Parašė Petrozilijus Cvakelmanas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektroninis bilietas
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNebūtinai. Man nuo namų iki centro nuvažiuoti reikia 2 troleibusų ir pilnai užtenka 30 min bilieto šiai kelionei (nepamirškime, kad duodama +10 min. persėdimui, tai realiai ~40 min.).*******
Miestai.net Fb
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąGalbūt kokioje vizijoje ir galvojama apie tokį apmokestinimą, kad "toliau važiuoji - moki daugiau" (būtent ne ilgiau, o toliau), bet dabartinėje sistemoje to nesijaučia. Juk reikia apmokestinti atstumą (skirstymas zonomis), o ne laiką. Dabar apmokestinami infrastruktūros trūkumai ir savivaldybės neveiksnumas juos sprendžiant. T.y. tie, kuriems tenka važiuoti labai apkrautomis gatvėmis, gaišta ne tik laiką (pastarąjį galima įvertinti ir pinigine išraiška), bet ir dar papildomai daugiau sumoka už laiką praleistą VT stovint spūstyje. Galima surasti ne vieną pvz. kai važiuojant iš periferinių rajonų (priemiesčių) gerokai didesnis atstumas įveikiamas greičiau, nei važiuojant iš arčiau Centro esančių "miegamųjų rajonų".
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąČia galima pakapstyti kiek giliau. Kam mums reikalingos visokios kelionių agentūros ir t.t. ? Tiesiog žmonės nėra linkę skirti daug laiko savo kelionių planavimui ir jiems patogiau gauti gatavą produktą. Juo labiau jie to nenori daryti kasdieninėse trumpose kelionėse. O čia atsiranda kažkoks bereikalingas poreikis atlikti kažkokius planavimus, detalius laiko skaičiavimus ir pan. Bilietas turėtu būti vieningas, kad nereikėtu galvoti kiek čia laiko važiuosi, kiek laiko užtruksi persėsdamas ir t.t. T.y. nusiperki bilietą ir važiuoji iš taško A į B, be jokių svarstymų: spėsiu ar nespėsiu persėsti ir nuvažiuoti. Jeigu nėra optimalu pritaikyti vieningą bilietą (vienos laiko trukmės) visam miesto transportui, tai įvedamos zonos. Visą planavimą atlieka specialistai parinkdami tas zonas. Žmogui tereikia žinoti iš kur ir į kur jis važiuoja, atitinkamai pirkti jau suplanuotą bilietą ir mokėti atitinkamą kainą. O ne pačiam skaičiuoti, matuoti, dvejoti ir kt.
Todėl žmonės ir reikalauja ilgų, tiesioginių maršrutų, todėl ir tenka savivaldybėms išlaikyti neefektyvų, nuostolingą viešojo transporto tinklą.
Bet žmonių įpročiai nesikeičia per trumpą laiką. Todėl ir siūlau bent kol kas palikti ir vienkartinį bilietą. Deja, panašu, kad savivaldybė su popierinių bilietu naikinimu rengiasi naikinti ir vienkartinius bilietus visiškai.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąGatavas produktas- tai vis tobulinama greičiausio maršruto paieška, suteikianti galimybę per kelias minutes susiplanuoti savo kelionę nuo A iki Z. Maršrutai.lt galimybės leidžia per maksimaliai trumpą laiką susiplanuoti kelionę net visiškai nežinant miesto VT tinklo ar stotelių pavadinimo. Nemokėjimas, nenoras planuoti savo veiksmų- nemaža šiuolaikinių žmonių problema. Nesuplanavęs kelionės žmogus, kuris, be kita ko, visiškai nesigaudo viešajame transporte, visai įmanoma, sumokės daugiau nei tas, kuris bent kiek susiplanavo kelionę. Ir tai taikytina ne vien tik viešajam transportui. Juk ir parduotuvėje, pavyzdžiui, mažiau sumokės tas, kas iš anksto susiplanuos pirkinių sąrašą.
Todėl žmonės ir reikalauja ilgų, tiesioginių maršrutų, todėl ir tenka savivaldybėms išlaikyti neefektyvų, nuostolingą viešojo transporto tinklą.
Bet žmonių įpročiai nesikeičia per trumpą laiką. Todėl ir siūlau bent kol kas palikti ir vienkartinį bilietą. Deja, panašu, kad savivaldybė su popierinių bilietu naikinimu rengiasi naikinti ir vienkartinius bilietus visiškai.
Kaip tik tiesioginiai maršrutai neša didesnį pelną, nei trumpi maršrutai. Trumpi maršrutai yra patys nuostolingiausi, o pelningiausi yra patys ilgiausi maršrutai. Pvz. 55 Iš Santariškių iki Grigiškių yra kaip tik pelningiausias iš visų Vilniaus autobusų maršrutų, o vat 9 ir 35A autobusų maršrutai yra patys nuostolingiausi Vilniaus visų autobusų maršrutai.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNebūtinai. Man nuo namų iki centro nuvažiuoti reikia 2 troleibusų ir pilnai užtenka 30 min bilieto šiai kelionei (nepamirškime, kad duodama +10 min. persėdimui, tai realiai ~40 min.).
Man iki centro tiesioginiu pagal tvarkaraštį 35 minutės. Ir ta pati situacija visiems, gyvenantiems Pašilaičiuose, Fabijoniškėse, Jeruzalėje, nekalbant apie dar gilesnius užkampius kaip ten kokios Grigiškės ar Naujoji Vilnia.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKaip teigia savivaldybė, kontrolieriai žiūri tik į pagal grafiką sugaištamą laiką kelionėje. Esą jeigu dėl kamščių autobusas vėluoja kad ir visą valandą, kontrolieriai nebaudžia. Kontrolierių autobusiuke įrengtas kompiuteris rodo išsamią informaciją apie konkrečios transporto priemonės vėlavimą. Deja, nežinau, kaip yra iš tiesų.
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąGatavas produktas- tai vis tobulinama greičiausio maršruto paieška, suteikianti galimybę per kelias minutes susiplanuoti savo kelionę nuo A iki Z. Maršrutai.lt galimybės leidžia per maksimaliai trumpą laiką susiplanuoti kelionę net visiškai nežinant miesto VT tinklo ar stotelių pavadinimo. Nemokėjimas, nenoras planuoti savo veiksmų- nemaža šiuolaikinių žmonių problema. Nesuplanavęs kelionės žmogus, kuris, be kita ko, visiškai nesigaudo viešajame transporte, visai įmanoma, sumokės daugiau nei tas, kuris bent kiek susiplanavo kelionę. Ir tai taikytina ne vien tik viešajam transportui. Juk ir parduotuvėje, pavyzdžiui, mažiau sumokės tas, kas iš anksto susiplanuos pirkinių sąrašą.
Ta būtinybė planuoti atstumia. Žmogui, kuris turi galimybe važiuoti automobiliu, pasiūlyk čia dabar skaičiuotis kiek jam reikia važiuoti, kiek laiko užtruks persėdimas, kad nusistatyti kokį bilietą pirkti. Jis nusispjaus ir sės į savo automobilį. Jeigu jau jį priversime paskaičiuoti, tai jis pasiskaičiuos, kad kurui išleis praktiškai tokią pačią sumą kaip ir viešojo transporto bilietui, o gaus nesulyginimą patogumą. Gražiai deklaruojamas noras persodinti žmones iš automobilių į VT, bet visi priimami sprendiniai veda visai kitu keliu.
Todėl žmonės ir reikalauja ilgų, tiesioginių maršrutų, todėl ir tenka savivaldybėms išlaikyti neefektyvų, nuostolingą viešojo transporto tinklą.
Bet žmonių įpročiai nesikeičia per trumpą laiką. Todėl ir siūlau bent kol kas palikti ir vienkartinį bilietą. Deja, panašu, kad savivaldybė su popierinių bilietu naikinimu rengiasi naikinti ir vienkartinius bilietus visiškai.
Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąKaip tik tiesioginiai maršrutai neša didesnį pelną, nei trumpi maršrutai. Trumpi maršrutai yra patys nuostolingiausi, o pelningiausi yra patys ilgiausi maršrutai. Pvz. 55 Iš Santariškių iki Grigiškių yra kaip tik pelningiausias iš visų Vilniaus autobusų maršrutų, o vat 9 ir 35A autobusų maršrutai yra patys nuostolingiausi Vilniaus visų autobusų maršrutai.
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąTaip, galbūt, kažkur tokių maršrutų yra kur gali per 30 ar 40 minučių įsėst, nuvažiuot, išlipt, sulaukt kito, įsėst, nuvažiuot, išlipt. Ar tokių daug? Vargu bau.
Man iki centro tiesioginiu pagal tvarkaraštį 35 minutės. Ir ta pati situacija visiems, gyvenantiems Pašilaičiuose, Fabijoniškėse, Jeruzalėje, nekalbant apie dar gilesnius užkampius kaip ten kokios Grigiškės ar Naujoji Vilnia.
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąČia ir yda, kaip ir tas laisvas 10 min interpretavimas.Paskutinis taisė Sula; 2012.12.26, 20:08.
Comment
-
Buvo vienu metu, kai turėjau kassavait būt Vilniuj, tai įsigijau tą Vilniečio kortelę (pagal kilmę aš tik 0,5 vilnietis ) – kontrolės nulis. Bei vienam troleibuse teveikė tik vienas komposteris.Paskutinis taisė Kitas Džiugas; 2012.12.31, 10:34.
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąBuvo vienu metu, kai turėjau kassavait būt Vilniuj, tai įsikijau tą Vilniečio kortelę (pagal kilmę aš tik 0,5 vilnietis ) – kontrolės nulis. Bei vienam troleibuse teveikė tik vienas komposteris.
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąO ir garsas yra?Dear Sir,
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąTada Vilnius dar labiau pasigadino mano nuomonę apie VT. O Kaune visada pypsi, ir žalia lemputė užsidega.
Comment
-
Paziurinejau youtubej apie Vilniaus e.bilieta:
http://www.youtube.com/watch?v=nEfUieiv9Tw
Labai naujo nieko nepamaciau. Taciau jau is anksciau zinojau, jog skirtingu tipu bilietu vienoje korteleje tureti negalima. Taigi, pagal video, iseitu, jog jei kartais naudojuosi ilgesnem kelionem, o kartais trumpesnem - reiktu kortele pildyti ne bilietais, bet pinigais. Tokiu budu autike/trulike uztruksiu 2x ilgiau prie komposterio, bo turesiu is pradziu "konvertuoti" pinigus i bilieta, ir tik is antro karto ta bilieta aktyvuoti... Nors bendrai gal ir normaliai - kazi ar gudriau galima. Nebent duoti pasipildyti koretele kokiais tik nori bilietais ir prilietus leisti pasirinkti kuri aktyvuot...
Ir visgi, zinant visus bilieto niuansus, labai noretusi kuo didesnio f-lumo svetaineje vilniusticket.lt ir galbut "ismanios programeles" i telefa. Bo dabar tas e-bilietas kaip juodoji deze - imeti ten kazka ir nezinai ka nuskaite, kiek liko ir pan... T.y. pamatysi kazkiek info prilietes prie komposterio, bet tai jau nutinka pradejus kelione. Tuo tarpu nuretusi zinoti, jog kortele nera tuscia, taip pat nesunkiai ja papildyti kad ir vidury nakties vaziuojant naktiniu autiku tiesiai is mob. telefono...
Na, tikekimes visa tai neuzilgo bus...
P.S.: toptelejo dabar tokia mintis: vezant didesniu gabaritu bagaza, pagal taisykles reikia ir bagazui bilietuko. Taigi, idomu kaip sioje Vilniaus sistemoje ji "pramusti"? Negi reiks ir bagazui pirkti "Vilniecio kortele"?Paskutinis taisė ZuluDrag; 2012.12.26, 23:20.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąNereikia apie viešąjį transportą Vilniuje spręsti vien pagal elektroninio bilieto komposterius Kaip ne kaip Klaipėda irgi turi tuos pačius ir ten pat viskas veikia
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMan įdomu, kodėl Klaipėdoje viskas užstrigo? Kodėl nepereinama prie tik e-bilieto? Tuo labiau, kad ir vairuotojai, lipant pro priekines duris nelabai į vienkartinius žiūri, o pažymėti tą patį bilietą keletą kartų galimybė tokia pati, kaip ir lipant pro visas duris. Vadinasi, priekinių durų tvarka yra nereikalinga.
Comment
Comment