Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektroninis bilietas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė rat Rodyti pranešimą
    Išvada - bilietai brankz . Kiek popieriniai kainuos pas vairuotoją? 2,5 Lt? Kiek kainuos vienas važiavimas kortele (dar neįvesta)? 3-4 Lt? Kibiragalviai.
    Mąstyk logiškai, o ne lietuvio galva... Bilietas pas vairuotoją buvo ir bus brangesnis, negu įprastai. Įdiegus naujas rūšis, bilietų kainos nesikeis, nes tai nėra susiję. Kortelę 1 pravažiavimas kainuos lygiai tiek pat, kiek dabar kioske kainuoja vienkartinis bilietas. Pavyzdys - Kaunas.

    Nesuprantu, kodėl tau kilo mintis, kad kainuos daugiau?
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Man atrodo, kad ne zuikiai yra šios naujosios tvarkos įkvėpėjai. Kažkada forume kažkuris busfanas buvo paaiškinęs, kad 6% vienkartinio (o gal ir terminuoto) bilieto kainos tenka kioskams už platinimą ir 6% SĮ „Susisiekimo paslaugos“ už bilietų pagaminimą. Vadinasi, jeigu bilieto kaina 2Lt, 0,42Lt atitenka valstybei kaip PVM, 0,12Lt platintojams ir 0,12Lt už pagaminimą. Vadinasi, pačiam parkui už vieną pervežtą visiškai mokų keleivį tenka 1,32Lt, tačiau manau faktiškai dar mažiau, nes gali būti ir daugiau mokesčių.
    Taigi jeigu Vilniuje bus įvesta tokia vienkartinių bilietų „platinimo“ tvarka, kaip dabar iš dalies yra Kaune (keleivis vienkartinį bilietą perka iš vairuotojo, tas bilietas yra kasos kvitas, ir galioja tik toje transporto priemonėje/maršrute, kurioje pirktas iki galinės stotelės), vežėjai bent jau teoriškai sutaupys 0,24Lt už kiekvieną pervežtą visiškai mokų keleivį. Praktiškai bus sutaupyta mažiau, nes vis tiek kainuos popierius, spausdintuvas, elektra ir t.t.. Na tarkim sutaupys apie 20ct, o tai vis tiek yra nemažai. Tačiau jeigu praėjus daugiau nei pusmečiui po tokios naujos tvarkos įvedimo ir pasirodžius pareiškimams, kad įvedus įlaipinimo tik pro priekines duris tvarką padaugėjo nuperkamų bilietų, vis tiek VT parkai nebris iš skolų... Atsiprašau už nelietuvišką žodį, bet tai bus PRAVALAS ir įrodymas, kad valstybinis/savivaldybinis ūkis iš principo yra pasmerktas nuostolingai veiklai.
    Jis nepasmerktas, jis tik yra netinkamose rankose. Viską galima sutvarkyt (bent iš dalies) labai greita, bet nėra noro.
    Paskutinis taisė Ametistas; 2010.10.23, 22:57.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
      Man atrodo, kad ne zuikiai yra šios naujosios tvarkos įkvėpėjai. Kažkada forume kažkuris busfanas buvo paaiškinęs, kad 6% vienkartinio (o gal ir terminuoto) bilieto kainos tenka kioskams už platinimą ir 6% SĮ „Susisiekimo paslaugos“ už bilietų pagaminimą. Vadinasi, jeigu bilieto kaina 2Lt, 0,42Lt atitenka valstybei kaip PVM, 0,12Lt platintojams ir 0,12Lt už pagaminimą. Vadinasi, pačiam parkui už vieną pervežtą visiškai mokų keleivį tenka 1,32Lt, tačiau manau faktiškai dar mažiau, nes gali būti ir daugiau mokesčių.
      Taigi jeigu Vilniuje bus įvesta tokia vienkartinių bilietų „platinimo“ tvarka, kaip dabar iš dalies yra Kaune (keleivis vienkartinį bilietą perka iš vairuotojo, tas bilietas yra kasos kvitas, ir galioja tik toje transporto priemonėje/maršrute, kurioje pirktas iki galinės stotelės), vežėjai bent jau teoriškai sutaupys 0,24Lt už kiekvieną pervežtą visiškai mokų keleivį. Praktiškai bus sutaupyta mažiau, nes vis tiek kainuos popierius, spausdintuvas, elektra ir t.t.. Na tarkim sutaupys apie 20ct, o tai vis tiek yra nemažai. Tačiau jeigu praėjus daugiau nei pusmečiui po tokios naujos tvarkos įvedimo ir pasirodžius pareiškimams, kad įvedus įlaipinimo tik pro priekines duris tvarką padaugėjo nuperkamų bilietų, vis tiek VT parkai nebris iš skolų... Atsiprašau už nelietuvišką žodį, bet tai bus PRAVALAS ir įrodymas, kad valstybinis/savivaldybinis ūkis iš principo yra pasmerktas nuostolingai veiklai.
      VT parkai nebris iš skolų, nes vien tik iš bilietų jie jokiame normaliame pasaulio mieste neišsilaiko. Yra dar ir dotacijos, kurių pas mus valdžia neturi iš ko mokėti, o ir nenori, jei ir turi galimybę. Juk netgi už lengvatininkus Vilniuje, kaiop buvo rašyta, savivaldybė pilnai nekompensuoja.

      Elementarus pavyzdys - Lisabona, kurios VT aš kaip tik šiomis dienomis pristatinėju. Vienkartinis - 0,85 € (3Lt), mėnesinis visų rūšių VT (metro, autobusai, tramvajus, funkikulieriai) - 28,25 € (~100 Lt). VT kursuoja dažniau, dirba ilgiau. Pragyvenimo lygis aukštesnis (maisto kainos eurais pagal skaitinę vertę panašios kaip pas mus litais, o kavinėje pavalgyti kainuoja apie 15€ ir dar sotus nesijauti). Lengvatų, tiesa šiek tiek mažiau, bet pensininkai, invalidai ir vaikai bei moksleiviai naudojais 50 ir didesnėmis lengvatomis.
      Beje, 95 benzinas kainuoja apie 1,6 € (virš 5 Lt). Elektra buitiniams vartotojams apie 50-60 ct/kWh priklausomai nuo suvartotų kWh per metus.
      Paskutinis taisė Al1; 2010.10.24, 00:01.

      Comment


        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        Tai taip ir nepasakei, kas čia ką nusišneka... Pasakyt nevengi, o įrodyt, paaiškint... Retai tai darai.
        Aiškinu ant pirštų. Nusišneka, nes ir dabar keleivis įlipęs turi pasižymėti ar nusipirkti bilietą. Jei perka, tai pirmiausiai duoda pinigus ir tik tuomet gauna talonėlį. O Bliuvas sako, kad, atseit, dabar to nėra. Taip, yra tikimybė, kad keleivis, pirkęs bilietą pas vairuotoją, jo nepažymės. Bet vėlgi, čia vairuotojo problema, nes jis gali nesirūpinti visiškai ir praleidinėti keleivius be bilietų. Ką nemaža dalis vairuotojų, netgi ir galiojant priekinių durų tvarkai, daro.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          VT parkai nebris iš skolų, nes vien tik iš bilietų jie jokiame normaliame pasaulio mieste neišsilaiko. Yra dar ir dotacijos, kurių pas mus valdžia neturi iš ko mokėti, o ir nenori, jei ir turi galimybę. Juk netgi už lengvatininkus Vilniuje, kaiop buvo rašyta, savivaldybė pilnai nekompensuoja.
          Dotacijas kiek žinau savivaldybė moka, bet ne viską, kiek pagal įstatymą priklausytų. Taip išeina, kad savivaldybė pažeidinėja įstatymą, tačiau niekas už tai neatsako (nebent netiesiogiai keleiviai). Kažkodėl viešojoje erdvėje net nesvarstoma, ar ne per didelius įsipareigojimus valdžia užsikrovė su nuolaidomis, jeigu pati nebesugeba jų padengti.
          Sutinku, kad vien už bilietus gaunamų bilietų yra labai sunku, praktiškai neįmanoma išsilaikyti. Tačiau yra ir papildomi pajamų šaltiniai: vaizdinė reklama transporto priemonių viduje ir išorėje, garsinė rekalma ir vaizdo ekranai salone, reklama ant bilietų, transporto priemonių nuoma, autoserviso ir vairavimo mokymo paslaugos. Kitas „pajamų“ šaltinis — taupymas. Tai pasiekiama per efektyvesnį valdymą, darbuotojų kontrolę (vagysčių užkardymą), centralizuotus pirkimus (pvz kuras), beviltiškai nuostolingų ir 2 gyventojams per parą reikalingų maršrutų panaikinimą ir pakankamą populiarių maršrutų tvarkaraščių dažnumą (taip neleidžiant įsigalėti konkurentams).
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Aiškinu ant pirštų. Nusišneka, nes ir dabar keleivis įlipęs turi pasižymėti ar nusipirkti bilietą. Jei perka, tai pirmiausiai duoda pinigus ir tik tuomet gauna talonėlį. O Bliuvas sako, kad, atseit, dabar to nėra. Taip, yra tikimybė, kad keleivis, pirkęs bilietą pas vairuotoją, jo nepažymės. Bet vėlgi, čia vairuotojo problema, nes jis gali nesirūpinti visiškai ir praleidinėti keleivius be bilietų. Ką nemaža dalis vairuotojų, netgi ir galiojant priekinių durų tvarkai, daro.
            Kad tas straipsnis labai jau paskubomis rašytas, tekste sakinai nelabai rišlūs, kai kur galime atrasti dviprasmybių, žodžiai žurnalistų perfrazuoti, tikėtina, kad sakinyje kitaip išdėlioti... Visa tai padaro įtaką informacijos tikslumui. Ir šiaip, tie valdininkai, sėdėdami dienų dienomis kabinetuose, tiek aptingsta ir apkerpėja, kad kartais nebesugeba greit ir rišliai pasakyti tai, ką nori... Aš tiesiog nesureikšminu, ką ten rašo, stengiuosi išmąstyti logiškai, o ne skaityti ir suprasti tiesiogiai O tai iškart atskleidžia straipsnio trūkumus.
            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
            Dotacijas kiek žinau savivaldybė moka, bet ne viską, kiek pagal įstatymą priklausytų. Taip išeina, kad savivaldybė pažeidinėja įstatymą, tačiau niekas už tai neatsako (nebent netiesiogiai keleiviai). Kažkodėl viešojoje erdvėje net nesvarstoma, ar ne per didelius įsipareigojimus valdžia užsikrovė su nuolaidomis, jeigu pati nebesugeba jų padengti.
            Sutinku, kad vien už bilietus gaunamų bilietų yra labai sunku, praktiškai neįmanoma išsilaikyti. Tačiau yra ir papildomi pajamų šaltiniai: vaizdinė reklama transporto priemonių viduje ir išorėje, garsinė rekalma ir vaizdo ekranai salone, reklama ant bilietų, transporto priemonių nuoma, autoserviso ir vairavimo mokymo paslaugos. Kitas „pajamų“ šaltinis — taupymas. Tai pasiekiama per efektyvesnį valdymą, darbuotojų kontrolę (vagysčių užkardymą), centralizuotus pirkimus (pvz kuras), beviltiškai nuostolingų ir 2 gyventojams per parą reikalingų maršrutų panaikinimą ir pakankamą populiarių maršrutų tvarkaraščių dažnumą (taip neleidžiant įsigalėti konkurentams).
            Kad ne savivaldybė tuos įsipareigojimus užsikrovė, bet Seimas su savo lengvatų įstatymu užkrovė. Dar kas negerai - anksčiau, kai kompensuodavo iš valstybės biudžeto, būdavo geriau.

            Tiesa, yra Vilniuje viena lengvata, grynai savivaldybės sugalvota. Nežinau, ar tebegalioja, bet anksčiau tikrai buvo. Pensininkai, jaunesni negu 70-erių metų, rodos, nuo 60-ies irgi gaudavo nuolaidą. Nors įstatymas numato tik nuo 70-ies. Taigi kažkas panorėjo būti labai geras, pabalsavo, o toliau - jūsų reikalas kaip išgyvent... Toks valdymas, koks dabar yra Lietuvoj - mes išleidžiam, o kitoj kadencijoj tegul kapstosi kaip nori - yra neatleistinas.

            Tavo minėtos taupymo priemonės vykdomos, tik Lietuvoj yra labai didelė spraga, kuri tapusi norma - direktoriai ir įmonių vadovai gauna klaikiai nepamatuotas algas, per dideliu skirtumu didesnes, negu eilinių įmonės darbuotojų. Čia, matyt, veikia tas sovietinis mentalitetas, įskiepytas kadaise. Bet noriu tikėti, kad su laiku tai pasikeis.
            Paskutinis taisė Ametistas; 2010.10.24, 00:15.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Taip, ta savivaldybės dar prieš anuos savivaldybių rinkimus sugalvota lengvata dar galioja. Ir dabar jos tikrai niekas neatšauks, nebent nauja miesto valdžia po rinkimų.

              Comment


                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                Kad ne savivaldybė tuos įsipareigojimus užsikrovė, bet Seimas su savo lengvatų įstatymu užkrovė. Dar kas negerai - anksčiau, kai kompensuodavo iš valstybės biudžeto, būdavo geriau.
                Tiesa, yra Vilniuje viena lengvata, grynai savivaldybės sugalvota. Nežinau, ar tebegalioja, bet anksčiau tikrai buvo. Pensininkai, jaunesni negu 70-erių metų, rodos, nuo 60-ies irgi gaudavo nuolaidą. Nors įstatymas numato tik nuo 70-ies. Taigi kažkas panorėjo būti labai geras, pabalsavo, o toliau - jūsų reikalas kaip išgyvent... Toks valdymas, koks dabar yra Lietuvoj - mes išleidžiam, o kitoj kadencijoj tegul kapstosi kaip nori - yra neatleistinas.
                Vat čia ir problema, kad be realios atsakomybės švaistomasi svetimais pinigais. Argi gaila sumažinti kainą, kai ne pats mokėsi už nuostolius? Paikas populizmas. Tas pats, kas prieš rinkimus didinti socialines išmokas ir vos ne tuo pačiu mažinti pajamų mokesčius. Komunizmo išmislas, kad kas visų, tas niekieno, vis dar gajus. O už viską susimoka tie patys eiliniai piliečiai, šiuo atveju keleiviai. Net ir tie, kurie VT nesinaudoja. Kažin, kodėl patys valdininkai ir politikai VT nesinaudoja?
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Kadangi jau netrukus pradės veikti vienkartinio elektroninio bilieto sistema, smalsu, ar dar nėra Vilniaus ir Kauno miestai suskirstyti zonomis?

                  Comment


                    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                    Kadangi jau netrukus pradės veikti vienkartinio elektroninio bilieto sistema, smalsu, ar dar nėra Vilniaus ir Kauno miestai suskirstyti zonomis?
                    Ničnieko dar neteko apie tai girdėti. Nors ypač Vilniui gana sparčiai plečiantis į šonus ši idėja tampa verta dėmesio.
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                      Nedaryk tragedijos ir nesakyk, kad to nežinojai Pačioje e. bilieto diegimo pradžioje kalbėta, kad popierinių vienkartinių bilietų bus atsisakyta ir pagaliau tam atėjo galas. Juos pakeis naujos e. bilietų rūšys - kartiniai bilietai. Kortelę bus galima papildyti vienkartiniais bilietais. Įlipus į transportą ir priglaudus kortelę, nuo jos bus nuskaičiuojama vienkartinio bilieto kaina. Taip jau yra Kaune (instrukcija).

                      Viskas čia gerai. Tie, kas iki šiol naudojosi popieriniais vienkartiniais, turės įsigyti kortelę ir ją papildę norimų bilietų kiekiu, juos nuskaičiuos, įlipę į transportą. Retai besinaudojantys VT bilietus pirks iš vairuotojo...

                      Taigi esmė nesikeičia, keičiasi tik priemonė. Tie, kas kioske pirko bilietus, juos ten pirks ir toliau (tik tie bilietai bus kortelėje). Pagreitės bilieto žymėjimas - vietoj bilieto įkišimo ir paspaudimo, dabar pakaks kortelę priliesti.

                      Kas ką nusišneka ir kas ką iškreipia? O gal kai kurie ne taip supranta?

                      Vienintelis straipsnio trūkumas - informacijos tik dalinis pateikimas. Dėl to neaišku, ar e. bilieto kartinių bilietų rūšys atsiras tuo pat metu, kai bus panaikinti vienkartiniai popieriniai, perkami kioske, ar atsiras vėliau ir kurį laiką bus chaosas...
                      Viskas, ką sakai, yra teisingai. Tik kartinį e.bilietą nuo gruodžio įvesti dar neplanuojama. Kol kas (laikinai) vairuotojai išdavinės kitus bilietus (vietoj spaustuvės paslaugų, bus naudojama autobusuose esanti kasos įranga, vairuotojai patys spausdins talonėlius ir automatiškai juos žymės, taigi keleivis gaus jau pažymėtą bilietą ir nebegalės sukčiauti). Štai ką supratau iš šitos naujienos. Įtariu, kad ji iškraipyta. O Bliuvas jau visai nesąmones kalba- kalba tą, ko iš tikrųjų nėra.

                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                      Ničnieko dar neteko apie tai girdėti. Nors ypač Vilniui gana sparčiai plečiantis į šonus ši idėja tampa verta dėmesio.
                      Nemanau, kad Vilnius ir Kaunas yra pakankamo dydžio miestai, kad juos skirstyti zonomis. Manau, tereikia kaip dvi skirtingas zonas atskirti miestą ir rajoną. Patį miestą paliekam kaip yra dabar. Tiesa, čia neapsieisi be privačių vežėjų integravimo į bendrą sistemą.
                      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.10.24, 12:33.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                        Nemanau, kad Vilnius ir Kaunas yra pakankamo dydžio miestai, kad juos skirstyti zonomis. Manau, tereikia kaip dvi skirtingas zonas atskirti miestą ir rajoną. Patį miestą paliekam kaip yra dabar.
                        Ir aš manau, kad skirstyti į zonas net ir Vilnių dar ankstoka. Visgi jeigu būtų taip nuspręsta, galima išskirti 3 zonas: a) Senamiestis ir Naujamiestis, b) kiti Vilniaus miesto mikrorajonai, c) Vilniaus priemiesčiai/Vilniaus rajonas.
                        Prieš kelis metus kažkas panašaus bandyta padaryti su mikroautobusais, kurių trasa kerta Senamiestį ar Naujamiestį, kai jų bilieto kaina užkelta iki 4Lt. Po 2,5 mėn. mikroautobusų firmos pratęsė maršrutus ir vėl grįžo prie 3Lt kainos.
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                          Kas ką nusišneka ir kas ką iškreipia? O gal kai kurie ne taip supranta?
                          Šiuo atveju tu ne taip supratai. Straipsnyje sakoma, kad kioskuose bilietų neliks - jie bus parduodami tik pas vairuotoją ir bus tik kaip čekiai. Tai yra netiesa, nes pirma bus taip, kaip Kaune: vairuotojas parduoda bilietą-čekį, o kioske - įprastą spaustuvės talonėlį.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            Nemanau, kad Vilnius ir Kaunas yra pakankamo dydžio miestai, kad juos skirstyti zonomis. Manau, tereikia kaip dvi skirtingas zonas atskirti miestą ir rajoną. Patį miestą paliekam kaip yra dabar. Tiesa, čia neapsieisi be privačių vežėjų integravimo į bendrą sistemą.
                            O jeigu miestu skaityti patį Vilnių ir aplinkinius miestelius kartu, tai būtų kur kas lengviau suskirstyti jį zonomis? Tarkime, 3 arba 4 žiedo formos zonos nulemtų kelionės kainą - kuo toliau nuo centro važiuoji, tuo brangiau moki. Žinoma, problema būtų su kainomis, nes jas padidinus būtų rizika prarasti didelę dalį keleivių.

                            Comment


                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              Prieš kelis metus kažkas panašaus bandyta padaryti su mikroautobusais, kurių trasa kerta Senamiestį ar Naujamiestį, kai jų bilieto kaina užkelta iki 4Lt. Po 2,5 mėn. mikroautobusų firmos pratęsė maršrutus ir vėl grįžo prie 3Lt kainos.
                              Iš karto buvo aišku, kad tas sprendimas trenks mikriukininkams per kišenę- jie praras didelę dalį keleivių. Juk 90 % mikriukų maršrutų kerta Centrą. Todėl ir grąžinta 3 Lt kaina.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                Kadangi jau netrukus pradės veikti vienkartinio elektroninio bilieto sistema, smalsu, ar dar nėra Vilniaus ir Kauno miestai suskirstyti zonomis?
                                Kol troleibusų, autobusų parkuose, savivaldybėje ir jos įmonėje „Susisiekimo paslaugos" daugiau kaip pusė darbuotojų nebus jaunų, veržlių, ryžtingų, nebijančių pokyčių darbuotojų, tol zonų nebus.
                                Yra vilčių, kad ir dabartiniai susiprotės, bet pastebėta, kad net ir tos stažuotės į užsienį sukuria mažai naudos. Reikia pabrėžti ir tai, kad konservatyviai nusiteikė lietuviai reiškiasi dažniau, nei linkę į pokyčius. Dėl to patys valdininkai, paisydami menamos daugumos nuomone, vengia pokyčių - grynas politikavimas.
                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                Nemanau, kad Vilnius ir Kaunas yra pakankamo dydžio miestai, kad juos skirstyti zonomis. Manau, tereikia kaip dvi skirtingas zonas atskirti miestą ir rajoną. Patį miestą paliekam kaip yra dabar. Tiesa, čia neapsieisi be privačių vežėjų integravimo į bendrą sistemą.
                                Kaip tai nepakankamo dydžio? Turbūt juokauji Ypatingai Anglijoje apstu mažesnių už Klaipėdą miestelių, kur zonos yra! Juolab kad Vilniuje ir Kaune miesto transportas kursuoja net į rajoną. Vien tai leistų sukurti bent 2 zonas, bet reikėtų dar bent 2 (centras, miestas, miesto pakraštys ir rajonas). Tai leistų sukurti sąžiningą kainodarą.
                                Paskutinis taisė Ametistas; 2010.10.25, 12:23.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                  .Kaip tai nepakankamo dydžio? Turbūt juokauji Ypatingai Anglijoje apstu mažesnių už Klaipėdą miestelių, kur zonos yra! Juolab kad Vilniuje ir Kaune miesto transportas kursuoja net į rajoną. Vien tai leistų sukurti bent 2 zonas, bet reikėtų dar bent 2 (centras, miestas, miesto pakraštys ir rajonas). Tai leistų sukurti sąžiningą kainodarą.
                                  Aš ir pats pritariu, kad miestas ir rajonad būtų atskirti. O sąžiningą kainodarą sukurti leistų mokėjimas tik už nuvažiuotą atstumą.

                                  Tik maksimali kaina neturėtų būti ypač didesnė nei dabartinė
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                    Kol troleibusų, autobusų parkuose, savivaldybėje ir jos įmonėje „Susisiekimo paslaugos" daugiau kaip pusė darbuotojų nebus jaunų, veržlių, ryžtingų, nebijančių pokyčių darbuotojų, tol zonų nebus.
                                    Yra vilčių, kad ir dabartiniai susiprotės, bet pastebėta, kad net ir tos stažuotės į užsienį sukuria mažai naudos. Reikia pabrėžti ir tai, kad konservatyviai nusiteikė lietuviai reiškiasi dažniau, nei linkę į pokyčius. Dėl to patys valdininkai, paisydami menamos daugumos nuomone, vengia pokyčių - grynas politikavimas.
                                    Sutinku, kad problema yra kompleksinė. Užimantys aukštas pareigas šioje srityje asmenys yra konservatyvūs ir jiems yra gerai kaip yra. O jaunų žmonių nemotyvuoja menkos perspektyvos, maži altyginimai ir pan. faktoriai. Žinoma, smaugu, kai yra bent keli motyvuoti jauni žmonės, kurie sutinka dirbti betkokia kaina, tačiau tokių nedaug. Iš esmės tokios problemos turi būti sprendžiamos nuo pagrindų - motyvuojant jaunus žmones rinktis technikos specialybes ir skatinant juos įvairiomis darbo pasirinktoje srityje galimybėmis.
                                    Kol kas galime tikėtis, jog laikas išgydis istorijos žaizdas.
                                    Paskutinis taisė Silber418; 2010.10.25, 14:46.

                                    Comment


                                      Vienkartinis e. bilietas – jau gruodį

                                      SĮSP vadovas paskelbė tikslesnę pažado įgyvendinimo datą- gruodžio 24 d. Žiūrėsim, kiek tame tiesos
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        kaip sakoma - vilniečiams e bilietas "ant švenčių"

                                        Comment


                                          O Kaune jau nuo rugpjūčio 16 d. įgyvendintas vienkartinis e. bilietas...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X