Vilniuj man patiko, kad yra dieninis bilietas. Kaune reikia pirkti tridienį, o jei esi lengvatininkas - savaitinį!
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektroninis bilietas
Collapse
X
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąVilniuj man patiko, kad yra dieninis bilietas. Kaune reikia pirkti tridienį, o jei esi lengvatininkas - savaitinį!
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNa, bet čia su sąlyga, kad tas darbo žmogus važinės tik į darbą ir iš jo. O kur nors kitur - nuosava mašina.
Tokia kainodara, kad nuolatinis apsimoketu tik tiems kas vaziuos dazniau nei du kartus po 1.8Lt.
Comment
-
Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
Vilniečių kelias į darbą: popierinių bilietų nėra, el.bilieto sistema buvo sutrikusi
Vilniečio kortelės sistemos gedimas padidėjus klientų srautui – sutapimas?
Sostinės viešajame transporte balandžio pirmosios pokštai užsitęsė
Antradienio rytas Vilniaus viešajame transporte: popierinių bilietų kioskai neparduoda, e.bilieto papildymo sistema buvo įstrigusi pusantros valandos
Labai įdomu, kad SP vieniems sako, kad išvis jokių nesklandumų nėra, kitiems pripažįsta, kad sistema buvo sutrikusi pusvalandžiui, tretiems pripažįsta, kad sutrikimus taisė 1,5 valandos Po kažkuriuo straipsniu komentare skaičiau, kad net vidurdienį žmogui nepavyko aktyvuoti 0,5 valandos trukmės bilieto, teko rinktis 1 val. trukmės bilietą, nors toks jam buvo nereikalingas.
Ačiū VMS už kokybiškas paslaugas!Už Vilnių be tramvajų!
Comment
-
Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąBet prieš tai buvo dar šitai:
Vilniečių kelias į darbą: popierinių bilietų nėra, el.bilieto sistema buvo sutrikusi
Vilniečio kortelės sistemos gedimas padidėjus klientų srautui – sutapimas?
Sostinės viešajame transporte balandžio pirmosios pokštai užsitęsė
Antradienio rytas Vilniaus viešajame transporte: popierinių bilietų kioskai neparduoda, e.bilieto papildymo sistema buvo įstrigusi pusantros valandos
Labai įdomu, kad SP vieniems sako, kad išvis jokių nesklandumų nėra, kitiems pripažįsta, kad sistema buvo sutrikusi pusvalandžiui, tretiems pripažįsta, kad sutrikimus taisė 1,5 valandos Po kažkuriuo straipsniu komentare skaičiau, kad net vidurdienį žmogui nepavyko aktyvuoti 0,5 valandos trukmės bilieto, teko rinktis 1 val. trukmės bilietą, nors toks jam buvo nereikalingas.
Ačiū VMS už kokybiškas paslaugas!Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Vilniečio kortelę jau galima pasipildyti internetu! Ir dar daug kitų naudingų funkcijų
www.vilniusticket.lt/lt/Naujienos/id:56
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąO aš pamanaiu, kadangi dabar bilietai Vilniuje bus tik su vilniečio kortele (jeigu nenori permokėti), tai galėtų tuos 4 Lt kaip užstatą imti. Pasinaudojai, pridavei ir tuos 4Lt atgavai, nes jeigu Vilniuje būti kartą per du metus tai VT naudotis neapsimoka jau....
Arba padaryti "bendrą" sistema su kitais miestais, tai yra, kad galėtum naudoti savo miesto e-bilietą kituose miestuose.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąO jeigu mano mieste nėra VT? Tai kokia prasmė iš bendro bilieto, o pavyzdžiui Alytuje tai el. bilietas turbūt niekada nebus realizuotas.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąDaugumai žmonių kurie kartą per kelis metus atvyksta į Vilnių ir beveik niekada nebūna Kaune, o Klaipėdoje iš vis nėra buve, kam toks bilietas galiojantis ten kur jie niekada gal ir nebus reikalingas?
Comment
-
O tokių kaip aš kiekvieną dieną Vilniuje susidaro nemaža dalis. Todėl iš karto galėjo paskelbti, kad vienkartiniai bilietai brangsta iki 3,5, bet nemeluot, kad VT pinga. Be to aiškiai pasakyti, kad Vilniaus VT orentuotas tik į miestečius, o iš užmiesčio į Vilnių patogiau atvykti nuosavu automobiliu, nes taip pigiau. Tik įdomu į kokius Vilniaus gyventojus orentuotas 88 maršruto autobusas?
Comment
-
Parašė k0fis Rodyti pranešimąArba padaryti "bendrą" sistema su kitais miestais, tai yra, kad galėtum naudoti savo miesto e-bilietą kituose miestuose.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąO tokių kaip aš kiekvieną dieną Vilniuje susidaro nemaža dalis. Todėl iš karto galėjo paskelbti, kad vienkartiniai bilietai brangsta iki 3,5, bet nemeluot, kad VT pinga. Be to aiškiai pasakyti, kad Vilniaus VT orentuotas tik į miestečius, o iš užmiesčio į Vilnių patogiau atvykti nuosavu automobiliu, nes taip pigiau. Tik įdomu į kokius Vilniaus gyventojus orentuotas 88 maršruto autobusas?
Kaip čia pasakius, dėl to pigumo, jei Vilniuje nori su automobiliu nuvažiuoti į centrą, mokėsi už stovėjimą, 3 arba 6 litus už valandą, kur dar kamščiai ir t.t.
88 kam? Turistam pagrinde pasiekti Centrą, Stoti ir t.t. iš oro uosto, 1 euras už vienkartinį bilietą, bent jau Europiečiui tikrai nedideli pinigai, nes pas juos daugiau kainuoja, aišku gali ir taksistui mokėti 20 litu, jei tau 3,5lt per daug.
Aš sakau, naivu tikėtis, kad dėl žmogaus, kuris būna Vilniuj kartą per metus ar du, pigins kainas, man naudojant vienkartinius bilietus kelionės atpigo, nes nebereikia laukti tam tikro tiesioginio maršruto, galiu rinktis eilę su persėdimais, kurie nuveža kartais ir greičiau.
Comment
-
Nė velnio ne atpigo, nes ir anksčiau galėjai įsigyti terminuotą bilietą ir persėsdinėti kiek nori, jeigu nuolat gyveni ir naudojiesi VT. O ta dalis tai nuvažiuok ryte į stotį ir pažiūrėk į iš rajonų atvykstančius autobusus ir traukinius. 80 procentų keleivių važiuoja su siuntimais į santariškes, o tie važiavimai būna geriausiu atveju 1 kartą per tris mėnesius, nors daugumai ir daug rečiau.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąNė velnio ne atpigo, nes ir anksčiau galėjai įsigyti terminuotą bilietą ir persėsdinėti kiek nori, jeigu nuolat gyveni ir naudojiesi VT. O ta dalis tai nuvažiuok ryte į stotį ir pažiūrėk į iš rajonų atvykstančius autobusus ir traukinius. 80 procentų keleivių važiuoja su siuntimais į santariškes, o tie važiavimai būna geriausiu atveju 1 kartą per tris mėnesius, nors daugumai ir daug rečiau.
Comment
-
lietus, darai problemą iš nieko. Neapsimoka tau pirkti kortelės - pirkt bilietą pas vairuotoją. Jeigu ir tai tau neapsimoka - važiuok su savo mašina, nuomokis automobilį arba samdykis taksi. Gali ir sraigtasparniu skristi. Jokio skirtumo. Faktas, kad kiekvienas patenkintas nebus.
O bilietai daugumoje atvejų atpigo. Jeigu anksčiau reikėdavo persėsti ir sumokėti 4 Lt, tai dabar reiks sumokėti blogiausiu atveju 3,5 Lt (o jeigu važiuoji trumpiau, tai išvis tik 2,2 Lt).
4 Lt kaip užstatas? Tai tu nori pasakyt, kad kitas žmogus sumokėjęs tuos 4 Lt gaus kažkieno naudotą apbraižytą ir kitaip nusidevėjusią kortelę? O kaip tuomet galimybė pildyti internetu ir kitos e. paslaugos, kurios suriša kortelę su konkrečiu asmeniu?
Comment
Comment