortelę mažesne suma ir taip iki metų galo atsisakyti popierinių talonų.
Panašūs pakeitimai atrodo smulkmena palyginti su anksčiau išsakytomis ambicijomis turėti plačiai pritaikomą, daugiafunkcinį elektroninį bilietą. Be to, apie galimybę papildyti bilietą internetu, ar kaupti taškus kol kas kalbama tik Vilniuje.
Tuo tarpu pernai gruodį elektroninio bilieto projektą kuruoti perėmusių „Susisiekimo paslaugų“ projektų vadovas Mindaugas Žironas pareiškė, kad sistemos „stuburas“ net nebuvo pradėtas kurti.
Tuomet buvo kilusi grėsmė, kad gali būti pradėtą Europos Sąjungos lėšų susigrąžinimo procedūra, jei elektroninio bilieto projektas nepradės veikti bent iki 2010-ųjų pabaigos.
„Tai – tarsi orkestras be dirigento: aparatūra nupirkta, o informacijos perdavimas ir apdorojimas neįgyvendintas“, – problemą įvardijo M. Žironas. Jis kartu kritikavo, kad 20 milijonų litų kainavusi sistema neveikia.
„Susisiekimo paslaugoms“ mažiau nei prieš pusmetį pavesta plėtoti elektroninio bilieto projektą. Lig šiol – nuo pat konkursų pradžios 2004-aisiais – tuo rūpinosi Vilniaus savivaldybė.
Informacinei sistemai pinigų neprašė
Balsas.lt teiravosi Vilniaus savivaldybės administracijos Informacinių technologijų skyriaus vedėjo Rimvydo Jančiausko, kodėl stringa elektroninio bilieto projektas ir kam iš tiesų panaudoti Europos pinigai.
„ES lėšomis buvo finansuota tik įranga, skirta transporto priemonėje nuskaityti informaciją nuo elektroninės kortelės,“ – paaiškino R. Jančiauskas. Pasak pareigūno, galima tokia situacija, kad dabar susiduriama su poreikiu keisti ar pritaikyti jau įsigytos įrangos komponentus.
Iš atsiųstos Europos pinigų panaudojimo ataskaitos matyti, kad daugiausia pinigų – virš trijų su puse milijonų litų – išleista viešajame transporte sumontuotiems sisteminiams kompiuteriams, kasos aparatams ir elektroniniams komposteriams. Apie trečdalį milijono kainavo įrangos diegimo darbai.
Europos lėšomis taip pat diegtos belaidės prieigos, už pusę milijono pirkta nešiojamų kontrolės kompiuterių, tiek pat kainavo ir programinė įranga, skirta keleivių informavimui ir transporto judėjimo valdymui bei apskaitai.
Tuo tarpu virš pusės milijono kainavusios švieslentės, kurios trumpam buvo atsiradę ant stulpų, prie kai kurių stotelių ir, kaip numatyta, turėjo informuoti apie realų viešojo transporto judėjimą, kol kas nuimtos. R. Jančiauskas apgailestavo, kad nesiseka užtikrinti patikimo elektros energijos tiekimo švieslentėms, todėl jų negalima eksploatuoti.
Vilnius iš projektui skirtų maždaug 20-ties milijonų litų panaudojo daugiau negu pusę. Savivaldybė taip pat prisidėjo, skirdama trūkstamą milijoną. Kaunui teko apie 7 milijonus ir maždaug 3 – Klaipėdai. 70 procentų viso projekto vertės finansuota iš Europos sąjungos fondų.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTikriausiai sistema dar nepradėjo veikti. Nes jei veiktų, tai ir į mėnesinius bilietus aparatai reaguoti turėtų (bent jau perspėti, kad kortelėje nėra nei vieno kartinio bilietėlio)
Žmonės dar naudojasi popieriniais bilietėliais, nes gal dar yra nepakankamai informuoti apie kartinį e.bilietą, bijo naujovių, o be to, kol kas tik trijuose vietose galima jais kortelę papildyti. Ar tikrai galima? Vakar buvau Stotyje, tai nusprendžiau prieiti prie to SĮSP kioskelio ir pasidomėti apie projekto eigą. Jokios informacijos, susijusios su kartiniu e.bilietu, nepamačiau, darbuotoja buvo kažkur išėjus. Taip kad likau su riestainio skyle :
Žodžiu, faktai kalba patys už save. Esu beveik įsitikinęs, kad e.bilietas pradėjo veikti tik popieriuje. O išties veikti pradės... gal ne anksčiau kaip po 5 metų .
Elektroninis bilietas - pigesnis, praktiškesnis ir saugesnis
Elektroninis viešojo transporto bilietas – amžinas Vilniaus valdžios koziris
Comment
-
Du miestus jungs viena bilietų sistema
Laimutis GENYS
LR korespondentas
2011-01-19
Mažėja atstumas tarp Kauno ir Druskininkų. Bendromis elektroninių bilietų kortelėmis bus galima naudotis abiejuose miestuose. Vėliau jomis bus galima atsiskaityti ne tik už transporto paslaugas.
Druskininkai tapo dar vienu šalies miestu, turinčiu šiuolaikinę atsiskaitymo už viešojo transporto paslaugas sistemą.
Vakar Kauno miesto savivaldybėje Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas ir Druskininkų miesto meras Ričardas Malinauskas pasirašė ketinimų protokolą bendradarbiauti diegiant elektroninių bilietų sistemą.
Kauniečiams šis susitarimas sudarys išskirtines galimybes keliaujant į šį Lietuvos kurortą, o į Kauną atvykę druskininkiečiai galės irgi pajusti patogumų, susijusių su naujuoju bilietu.
„Druskininkai ir Kaunas – pirmieji miestai, įdiegę bendrą elektroninį bilietą, tačiau tikiu, kad ateityje prie mūsų prisidės ir daugiau Lietuvos miestų”, – teigė Druskininkų meras R.Malinauskas.
Prie Kauno savivaldybės pastato laukė Kaune ir Druskininkuose visuomeniniais maršrutais važinėjantys bendrovių „Kauno autobusai” ir „Kautra” autobusai, kuriuose merai įsitikino: elektroniniais bilietais galima atsiskaityti ir Kauno, ir Druskininkų visuomeniniame transporte.
Jais taip pat galima susimokėti už automobilio statymą Kaune. Per interneto portalą su šiuo bilietu kauniečiai galės įsigyti paslaugas Druskininkų mieste ir nuvykę ten jomis naudotis.
Druskininkai tapo pirmuoju Lietuvos miestu, kuriame viešojo transporto elektroninis bilietas tapo ir moksleivio pažymėjimu. Tą patį bus siekiama įvesti ir Kaune.
Comment
-
Ne vienas straipsnis apie tai buvo, bet visuose pasigedau informacijos apie tos kortelės naudojimą Kaune ir Druskininkuose. Tiek kaunietis nuvykęs į Druskininkus, tiek druskininkietis Kaune galės naudotis tik elektroniniu bilietu, o ne pinigų suma, kuria ši kortelė papildyta. Žinoma, ateityje tokia galimybė numatoma, bet dabar nuvažiavus į kitą miestą kortelę teks pildyti iš naujo.
Comment
Comment