Parašė Tomas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektroninis bilietas
Collapse
X
-
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąBet planas vis tiek buvo geraswww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Aš nedirbu Autrolyje ar Kauno autobusuose, todėl nežinau subtilybių.
Tiesa sakant tikrai maniau, kad komposterius ir juos aptarnaujančią elektroniką sumontuoja jau fabrikewww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Lygiai taip pat logiška, jei pvz. Autrolis duoda užsakymą Soliariui: "trulas salotinis, sėdynės mėlynos, komposteriai ir elektronika - firmos R&G toks ir anoks modelis". Trulas atvežamas į Kauną pilnai sukomplektuotas.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąLygiai taip pat logiška, jei pvz. Autrolis duoda užsakymą Soliariui: "trulas salotinis, sėdynės mėlynos, komposteriai ir elektronika - firmos R&G toks ir anoks modelis". Trulas atvežamas į Kauną pilnai sukomplektuotas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąŽodžiu nė vienas iš mūsų nežinowww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
delfi straipsnelis apie elektroninius viesojo transporto bilietus Klaipedoje.
Klaipėdoje senoliai šlavė el. bilietus
Comment
-
www.DELFI.lt
Konkursą elektroninio bilieto ir keleivių informavimo sistemai Kauno miesto viešajame transporte diegti laimėjo bendrovės „Empirija“ ir lenkų kompanijos „R&G Plus Sp.z.o.o.“ koncorciumas. Planuojama, kad šios sistemos įdiegimas Kaune kainuos virš 6 mln. litų, rašoma „Empirija” pranešime spaudai.
Elektroninio bilieto ir keleivių informavimo sistemos diegimas miesto viešąjame transporte yra trijų didžiųjų - Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos - šalies savivaldybių kartu įgyvendinamas projektas. Šio projekto koordinatorius - sostinės Savivaldybė, kurios skelbtą konkursą dėl šios sistemos diegimo Kauno mieste laimėjo bendrovės UAB „Empirija“ ir lenkų kompanijos „R&G Plus Sp.z.o.o.“ koncorciumas.
Įdiegus šią sistemą keleiviai galės įsigyti terminuotą dienų skaičių galiosiančius arba vienkartinius bilietus. Įlipus į troleibusą ar autobusą ir pridėjus elektroninį bilietą prie specialaus aparato, iš bilieto sąskaitos bus išskaičiuota atitinkama pinigų suma. Važiavimo kainą bus galima apskaičiuoti pagal nuvažiuotą atstumą. Taip pat bus patogu pritaikyti nuolaidas bei vykdyti akcijas.
Įgyvendinant minėtą projektą bus tobulinama keleivių informavimo bei aptarnavimo sistema. Stotelėse, kuriose yra itin dideli keleivių srautai, bus įrengtos švieslentės. Jose bus skelbiama keleiviams aktuali informacija apie troleibusų ir autobusų maršrutus, jų atvykimo į stotelę laiką.
Autobusuose ir troleibusuose įdiegta sistema padės kontroliuoti, kaip vairuotojai laikosi tvarkaraščių ir maršrutų, padės organizuoti transporto srautus.
Planuojama, kad pilnai elektroninio bilieto ir keleivių informavimo sistema Kauno mieste pradės veikti jau šių metų rudenį.
UAB „Empirija“, rinkoje dirbanti jau daugiau nei penkiolika metų, specializuojasi projektuojant ir gaminant elektroninius gaminius bei kuriant taikomąsias programas. Pagrindinės įmonės veiklos kryptys: prekybos sistemos (elektroniniai kasos aparatai, fiskaliniai blokai, kompiuterinės prekybos sistemos (POS), brūkšninių kodų skaitytuvai, kvitų, bilietų ir lipnių etikečių spausdintuvai, duomenų kaupikliai), transporto bilietų pardavimo ir žymėjimo sistemos, šviesoforai.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Liuks, rudenį turėsim el. bilietą beje, straipsnyje daug klaidų, matosi, kad iš delfiwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Kaune ruošiamasi diegti miestiečio el. kortelę http://www.kaunas.lt/page/index/190?sid=972www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
KD rašo:
Popierinius bilietus pakeis kortelės
Saulius TVIRBUTAS
Keleiviai už viešojo transporto paslaugas dar šiais metais galės atsiskaityti elektroniniu būdu
Kaune per šiuos metus tikimasi įdiegti elektroninio bilieto sistemą. Konkurse jau paaiškėjo turėsiančios sumontuoti įrangą įmonės.
Savivaldybės administracija planuoja, kad vienkartiniai elektroniniai bilietai bus pradėti pardavinėti gegužę arba birželį, o ilgalaikiai – metų pabaigoje. Tai bendras Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos savivaldybių projektas, kurį finansuoja Europos Sąjungos fondas.
Mieste taip pat bus įrengta keleivių informavimo ir viešojo transporto stebėjimo sistema.
Nereikės komposterių
Konkursą elektroninio bilieto ir keleivių informavimo sistemai Kauno miesto viešajame transporte diegti laimėjo bendrovės „Empirija“ ir lenkų kompanijos „R&G Plus Sp.z.o.o.“ konsorciumas. Šie darbai ir įranga kainuos apie 6 mln. litų.
Pasak Savivaldybės administracijos Transporto skyriaus vedėjo Pauliaus Kero, iš pradžių planuojama pardavinėti vienkartinius elektroninius bilietus.
„Tikimės, kad keleiviai juos galės įsigyti jau gegužę arba birželį, - teigė vedėjas. – Nuolatinius bilietus elektroninės kortelės turėtų pakeisti iki metų pabaigos.“
Įlipus keleiviams užteks perbraukti kortelę per specialų prietaisą. „Tai bus galima padaryti neištraukiant jos iš rankinės ar piniginės, nes kortelės nuskaitomos 10 cm atstumu nuo prietaiso“, - sakė P.Keras.
Kol kas nenuspręsta, ar valandą už tą pačią sumą žmogus galės važiuoti įvairaus maršruto troleibusais arba autobusais, ar teks skaičiuoti mažesnį mokestį įlipus į kitą keleivinę mašiną.
Elektroninės kortelės bus dviejų rūšių: paprastos ir asmenims, kuriems taikomi lengvatiniai kelionės tarifai. Žmonės jas galės papildyti kioskuose ir pasirinkti, kokiomis dienomis, kokiu laiku važinėti.
„Bus įvairių galimybių – pavyzdžiui žmonės galės sumokėti kaip už mėnesinį bilietą ir papildomai pridėti kelis vienkartinius važiavimus. Variantų gali būti labai daug, bet manome, kad reikės pasirinkti ne daugiau 20-ies, kad nebūtų painiavos“, - kalbėjo vedėjas.
Padirbinėti neapsimokės
P.Keras įsitikinęs, kad šias korteles bus sunku padirbti. „Manau, kad jose didžiausias limitas turėtų būti 100 litų, tada jų nelegaliai gaminti neapsimokės, - sakė jis. – Be to, centrinis kompiuteris fiksuos įtartinas mikroschemas ir perduos blokavimo signalą. Bus galima nustatyti ir padirbtos kortelės vietą.“
Kortelės turės individualų PIN kodą, todėl dingusiąją žmogus galės užblokuoti ir užsakyti kitą, o pinigų likutis išliks. „Svarstysime galimybę papildyti kortelę internetu iš sąskaitos banke arba užsisakyti periodinį nuskaitymą sutartu laiku“, - kalbėjo P.Keras.
Įdiegus elektroninius bilietus, kompiuteryje matysis keleivių srautai. Taip pat autobusuose ir troleibusuose bus įmontuoti kompiuteriai. Jie leis kontroliuoti, ar tiksliai laikomasi grafiko. „Tada galima bus galvoti ir apie gerai dirbančių vairuotojų skatinimą“, - mano P.Keras.
Kai kuriose stotelėse ketinama sumontuoti švieslentes, kuriose bus rodoma, kada tiksliai atvažiuos autobusai ir troleibusai, nes dispečerinėje matysis jų vieta mieste.
„Vilniečiai nori įrengti brangius LCD ekranus, bet mes galvojame, kad tai per didelė prabanga – juos gali išdaužyti chuliganai, - mano P.Keras. – Kaune greičiausiai įrengsime panašias į stotyse kabančias švieslentes. Jos ir pigesnės, ir sunkiau pažeidžiamos.“
Išliks ir įprasti cilindrai, nes švieslentes žadama įrengti tik daugiausia žmonių pritraukiančiose stotelėse. Pasak P.Kero, jos galėtų būti įrengtos nuo 10 iki 20 stotelių.
Sostinėje naujovė gali vėluoti
Vilniuje ir Klaipėdoje elektroninio bilieto ir keleivių informavimo sistemą diegs Lenkijos konsorciumas „Emax“ bei bendrovių grupė „Sonex“.
Pasak Vilniaus savivaldybės Elektroninio miesto departamento direktoriaus Giedriaus Rakausko, konkursą apskundė pralaimėjusi įmonė.
„Baiminamės, kad dėl teismų nevėluotume panaudoti ES lėšų, - kalbėjo G.Rakauskas. – Mes dar turėsime rengti aptarnausiančio įrangą operatoriaus konkursą.“
Kaune ir Klaipėdoje nuspręsta, kad įrangą aptarnaus savivaldybių įmonės – troleibusų bendrovė „Autrolis“ ir viešoji įstaiga „Klaipėdos viešasis transportas“
Uostamiestyje vasarį jau pardavinėjami elektroniniai bilietai, kurie sulaukė didelio gyventojų susidomėjimo. Tačiau jie platinami neįdiegus tikrinimo įrangos. „Šios kortelės pažymėtos brūkšniniu kodu, todėl jos nėra saugios, jas nesunku padirbti“, - mano P.Keras.
G.Rakauskas sakė, kad įdiegus elektroninio bilieto sistemą ta pati kortelė galės būti naudojama trijuose miestuose.
Šio projekto vertė - 19,5 mln. litų. Europos Sąjungos fondai skirs 14 mln. litų, o likusią sumą – savivaldybės.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Ne tik Šiauliai, bet ir Panevėžys, taigi nėra ko labai liūdėt Tiesa, šįmet Šiauliai net Kanuose nedalyvaus... Gerai, kad Kaune jau irgi artėja, labai laukiam O dėl kainų sistemos tai manau bėdų daug nėra, tą kainyną galima laisvai per savaitę sugalvot su visu transporto skyriumi (aišku, prieš tai jiems reikės pasiskaičiuot finansiškai kaštus). Bet bilietas kažin ar brangs, gal net bus pigiau, kurie pasirinks iš kainų sistemos minimaliausią variantą. Na dar neaišku kaip čia bus.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
kaip gerai. e-bilieto sistema jau senokai ivesta Taline, gerai, kad visi Lietuvos didieji miestai pagaliau idiegs sia sistema.Si sistema uztikrina max skaidruma, nes anksciau parkams lesos uz lengvatas buvo pervedamos pagal neaiskius paskaiciavimus, o dabar bus aiskiai matoma, kiek, kas su kuo vaziavo.visi duomenys eis i viena kompiuteri (billing center)."Laisvė turėti įsitikinimus reiškia, kad žmogus yra laisvas pats formuoti savo įsitikinimus, pasirinkti pasaulėžiūros vertybes, jis ginamas nuo bet kokios prievartos, jo pažiūrų
negalima kontroliuoti."(Konstitucinio Teismo 2000-06-13 nutarimas).
Comment
-
Šiaip būtų labai gerai, jei vienu bilietu būtų galima naudotis nustatytą laiko tarpą: 1val, 4 val, parą. Juk dažnai tenka persėsti, naudoti kelias transporto priemones, kad pasiektum norimą tašką. Nelogiška pirkti skirtingus bilietus, tiek pat mokama jei važiuoji nuo galo iki galo ir jei važiuoji tik vieną sustojimą.
Comment
-
Parašė Berliner Rodyti pranešimąŠiaip būtų labai gerai, jei vienu bilietu būtų galima naudotis nustatytą laiko tarpą: 1val, 4 val, parą. Juk dažnai tenka persėsti, naudoti kelias transporto priemones, kad pasiektum norimą tašką. Nelogiška pirkti skirtingus bilietus, tiek pat mokama jei važiuoji nuo galo iki galo ir jei važiuoji tik vieną sustojimą.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment