Parašė Ash
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektroninis bilietas
Collapse
X
-
Parašė x21 Rodyti pranešimą>...bobutės susipainios, bambės nelaimingos..
ilipai - atzymejai, pries islipant dar karta pakisai skaneriui... automatas skirtuma suskaiciuoja ir is tavo saskaitos nuraso...
manau kazkas tokio tipo gali buti...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąMan atrodo, kad ir Vilniuje bei Klaipėdoje nereiks pirkti naujų kortelių, reiks tik jas papildyti. Juk tam ir yra e-bilietas, o ne vienkartinis (valandos, savaitės ar pan.).Vilniuje ir Klaipėdoje <...> kontrolieriai su specialia įranga tikrins, ar keleivio įsigytas valandos, dienos, savaitės ar mėnesinis elektroninis bilietas yra galiojantis.
Comment
-
Parašė Ash Rodyti pranešimąJis bus valandos, savaitės ar mėnesio. Tik aš dabar galvoju, ar papildyt bus galima tą bilietą tokiai trukmei ar nusipirkti. Gali būti, kad sakydamas, jog pirkti nereiks, tu esi teisus
Dar vienas straipsnis:
Elektroninis bilietas įstrigo miestų ginčuose
Įprastus popierinius visuomeninio transporto bilietus vilniečiai į šiukšliadėžes galės išmesti tik kitais metais. Valdininkai neištesėjo pernai duoto pažado, kad elektroniniais bilietais vilniečiai galės naudotis jau šią vasarą. Elektroninio bilieto sistemos šiemet sostinės autobusuose ir troleibusuose dar nebus, rašoma "Sostinėje".
Dėl to vilniečiai priekaištauti turėtų ne sostinės vadovams, o Kauno valdininkams. Mat elektroninio bilieto sistemą kartu diegia trys didžiausi šalies miestai.
Vilnius ir Klaipėda nusprendė diegti tokią sistemą, kad visuomeninio transporto keleiviai mokėtų už kelionės trukmę. Bilietai galiotų nuo valandos iki kelių mėnesių. Kaina nepriklausytų nuo to, keliais autobusais ar troleibusais važiavo keleivis. Tuo tarpu Kaunas nutarė įdiegti kitokią tvarką. Keleiviai mokės už nuvažiuotą atstumą.
Sostinės valdininkai teigia, kad sostinėje elektroninis bilietas galėjo būti įdiegtas jau šiemet, jei nebūtų tekę derėtis su kauniečiais. Savivaldybės Viešųjų pirkimų tarnyba konkursą pirkti elektroninio bilieto programinę ir techninę įrangą paskelbė tik praėjusį penktadienį. Konkurso laimėtojas bus išrinktas liepos pabaigoje.
Tačiau sumontuoti modernią įrangą prireiks dar metų.
„Negaliu sakyti, kad to nebuvo. Tai, kas tiko Vilniui ir Klaipėdai, netiko Kaunui. Su šiuo miestu buvo problemų. Ką darysi, Kaunas yra Kaunas.
Trims miestams dalyvauti projekte buvo pigiau. Tačiau laimėję finansiškai, pralošėme laiko. Vieni elektroninį bilietą būtume įsirengę greičiau“, – pripažino vicemeras Algimantas Vakarinas.
Comment
-
Tai, kas tiko Vilniui ir Klaipėdai, netiko Kaunui. Su šiuo miestu buvo problemų. Ką darysi, Kaunas yra Kaunas.Paskutinis taisė Aš; 2007.01.14, 19:09.
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąSiaip moketi uz atstuma turi daugiau logikos nei uz laika...
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąNežinau kaip su logika, bet keleiviui patogiau bus mokėti už laiką. Nebent ateity padarys, kad ir mokant už atstumą nereiks jokių bilietų "žymėjimų".www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Pasirodo bus galima pirkti ir vienkartinius bilietus, kas išsprendžia ankščiau minėtą kamščių problemą:
Įgyvendinus e. bilieto projektą, vilniečiai galės įsigyti elektroninį bilietą (plastikinę kortelę), kuris bus aktyvuojamas tam tikram laikotarpiui. Kortelę papildyti norimu vienkartinių bilietų kiekiu ar pinigų suma bus galima spaudos kioskuose, bankomatuose, prekybos centruose, o taip pat internetu ar mobiliu telefonu (trumpąja žinute).
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąGalas žino, patys prikuria, o po to svarstys užsiėmę už galvų kaip tą padaryt gal stotelių skaičiumi atstumą skaičiuos, tada man būtų gerai, nes gyvenu Aleksoto gale, čia iki centro apie 4 km, bet stotelių tik 6 pvz., nuo Savanorių pr. galo iki centro atstumas panašus, bet stotelių daug daugiau Bet manau, kad darys pagal kilometražą... bobutės susipainios, bambės nelaimingosAutobusuose ir troleibusuose įdiegta navigacinė sistema padės kontroliuoti, kaip vairuotojai laikosi tvarkaraščių ir maršrutų, padės organizuoti transporto srautus.
Problemos bus, kai piko valandomis reikės įlipant "įsičekinti", o išlipant "išsičekinti".
P.S. Man pačiam kilometrinė sistema palankesnė, nes daugiausia važiuoju 1-2 sustojimus.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąProblemos bus, kai piko valandomis reikės įlipant "įsičekinti", o išlipant "išsičekinti".
Įsivedus elektroninį bilietą, Kaunas pranoks ne tik Vilnių ir Klaipėdą, bet ir Taliną bei Varšuvą.
Comment
-
Na, Kaunas išsiskiria iš Klaipėdos ir Vilniaus tuo, kad jis yra mocuba ir Bustrip narys.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ash Rodyti pranešimąKuo toliau, tuo labiau esu linkęs pritarti... Bijau suvokt, kad Kaunas vėl turės blogiau nė Vilnius ar Klaipėda. Ir tai bus netgi pats pasirinkęs. Nors gal taip buvo taupoma (išnaudojami jau esantys komposteriai)?
Elektoninis bilietas diegiamas ne didesniam keleivių patogumui, o jų apskaitai užtikrinti. Procesas taip ilgai tęsiasi dėl to, kad troleibusų/autobusų parkai visiškai nesuinteresuoti savo veiklos skaidrumu. Jiems žymiai paprasčiau metu gale sukurti ir pasekti savivaldybei pasakėlę "vežėme tiek ir tiek milijonų keleivių, patyrėme tiek ir tiek milijonų litų nuostolių. Duokit PINIGŲŲŲŲŲŲŲŲŲ! ". O kur ir kaip patirti tie nuostoliai - niekas nesužino. Taigi e-bilietas - visų pirma apynasris a/t parkams.
Jei Vilniuje elektroninis bilietas galės veikti ir kaip paprastas popierinis nuolatinis bilietas tai keleivių apskaita nebus užtikrinta ir e-bilietas praranda savo pagrindinį privalumą. Bet skirtinguose straipsniuose informacija skirtinga - vienur rašo, kad e-bilietai bus tikrinami tik kontrolės metu (kas nėra gerai), kitur - kad įlipus reikės bilietą "pažymėti"
"Kilometrinės" sistemos privalumai:
1. Leidžia surinkti statistiką apie maršruto realų apkrovimą, nes žinomas ne tik keleivių skaičius, bet ir jų nuvažiuotas kilometražas ("Laikinė" sistema leidžia sužinoti tik keleivių skaičių).
2. Galimybė keisti tarifus priklausomai nuo nuvažiuoto atstumo. Teoriškai keleivis galėtų turėti galimybę rinktis apmokestinimo sistemą kaip mobiliojo telefono planą Pvz. vidutinio dydžio tarifas nepriklausantis nuo nuvažiuoto atstumo (patogesnis važiuojantiems trumpus atstumus). Arba brangesnis trumpuose atstumuose, bet smarkiai pingantis augant kilometražui (patogesnis tiems kurie kasdien važiuoja per visą miestą į darbą ir namo). Ir t.t. ir pan.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Elektronini bilieta, koks jis bebutu, vistiek reikes zymetis. Kaip kitaip gali buti sumokama uz kelione? Taciau jo zymejimas bus daug patogesnis ir greitesnis, nes tereikes ji priliesti prie komposterio.
Londone vienkartinis bilietas suteikia galimybe vaziuoti 1h. Taigi ta valanda keleivis gali belekur vazineti su bet kokiu autobusu. As nzn ar keleivis galetu pakeisti autobusa, jeigu tai butu skaiciuojama atstumu. Nu bet gal yra kokia sistema.
Taciau as linkes labiau pritarti Vilniaus ir Klaipedos variantui. As suprantu, kad Kaunas sako "keleivis turi moketi uz kelia, nes atitinkamai keliui sudeginama degalu", o vln ir klp sako "nesamone, reikia moketi uz laika, nes vairuotojams atlyginimai mokami ne uz kilometrus, o uz laika". O as galvoju, kad vairuotoju atlyginimai turetu sparciai kilti, kai tuo tarpu benzino kainos tiek nekils, nes jos palyginti su vakaru valstybemis yra daug mazh panasios, o atlyginimai smarkiai skiriasi. Manau argumentas, kad yra neteisinga moketi uz laika, jeigu yra stovima kamstyje, yra neteisingas, nes gi atlyginimus vairuotojui vistiek reikia moketi. O cia jau yra keleivio teise pasirinkti kuriuo laiku vaziuoti. Beto, jeigu kamsciu metu vaziuoti butu brangiau, butu skatinama keleiviu diferenciacija. Gal mazhiau kas noretu per piko valandas vaziuot.
Comment
Comment