Parašė Vytautas_LT
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektroninis bilietas
Collapse
X
-
Elektroninis bilietas
Už važiavimą viešuoju transportą galima atsiskaityti ne tik spaudos kioske nusiperkant bilietuką, ar pas pas vairuotoją nusipirkt, bet ir E.bilieto kortele.Džiaugiuosi, kad įdiegė tokią sistemą, bet iki 2010-08-16 e.bilieto kortele nebuvo vienkartinių bilietų. [B]O dabar (nuo 2010-08-16) galima ir vienkartinį bilietą.[/B] Tokias sistemas įdiegė Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje. Nors įdiegė tokias sistemas, visuose miestuose veikia tik tam miestui skirtos e. bilieto kortelė. Pvz.: Kaune galioja tik Kauno VT e.bilieto kortelė
Klaipėdoj galioja tik Klaipėdos VT e. bilieto kortelė
Vilniuje tik Vilniaus e.bilieto kortelė
Man tokia sistema nepatinka. Kodėl savivaldybės nesutaria? Juk tokia maža Lietuvėlė, o miestai nesuria...
---------
Atrodo, kad Vilnius su Klaipėda sutaria
---------
Kaip manot apie tokia sistemą?Paskutinis taisė Mettal; 2012.07.11, 13:17.
Comment
-
Pildyti ar ir naudoti galima? Jei padarytu, kad butu galima naudoti atitinkamai ir kainos turetu padideti.
Autoriau temos, o kam to reikia, pasaulio pabaiga? Tuo labiau, kad niekur uzsienyje neteko matyti, kad vieno miesto viesiojo transporto bilietas galiotu ar butu isigytinas kitam mieste.
Comment
-
Gal kas gali populiariai paaiskinti kuo plastikinis vienkartinis geresnis uz popierini?Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąGal kas gali populiariai paaiskinti kuo plastikinis vienkartinis geresnis uz popierini?
2. Ekonomija.
3. Daugiau galimybių ir funkcijų.
4. Lengvesnė bilietų apskaita.
5. Galimybė žinoti, kiek kokiais reisais važiuoja žmonių, nesinaudojančių terminuotų bilietų rūšimis.
Tavo klausimas gan keistas, mano manymu kiekvienas puikiai suprantame, kad popieriniai bilietai yra pasenusi atgyvena.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Keista, kad temos autorius, neišsiaiškinęs iki galo informacijos, drįsta kurti temą ir joje teikti klaidingą informaciją. Įprasta, kad temos kūrėjas pirmame komentare pateikia kuo daugiau teisingos informacijos, šįkart viskas pradėta ne nuo to galo. Išvis, mano nuomone, ši tema nėra reikalinga.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimą1. Ekologija.
2. Ekonomija.
3. Daugiau galimybių ir funkcijų.
4. Lengvesnė bilietų apskaita.
5. Galimybė žinoti, kiek kokiais reisais važiuoja žmonių, nesinaudojančių terminuotų bilietų rūšimis.
Tavo klausimas gan keistas, mano manymu kiekvienas puikiai suprantame, kad popieriniai bilietai yra pasenusi atgyvena.
Einam prie 3): paaiškinkit kas nors populiariai, kodėl 3 d., 7 d. ir 3 mėn. (ir gal dar kažkokie) bilietai galioja nuo aktyvavimo dienos, o 1 mėn. bilietas -- nuo mėnesio 1-os d.? Kuo tas 1 mėn. bilietas toks išskirtinis? Ir kodėl už kažkokią plastikinę kortelę reikia dar papildomai mokėti 8 Lt? Pastarasis klausimas turėtų būti ypač įdomus laikinai (kelioms dienoms) atvažiavusiems asmenims, kurie šiaip iš esmės už nieką (t.y., už kortelę, kurią išvažiuodami gali išmesti) dar turi mokėti tuo papildomus (be važiavimo kainos) 8 Lt. Beje, kiek teko būti bent kiek rimtesniuose miestuose, visas tas pačias galimybes turi ir popieriniai bilietai, ant kurių, be to, po aktyvavimo matosi ir galiojimo data; ant plastikinės kortelės šito, kaip supratau, nesimato.
Pagal mano diletantiškus pastebėjimus, kol kas pagrindinis proveržis viešojo transporto bilietų srityje yra tas, kad atgyvenusį popierių pakeitė pažangus plastikas. Ar kažką praleidau?
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimą4. Lengvesnė bilietų apskaita.
5. Galimybė žinoti, kiek kokiais reisais važiuoja žmonių, nesinaudojančių terminuotų bilietų rūšimis.
Teoriskai taip,o praktiskai niekas to nedaro ir niekam tai neidomu (valdininkams).
Comment
-
r08n, menesinis bilietas paliktas taip kaip iprasta, kad nebutu didesnes sumaisties. Taciau mano siulymas butu toks: menesinis taip kaip dabar yra arba pasirinktinai aktyvuojamas nuo bet kurios menesio dienos.
Del popieriniu sutinku, daug kur yra tiek plastikinis (vietiniams), tiek popierinis (turistams, laikinai atvykusiems). Turetu but ir popieriniai, tarkim kiek brangesni savaitiniai, triju dienu ir tt bilietai.
Comment
-
Parašė Hitas Rodyti pranešimąSu mikroschema popieriuje? Kaip tai atrodo? Tokie gal panašesni į e. bilieto kortelę...
------
O kad galėtum Kaune naudotis e.bilietu reikia važiuot į autrolį, Islandijos pl. ir t.t., bet ar nepaprasčiau padaryt visur vienodas korteles?
Comment
-
Parašė Hitas Rodyti pranešimąSu mikroschema popieriuje? Kaip tai atrodo? Tokie gal panašesni į e. bilieto kortelę...
------
O kad galėtum Kaune naudotis e.bilietu reikia važiuot į autrolį, Islandijos pl. ir t.t., bet ar nepaprasčiau padaryt visur vienodas korteles?
O pas mus tiesiog gaunasi keleivių apiplėšimas - 8 Lt už plastiko gabalą. O jei atvyksta visa šeima (4 žmonės)? Ir reikia važiuoti tik iš stoties iki, pavyzdžiui, giminių namo ir atgal. Pigiau su taksi nuvažiuoti ir atgal į stotį atvažiuoti.
Popieriniai bilietai arba pigios popierinės kortelės su mikroschema turi būti. Kadangi dabar į e-bilietą sukišta daug pinigų ir buvo diegiama tik plastikinė kortelė, tai dabar matyt popierinės kortelės greitai ir nebus. Todėl popieriniai bilietai (bent jau paros ir trijų parų bilietai) privalėtų išlikti.Paskutinis taisė Al1; 2010.09.05, 20:25.
Comment
-
Parašė Hitas Rodyti pranešimąTai beveik kortelė, tiktais popierinė
Comment
Comment