Vilnius buvo lenkų. O į užsienį tais laikais su mašina mažai kas važiuodavo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Viešojo transporto istorija
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVilnius buvo lenkų. O į užsienį tais laikais su mašina mažai kas važiuodavo.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNumeris yra, matosi, kad ne vietinis. Policijai vis tiek dokumentus reikėjo rodyti.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąĮ užsienį retai važiuodavo su mašinomis. Kokie dar dubliai? Lietuvoje jokių dublių nebuvo, o kitoje šalyje (kokios tos kitos šalys? Lenkija, Vokietija ir Latvija), numeriai buvo kitokie. Paprastas žmogus ir dabar neatskirs pagal numerį, iš kur automobilis.
O manai tuo metu, tose salyse nebuvo kaip LT? Manai tik lietuviai galejo sugalvoti tokia paprasciausia numeravimo tvarka: miesto (valsciaus) pirma raide ir skaicius eiles tvarka ?
Comment
-
Kiekvienoje šalyje numeriai skirtingi. Dar kartą kartoju, kad tais laikais su automobiliu į užsienį buvo vykstama labai retai ir giliai į šalį važiuojama dar rečiau. Su laiku numeriai keitėsi. Lietuvoje pradžioje numeriai buvo keičiami kasmet. Gal ir iki pat 1941 metų taip buvo. Kaip kad dabar daroma JAV kai kuriose valstijoje, jei neklystu. Kam reikėjo, tas tą numerį atskirdavo. Ir dabar dauguma eilinių žmonių neatskirtų iš kokios šalies mašina.
Comment
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąO jei nebutu zenklo LT, tai velnias zino is kur ta masina atkeliavo ir ka reiskia tas K?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO tu manai, kad Europoje dar prieš kokius 15 metų buvo kitaip? Šalių raidiniai kodai ant numerių atsirado apie 1990 m. ir galiausiai įsitvirtino tik po 2000 m. Iki tol turėjo būti lipdukai. Iki lipdukų eros buvo kabinamas skardinis šalies "numeris". O, pavyzdžiui, britiški numeriai ir dabar be šalies kodo.
Pries tai tarybiniuose numeriuose taip pat pirmos raides reiske sali.
Comment
-
Buvo specialūs tarybiniai numeriai, skirti išvykimui į užsienį. Bet jie skyrėsi nuo paprastų tik tuo, kad turėjo specialią seriją, bet raidės šalies kodo nereiškė. Buvo klijuojamas lipdukas SU. Taip, lietuviški numeriai jau buvo su LT, bet jie buvo vieni iš pirmųjų Europoje. Berods Vokietijoje tuo metu atsirado raidė D mėlyname fone, o kadangi numerius gamina bendra Lietuvos - Vokietijos įmonė, ji ir pasiūlė tokią numerių dizaino naujieną Lietuvai.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBuvo specialūs tarybiniai numeriai, skirti išvykimui į užsienį. Bet jie skyrėsi nuo paprastų tik tuo, kad turėjo specialią seriją, bet raidės šalies kodo nereiškė. Buvo klijuojamas lipdukas SU. Taip, lietuviški numeriai jau buvo su LT, bet jie buvo vieni iš pirmųjų Europoje. Berods Vokietijoje tuo metu atsirado raidė D mėlyname fone, o kadangi numerius gamina bendra Lietuvos - Vokietijos įmonė, ji ir pasiūlė tokią numerių dizaino naujieną Lietuvai.
Nejaugi nuolatini VN reikejo pasikeisti i ta specialuji,skirta isvykimui,o po to, grizus susigrazinti vel ta pati ar jau kita? Kaip su tech.pasu budavo?
Kam aplamai kaitalioti tuos VN reikejo,nesuprantu?
Comment
-
Balti numeriai:
Į užsienį skirtos serijos (pirmosios dvi raidės (tik tokios, kurios vienodos lotynų ir rusų abėcėlėse), o trečioji raidė - taip pat tik tokia, kuri vienoda lotynų ir rusų abėcėlėse):
АВ
АЕ
ВЕ
ВМ
ВС
ЕН
ОТ
РТ - serija priklausė sąjunginiam susivienijimui "Sovtransavto" (beje, įmonė Rusijoje ir dabar gyva bei veikianti), kuri vienintelė TSRS galėjo vežti krovinius sunkvežimiais į užsienį, taip pat ir į kapitalistines šalis.
Dar kartą kartoju, kad raidės tik rusiškos.
Lengvųjų privačių automobilių serijos irgi buvo tos pačios, tik lygiai pagal tokius pat "dėsnius" (lotyniška=rusiška raidė) keitėsi pirmoji raidė.
Kaip buvo su juodais numeriais nežinau. Bet taip pat buvo spec. serijos užsienin išvažiuojant.
Taip, išvykstant užsienin reikėjo pasikeisti numerius ir gauti naują tech. pasą. O grįžus numerius reikėjo priduoti ir atsiimti senąjį tech. pasą bei numerius.
Comment
-
Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimą1947 m.Vilniuje kersavęs Kaune pagamintas ant sunkvežimio ZIS-5 važiuoklės autobusas L-1 (Vilniaus AP archyvas)
Atvaizdas
Kaunietiški L-1 neturėjo antros eilės ovalininių langelių. Be to, jų gamyba pradėta vėliau, jeigu neklystu - 1949 metais. Kaune pradėjo kursuoti būtent nuo 1949-ųjų.
Comment
-
Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimą1947 m.Vilniuje kersavęs Kaune pagamintas ant sunkvežimio ZIS-5 važiuoklės autobusas L-1 (Vilniaus AP archyvas)
Atvaizdas
Comment
Comment