Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektroninis bilietas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Špionai, ar geltono komposterio ekrane buvo rodoma, kad jūsų bilietas yra papildytas (t.y. kelionė apmokėta ir bilietas galios iki tokios ir tokios dienos)?
    Jeigu taip, o kontrolierio aparatas rodė, kad bilietas yra neaktyvuotas, tuomet jau nebekyla abejonių, kad kažkuris vienas iš šių aparatų veikia netinkamai. Jei tikrai žinote, kad aktyvavote bilietą, ir dar turite kasos kvitą (o jį patarčiau neišmesti dėl viso pikto, o turėti su savimi), bet kontrolieriaus aparatas parode, kad bilietas yra neaktyvuotas, tai kontrolieriaus akivaizdoje priglauskite kortelę prie geltonojo komposterio. Žinoma, jis vėl parodys, kad bilietas aktyvuotas. Jei ruošiatės bylinėtis, tai galite dar ir nufotografuoti ekrane esančią informaciją.
    Bet kuriuo atveju, akivaizdu, kad arba komposteris, arba kontrolės kompiuteris veikia netinkamai, kame Jūsų kaltės tikrai nėra. Todėl Jūs tikrai negalite būti traktuotas kaip zuikis.
    O jeigu transporto priemonėje komposteriai neveikia, tuomet jums turėtų pakakti parodyti kasos kvitą, kad kontrolieriai Jūsų nebaustų.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Kaip supratau, buvo blogiausias variantas - dingo įrašai iš duomenų bazės. Ir „Žinoma, jis vėl parodys, kad bilietas aktyvuotas“ - to nebūtų buvę. Būtų parodę, kad bilietas neaktyvuotas. Čekis nepadėtų, nes nusipirkus reikia dar aktyvuoti. Aktyvavimo foto galbūt padėtų, bet tai jau yra visiškas briedas. Žodžiu kol kas yra visiškas, absoliutus feilas. Nors žinant, kokie IT'šnikai dirba valstybinėse įstaigose (t.y. už kokį atlyginimą), tai visai nekeista.

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Kaip supratau, buvo blogiausias variantas - dingo įrašai iš duomenų bazės. Ir „Žinoma, jis vėl parodys, kad bilietas aktyvuotas“ - to nebūtų buvę. Būtų parodę, kad bilietas neaktyvuotas. Čekis nepadėtų, nes nusipirkus reikia dar aktyvuoti. Aktyvavimo foto galbūt padėtų, bet tai jau yra visiškas briedas. Žodžiu kol kas yra visiškas, absoliutus feilas. Nors žinant, kokie IT'šnikai dirba valstybinėse įstaigose (t.y. už kokį atlyginimą), tai visai nekeista.
        Kad yra feilas, tai tikrai. Bet dar blogiau, kad kontrolieriai vistiek baudžia visiškai nekaltus keleivius kaip "zuikius". Mano nuomone, kol sistema neveikia tinkamai, čekio turėtų pakakti kaip susimokėjimo už kelionę įrodymo.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Dar kartą kartoju - čekis nepadėtų, nes bilietas kortelėje yra, tik neaktyvuotas. Čekis padėtų tik tokiu atveju, jei bilietas būtų aktyvuojamas kioske.

          Comment


            Turiu klausimą. Kaip ten su naudojimu el. korteles tarp miestų? T.y. ar veikia Vilniečio kortelė Kaune, Klaipėdoje ir atvirkščiai.

            Beje ar yra kažkokie jau nauji planai įvesti kituose miestuose? Kiek žinau Druskininkai kažką jau turi. Beje įdomu dalyką mačiau Vilniaus rajone, mokiniai turi elektroninius bilietus, kiekvieną kartą įėjus reikia jį pažymėti. Dėja paprastiems keleiviams nėra jie prienami, nėra jokių mėnesinių bilietų.

            Comment


              Kaune reikia nuvažiuot į troleibusų parką.

              Comment


                Anksčiau, kai Vilniuje buvo senoji el.bilieto sistema, tai lygtais su Vilniaus bilietu buvo galima papildyti Klaipėdos el.bilietu turimą kortelę iš Vilniaus. Ar dabar reikia atvykus į Klaipėdą pirkti el.bilieto kortelę ir ją papildyti?
                Daugiau mano nuotraukų >>
                Mano rajonas ir apylinkės >>

                Comment


                  Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                  Anksčiau, kai Vilniuje buvo senoji el.bilieto sistema, tai lygtais su Vilniaus bilietu buvo galima papildyti Klaipėdos el.bilietu turimą kortelę iš Vilniaus. Ar dabar reikia atvykus į Klaipėdą pirkti el.bilieto kortelę ir ją papildyti?
                  Taip.

                  Comment


                    Šiandien po ilgesnės pertraukos važiavau VT Vilniuje.
                    Teko pastebėti, jog net dviejuose autobusuose 1 iš dviejų komposterių nereagavo į lietimą, o viename autobuse nereagavo nei vienas. Patys įrenginiai veikia, atpažįsta kortelę, bet neveikia lietimui jautrus ekranas - svarbiausia dalis norint pažymėti vienkartinį bilietą, kadangi grynų neturėjau - teko važiuoti zuikiu.

                    Spėju taip yra dėl to jog ekranai buvo pakabinti ir ilgą laiką kabėjo nenaudojami ir nebuvo tinkamai išbandyti. Per tą laiką daug iš jų buvo apgadinti, kiti buvo nekokybiški - sugedo patys.

                    Gera žinia ta jog artimiausiu metu turėtų būti nupirkti ir pakeisti neveikiantys sensoriniai ekranai. (galima įsitikinti VVT viešųjų pirkimų puslapyje)
                    Dear Sir,

                    Comment


                      Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                      Gera žinia ta jog artimiausiu metu turėtų būti nupirkti ir pakeisti neveikiantys sensoriniai ekranai.
                      Bloga žinia ta, kad ekranai turėjo veikti dar 2007 metais. Bet geriau vėliau negu niekada.

                      Comment


                        Tik ar per mėnesį (o tiek liko) bus suspėta tai padaryti. Ar ir vėl sausio 1 d. bus visiškas pravalas - e-bilietas normaliai neveiks, popierinių jau nebepardavinės (be to ir kioskai sausio 1 d. dirbs galbūt tik prie stoties ir tai nuo kokios 10 val...).

                        Comment


                          Dažniausiai autobusuose/troleibuse neveikia priekyje esantis skaitytuvas. Šiaip viena iš gedimo priežasčių - perdegęs kažkuris laidas, dėl ko ir neveikia skaitytuve esantis validatorius
                          Daugiau mano nuotraukų >>
                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                          Comment


                            Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                            Dažniausiai autobusuose/troleibuse neveikia priekyje esantis skaitytuvas. Šiaip viena iš gedimo priežasčių - perdegęs kažkuris laidas, dėl ko ir neveikia skaitytuve esantis validatorius
                            Klystate, dažniausiai transporto priemonėse neveikia skaitytuvai dėl sisteminių klaidų ,kurie "išlenda" darbo metu. Tokiu atveju, kad komposteriai veiktų vėl, reikia išjungti kompiuteri autobuse "MIJOLTA EM 126i" ir įjungti vėl, bet kadangi tai gali užtrukti nuo 2 iki 5 minučių, tai daroma arba galinėje stotelėje. Nors dažniausiai keleiviai nesako apie neveikiantį komposterį ir taip autobusas ir troleibusas dirba iki pamainos galo. Tačiau jau ketvirtadienį, vairuotojai gavo po vieną "Vilniečio kortelę", kuri yra pririšta prie kiekvieno autobuso, ir darbo metų, vairuotojas turi kart nuo karto tiesiog žiūrėti ar veikia komposteris ar ne (žinoma jeigu turi laiko). Bet jeigu komposteris ir po įjungimo vėl neveikia, vairuotojai rašo paraiškos ir komposteris remontuojamas, vieno komposterio diagnostiką ir kalibravimas ir programavimas trunka 20 minučių.
                            Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                            Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                            Comment


                              Gal kas turi informacijos, ar, nuo Naujųjų metų panaikinus popierinius bilietėlius, vairuotojo parduodamų bilietų kaina vėl pakils iki 3,5 Lt , ar liks dabartinė? mano nuomone, protingiau būtų palikti dabartinę kainą. Tai būtų sąžininga be persėdimo važiuojančių keleivių atžvilgiu, jei tikrai neįves elektroninio vienkartinio (t.y. vienos kelionės iki galinės stotelės) bilieto.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Tuo pačiu - gal kas žino, kaip bus tiksliai su nepanaudotais popieriniais bilietėliais po gruodžio 31 - ar juos (kaip ir seniau būdavo, pasikeitus bilietų kainoms) bus galima grąžinti "Susisiekimo paslaugoms" atgaunant sumokėtus pinigus, ar bus ir vėl žmonės apiplėšti atsisakant juos priimti? Konkrečiai mano situacija susiklostė tokia, kad buvau apsirūpinęs talonais, nes planavau kaip ir visad keliauti troleibusais iki metų pabaigos, tačiau netikėtai teko išvykti, o per kelias dienas iki metų pabaigos jų tikrai neišnaudosiu. VVT svetainėje jokios informacijos neradau.
                                Už Vilnių be tramvajų!

                                Comment


                                  Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
                                  Tuo pačiu - gal kas žino, kaip bus tiksliai su nepanaudotais popieriniais bilietėliais po gruodžio 31 - ar juos (kaip ir seniau būdavo, pasikeitus bilietų kainoms) bus galima grąžinti "Susisiekimo paslaugoms" atgaunant sumokėtus pinigus, ar bus ir vėl žmonės apiplėšti atsisakant juos priimti? Konkrečiai mano situacija susiklostė tokia, kad buvau apsirūpinęs talonais, nes planavau kaip ir visad keliauti troleibusais iki metų pabaigos, tačiau netikėtai teko išvykti, o per kelias dienas iki metų pabaigos jų tikrai neišnaudosiu. VVT svetainėje jokios informacijos neradau.
                                  Kiek suprantu, buvo jau vasarą sakoma, kad popieriniai galios iki grodžio 31d. ne daugiau. Nemanau, kad kažką jau keis. Ir taip nusprendė pratestį pardavimą.

                                  Comment


                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    Gal kas turi informacijos, ar, nuo Naujųjų metų panaikinus popierinius bilietėlius, vairuotojo parduodamų bilietų kaina vėl pakils iki 3,5 Lt , ar liks dabartinė? mano nuomone, protingiau būtų palikti dabartinę kainą. Tai būtų sąžininga be persėdimo važiuojančių keleivių atžvilgiu, jei tikrai neįves elektroninio vienkartinio (t.y. vienos kelionės iki galinės stotelės) bilieto.
                                    Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
                                    Tuo pačiu - gal kas žino, kaip bus tiksliai su nepanaudotais popieriniais bilietėliais po gruodžio 31 - ar juos (kaip ir seniau būdavo, pasikeitus bilietų kainoms) bus galima grąžinti "Susisiekimo paslaugoms" atgaunant sumokėtus pinigus, ar bus ir vėl žmonės apiplėšti atsisakant juos priimti? Konkrečiai mano situacija susiklostė tokia, kad buvau apsirūpinęs talonais, nes planavau kaip ir visad keliauti troleibusais iki metų pabaigos, tačiau netikėtai teko išvykti, o per kelias dienas iki metų pabaigos jų tikrai neišnaudosiu. VVT svetainėje jokios informacijos neradau.
                                    Prie ko čia žmones apiplėšti? Daiktą įsigijai, tai ir naudokis. Įsigydamas priimi atsakomybė - naudotis daiktu arba ne, tai tavo teisė rinktis. Pasiskaityk daiktų grąžinimo taisykles - bilietai neprivalo būti priimami grąžintinai. Kam tų bilietų reikėjo tiek prisipirkti? Juk yra e. bilietas. Čia turbūt tinka posakis, kai skūpas moka du kartus?

                                    Siūlau šiais klausimais abiems kreiptis į Susisiekimo paslaugas.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                      Gal kas turi informacijos, ar, nuo Naujųjų metų panaikinus popierinius bilietėlius, vairuotojo parduodamų bilietų kaina vėl pakils iki 3,5 Lt , ar liks dabartinė? mano nuomone, protingiau būtų palikti dabartinę kainą. Tai būtų sąžininga be persėdimo važiuojančių keleivių atžvilgiu, jei tikrai neįves elektroninio vienkartinio (t.y. vienos kelionės iki galinės stotelės) bilieto.
                                      Vilniuje kelionė mikroautobusu, vežančiais nuo 10 iki 17 keleivių, iki gruodžio 31 dienos kainuos 3 litus. Šiuo metu kelionė mikroautobusai sostinėje kainuoja 3,50 Lt. Taip pat iki metų pabaigos vienkartinis bilietas, perkamas iš miesto viešojo transporto vairuotojo, kainuos 2,50 Lt arba 1,25 Lt, keleiviams, kuriems taikoma lengvata.

                                      Po Naujųjų metų perkamas bilietas pas vairuotojus kainuos 3,50 Lt. ir 1,75 Lt., su lengvata.

                                      Plačiau

                                      Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
                                      Tuo pačiu - gal kas žino, kaip bus tiksliai su nepanaudotais popieriniais bilietėliais po gruodžio 31 - ar juos (kaip ir seniau būdavo, pasikeitus bilietų kainoms) bus galima grąžinti "Susisiekimo paslaugoms" atgaunant sumokėtus pinigus, ar bus ir vėl žmonės apiplėšti atsisakant juos priimti? Konkrečiai mano situacija susiklostė tokia, kad buvau apsirūpinęs talonais, nes planavau kaip ir visad keliauti troleibusais iki metų pabaigos, tačiau netikėtai teko išvykti, o per kelias dienas iki metų pabaigos jų tikrai neišnaudosiu. VVT svetainėje jokios informacijos neradau.
                                      Senieji neišnaudoti vienkartiniai bilietai nebus keičiami ir jie keliaus į pečių arba į šiukšlių kibirą. Labai daug tokių klausimų buvo užduota vasaros metu facebook'e tiek ant Mero Zuoko sienos, tiek ant Susisiekimo paslaugų ir net ant Vilniaus miesto savivaldybės sienų facebook'e.

                                      Plačiau

                                      Nuo sausio 1 dienos pasikeisti likusių popierinių bilietų į naujuosius galimybės nebus.
                                      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                      Prie ko čia žmones apiplėšti? Daiktą įsigijai, tai ir naudokis. Įsigydamas priimi atsakomybė - naudotis daiktu arba ne, tai tavo teisė rinktis. Pasiskaityk daiktų grąžinimo taisykles - bilietai neprivalo būti priimami grąžintinai. Kam tų bilietų reikėjo tiek prisipirkti? Juk yra e. bilietas. Čia turbūt tinka posakis, kai skūpas moka du kartus?

                                      Siūlau šiais klausimais abiems kreiptis į Susisiekimo paslaugas.
                                      Anksčiau pasikeitus kainoms ir nustojus galioti seniesiems bilietams juos būdavo galima pasikeisti į naujuosius bilietus sumokant kainų skirtumą.
                                      Paskutinis taisė Naujaneriai; 2012.12.02, 22:25.
                                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                      Comment


                                        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                        Prie ko čia žmones apiplėšti? Daiktą įsigijai, tai ir naudokis. Įsigydamas priimi atsakomybė - naudotis daiktu arba ne, tai tavo teisė rinktis. Pasiskaityk daiktų grąžinimo taisykles - bilietai neprivalo būti priimami grąžintinai. Kam tų bilietų reikėjo tiek prisipirkti? Juk yra e. bilietas. Čia turbūt tinka posakis, kai skūpas moka du kartus?

                                        Siūlau šiais klausimais abiems kreiptis į Susisiekimo paslaugas.
                                        Nors iš esmės tua pritariu, bet į šį klausimą:
                                        Kam tų bilietų reikėjo tiek prisipirkti? Juk yra e. bilietas
                                        atsakysiu taip. Pripirkti vienkartinių talonėlių apsimokėjo tiems keleiviams, kurie važinėja viešuoju transportu, bet ne taip dažnai, kad jiems apsimokėtų pirkti nuolatinio bilieto. Juk vienkartinis talonėlis kainuoja 2 litus, o pigiausias elektroninis- 2,5 lito. Keleiviams, kuriems nereikia persėdimo, pastarojo bilieto teikiami pranašumai nesvarbūs. Taigi pripirkti tam tikrą kiekį talonėlių kai kuriems keleiviams apsimokėjo. Bet, žinoma, tik tuomet, jei esi įsitikinęs, kad niekur ilgam neišvažiuosi ir bilietus išnaudosi.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                          Prie ko čia žmones apiplėšti? Daiktą įsigijai, tai ir naudokis. Įsigydamas priimi atsakomybė - naudotis daiktu arba ne, tai tavo teisė rinktis. Pasiskaityk daiktų grąžinimo taisykles - bilietai neprivalo būti priimami grąžintinai. Kam tų bilietų reikėjo tiek prisipirkti? Juk yra e. bilietas. Čia turbūt tinka posakis, kai skūpas moka du kartus?

                                          Siūlau šiais klausimais abiems kreiptis į Susisiekimo paslaugas.
                                          Visiškas absurdas. Talonas neturi galiojimo trukmės ir ne vienam žmogui patinka jų užsipirkti daugiau, kad nereikėtų trypčioti prie kiosko kas kart, kai prireikia kur nuvažiuoti. O grąžinimo taisyklės čia ne prie ko. Niekas neperka talonu su mintimi, kad kada nors važiuos į SP ofisą atsiimti pinigų už juos. VVT pinigus iš žmonių gavo, bet dabar palieka juos ant ledo. Jei žmogui galimybės neleido panaudoti bilietų (buvo ilgam išvykęs, sirgo, nesinaudojo VT dėl kitų aplinkybių, tiesiog negerai susiplanavo, kiek teks važiuoti VT), tai nelabai gali rinktis. Manau, jog šiuo atveju SP privalo sąžiningai atsiskaityti su keleiviais ar bent pratęsti talonų naudojimo terminą pusei metų ar kitam laikotarpiui.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X