Atsimenu kalbas, kad žymėti vienkartinį bilietą galima ne tik už save, bet ir už draugus
Ne visis tai žino. Be to, jei kortelėje yra mėnesinis, tai kaip ją, papildytą vienkartiniais, pažymėti? Na gerai, Klaipėdoje jau lyg ir galima taip padaryti, bet tik jei mėnesinis darbo dienomis, o, vienkartiniais papildęs, moki už kelione poilsio dieną.
Nežinau.... man tos kortelės nepatinka....Gali nusipirkt 10 popierinių talonėlių ir žymėt kiekvieną kartą kai važiuoji, kai baigiasi vėl nusiperki....................................
Kitais metais Kaune, kiek žinau, nebegalėsi. O šiaip tai galėtų tas mokestis už kortelę kaip užstatas. Atvažiavai į miestą, susimokėjai už kortelę, pasinaudojai tris dienas, atidavei nesugadintą kortelę kioskininkei, atsiėmei savo aštuonis litus, patenkintas išvažiavai. Tikrai būtų efektyviau ekologiniu aspektu nei popieriniai bilietai, su RFID ar be jo.
Pvz Dubline net nėra plastikinių kortelių. Visos popierinės. Gali pirkti dienai, trim dienom, penkiom dienom, 90 minučių, 30 dienų and so on... Prieš metus tas korteles pakeitė ir jos visos dabar yra su RFID . Geras dalykas yra tas, kad beveik visos jos yra non-consecutive days (30 dienų ne iš eilės).
Autobuse sumoki reikiamą sumą (tik geležiniais) vairuotojas išmuša bilietėlį ir važiuoji. Bet pvz man toks dalykas neapsimoka tai ir perku mėnesinį studento bilietą
1)--2) punktai parašyti, aišku, refleksiškai ir inkstinktyviai, todėl į juos (kol kas) nesigilinsiu.
Einam prie 3): paaiškinkit kas nors populiariai, kodėl 3 d., 7 d. ir 3 mėn. (ir gal dar kažkokie) bilietai galioja nuo aktyvavimo dienos, o 1 mėn. bilietas -- nuo mėnesio 1-os d.? Kuo tas 1 mėn. bilietas toks išskirtinis? Ir kodėl už kažkokią plastikinę kortelę reikia dar papildomai mokėti 8 Lt? Pastarasis klausimas turėtų būti ypač įdomus laikinai (kelioms dienoms) atvažiavusiems asmenims, kurie šiaip iš esmės už nieką (t.y., už kortelę, kurią išvažiuodami gali išmesti) dar turi mokėti tuo papildomus (be važiavimo kainos) 8 Lt. Beje, kiek teko būti bent kiek rimtesniuose miestuose, visas tas pačias galimybes turi ir popieriniai bilietai, ant kurių, be to, po aktyvavimo matosi ir galiojimo data; ant plastikinės kortelės šito, kaip supratau, nesimato.
Pagal mano diletantiškus pastebėjimus, kol kas pagrindinis proveržis viešojo transporto bilietų srityje yra tas, kad atgyvenusį popierių pakeitė pažangus plastikas. Ar kažką praleidau?
1 mėn. bilietą reiks aktyvuoti vėliau, dabar šiai rūšiai aktyvavimas nereikalaujamas tik dėl to, kad nekiltų sąmyšio. Šia rūšimi dauguma ir naudojasi, taigi kol kas žmonės pratinami prie tų mažiau populiarių rūšių, stebimos klaidos, keblumai ir ruošiamasi jau 1 mėn. aktyvavimui.
Jau ne kartą kalbėta apie visa tai kalbėta.
Akivaizdu, kad 8 Lt mokestis už naują kortelę yra neadekvatus ir per didelis, o ir kortelės galiojimo laikas įtartinai per trumpas. Tačiau apie tai daugiau negaliu nieko pasakyt. Kortelė naudinga tik tiem, kurie nuolatos naudojasi VT paslaugomis.
Kažką SMARKIAI praleidai, bet nepasakosiu ką, nes neturiu laiko kartoti vieną per tą patį kiekvienam asmeniškai.
Galėtų tokias popierines korteles ir Lietuvoj pritaikyt...
Esamas e. bilieto ir keleivių informavimo projektas, kurio įgyvendinimui gauti pinigai iš ES, neleidžia už tuos pinigus papildomai pirkti ir gaminti ne plastikines (suprask, neekologiškas) korteles. Kartoninėms reikėtų naujo projekto arba tiesiog reikėtų jas įdiegti savivaldybės lėšomis, ko tikrai nebus, kol Kaune sėdės konservatoriai (ačiū bobutėms ir per anksti pasenusiems suaugusiesiems, bei politika nesidomintiems pilnamečiams, kurie balsuoja už juos).
Ne visis tai žino. Be to, jei kortelėje yra mėnesinis, tai kaip ją, papildytą vienkartiniais, pažymėti? Na gerai, Klaipėdoje jau lyg ir galima taip padaryti, bet tik jei mėnesinis darbo dienomis, o, vienkartiniais papildęs, moki už kelione poilsio dieną.
Keista, kad tu, besidomintis VT, nežinai, kad e. bilietą galima vienu metu papildyti tiek terminuotu bilietu, tiek ir pinigų suma, kurią galima naudot vienkartinių bilietų įsigijimui.
Visiškai ne. Turėdamas 1 mėn. (pvz.) bilietą, nesvarbu, kokio galiojimo, gali sumokėt vienkartiniu bilietu (atskaito nuo kortelėje esančios pinigų sumos) už kelis su tavim važiuojančius draugus. Tai galioja Kaune tikrai, Klaipėdoje greičiausiai, Vilniuje - nežinau.
Dasigyvenome, jau plastikas skaitosi ekologiska medziaga, o naturali (popierius, kartonas) - neekologiska.
I tema... kaip su tuo e.bilietu atsiskaityti transporte?
Niekas čia nieko "nedasigyveno", tiesiog plastikas yra ilgalaikė ir daugkartinė medžiaga. O kartoninės kortelės tiek ilgai nepanaudosi, čia ir yra ekologija ir ekonomija. Kita vertus, turistams tikrai būtų naudinga dar ir minėta popierinė kortelė.
Kaip atsiskaityti transporte, yra parengta instrukcija, prašau pasiskaityti Kauno m. viešojo transporto tinklapyje www.kvt.lt, o jei kils papildomų klausimų, rašyk, atsakysim.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Turistams, o ir kitiems būtų užtektinai patogu, jei nesugadintas, bet nebereikalingas korteles būtų galima tiesiog grąžinti ir atsiimti bent dalį už ją sumokėtų pinigų. Negi seną kortelę perdirbti į naują veikiančią kainuotų brangiau, nei gaminti nuo nulio? Tuo pačiu KVT pasidėtų sau pliusiuką „recycling“ skiltyje. Dabar ilgai nesuyrantis plastikas keliauja į šiukšlyną...
Turistams, o ir kitiems būtų užtektinai patogu, jei nesugadintas, bet nebereikalingas korteles būtų galima tiesiog grąžinti ir atsiimti bent dalį už ją sumokėtų pinigų. Negi seną kortelę perdirbti į naują veikiančią kainuotų brangiau, nei gaminti nuo nulio? Tuo pačiu KVT pasidėtų sau pliusiuką „recycling“ skiltyje. Dabar ilgai nesuyrantis plastikas keliauja į šiukšlyną...
Puiki mintis, ją jau čia kažkas minėjo.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Turistams, o ir kitiems būtų užtektinai patogu, jei nesugadintas, bet nebereikalingas korteles būtų galima tiesiog grąžinti ir atsiimti bent dalį už ją sumokėtų pinigų. Negi seną kortelę perdirbti į naują veikiančią kainuotų brangiau, nei gaminti nuo nulio? Tuo pačiu KVT pasidėtų sau pliusiuką „recycling“ skiltyje. Dabar ilgai nesuyrantis plastikas keliauja į šiukšlyną...
To tai tikrai nebus, nes to plastiko savikaina yra niekine, geriausia butu, kaip jau kaskas minejo, terminuotos popierines korteles, kurios terminas prasidetu nuo aktyvavimo troleibuse ar autobuse
...yra parengta instrukcija, prašau pasiskaityti Kauno m. viešojo transporto tinklapyje www.kvt.lt, o jei kils papildomų klausimų, rašyk, atsakysim.
Perskaiciau. Nesupratau kaip isigyti e.bilieta inetu.
Gaila nera dienos bilieto, maziausias 3 dienu. Gerai kad nors vienkartinis atsirado.
Dabar apie tai ko man reikia. Vaziuoju VT retai, gal karta per menesi, dazniau einu kojom, ar vaziuoju dviraciu. Vaziuoju VT kada oras nekoks, arba reik kur nors toliau, kur su veliku nepatogu/pertoli.
Popieriniai bilietai nepatogus tuo, kad... popieriniai. Kai retai vaziuoji tureti/nesioti su savim nevisada patogu. Plastikas butu geriau, nes prie kitu plastiku prisidetu. Kitas dalykas kioskai nevisada dirba kai reikia vaziuoti/pirkti popierini, geriau/patogiau inetu pasipildyt plastika.
Ta va, supratau kad man reikia praeiti toki kelia, jei noriu e.bilieto:
1. isigyti (kur?) kioske, internetu (kaip?);
2. pervesti (inetu) i e.pinigine kazkokia suma pinigu;
3. pakrauti e.bilieta auto/troleibuse (gal kitur galima?);
4. prideti prie komposterio kad nurasytu nuo e.pinigines vieno vaziavimo kaina (1.80lt).
Ar teisingai supratau?
Keista, kad tu, besidomintis VT, nežinai, kad e. bilietą galima vienu metu papildyti tiek terminuotu bilietu, tiek ir pinigų suma, kurią galima naudot vienkartinių bilietų įsigijimui.
Visiškai ne. Turėdamas 1 mėn. (pvz.) bilietą, nesvarbu, kokio galiojimo, gali sumokėt vienkartiniu bilietu (atskaito nuo kortelėje esančios pinigų sumos) už kelis su tavim važiuojančius draugus. Tai galioja Kaune tikrai, Klaipėdoje greičiausiai, Vilniuje - nežinau.
Čia ir yra visa bėda, kad mėnesinio e-bilieto nereikia žymėti, nors daugelyje užsienio miestų net ir juos reikia žymėti. Jokio pranašumo vežėjui prieš popierinį bilietą (užmirškim ekologiją), nes keleivių srautų esant tokiai tvarkai negalima bus sužinoti. Ir įlaipinimo pro priekines duris tvarka netenka prasmės, nes vairuotojas negali kontroliuoti ar e-bilietas, kuris papildytas mėnesiniu bilietu, yra galiojantis. Juk jei e-biliete yra ir mėnesinis, ir vienkartiniai bilietai, tai, priglaudus prie terminalo, bus nuskaitytas vienkartinis bilietas. Tai ką ten Klaipėdoje chaltūrina?
Vilniuje dar nėra vienkartinių e-bilietų.
Perskaiciau. Nesupratau kaip isigyti e.bilieta inetu.
Gaila nera dienos bilieto, maziausias 3 dienu. Gerai kad nors vienkartinis atsirado.
Dabar apie tai ko man reikia. Vaziuoju VT retai, gal karta per menesi, dazniau einu kojom, ar vaziuoju dviraciu. Vaziuoju VT kada oras nekoks, arba reik kur nors toliau, kur su veliku nepatogu/pertoli.
Popieriniai bilietai nepatogus tuo, kad... popieriniai. Kai retai vaziuoji tureti/nesioti su savim nevisada patogu. Plastikas butu geriau, nes prie kitu plastiku prisidetu. Kitas dalykas kioskai nevisada dirba kai reikia vaziuoti/pirkti popierini, geriau/patogiau inetu pasipildyt plastika.
Ta va, supratau kad man reikia praeiti toki kelia, jei noriu e.bilieto:
1. isigyti (kur?) kioske, internetu (kaip?);
2. pervesti (inetu) i e.pinigine kazkokia suma pinigu;
3. pakrauti e.bilieta auto/troleibuse (gal kitur galima?);
4. prideti prie komposterio kad nurasytu nuo e.pinigines vieno vaziavimo kaina (1.80lt).
Ar teisingai supratau?
E. bilieto kortelės internetu įsigyti neįmanoma, tačiau ją papildyti - galima. Tai daroma www.kvt.lt tinklapyje, spustelėjus dešinėje "Įeiti" ir užregistravus kortelę. Ten ją galima papildyti per internetinės bankininkystės sąskaitą, taip pat prisijungus rodoma e. bilieto sąskaita ir bilietų įsigijimo istorija.
1 paros bilieto rūšis bus vėliau. Kol kas dirbama su esamomis rūšimis: stebimos sisteminės klaidos, pratinami kauniečiai prie naujovių ir pan.
1. Įsigyti kortelę tik kioske (kol kas parduotuvėse prekyba sustabdyta).
2. Kaip pervesti, jau nurodžiau kur eiti O kaip naudotis ta pildymo sistema, instrukcija yra taip pat kvt.lt puslapyje: http://www.kvt.lt/index.php?id=453
3. Tik troleibuse arba autobuse.
4. Taip.
Čia ir yra visa bėda, kad mėnesinio e-bilieto nereikia žymėti, nors daugelyje užsienio miestų net ir juos reikia žymėti. Jokio pranašumo vežėjui prieš popierinį bilietą (užmirškim ekologiją), nes keleivių srautų esant tokiai tvarkai negalima bus sužinoti. Ir įlaipinimo pro priekines duris tvarka netenka prasmės, nes vairuotojas negali kontroliuoti ar e-bilietas, kuris papildytas mėnesiniu bilietu, yra galiojantis. Juk jei e-biliete yra ir mėnesinis, ir vienkartiniai bilietai, tai, priglaudus prie terminalo, bus nuskaitytas vienkartinis bilietas. Tai ką ten Klaipėdoje chaltūrina?
Vilniuje dar nėra vienkartinių e-bilietų.
Kaip jau rašiau, 1 mėn. bilietą vėliau irgi reikės aktyvuoti. Apie laipinimo pro priekines duris tvarką mes čia nediskutuojame! Bet jei jau apie tai kalbi, tai Klaipėdoje transporte prie vairuotojo yra skeneriai ir visiems reikia kortelę perbraukti, tada vairuotojas mato, ar kortelė papildyta, tai apie ką tu čia kalbi? Kad Vilniuje to nėra? Mes kalbame bendrai apie e. bilietą čia.
Niekas nieko nechaltūrina, jei nesugebi perskaityti instrukcijos ir jos suprasti, tai čia tavo problema. Prisifantazuoji ir kitus klaidini.
Comment