Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[MAR] Marijampolės viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Turbūt iš Marijampolės važiuoja Via Baltica, o paskui žvyrkeliu išvažiuoja į Marijampolės - Kalvarijos kelią ties Turgalaukiu. Arba per Meškučius.

    Comment


      Greičiausiai per Marių g., Vasaros g., Saulės g.
      O kad autobusų maršrutai pažymėti žemėlapyje tai tikrai žingsnis į priekį. Išvis jeigu ir kur skelbiami priemiestinių grafikai, tai paprastai vien tik iš AS, net be išvykimų atgal į miestą. Marijampolėje patys neaiškiausi yra kaip tik privatininkų maršrutai nr. 4, 20 ir 20A.
      Beje, turiu nuojautą, kad Marijampolės AP puslapyje 2/2B maršrutai pažymėti negerai - pagal stotelių išsidėstymą ten autobusas apsuka ratą aplink sodų kvartalą.
      Paskutinis taisė Mettal; 2015.04.30, 22:44.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Marijampolės AP nuo pirmadienio (birželio 1) atidaro ekspresinį maršrutą Marijampolė - Palanga, kuris kursuos iki rugsėjo 1

        Išvykimas iš Marijampolės 07:00
        Išvykimas iš Palangos 17:50
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Anot autobusubilietai.lt, ne toks jis ir ekspresinis
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Tai yra kasmetinis vasarinis maršrutas. Gal tik laikas gali šiek tiek skirtis.

            Comment


              Autobusais vasarą Marijampolėje veža tik Marijampolės AP, Angelmos autobusai matyt laukia rudens.

              Castrosua








              3A maršrute dirbo pora Ford Transit


              16 maršrutas, Angelma


              Vis dar važinėja Mercedes-Benz T1. Lyg ir nepamenu daugiau miestų, kuriuose jie būtų miesto maršrutuose.
              Daugiau mano nuotraukų >>>

              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

              Comment


                Širvintose miesto maršrutu važiuoja T1.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Ar nesiruošia Marijampolės AP pardavinėti savo nedirbančių senienų? Ar fotobus'e yra pasenusi informacija?

                  Comment


                    Parašė Petr Rodyti pranešimą
                    Ar nesiruošia Marijampolės AP pardavinėti savo nedirbančių senienų? Ar fotobus'e yra pasenusi informacija?
                    Taigi pardavinėjo. Autopliuse buvo skelbimas

                    Comment


                      Man įdomiau, kas išvis gali iš Autopliuso pirkti autobusus. Ten gi metalo laužas iš 1980-ųjų už 15 metų autobuso iš Vokietijos kainą.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Marijampolės AP nusipirko tarpmiestinį midibusą Isuzu - mačiau Vilniuje maršrute Marijampolė - Vilnius.

                        Comment


                          Sekmadienį mačiau bandomąjį elektrinį Solaris Urbino 12. Važiavo 6B maršrutu.

                          Comment


                            Nors ne į temą, bet sekmadienį Alytuje mačiau per miestą Vilniaus link važiuojantį miesto tipo baltą Isuzu autobusą su lygtai čekiškais numeriais. Gal ir gi kokiems nors bandymams varomas į Vilnių?

                            Comment


                              Nuotraukos iš Gintaro Kandroto knygos „Viešasis transportas Marijampolės krašte“.

                              Autobusų stotelė Kapsuko (Marijampolės) K. Požėlos (J.Basanavičiaus) aikštėje, prieš 1981 m.


                              Taksi automobiliai naujoje 1985 m. pastatytoje autobusų stotyje. Apie 1985-1986 m.


                              http://www.marvb.lt/2019/12/02/ginta...mpoles-kraste/

                              Comment


                                Matau senokai nebuvo žinučių šioje temoje, tad pasireikšiu. Užaugau Marijampolėje, dabar gyvenu Vilniuje. Iš paauglystės laikų kas liečia VT labiausiai atsimenu tai, tekdavo naudotis tik labai retais atvejais. Sakyčiau ir įprotis nebuvo susiformavęs naudotis VT, nes praktiškai visada autobuso tekdavo laukti ilgiau, nei man trukdavo nueiti pėsčiomis į ar iš centro (~20-25 min.). Tai ilgainiui nelabai ir domėdavausi VT tvarkaraščiais, tiesiog visur eidavau pėsčiomis, nesvarbu šilta ar šalta, šviečia saulė ar lietus lyja. Mėgdavau lankytis sporto rungtynėse, tiek futbolo, tiek krepšinio. O čia jau pasivaikščioti tekdavo ir daugiau, apie 50 min. Nueiti į priekį dar nebūdavo tokia didelė problema, bet po rungtynių kursuojantis normalus VT būtų tikrai suteikęs daug komforto. O tais laikais eiti pėsčiomis, ypač jeigu vienam, nebūdavo itin saugu, dažnai tekdavo ir leisti pinigus taksi. Nežinau, gal dabar tėvai visur vaikus vežioja su mašina ir nemato problemos, bet mano atveju tėvai nedirbdavo mano asmeniniais vairuotojais, jei galima taip pasakyt.
                                O šiemet pamačiau neblogą vaizdelį, centre sutvarkyta VT stotelė, įrengta netgi švieslentė, o artimiausias autobusas kitą dieną. P.S. buvo sekmadienio popietė. Neseniai Marijampolės meras viename PR video kalbėjo apie tai, kaip Marijampolė tampa europietišku miestu. Užklausus mero, jeigu Marijampolė europietiškas miestas, tai kodėl negaliu su VT nuvykti į futbolo rungtynes, atsakymas buvo, kad savivaldybės biudžetas yra ribotas ir negalime leisti tokios prabangos, reikia racionaliai planuoti biudžetą. Išvada, Marijampolėje viešasis transportas yra PRABANGA. Toliau nelabai ką ir lieka komentuoti, tiesiog panašu kiekvienas miestas Lietuvoje su savom VT problemom. Marijampolė su praktiškai neegzistuojančiu, Vilnius - didžiausias miestas ES be metro ar tramvajaus.

                                Comment


                                  Šiaip tai Marijampolė ir panašūs miestai Vakarų Europoje būtų tokie, kuriuose drąsiai galima neturėti automobilio. Sąlyginai nedidelis plotas leidžia daug ką pasiekti pėsčiomis ar trumpa autobuso kelione, jeigu kažkur naktinėji - galima kartais ir nebrangiu taksi grįžti. Traukinio linija galėtų leisti kas valandą važiuoti į Kauną, kažkiek rečiau - Šiaulius, Klaipėdą, Vilnių. Bet realybėje - viso labo 7 traukiniai į Kauną per dieną, į kitus miestus nuvykti gali tik nereguliariu grafiku arba su ilgais persėdimais, o mieste lochovozai yra prabanga. Puikiai apibūdina Lietuvos VT būklę.

                                  Comment

                                  Working...
                                  X