Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektroninis bilietas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO jei nereikia persėsti? Atpigo?
Gana ištraukinėti kažkokias konkrečias situacijas ir aiškinti. Jeigu kalbame bendru aspektu, tai ir kalbėkime. O tai prasidės šaudymas - atsišaudymas traukiant pačias rečiausias gyvenimo situacijas ir iš jų darant išvadas.
Comment
-
Ir taip be galo diskutuosite? Esmė tame, kad vieniems kelionė pabrango, kitiems - atpigo. Pabrango nežymiai, užtat keliaujantiems su persėdimu atpigo net labai. Ir tai yra labai svarbu, nes po viešojo transporto pertvarkos labai stipriai padidės keleivių, kuriems teks persėsti, skaičius. Žinoma, nėra gerai, kad kai kuriems keleiviams kelionė brangs, bet, deja, visiems tinkančios kainodaros nesukursi.
Kas dėl miesto svečių ir tų, kurie labai retai naudojasi viešuoju transportu- galėtų tiesiog nebranginti bilietų pas vairuotojus ir problemos nebūtų.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKas dėl miesto svečių ir tų, kurie labai retai naudojasi viešuoju transportu- galėtų tiesiog nebranginti bilietų pas vairuotojus ir problemos nebūtų.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąO jeigu reikia persėsti? Prabango?
Gana ištraukinėti kažkokias konkrečias situacijas ir aiškinti. Jeigu kalbame bendru aspektu, tai ir kalbėkime. O tai prasidės šaudymas - atsišaudymas traukiant pačias rečiausias gyvenimo situacijas ir iš jų darant išvadas.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVažiuoti be persėdimo vienu maršrutu nėra reta situacija.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąDabar ne, nes žmonėms taip yra pigiau važiuoti ratais kvadratais, bet mokėti 2 Lt, negu važiuoti tiesiai ir mokėti 4 Lt. Todėl dabar galbūt ta pati kelionė ir pabrango 1,5 Lt, tačiau pasirinkus trumpesnę galima sutaupyti laiko išleidžiant vos 20 ct daugiau. Paprasčiausia logika. Kai žmonės tą įsisavins, tai taps labai įprastu dalyku ir tiesioginiai ilgi maršrutai taps retai naudojami. Žinoma, tam reikia puikiai sustyguotos sistemos laiko atžvilgiu. Ar taip bus - pažiūrėsim.
Comment
-
Parašė 0570043 Rodyti pranešimąPirmosiomis dienomis, manau, tikrai ne. Praeis menuo kol zmones mazdaug pripras prie visko. Toliau verta pamineti, jog pvz Svitrigailoj, niekas nestoves 1 uostoi, masinos vaziuos per 2 juostas, o G stoves kartu su jais. Bet cia jau Policijos reikalas juos baust.
Dėl pakeitimų, tai taip.. praeis laiko kol žmonės pripras. Tačiau tam tikrus privalumus dalis žmonių pamatys jau pirmosiomis dienomis.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąDabar ne, nes žmonėms taip yra pigiau važiuoti ratais kvadratais, bet mokėti 2 Lt, negu važiuoti tiesiai ir mokėti 4 Lt. Todėl dabar galbūt ta pati kelionė ir pabrango 1,5 Lt, tačiau pasirinkus trumpesnę galima sutaupyti laiko išleidžiant vos 20 ct daugiau. Paprasčiausia logika. Kai žmonės tą įsisavins, tai taps labai įprastu dalyku ir tiesioginiai ilgi maršrutai taps retai naudojami. Žinoma, tam reikia puikiai sustyguotos sistemos laiko atžvilgiu. Ar taip bus - pažiūrėsim.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPrie ko čia važiavimas per aplink? Štai tau daugybė pavyzdžių: Antakalnis - centras, Antakalnis - stotis, Antakalnis - Naujamiestis, Antakalnis - Savanorių pr. Stotis - Pašilaičiai, Stotis - Lazdynai, Stotis - Santariškės ir t.t., ir pan.
Bet kuriuo minimu atveju tikrai galima atrasti kažkokių nišinių atvejų. Bet ar jie atspindės pilną bendrą situaciją? Ne. Ir čia atkreipkime dėmesį, kad didžiulis nepasitenkinimas kyla ne dėl bilietų kainų. Jas jau visi daug maž pamiršo (o gal čia dėl pratęstų vienkartinių?). Didžiulis nepasitenkinimas kyla dėl keičiamų trasų. O tai reiškia, kad žmonės ne pinigus skaičiuoja (kiek jiems kainuos), o tiesiog bijo pokyčių. Aš irgi jų turbūt bijočiau, jeigu 20 metų būčiau važinėjęs vienu autobusu (arba dar geriau - mikriuku).
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąVažiuos per juostas - gaus baudas. Bus Policijai proga užsidirbt.
Dėl pakeitimų, tai taip.. praeis laiko kol žmonės pripras. Tačiau tam tikrus privalumus dalis žmonių pamatys jau pirmosiomis dienomis.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKalvarijų gatvėje nuo sankryžos su Apkasų gatve link Žalgirio g. ištisinė A juosta. Galbūt ir nuo pat Ozo g. Galbūt rytoj ištisinė A juosta atsiras Kalvarijų g. nuo sankryžos su Apkasų g. iki pat sankryžos su Ozo g. Cha, cha. Automobilistams bus chana.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKalvarijų gatvėje nuo sankryžos su Apkasų gatve link Žalgirio g. ištisinė A juosta. Galbūt ir nuo pat Ozo g. Galbūt rytoj ištisinė A juosta atsiras Kalvarijų g. nuo sankryžos su Apkasų g. iki pat sankryžos su Ozo g. Cha, cha. Automobilistams bus chana.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąO tai reiškia, kad žmonės ne pinigus skaičiuoja (kiek jiems kainuos), o tiesiog bijo pokyčių. Aš irgi jų turbūt bijočiau, jeigu 20 metų būčiau važinėjęs vienu autobusu (arba dar geriau - mikriuku).
Bent jau dabar dažnai norint persėsti tenka stotelėje prakūkuoti bent 10-15 minučių, jei ne daugiau. Kažin ar tas pasikeis. Greičiau dar bus, kad teks nuo greitojo autobuso stotelės pasivaikščioti kokius 200 m. iki kitos stotelės persėsti..
Jei normaliai būtų sureguliuoti maršrutai persėdimai kur hub'uose (kaip pavyzdžiui dabar stotyje) važiuojant kai kuriais maršrutais būtų normalu, bet specialiai juos taip projektuoti tai skamba kaip eilinis taupymas keleivių patogumo, o ne VT sąnaudų mažinimo sąskaita.Paskutinis taisė index; 2013.06.28, 07:33.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Aš nežinau ar tai buvo aptarta ( lyg ir nepamenu matęs). yra toks dalykas kad korelėje vienu metu gali būti tik vienos rūšies vienkartiniai bilietai ( ty, arba tik 30min arba tik 60min bilietai). aš kaip praktiškai nesinaudojantis VT nelabai galiu komentuot, bet ar tai neverčia dažnai permokėt už važiavima?
Comment
-
Čia tik pildant internetu šitaip, matyt galvota jog žmonėms taip bus lengviau suprasti. Net ir papildant 30 min galima pasižymėti 60 min bilietą. Su vienkartiniais bilietais viskas paprasta - pasipildai pinigais kaip Ežį, Ekstrą ar Pildyk. Ir po to naudoji.
Pavyzdžiui aš kadangi VT naudojuosi retokai, karts nuo karto pasipildau 20-30 Lt.Dear Sir,
Comment
Comment