Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Viešasis transportas Lenkijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vienintelis Solaris III Urbino 12LE electric. Grunwaldzka g.



    Pakrovimo stotelė Krokuvos žiede.



    Comment


      Solaris IV Urbino 18 electric daugiausiai dirba raidiniuose maršrutuose, kurie važiuoja į gretimus konurbacijos miestus. Tačiau kartais galima pamatyti ir miesto maršrute. Važiavau dvigubu elektrobusu ir maršrutu, kuris eina per patį miesto centrą, įsikūrusį ant kalvos. Gatvės siauros, apstatytos mašinomis, keli posūkiai, gan stati įkalnė. Visą tai elektrobusas įveikė net geriau nei autobusas, sklandžiai, ir be kriokimo, kas būtų net ir naujo autobuso atveju...
      Kolejowa g.



      Grunwaldzka g.



      Įvažiuoja į žiedą iš Grunwaldzkos g.



      Kolejowa g.



      Grunwaldzka.



      Išvažiuoja iš žiedo į Kolejowa g.


      Pabaiga.
      Paskutinis taisė Al1; 2018.09.18, 21:51.

      Comment


        Pruškuvas, miestas įeina į Varšuvos aglomeraciją, bet yra savarankiška savivaldybė. Mieste gyvena 60 tūkstančių gyventojų, miesto plotas tik 19 kv. km. (palygininimui - Alytus 45 kv, km ir 54 tūkst. gyventojų). Miesto VT – autobusai. Vežėjas – Grodzisko Mazoviecko PKS, kuris taip pat aptarnauja Varšuvos miesto maršrutų grupę bendroje Varšuvos sistemoje.
        Pruškuvas ribojasi su pačia Varšuva, tačiau nei Varšuvos miesto autobusai, nei Pruškuvo miesto autobusai nevažiuoja į kaimyninių savivaldybių teritoriją. Susisiekimas su Varšuva geležinkeliu WKD ir PKP linijomis.

        Pruškuve yra 7 miesto maršrutai. Autobusai kursuoja gan retai, kas 25-40 min., vakare kas valandą. Tačiau pagrindinėje trasoje nuo WKD geležinkelio stoties į miestą kursavimo dažnis siekia apie 15-20 min. Poilsio dienomis kas valandą ir tai ne nuo ankstyvo ir tik iki popietės... Kelionės kaina – 3 zlotai. Miestiečiai moka tik 1 zlotą. Galioja lengvatos. Vienkartinius bilietus parduoda vairuotojas, bilietas galioja 1 valandą.

        Pruškuvo mieste dirba ukrainietiški midibusai ZAZ A10. Taip pat autobusas Scania OmniCity CN270UB 4x2 EB, ir MAZ 206. MAZ tikriausiai yra tik vienas, nes daugiau nemačiau. ZAZ‘ų PKS‘as turi virš 10, bet ne visi jie dirba Pruškuve, kiti dirba kituose miestuose (ne Varšuvoje), kuriuose keleivius veža PKS‘as.

        Apie ZAZ'us. Nors Ukrainoje kelis kartus šio modelio autobusus teko matyti priemiesčio maršrute ar šiaip važiuojančius, tačiau važiuoti jais neteko. Nelabai Ukrainoje jų ir reikia, ten vyrauja visoke Bogdanai, BAZ'ai ir pan. su atsparesne prastiems keliams pakaba ir tvirtesniu kėbulu. Autobuso vidus paprastas, sienų, lubų danga - dažytas kartonas, kuris nuo drėgmės jau pradėjęs deformuotis. Autobusams tik 1-3 metai, bet jau gan nusidėvėjęs salonas. Stipri variklio vibracija (važiavau keliais autobusais, visuose tas pats).

        Prie WKD geležinkelio stoties. ZAZ A10.



        Ten pat.



        Ten pat.



        B. Prusa gatvė. Galinė 2 maršruto stotelė.



        Ten pat, tik jau apsisukus ir važiuojant į WKD stotį.



        Ten pat.



        B. Prusa g. MAZ 206 pavyko pagauti tik iš galo. Važiavo 4 maršrutu.



        6-ame maršrute dirbo didelis autobusas Scania OmniCity CN270UB 4x2 EB. Gale jo priemiestinis autobusas kažkokio privatininko, bet autobusas buvęs Grodzisko Mazoviecko PKS'o.

        Paskutinis taisė Al1; 2018.10.12, 08:30.

        Comment


          Mlava, miestas Mazovijos vaivadijoje, 30 tūkst. gyventojų. Mieste yra miesto VT. Iki 2018 rudens buvo 3 maršrutai, aptarnaujami privatininko "Mobilis". Rudenį atidarytas ketvirtasis maršrutas, pakeista numeracija (buvo 1, A, B maršrutai, tapo 1-4). Nuo 2019 sausio 1 d. pervežimus mieste perėmė savivaldybės komunalinė kelių įmonė.
          Pernai metų nuotraukos.

          Visos jos darytos prie geležinkelio stoties, iki kurios pernai važiavo du iš trijų maršrutų autobusai. Vienas iš ankstyvųjų modelių - Solaris Urbinetto 10 (vėliau Urbino).



          Kapena Urbanino ant Iveco važiuoklės.






          Comment


            Kelios nuotraukos iš Gdansko.

            Miesto Kapena Urbanino.





            Autobusų stotyje stovi krūva minivenų, taip vadinamų autobusų pagal iškvietimą neįgaliesiems pervežti.





            Vietinius maršrutus aptarnaujantis MB O408.




            Flixbuso autobusai. Raudonas irgi, dar neperdažytas.

            Comment


              Varšuvoje rugsėjo 15 d, atidarytas naujas 2 metro linijos ruožas nuo Dworzec Wileński stoties į šiaurės rytus. Iš viso 3 naujos stotys. Nauja galinė stotis vėl susijusi su Lietuva - Trocka (Trakų). Linija toliau bus tęsiama ta pačia kryptimi.

              https://www.forbes.pl/gospodarka/met...trocka/le25mel

              Comment


                Gdynia troleibusai

                Comment


                  Liublinas
                  Mieste yra 11 troleibusų maršrutų (151-161) . Pirmieji išvažiuoja į linija nuo 4 valandos o darbą baigia maždaug apie 23 valanda. Pagrindinių troleibusų maršrutų intervalai apie 8-10min , retesniu 20-30min

                  Comment


                    Verta atkreipti dėmesį, kad per paskutinius keliolika metų tinklo ilgis išaugo net dvigubai, o visas parkas yra žemagrindis (viskas yra 2007-2018 m. gamybos), dalis troleibusų yra su autonomine eiga (iš viso 47%, su baterija 30%)

                    Comment


                      Parašė Etransport Rodyti pranešimą
                      Liublinas
                      Mieste yra 11 troleibusų maršrutų (151-161) . Pirmieji išvažiuoja į linija nuo 4 valandos o darbą baigia maždaug apie 23 valanda. Pagrindinių troleibusų maršrutų intervalai apie 8-10min , retesniu 20-30min
                      19 autobusų maršrutas ten irgi aptarnaujamas troleibusais.
                      Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                      Comment


                        Augustavas. Mieste gyvena 30 tūkst. gyventojų, miesto plotas beveik 81 kv. km. Taigi, atrodytų miestas labai „skystas“, tačiau nemaža dalis tos teritorijos yra miškai ir ežerai. Taigi, realiai urbanizuota teritorija yra gerokai mažesnė. Visgi ji nėra kompaktiška ir susideda iš centrinės miesto dalies bei prie jos priglundančių teritorijų, kurios iš esmės yra nuosavų namų kvartalai, ir pramoninės zonos bei geležinkelio stoties rajono, kurie yra atokiau nuo miesto.

                        Miesto VT atsirado 1959 metais. Vežėjas – transporto įmonė „Necko“, kurios dalis akcijų priklauso municipalinei kompanijai ATBS „Kodrem“ ir tiesiogiai miestui.

                        Turysztyczna g.





                        0 maršrutas - tuomet, kai lankiausi, dar toks buvo vieno reiso maršrutas ryte. Dabar tokio nėra.





                        Jonkajtysa g. Pagrindinė stotelė centre, apie 100 metrų nuo jos yra autobusų stotis.



                        Ten pat, tik vaizdas į kitoje gatvės pusėje esančią stotelę. Svarbu! Šioje stotelėje, o ne autobusų stotyje stoja tarptautiniai autobusai, važiuojantys į Lietuvą ar iš jos į Varšuvą.



                        Sucharskiego g.

                        Paskutinis taisė Al1; 2020.04.02, 13:23.

                        Comment


                          VT tinklo plėtros pikas buvo pasiektas maždaug prieš 7-13 metų. Po to, deja, seka VT degradacija. Šiuo metu yra 4 autobusų maršrutai, iš kurių tik vienas yra pagrindinis (Nr. 2, jungiantis geležinkelio stoties rajoną su centrine miesto dalimi, įskaitant autobusų stotį), su kursavimo dažniu darbo dienomis kas valandą, o dieną ir piko metu kas pusvalandį. Maršrutas Nr. 3 – tik vienas ar pora reisų per dieną, o Nr. 1 ir 4 tik rytinio ir popietinio piko metu (iš esmės mokiniams skirti, nors tokiais ir nesiskaito). Poilsio dienomis veikia tik maršrutas Nr. 2.
                          Kaip skelbiasi pati įmonė „Necko“, jos parką sudaro 8 autobusai, iš kurių 6 vnt. midibusų Solaris III Urbino 8,6/Aplino ir 2 vnt. Solaris III Urbino 10. Pastarųjų neteko matyti, o miesto maršrutams aptarnauti pakanka 4 ar 5 autobusų.

                          Vienkartinių bilietų pardavimui yra automatai autobusuose ir keli automatai stotelėse centrinėje miesto dalyje. Važiavimo kaina 2,6 zloto už vienkartinį bilietą, paros bilietas – 8 zl., mėnesinis – 67 zl. Lengvatiniai bilietai su 50 proc. nuolaida.
                          Įlipimas pro visas duris.

                          29 Listopada g.



                          Rynek Zygmunta Augusta.



                          Polna g.



                          Mostowa g.



                          Obrońców Westerplatte g.

                          Paskutinis taisė Al1; 2020.04.02, 13:26.

                          Comment


                            Autobusų stotis Augustave yra miesto centre, šalia Zigmunto Augusto turgaus aikštės.

                            Bendras AS vaizdas. Medžiai - Zigmunto Augusto turgaus aikštė. Vaizdas ateinant nuo Jonkaičio gatvės.



                            Stoties pastatas.



                            Autosan A1010T Lider Midi į Bialystoką.



                            Dar vienas Autosanas.



                            Tačiau autobusų stotyje beveik nestoja į Varšuvą vežantys autobusai (ne visi, kai kurie stoja). Pagrindinis vežėjas Żak Express stoja šioje stotelėje prie mokytojų namų 29 Listopada gatvėje (ja važiuojame, kai atvykstame iš Lietuvos, nesvarbu, pro Kalvariją ar Lazdijus).

                            Paskutinis taisė Al1; 2020.04.03, 17:40.

                            Comment


                              Sokulka - Palenkės vaivadijos miestas, pavieto ir gminos centras. Mieste gyvena 18 tūkst. gyventojų.

                              Miesto VT atsirado kažkur apie 1990 metus. Iš pradžių dirbo Bialystoko MPK filialas, vėliau pervežimus perėmė privatininkai. Naudoti autobusai Autosan H9 (miesto tipo). Vėliau - privatininkų konsorciumas. Jau mikrobais ir kažkokiais ne tai MB-Vario, ne tai Iveco Daily paplatintu kėbulu su berods dviem paplatintais galiniais tiltais (didesnio skermens ratai nei priekyje).

                              Vėliau pervežimų konkursą laimėjo firma Voyager iš Bialystoko. Ji veža keleivius ir dabar. Aptarnauja taip pat kai kuriuos priemiestinius ar tarpmiestinius maršrutus (komercinius, kuriems nereikia konkurso).
                              Voyager parko pagrindą sudaro mikroautobusai ir midibusai. Pagrinde MB ar ant jų važiuoklės.

                              Sokulkoje šiuo metu yra trys miesto maršrutai. Realiai tik du iš jų yra "normalūs", o trečiasis - tai du bažnytiniai reisai sekmadieniais. 1 ir 2 maršrutai mieste formuoja kryžiaus pavidalo tinklą, su persikirtimu ne vienoje stotelėje ar sankryžoje, o keliose gatvių atkarpose ir turi, berods, dvi bendras stoteles. Šiuo metu vyksta naujos geležinkelio stoties statyba. Ten bus ir naujasis taip vadinamas persėdimo centras. Abiejų maršrutų grafikai suderinti taip, kad beveik visi reisai abiejų maršrutų abiem kryptimis turi persėdimo galimybę centre. Šiuo metu tai Kardinolo St. Vyšynskio stotelė to paties pavadinimo gatvėje. Už jos sekanti stotelė - geležinkelio stotis, į kurią, kai tik baigsis statybos, bus perkeltas persėdimas ir kiek pakoreguotos maršrutų trasos.

                              Mikroautobusai kursuoja darbo dienomis kažkur nuo 5.30 iki 18.30. Maksimalus reisų skaičius piko metu - 3 per valandą. Tam reikia po du mikroautobusus į kiekvieną maršrutą. Ne piko metu užtenka po vieną. Poilsio dienomis reisai kas 1,5 val., jų pradžia valandą vėliau, o baigia kažkur apie 16 val. 2 maršrutas turi kelis maršruto variantus, kai mikrobai dalį trasos važiuoja kitomis gatvėmis, ar užvažiuoja į tam tikrus objektus, pavyzdžiui, kapines.

                              Kelionės kaina - 3 zlotai. Yra lengvatos ir mėnesiniai bilietai. Mėnesinis kainuoja 100 zlotų abiem maršrutams ir 80 zlotų vienam. Vienkartinius bilietus parduoda vairuotojas.

                              Prie geležinkelio stoties.



                              Białostocka g.



                              Kresowa g.



                              1 Maja g.



                              Bohaterów Monte Cassino g.



                              Białostocka g.



                              Kresowa g.



                              Šis mikrobas važiavo į Kuznicą, nors yra naudojamas ir miesto maršrutams. Prie geležinkelio stoties.



                              Maršrutą į Bialystoką aptarnauja PKS Nova su Autosan H9. Grodzieńska g. Aišku, Autosaną pagauti nėra taip lengva. Dažniausiai važiuoja kokie nors Karosa ar MB autobusai.



                              Taip pat yra keletas pavieto maršrutų, kuriuos aptarnauja pavieto įmonė „Sokół”. Mačiau porą jų mikrobų Irisbus Daily ir porą autobusų, Otokar ir Irisbus.
                              Paskutinis taisė Al1; 2024.10.18, 08:45.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                Kelionės kaina - 3 zlotai. Yra lengvatos ir mėnesiniai bilietai. Mėnesinis kainuoja 100 zlotų abiem maršrutams ir 80 zlotų vienam. Vienkartinius bilietus parduoda vairuotojas.
                                Blemba, kaip ganėtinai mažam Lenkijos užkampio miesteliui Kauno lygio bilietų kainos atrodo visai didokos. Kai kuriuose Lenkijos daug didesniuose ir daug turtingesniuose miestuose su normaliomis VT sistemomis (Ščecine, Vroclave) bilietų kainos beveik identiškos. Nors aišku čia privatininkas, tai per daug gal ir nereikia stebėtis...

                                Comment


                                  Privatininkas, bet kainas nustato valdžia. Juk jis konkurso būdu parinktas. Lietuvoje situacija irgi ne ką geresnė. Tokiame Alytuje vienkartinis bilietas 1 Eur. už mikrobus ir 5 autobusus... Palyginkime su Vilniumi ar Kaunu... Iš viso esant tokiam šūdinai situacijai su VT, manau, kad būtent mažuose miestuose VT turi būti nemokamas. Arba simboliškai mokamas. Didmiesčiuose nemokamas VT - nesąmonė.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2024.10.20, 10:15.

                                  Comment

                                  Working...
                                  X