Ikarus 260 su baltais turėklais. Man asmeniškai toks salonas labiau patiko nei vėlesnis su juodais turėklais ir kabina. Ir durų atidarymo apvalūs mygtukai...
Klasika yra klasika.. paskutiniais metais bent jau Kaune, tie su baltais tureklais vazinedavo apsilupineje.. O kabinu perdarymas atskiriant vairuotojo prieki kaip matom nepasitesino, griztama prie ribotos kabinos..
Ikarus 260 su baltais turėklais. Man asmeniškai toks salonas labiau patiko nei vėlesnis su juodais turėklais ir kabina. Ir durų atidarymo apvalūs mygtukai...
Jo, iš tiesų labai elegantiškai ir tvarkingai atrodė. Vilniuje su baltais turėklais, geltonos spalvos kabina, ir mažomis orlaidėmis eksploatavo iki 2010. Tai buvo Ikarus-280.01, pats seniausias autobusas Vilniuje, tačiau nurašytas.
Pažiūrėjęs Solarių nuotraukas iš karto norisi juos matyti Vilniaus gatvėmis. Gal aš kažko nežinau, bet kodėl nėra svarstomos galimybės dėl Solarių autobusų pirkimo Vilniui? Gal Solaris troleibusai blogos kokybės buvo ar dar kas? Man, kaip paprastam keleiviui, Solaris yra patogūs ir t.t. Be to, autobusai galėtų būti tokio pat ilgio, kaip ir Solaris Trollino 15ac. Prašvieskit mane šia situacija
Pažiūrėjęs Solarių nuotraukas iš karto norisi juos matyti Vilniaus gatvėmis. Gal aš kažko nežinau, bet kodėl nėra svarstomos galimybės dėl Solarių autobusų pirkimo Vilniui? Gal Solaris troleibusai blogos kokybės buvo ar dar kas? Man, kaip paprastam keleiviui, Solaris yra patogūs ir t.t. Be to, autobusai galėtų būti tokio pat ilgio, kaip ir Solaris Trollino 15ac. Prašvieskit mane šia situacija
Solario nekviečia dalyvauti konkurse. O dėl naujų (iš gamyklos kaip Volvo 7700A) ilgų nesvajokit. Bent ši penkemtį.
Jo, iš tiesų labai elegantiškai ir tvarkingai atrodė. Vilniuje su baltais turėklais, geltonos spalvos kabina, ir mažomis orlaidėmis eksploatavo iki 2010. Tai buvo Ikarus-280.01, pats seniausias autobusas Vilniuje, tačiau nurašytas.
2010 m.? Gal 2001 m.? Su baltais turėklais ir langais su mažomis orlaidėmis 260-ą mačiau paskutinį karta apie 2001 m. O su baltu 280-uoju važiavau apie 1999, berods.
2010 m.? Gal 2001 m.? Su baltais turėklais ir langais su mažomis orlaidėmis 260-ą mačiau paskutinį karta apie 2001 m. O su baltu 280-uoju važiavau apie 1999, berods.
Taip taip taip, iki būtent iki 2010 metais "Vilniaus autobusai" turėjo techninę pagalbą, perdaryta iš Ikarus'o 280.01. Gar. Nr. 055
Varšuvos miesto transpoto valdyba nuo birželio planuoja likviduoti keliolika ir pakeisti apie 40 autobusų linijų. Bus likviduotas ir 175 maršrutas iš centro į oro uostą.
Miesto transporto biudžetas 2013 metams sumažintas 190 mln zł. http://wiadomosci.radiozet.pl/Polska...utobusowej-175
Viešojo transporto dienos Lenkijos sostinėje šiemet vyko jau vienuoliktąjį kartą. Renginys akivaizdžiai pademonstravo, jog viešasis transportas Varšuvoje ne tik patogus, bet ir populiarus.
Comment