Vilniuje irgi ne vienas maršrutas išeina už miesto į rajono savivaldybės teritoriją. Kaune taip pat. Ir kituose miestuose tokių maršrutų yra, netgi ne tik Lietuvoje. O čia gi viena savivaldybė - Kaišiadorių rajono. Taip kad tas maršrutas yra miesto.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[MAR] Marijampolės viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVilniuje irgi ne vienas maršrutas išeina už miesto į rajono savivaldybės teritoriją. Kaune taip pat. Ir kituose miestuose tokių maršrutų yra, netgi ne tik Lietuvoje. O čia gi viena savivaldybė - Kaišiadorių rajono. Taip kad tas maršrutas yra miesto.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKodėl mažai? Kiek pamenu, Panevėžyje moksleiviai, studentai ir pensininkai visada mokėjo pusę kainos. O įtakos tikrai turėjo faktinis kontrolės nebuvimas.
Taigi temos pradžioje paskelbtas straipsnis, kad Marijampolės VT suplanuotas neefektyviai. Nuo to ir reikia pradėti.
Taip, tačiau juk nekenkia palyginti Marijampolės VT su kitų miestų VT.
Taip, suplanuotas neefektyviai.
Comment
-
Tai autobusas iš Švenčionių į Adutiškį (ta pati savivaldybė) irgi miesto?
Aš manau, kad ne vien gyventojų skaičius yra lemiamas faktorius miesto vidinių maršrutų apsimokėjimui. Konkrečiai Marijampolės atveju, visiškai nesvarbu, kad joje gyvena šiek tiek mažiau nei 50000 gyventojų - miestas yra užstatytas gana tankiai ir dėl to užima labai mažą plotą, dėl to miesto viešajam transportui tiesiog nėra kur važiuoti, ir jo funkcijas labai efektyviai galėtų užimti kruopščiai parinkti priemiesčio maršrutai, kurie tuo pačiu pavežtų ir miesto teritorijoje tarp svarbiausių objektų.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąFiksuota kaina?Paskutinis taisė Al1; 2010.08.06, 00:12.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąFiksuota kaina?Parašė Carnifex Rodyti pranešimąTai autobusas iš Švenčionių į Adutiškį (ta pati savivaldybė) irgi miesto?
Aš manau, kad ne vien gyventojų skaičius yra lemiamas faktorius miesto vidinių maršrutų apsimokėjimui. Konkrečiai Marijampolės atveju, visiškai nesvarbu, kad joje gyvena šiek tiek mažiau nei 50000 gyventojų - miestas yra užstatytas gana tankiai ir dėl to užima labai mažą plotą, dėl to miesto viešajam transportui tiesiog nėra kur važiuoti, ir jo funkcijas labai efektyviai galėtų užimti kruopščiai parinkti priemiesčio maršrutai, kurie tuo pačiu pavežtų ir miesto teritorijoje tarp svarbiausių objektų.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNemokėjo. Lengvatos žymiai praplėstos buvo apie 1995 m. Iki tol lengvatų buvo mažiau. Moksleiviai ir studentai neturėjo lengvatų miesto VT.
Kaip tik apie tuos metus mano tėvai įprato į darbą net žiemą pėsčiomis vaikščioti. Nueiti jiems užtrukdavo šiek tiek virš pusvalandžio. Šiandien nemaža dalis panevėžiečių į darbą važiuoja dviračiais. Kažin, kaip situacija su dviračių takais Marijampolėje? Mano supratimu, gerai išvystytas dviračių takų tinklas sudaro konkurenciją VT.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLengvatas išplėtė ne dėl nuostolingo VT, o dėl žmonių poreikių. Tuomet laikai buvo žymiai sunkesni nei dabar, tenka pripažinti. Be to tuomet už miesto VT lengvatas mokėjo valstybė, o ne savivaldybės. Ir valstybė šią funkciją vykdė.
Manau, visoje Lietuvoje VT situacija net ir šiandien būtų daug geresnė, jeigu 1995m. exkomunistai būtų ne tiek perėję prie lengvatų, o prie tiesioginio VT kainos dempingavimo, kas yra užglaistoma terminu 'dotavimas'. O lengvatos galiotų tik darbo dienomis, ir jokiu būdu vienkartiniam bilietui nesiektų pusės bazinės kainos.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė suduvietis Rodyti pranešimąDar pries išyrant Sovietų Sąjungai tuometiniame Kapsukyje buvo 16 MIESTO autobusų (1,2,2a,3,4,5,6,7,8,8a,9,10,10a,11,12,13) o kas dabar iš jų belike? Graudu žiūrėt
1. Žmonės gyvena geriau ir daugelis dabar turi nuosavą transportą;
2. Žmonės linkę išpuikti ir dabar nemažai suaugusiųjų purtosi, vos išgirdę žodį "viešasis";
3. Gyventojų skaičius mažėja, taigi ir keleivių mažėja;
4. Brango ir brangs kuras, nes mažėja naftos. O tai tiesiogiai susiję su maršrutų išlaikymu. Jei jie nuostolingi, optimizuojamas maršrutų tinklas (jungiami, naikinami, kuriami nauji maršrutai, siekiant optimizuoti veiklą).www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąYra žmonių, kuriems visi laikai yra sunkūs. Juk prastam šokėjai ir ... trukdo. Jeigu VT tapo neįperkamas 1995m., tai jau tada arba reikėjo ieškoti bendradarbiavimo su privačiu sektoriumi, arba dotuoti visiems keleiviams. Deja, bet nueita socialistiniu keliu — išplėstos lengvatos, o bazinė bilieto kaina nuolat kilo, tuo pačiu labai lėtai vyko autobusų parkų atnaujinimas (Vilniaus, kaip sostinės, neskaičiuokime), iš lėto retėjo reisų tvarkaraščiai. Šalia to lygiagrečiai labai logiškai plito privatūs smulkieji vežėjai, kurie dėl pingančių automobilių sugebėjo greičiau, patogiau ir lanksčiau vežti keleivius. Vėlgi, su jais daugmaž konkuruoti pajėgė tik Vilnius, dėl savo dydžio (keleivių srautų) ir sostinės statuso. Atpigo ir automobiliai, jų atsigabenti tapo vis lengviau, ir savotiška autosostine tapo Marijampolė. Tokiame kontekste išvis keista, kad Marijapolėje išvis išsilaikė VT — joje situacija turėjo būti dar tragiškesnė negu Alytuje.
Manau, visoje Lietuvoje VT situacija net ir šiandien būtų daug geresnė, jeigu 1995m. exkomunistai būtų ne tiek perėję prie lengvatų, o prie tiesioginio VT kainos dempingavimo, kas yra užglaistoma terminu 'dotavimas'. O lengvatos galiotų tik darbo dienomis, ir jokiu būdu vienkartiniam bilietui nesiektų pusės bazinės kainos.
O kur dar suklestėjusi nesąžininga konkurencija iš mikroautobusų pusės. Juk iš pat pradžių jie vežė tik pelinigiausiais maršrutais atimdami dalį pelno iš valdiškų vežėjų ir palikdami jiems tik nuostolingus maršrutus ir lengvatininkus. Pačioje pradžioje mikrobams net nereikėjo jokio verslo liudijomo, jokių kasos aparatų. Kontrolės nebuvo.
Taip, tai, kad nebuvo pereita prie rimto VT dotavimo ir automobilių plėtros varžymo ekonominėmis priemonėmis, ir lėmė VT degradaciją. Kaimyninėse šalyse buvo dotuojamas VT, automobilių mokesčiai įvesti jau seniai ir ten situacija kita - VT naudojasi daugiau žmonių, jis kokybiškesnis. Ir lengvatos yra...
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąTai nepavadinčiau tikru miesto maršrutu, nes išvažiuojama už miesto. Žiežmariai — kitas miestas, kita seniūnija. Tas pats ir su Gudiena, tik čia yra kaimas. Aišku, maršrutas PARKAS-STOTIS-GUDIENA-LIGONINĖ yra arčiausiai miesto. Ką ir norėjau įrodyti, kad miestuose nuo 35.000 VT gali gyvuoti gana sklandžiai, o dvigubai mažesniuose miestuose, maždaug iki 20.000 VT neapsimoka joks maršrutas, kuris nejungia rajono centro seniūnijos su aplinkinėmis gyvenvietėmis."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąKeista, bet Latvijoje yra miestelis Madona (liet. tariama Maduona), kuriame gyventojų ne daugiau negu 7000, bet tame miestelyje yra 3 miesto maršrutai, nė karto nemačiau autobusus (miesto) ten vežančius orą, o be to jie netgi turi 2 ilgus priemiestinius autobusus, vienas jų kursuoja Gulbene - Madona, kitas - į Jekabpilswww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė lencasNa, mano nesinaudojimą VT Marijampolėje lemia tai, kad kol sulaukčiau reikiamo autobuso, galiu pėsti nueiti ten, kur man reikia. Šiltesnėm dienom sėdu ant dviračio ir per 5 min. būnu kur noriu. Kas turi mašinas - važinėja jomis. Kas neturi nei mašinos, nei dviračio, nei gali pėsti nueit - naudojasi VT.
Kažkada Miesto laikraštyje skaičiau, kad net nėra žmonių atsakingų už VT Marijampolėje.
Comment
-
Keista, nes Leituvoje to nėra tokiuose mažuose miesteliuose. Geriausia situacija Kėdainiuose. Jonavoje pusė autobusų miesto maršrutuose nėra skirti miesto maršrutams, kai kurių durys atidaromos rankomis... Druskininkai dar, jei nebūtų mikroautobusų.
O prie ko čia Vilnius ar Kaunas ir VT Marijampolėje?
Comment
-
Parašė Hitas Rodyti pranešimąTai vistiek kasnors turi būt atsakingų VT. Jei ne Marijampolėje tai iš Kauno/Vilniaus turi būt atsakingi...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVisgi, nors specialiai atsakingų asmenų už VT ir nėra, kažkoks skyrius savivaldybės administracijoje užsiima VT. Vietinio VT organizavimas yra įstatymu numatyta savivaldybės funkcija.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment