Šaunu Bet vėlgi, žmonės tos reklamos neturės nešiotis su savimi. O šiaip visada galima atsiskaitinėti grynais. O kuriems bus tas pats, ar matys reklamą, ar ne, tie ir atsiskaitinės kortelėm ir per banką. Nors bankai tokių duomenų niekam ir neteiktų.
Bet čia žmonės turi teisę rinktis.
Dėl elektroninių bilietų - mes neturime teisės rinktis, ar norime brangiau nusipirkti, ar pigiau nusipirkti, ir matyti reklamą.
Įsivaizduok, kad nusiperki nešiojamą kompiuterį 10LTL pigiau, bet ant jo nupiešta ežio reklama. Ar nesutiktum primokėti 10LTL, kad įsigytum tą patį kompiuterį, be ežio reklamos?
O jeigu negalėtum nusipirkti tokio kompiuterio pigiau?
Perkant laptop'ą tie 10LTL yra tuščia vieta prieš pačią kompiuterio kainą, o perkant e.bilietą 3LTL procentaliai jau nemaža dalis.
Pastebėjimas: tai tu manai, kad turime teisę rinktis. JIE nemano. Kaip ir televizija nemano, kad turime teisę nežiūrėti reklamos, jei to nenorim, per savo mėgstamą filmą ar laidą. Jie net nesuteikia galimybės mokėti trigubai daugiau už tv paslaugas be reklamos.
Visgi... tai tik plasmasės gabalėlis ir siūlyčiau to nesureikšminti. Be to, gal iš šios reklamos gauti pinigai paspartins e.bilieto sitemos tobulininą..
Šaunu Bet vėlgi, žmonės tos reklamos neturės nešiotis su savimi. O šiaip visada galima atsiskaitinėti grynais. O kuriems bus tas pats, ar matys reklamą, ar ne, tie ir atsiskaitinės kortelėm ir per banką. Nors bankai tokių duomenų niekam ir neteiktų.
Viskas galima, bet realiam gyvenime ir nesiosis ir atsiskaitines kortele. Net ir tie kuriem ne tas pats. Nes taip patogiau. Istikruju tai uztenka vieno vienintelio karto, kada neturejai grynu, nebuvo kada nubegti iki kiosko etc.
Del banku - atskira kalba. Manau juos imanoma ikalbet. Bet realiai ir nereikia, daugeli klientu visiskai legaliai galima rasti kitose suinteresuotose organizacijose, pvz platinanciose nuolaidu korteles. Jos irgi zino tavo banko korteles numeri beigi dar zymiai daugiau. Ka tu geri, ka valgai, kiek ir kur praperki per menesi, kada eini apsipirkt ir t.t. Tai beje pagrindine tokiu "nuolaidu" korteliu egzistavimo prasme. Be ju dar nemazai apie tave zino ir mobiliu tinklu operatoriai.
Ir visi jie suinteresuoti kuo efektyvesne reklama.
Perkant laptop'ą tie 10LTL yra tuščia vieta prieš pačią kompiuterio kainą, o perkant e.bilietą 3LTL procentaliai jau nemaža dalis. ..
10LTL nėra tuščia vieta nuo laptopo korpuso kainos. Juk and HDD, procesorių, ir kitur tau niekas ežio reklamos nesiūlo taip ir nuolatinis bilietas. Jei elektroninis galios 60mėn, tai po 50LTL jau susidarys nemenka suma (3000LTL), ir čia jau 3LTL taps niekiniais.
Kalbos apie el. bilieto modernumą, sakykim, yra "truputį" perdėtos. Galiu papasakoti savo įspūdžius.
Kioskelyje perkant mėnesinį el. bilietą pardavėja perspėjo pasiimti kvitą, nes jį reiks parodyti kontrolės metu (čia spėju tiems kontrolieriams, kurie neturės patikrinimo įrenginių). Na, aišku nieks neparodys, kur parašyta, kad be bilieto ir LSP turiu dar ir pirkimo kvitą pateikti. Čia visiškas absurdas. Vis dėlto paėmiau tą kvituką, ir laukiau, kada patikrins kontrolė be įrenginio Tą pačią dieną užsiroviau ant kontrolės ir, kas nuostabiausia, kontrolierius tik pažiūrėjo į LSP ir el. bilietą, kvito, deja neprašė, ir viskas Kontrolieriai buvo iš "Keleivių kontrolės" furgonėlio. Jeigu net jie neturi tikrinimo įrenginių, tai kiti - tuo labiau. Manau, bent kurį laiką galima ramiai važinėti su nepapildytu el. bilietu už 2 litus.
Perkant bilietą privalu jį papildyti. Todėl pirmą mėnesį kontrolė gali nė netikrint - vargu ar atsiras daug tyčia papildžiusių mažesne suma, ir žiūrinčių, kas iš to bus. O ypač kalbant apie studentus, kurie vis tiek pildys mažiausia suma.
Kitas dalykas - savivaldybė padarė klaidą įvesdama kortelę simboliškai neatpiginus bilieto, kaip Kaune ar Klaipėdoj. Vietoj 60 Lt būtų 59.50 - ir daug kritikų jau nutiltų ir džiaugtųsi - štai, po 4 mėnesių atsipirks
Vėlgi kiek negerai, kad kortelė galios tik ~30 mėn (kiek teko matyt - iki 2010 05 01), o paskui reiks iš naujo pirkt už bent 8 Lt. Išeina, kad vėl reikės mokėt už tą patį, t.y. mokėt už teisę pasipildyt (ir vėl užmokant!) bilietą. Nemanau, kad 2010 troleibusais jau važinės ta liaudis, kuriem 8 lt - juokinga ir dėmesio neverta suma.
Tai, kad reik pasilaikyt kvitą, irgi neprideda solidumo naujovei. Anksčiau turėdavai popieriuką ir to užtekdavo važinėt, o dabar, kad galėtum važinėt, reik popieriuko ir dar kortelės?
Belieka džiaugtis, kad nėra reklamos ant bilietų
Čia kur toks reikalavimas turėt tą čekį ? Jo reikia nebent jei pamesi kortelę ir norėsi perkelt bilietą į kitą.
Ne reikalavimas, o rekomendacija. Jei kontrolės metu nuskenavus kortelę, sakytų, kad ji nepapildyta, o tu puikiai žinai, kad papildei. Kitaip tariant - čekis - apsidraudimas.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Ne reikalavimas, o rekomendacija. Jei kontrolės metu nuskenavus kortelę, sakytų, kad ji nepapildyta, o tu puikiai žinai, kad papildei. Kitaip tariant - čekis - apsidraudimas.
Tačiau jei taip darysi, tai palyginus su senuoju popieriniu bilietu pajausi ne progresą, o trigubą regresą. Vietoj vieno popieriuko nešiosies sunkesnę ir storesnę kortelę, bei kažkoki čekį. Taipogi e.bilieta reiktu ištraukt kontrolės metu, o ankščiau tik parodydavai iš tolo neištraukdamas iš piniginės Aišku apsidraust gerai, tačiau kontrolieriai turėtu stengtis nesukurt situacijos kurioj reiktu to čekio.
amiko:
Šaunu, o tada kontrolieriam sakai: pasipildžiau, ir nieko nežinau Ir tegu įrodinėja, kad nepasipildei, jei iš tikro pasipildei. O čekį aišku gali būti kur į batą įsidėjęs, jei visgi norėsi įrodyti, kad jie sutrugdė tavo labai brangų laiką, kai tavo valanda kainuoja po 100LTL + morelinė žala, kad kažkur nespėjai
Tačiau jei taip darysi, tai palyginus su senuoju popieriniu bilietu pajausi ne progresą, o trigubą regresą. Vietoj vieno popieriuko nešiosies sunkesnę ir storesnę kortelę, bei kažkoki čekį. Taipogi e.bilieta reiktu ištraukt kontrolės metu, o ankščiau tik parodydavai iš tolo neištraukdamas iš piniginės Aišku apsidraust gerai, tačiau kontrolieriai turėtu stengtis nesukurt situacijos kurioj reiktu to čekio.
Banke, papildęs sąskaitą, taip pat gauni čekį. Jį galima išmesti, bet jis skirtas tam, kad grįžęs namo internetu arba per bankomatą pasižiūrėtum ar sąskaita papildyta teisinga suma. Aš tik patikrinęs, ramiai išmetu čekį.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Banke, papildęs sąskaitą, taip pat gauni čekį. Jį galima išmesti, bet jis skirtas tam, kad grįžęs namo internetu arba per bankomatą pasižiūrėtum ar sąskaita papildyta teisinga suma. Aš tik patikrinęs, ramiai išmetu čekį.
Butu šaunu, jei galečiau kažkur pasitikrint ar tikrai bilietas pasipildė. Tačiau dabar reiktu vežiotis jį tol kol patikrintu kontrole, bet kartais atsitinka jog per visą mėnesį nesusiduri su jais Nors kiekvieno asmeninis reikalas kaip elgtis ir ar turėt kažkoki įrodymą jei netyčia prireiktu.
AP šiuo metu stovintys ir ilgokai nedirbantys/nauji autobusai:
Volvo 7700A nr. 709 (atrodo)
Volvo 7700 nr. 730 (nuplėšta reklama)
Man NG 272 CNG nr. 870
Man NG 272 nr. 432
Dujiniai autobusai (800, 844, ir kt.)
Ikarus 260 nr. 086, 607 (beje 617 jau pradingo kaip ir 280 su 321)
MB O305 nr. 311, 353
MB O305G nr. 222
MB 814D nr. 098
ir kiti remontuojami/besiilsintys/rezerviniai autobusai.
Šiandien galiu ir daugiau išvardinti, bet tai prasmės neturi, nes jie dar dažnai išvažiuoja (070, 072, 482, 382...)
Tie komposteriai skirti VIENKARTINIAMS e-bilietams. Pirksim kaip ir seniau kioske popierinius pirkdavom, bet jie bus įrašomi į e-bilieto kortelę. Tada įlipę į transporto priemonę tiesiog priliesime e-bilieto komposterį ir mums nuo "e-bilieto sąskaitos" nuims 1 talonėlio įrašą, bet liks žyma, kad jis buvo nuimtas, nes kaip gi tada kontrolė atpažins . Atrodo viską teisingai išdėsčiau, kas man žinoma ir girdėta.
praeivi, manęs ir Denis_Simonov nedomina autobusų techninės smulkmenos ir techniniai duomenys, antraip fotografuotume ne tik pilnus autobuso vaizdus, bet ir kiekvieną varžtelį. Aš prastai nusimanau mechanikoje, nes manęs visiškai netraukia ir nedomina ši sritis. Be to, kaip sakė sleader, aš sunkiai įsivaizduoju autobusą, kurio visokius skysčius reikėtų pilti iš salono. Tai jau būtų konstrukcijos trūkumas. Išimtis galbūt durys, prie kurių nėra priėjimo iš lauko, bet ir ten greičiausiai tik tepalus pakesti reikia (kaip sakiau - galius klysti, nes čia nenusimanau, Wanderer arba Lincas tikrai žino geriau).
Autobusų vairuotojų darbo grafikai yra maždaug tokie: 4 dienas dirba, 2 ilsisi arba 5 piko metu dirba 2 dienas ilsisi. Kiek Lietuvoje tokie grafikai paplitę - nežinau, bet Rusijoje, Baltarusijoje yra panašiai. Beje yra toks autobusas Karosa B741 nr. 365, tai jis dirba darbo dienomis (ar piko metu ar kasdinen - nežinau) ir šeštadieniais 19 maršrutu 1 dieninę pamainą (~ 9-16 val.)
Vakar važiuodamas vakare namo radau autobuse tokį šviečiantį ir rodantį kažką. Brūžinau savo nuolatinį visur kur tik įmanoma buvo ir nieko. Ten dar pora mygtukų lietimui jautrių ekrane buvo. Vienas rodyti bilieto informaciją, kitas pirkti bilietą, paspaudus, kažkas užsidegdavo, bet jokios informacijos apie mano bilietą ar apkritai tą aparatą priversti į jį reaguoti nepavyko . Labai jau vangiai vyksta toks sistemos diegimas, ekranai stotelėse taip pat nei velnio neveikia iki pat dabar...
Vakar važiuodamas vakare namo radau autobuse tokį šviečiantį ir rodantį kažką. Brūžinau savo nuolatinį visur kur tik įmanoma buvo ir nieko. Ten dar pora mygtukų lietimui jautrių ekrane buvo. Vienas rodyti bilieto informaciją, kitas pirkti bilietą, paspaudus, kažkas užsidegdavo, bet jokios informacijos apie mano bilietą ar apkritai tą aparatą priversti į jį reaguoti nepavyko . Labai jau vangiai vyksta toks sistemos diegimas, ekranai stotelėse taip pat nei velnio neveikia iki pat dabar...
Jau nuo rugsėjo ar rugpjūčio matau tokius dalykus. Transporto priemonėse yra kasos aparatai, tačiau vairuotojai jų nenaudoja. Įdomu kodėl...
Visi prietaisai jungiami i bendra sistema. Is pradziu veiks pavieniui ir bus tikrinami. Po to sujungs ir veiks kartu. O uzstriges sis projektas ne tik Vilniuje. Klaipedoje taip pat dabar neveikia sustatyti komposteriai, kai kuriu dar nepakeisti priekiniai skydeliai, pritaikyti el. bilietui. Kaune uzstrige ties etapu el. bilieta pasipildyti internetu, o svieslenciu etapas praeitas, bet tebetobulinamas technikos veikimas. Komposteriai Kaune neveikia, kurie skirti el. bilietui.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Vakar važiuodamas vakare namo radau autobuse tokį šviečiantį ir rodantį kažką. Brūžinau savo nuolatinį visur kur tik įmanoma buvo ir nieko. Ten dar pora mygtukų lietimui jautrių ekrane buvo. Vienas rodyti bilieto informaciją, kitas pirkti bilietą, paspaudus, kažkas užsidegdavo, bet jokios informacijos apie mano bilietą ar apkritai tą aparatą priversti į jį reaguoti nepavyko . Labai jau vangiai vyksta toks sistemos diegimas, ekranai stotelėse taip pat nei velnio neveikia iki pat dabar...
Tai tu neteisingai darei, kad vien tik bruzinai ir spaudei. Reikejo pasakyti savo varda,pavarde ir kur vaziuoji:-))))))
Comment