Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Viešasis transportas Lenkijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    More of the new Mercedes buses caught on a parking lot in Suwałki:







    Comment


      #22
      Kelios nuotraukos iš Lenkijos.

      Volštynas. Privataus vežėjo priemiestiniai autobusai. Beje, jie išvyksta ne iš autobusų stoties, o iš aikštelės prie geležinkelio stoties. Aikštelė yra už maždaug 150 m. nuo autobusų stoties.



      Kaip matyti, keleivių vežimui naudojami ir mikroautobusai. Iš viso mačiau jų du.



      Autobusų stotis. Už mano nugaros buvo geležinkelio st.



      Poznanė. Prie geležinkelio stoties.





      Už dienos kitos bus daug įdomių nuotraukų iš Silezijos.

      Comment


        #23
        Vašuvos autobusų stotis

        Comment


          #24
          Electronic timetables in Suwałki started operation:



          They show Bus Line Number, Direction and bus departure time.

          Also there`s an actual time and date.

          Tables are connected with buses using GPS system .

          There`s also electronic information system installed in buses which shows next stop, there`s of course additional voice information.
          Paskutinis taisė pzlotnik; 2010.11.15, 19:46.

          Comment


            #25
            Gėda, net tokioje provincijoje kaip Suvalkai švieslentės veikia, o Vilniuje - ne.

            Comment


              #26
              Kaune ir yra tokios švieslentės tik rodo 4 artimiausius išvykstančius artimiausiu metu.

              Comment


                #27
                Žadėtasis fotoreportažas iš Glivicų, Aukštutinės Silezijos.

                Piastų aikštė, pagrindinis miesto VT mazgas. Aikštė yra netoli geležinkelio ir autobusų stočių.
                Iš karto rašau, jog autobusai ne vien Glivicų PKM'o, bet ir kitų aglomeracijos miestų. Nes veikia bendra miesto VT sistema Aukštutinės Silezijos pramoninėje aglomeracijoje. Vienų miestų autobusai važiuoja į kitus miestus. Apie pačią sistemą šiek tiek plačiau kitą kartą.

                Jelcz PR110, gamintas pagal prancūzų Berliet licenciją.



                MAZ-203. MAZ'ų yra ne vienas. Nuotraukų dar bus.



                DAB 1800B.



                Jelcz M121M.



                DAB 1200B.



                Jelcz M125M Vecto. Mikroautobusas MB dešinėje - kažkoks maršrutinis privatus. Taigi, nedaug mikrobų yra ir Lenkijoje. Mačiau dar vieną tokį patį MB ir padidintos talpos Iveco mikroautobusą. Visi baisiai seni laužai. Pas mus tokių, naudojamų keleivių vežimui, mažai belikę...



                Glivicuose išlikę daugiausiai Lenkijoje Ikarusų 280, pagamintų iki 1990-92 m. Jie buvo kapitališkai suremontuoti. Šie autobusai sudaro ketvirtadalį parko autobusų.





                Tęsinys bus.
                Paskutinis taisė Al1; 2010.11.19, 12:16.

                Comment


                  #28
                  Taigi, tęsiu fotoreportažą iš Glivicų.

                  Kaip minėjau, Glivicų miesto autobusai dirba bendroje Aukštutinės Silezijos pramoninės aglomeracijos miestų VT sistemoje.
                  Visa eismo organizacija ir bilietų platinimu rūpinasi Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego, arba KZK GOP, kurios būstinė yra Katovicuose. Šiai įmonei taip pat tiesiogiai priklauso aglomeracijos tramvajų įmonė. Taigi, bendra miesto VT sistema viekia 25 gminų teritorijoje (apie 1400 kv. km), kurioje gyvena 2 mln. gyventojų. Bendra VT sistema kasdien perveža apie 1,2 mln. gyventojų. Veikia 279 autobusų maršrutai + 5 atotstoginiai ir 34 tramvajų maršrutai + vienas atostoginis. Bendroje sistemoje dirba viena tramvajų įmonė ir 28 autobusų įmonės. Kelios iš jų yra privačios, kitos - gminų miestų autobusų parkai. Taip pat yra pasirašyta sutartis su Tarnovskie Gury miesto autobusų įmone, o tai dar 33 maršrutai. Autobusai kursuoja ne tik tarp gminų miestų, bet ir užmiestyje. Kadangi tai tankiai apgyvendinta teritorija ir daug pramonės įmonių, tai to tikrojo užmiesčio ir nėra. Kai kur ištisi miestai. Tik pervažiuojant kokią didesnę sankryžą pamatai užrašą su miesto pavadinimu. Vienoje gatvės pusėje vienas miestas, kitoje - jau kitas.

                  Galioja zoninė bilietų sistema. Yra trys zonos - vieno miesto (gminos), gretimų miestų (gminų) ir trijų ar daugiau miestų (gminų) bet ne ilgiau nei valandą. Pirmos zonos vienkartinio bilieto kaina 2,6 zl., antos zonos - 3 zl. trečios zonos - 4 zl. Visgi mėnesiniais naudotis daug pigiau nei Vilniuje, įskaitant teritorijos dydį, kuriame kursuoja VT (maždaug pusės Vilniaus rajono plotas) - tik 130 zl per mėnesį visais maršrutais. Kitų rūšių (viename pasirinktame mieste (gminoje), dviejuose pasirinktuose miestuose (gminose); šie bilietai dar būna tik autobusų ar tik tramvajų ir bendri), mėnesiniai pigesni. Yra ketvirtiniai (metų ketvirčiai) bilietai. Žinoma, galioja lengvatos.

                  Bilietai yra popieriniai. Yra bilietų automatai. Vienkartinius ar terminuotus dieninius bilietus reikia žymėti elektroniniais komposteriais. Terminuotus tik pirmą kartą važiuojant.
                  Įlipimas į viengubus autobusus tik pro priekines duris. Į tramvajus ar dvigubus autobusu pro visas. Visiškai idiotiška tvarka, nes vairuotojai visiškai nežiūri į rodomus bilietus. Komposterių prie vairuotojų nėra. Jie sumontuoti prie kievienų durų, o priekyje dažniausiai ant turėklo prie rato, ir visi veikia. Taip kad žymėtis galima bet kuriuo. Be to visų dydžių autobusai kursuoja ir viename mieste, ir važiuoja į kitus miestus. Naujuose autobusuose duris įlipimui atidaro vairuotojas, o išlipant reikia duris atsidaryti pačiam keleiviui. Tas pats ir naujuose tramvajuose. Į naujus tramvajus netgi įlipant reikia patiems atsidaryti duris.

                  MB Piastų aikštėje (ne Glivicųm, tikriausiai Bytomo)



                  Glivicuose yra tramvajus. Ir yra, ir buvo. Pernai panaikintas tramvajus mieste. Tačiau pačiame Glivicų pakraštyje yra depas ir apie 100 metrų tramvajų linijos miesto teritorijoje su viena galine stotele, iš kurios kursuoja tramvajai į kitus miestus. Taigi, vietoja tramvajaus maršruto Nr. 4 mieste kursuoja A4 maršruto autobusai trasa, kuri beveik sutampa su buvusia tramvajų trasa. Maršrute dirba vien tik Solariai.



                  Šalia autobusų ir tramvajų parko.





                  Vėl MAZ'ai.





                  Piastų aikštėje.





                  Jau nebepamenu kokioje gatvėje.

                  Paskutinis taisė Al1; 2010.11.25, 22:54.

                  Comment


                    #29
                    Žinoma, Ikarusai, Ikarusai, Ikarusai.
                    Zabžėje, vos už poros šimtų metrų nuo Glivicų ir Zabžės ribos.



                    Glivicai, prie parko. Prasideda vakarinis pikas, autobusai išrieda iš parko. Gaila, kad saulė švietė iš priekio. Ikarusas priekyje neseniai kapitališkai suremontuotas. Blizga kaip naujas.



                    Vėl Piastų aikštė.





                    Sankryžoje prie geležinkelio stoties. Tramvajaus bėgiai mieste vis dar neišardyti, nors keliose vietose jie demontuoti remontuojant gatvę.



                    Dešiniau - autobusų stotis ir geležinkelio stotis.



                    Vakarinis pikas. Vienas po kito važiavo Ikarusai.







                    Visai neseniai kapitališkai suremontuotas Ikarusas.



                    Jo interjeras. Tegul sėdynės ir neoriginalios, bet remonto kokybė labai aukšta. Bent jau vizualiai nėra tokių nesąmonių (teptuku padažyta plastmasė, švitriniu apšlifuoti seni aliuminiai profiliai, kurie dar ir ne visada lygiai sueina ir pan.) kaip kad pas mus remontuojant troleibusus.
                    Kapitališkai suremontuotas ir variklis dirbo tyliai.



                    Vėl Piastų aikštė.





                    Kadangi turėjau dieninį bilietą, kuris galioja visoje sitemoje, tai sėdau į autobusą Nr. 6, kuriame dirba Ikarusai ir nuvažiavau į Katovicus. Autobusas važiavo per berods per 7 gminas ir jų miestus. Kelionė truko apie 1 val. 25 min.

                    Katovicuose, galinėje 6 maršruto stotelėje stovėjo Katovicų Jelcz PR110. Už jo Ikarus 280, kuriuo aš atvažiavau. Katovicų parkas irgi dar eksploatuoja Ikarusus.



                    Lenkijoje Ikarusų dar daug. Nemažai jų kai kurie miestai įsigijo iki maždaug 2000 metų... Varšuvoje nemažai 260-ųjų, kai kituose miestuose daugiausia mačiau tik 280-uosius.
                    Paskutinis taisė Al1; 2010.11.25, 23:18.

                    Comment


                      #30
                      O dauguma su tais baisiais priekiais? Ar cia naujesnis modelis?

                      Comment


                        #31
                        Priekiai pakeisti kapitalinio metu.
                        Paskutinis taisė Al1; 2010.11.26, 09:03.

                        Comment


                          #32
                          Jei kalbi apie Jelcz PR110, tai pas PR'us visus tokie priekiai, nebent čia būtų ne PR, o M120, kurie vėliau tapo M120M - modernizuotais, su nauju priekiu ir atrodė taip pat kaip Kauno ar Vilniaus Jelcz troleibusai.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            #33
                            Turbūt apie Ikarusus klausė. Katovicuose daugiau nieko nepavyko nufotografuoti, nes temo. Ir taip Jelcz'o nuotrauka paplaukusi, nors kelis kadrus padariau. Beje, Katovicuose mačiau iš Ikaruso 280 padarytą techinę pagalbą. Analogiškai, kaip ir pas mus, su durimis gale.
                            Paskutinis taisė Al1; 2010.11.26, 09:07.

                            Comment


                              #34
                              Apie Ikarus'us klausiau, bet tas Jeltz irgi baisus.. Nors gal skonio dalykas..

                              Comment


                                #35
                                Jelcz'as senas, bet jo dizainas tai prancūziškas, 60-ųjų... Lenkai šiek tiek pailgino ir trečias duris gale įkišo.

                                Beje, jei kas pamenate, apie 1996 ar 1997 metus gana trumpą laiką vienas toks PR'as dirbo ir Vilniuje pas privatininkus. Dabar jau nebepamenu, kokiame maršrute dirbo. Gal į Santariškes, gal į Fabijoniškes ar netgi į Pilaitę važinėjo. O gal Gariūnų maršrutą aptarnavo. Aš jį neretai matydavau prie Žaliojo tilto.
                                Paskutinis taisė Al1; 2010.11.26, 09:16.

                                Comment


                                  #36
                                  Varšuvos autobusai 2011.01.15

                                  atasiprašau dėl nuotraukų kokybės. Visą dieną purškė lietus ir buvo stiprus vėjas











                                  labiausiai patiko mažylis Solaris Alpino tokie bent jau Kaune galėtų aptarnauti 11,13,17,20 maršrutus.
                                  Paskutinis taisė OneMillion; 2011.01.16, 12:54.

                                  Comment


                                    #37
                                    Pasirodo, varšuviečiai ne vien savają techniką naudoja

                                    Kokių dar modelių autobusų buvai pastebėjęs?
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                      Pasirodo, varšuviečiai ne vien savają techniką naudoja

                                      Kokių dar modelių autobusų buvai pastebėjęs?
                                      Jelch (tokie kaip mūsų 353 troleibusas), Neoplan 15metrų labai daug, priemiestiniai Autosan. Bet pagrinde valdo įvairiausių modifikacijų Solaris

                                      Comment


                                        #39
                                        Dar Varšuvoje nemažai Ikarus 260, pagamintų prieš 10-15 metų. Yra ir 280-ųjų. Bet nedaug.

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Dar Varšuvoje nemažai Ikarus 260, pagamintų prieš 10-15 metų. Yra ir 280-ųjų. Bet nedaug.
                                          gal ir yra, bet vakar jų neužmačiau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X