Kaip tie Autosan autobusai? Traukia iki Soliario kokybes?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[PL] Viešasis transportas Lenkijoje
Collapse
X
-
BALSTOGĖ (Białystok)
Fotoreportažas iš Balstogės. Kaip ir daugumoje Lenkijos miestų, Blastogėje miesto viešasis transportas aukštame lygyje. 90 proc. matytų stotelių turi stogines, ir ko gero prie visų yra skelbiami tvarkaraščiai. Dalyje autobusų veikia wi-fi, apie švieslentes, stotelių pranešinėjimą turbūt net nerverta kalbėti. Bilietų kainodara Balstogėje - pagal sferas, pagrindinėje miesto dalyje vienkartinis bilietas kainuoja 2,80 zlotus, dienos bilietas - 10 zlotų.
Mieste viešąjį transportą organizuoja BKM, o keleivius pagal maršrutus veža trys vežėjai - KPK (Komunalne Przedsiębiorstwo Komunikacyjne); KPKM (Komunalne Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej) ir KZK (Komunalny Zakład Komunikacyjny). Visi vežėjai turi panašų kiekį autobusų, jie visi nudažyti Balstogės spalvomis, beabejo visuose galioja tie patys bilietai.
Nebūtų Lenkija, jei nevažinėtų Solaris autobusai. 12 ir 18 metrų Solaris autobusus eksploatuoja visi vežėjai, jie sudaro daugumą mieste važinėjančių autobusų.
Šalia traukinių stoties
MAN NG313 Lion's City G, vienoje iš galutinių stotelių, tokiam autobusui tenka apsisukinėti prekybos centro automobilių stovėjimo aikštelėje...
Vienintelis mieste MAN NL253 Lion`s City Hybrid. Tiesa, mieste važinėja ir ne hibridiniai standartinio ilgio MAN'ai.
Mercedes-Benz O530G
Mercedes-Benz Conecto LF
KPK eksploatuoja tris naujuosius Mercedes-Benz O530G Citaro.
Taip atrodo salonas - jis praktiškai nesiskiria nuo kiek senesnio Citaro.
Galiniame žiede
Taip pat to pačio vežėjo trumpas Mercedes-Benz O530
Beabejo, mieste ne vien naujas transportas važinėja. Kiek senesnius autobusus eksploatuoja visi vėžėjai, nėra taip, kad vienus visi nauji, o kitus - seni.
MAN NG312
Beje, reklamos klijuojamos tik ant šių senųjų MAN.
Jelcz 120MM, likę nedaug ir važinėja toliau nuo centro nutolusiuose maršrutuose
Balstogėje važinėja ir keli МАЗ 105
KZK techninės pakalbos Ikarus.
Paskutinis taisė Raikkonen; 2015.04.16, 13:27.
Comment
-
Jei mieste vaizdas gražus, priemiestyje bei tarpmiestyje viskas ne taip blizga. Pagrindinis vežėjas - PKS Białystok vykdo tiek priemiesčio, tiek tarpmiesčio pervežimus, priemiestyje nemažai keleivių perveža ir privatūs vežėjai, tačiau apie juos vėliau.
Autobusų stotis - atrodobaisiai tiek iš išorės, tiek viduje.
Peronai, standartinio projektavimo, kaip ir kituose Lenkijos miestuose. Požeminės perėjos beabejo nebenaudojamos.
Keleiviai vežami iš soties, taip pat iš dviejų aikštelių esančių šalia stoties, šioje vietoje tiesiog bardakas...
Kursavimo dažnis priemiestyje išties neblogas, autobusų daug. PKS Białystok keleivius veža daugiausiai autobusais, nors parke ir turi keletą mikroautobusų. Didžiąją dalį autobusų parko dalį sudaro Autosan, kurių yra virš šimto! didžioji dauguma važinėja būtent priemiestyje.
Patys seniausi Autosan H9-20, tokių jau nėra likę daug.
Dominuoja baltos, baltos/mėlynos deriniai, tačiau pasitaiko ir tokių
Nemažai Autosan turi reklamas
Autosan H10
Midibusas Autosan H7
Vienas naujesnių Autosan
Jelcz T120, tokių likę tik keletas
Priemiestyje taip pat važinėja Mercedes-Benz O520 Cito
Prieš pora metų įsigytos kelios Setra S315UL ko gero geriausi autobusai priemiestyje
Comment
-
PKS Bialystok tarpmiestiniuose pervežimuose situacija ne ką geresnė. Didelė konkurencija su privačiais vežėjais, kurie dažniausiai veža ir pigiau ir gerokai kokybiškiau, taip pat geležinkeliu.
Dauguma tarpmiestyje važinėjančių autobusų - mėlyni. Tik, kažkokie man jie visi nublukę, apiplyšę atrodo...
Lahti Eagle
Volvo 8700
Keletas Irizar
Vežama ir mikroautobusais
Vieni naujesnių parke - penki Isuzu midibusai
[/url]Paskutinis taisė Raikkonen; 2015.04.16, 18:06.
Comment
-
Taigi, privatūs vežėjai. Jų yra nemažai ir jie veža tiek priemiestyje, tiek tarpmiestyje dažniausiai iš šalie stoties esančių aikštelių. Didžioji dauguma būtent Auwärter Teamstar ant Mercedes važiuoklės, taip pat nemažai Vario.
Pavyzdžiui Voyager veža keleivius ir tolimesniais maršrutais, bilietus parduoda taip pat ne autobusų stotyje, o šalia išvykimo aikšteles įrengtame "ofisiuke".
Turi ir keletą autobusų
Kurier Neoplan
Arriva Solbus
Comment
-
Kitų PKS autobusai atvykę į Balstogę
PKS Łomża
Mobilis Solbus'as išvyksta į Ostrolenką
PKS Zambrów
PKS Siemiatycze
PKS w Suwałkach
Privatus tolimojo susisiekimo vežėjas Plusbus
Ir Podalskie express
Nesidomėjau, bet gal dėl remonto, vietoj traukinio į Varšuvą vyksta Lenkijos geležinkelių autobusai, užpildytas tik vienas buvo. Lygiai tuo pačiu metu į Varšuvą iš stoties ir PKS Bialystok išvažiavo.
Tai tiek, šiek tiek apie tarptautinį susisiekimą Balstogėje bus kitoje temoje.
Comment
-
Varšuva, metro stoties "Wilanowska" viešojo transporto galinis ir P+R punktas.
Lux Express Lenkijos filialo autobusas, maršrutas Varšuva-Krokuva
Beje, šis maršrutas yra tik pradžia Lux Express veiklos Lenkijos rinkoje. Jau artimiausiu metu planuojami nauji tarpmiestiniai maršrutai, taip pat naujas tarptautinis maršrutas Vilnius-Varšuva, tiesa, nežinia, ar jį aptarnaus lenkų, ar estų autobusai. Išvykimas, manau, bus ryte iš Vilniaus ir popiet iš Varšuvos, kad nesidubliuotų su kitais Simple Express išvykimais. Dar viena naujiena- jau nuo birželio mėnesio Lux Express Varšuvoje turės savo "HUBą"- visi jų išvykimai vietoje "Metro Wilanowska" bus vykdomi iš "Metro Marymont" stoties (matyt, PolskiBus išspyrė). Pagal logiką, ten turėtų užsukti ir pro Varšuvą važiuojantys tarptautiniai Simple Express autobusai į Berlyną, Prahą, kad būtų užtikrintas patogus persėdimas.
Žodžiu, konkurencija Lenkijos rinkoje tik aštrėja, įdomu, kas laukia ateityjePaskutinis taisė Vilnietizz; 2015.05.18, 10:37.
Comment
-
Tai taip, šios dvi įmonės ir tampa pagrindinėmis konkurentėmis Lenkijos rinkoje
Beje, daug kam netikėta, bet PolskiBus jau ruošiasi žengti į Estijos rinką. Keli jų autobusai jau užregistruoti Estijoje . Pradžia bus maršrutas Talinas-Varšuva (pratęsus dabartinį Vilnius-Varšuva). O nuo rudens, planuojama atidaryti pirmuosius maršrutus ir tarp Estijos miestų.
Comment
-
Naujieji Lux Express maršrutai Lenkijoje: Varšuva-Žešuvas ir Varšuva-Tarnuvas
Plačiau čia http://www.luxexpress.eu/pl
Comment
-
Tramvajai Varšuvoj
Pesa 128N Duo-3625,Varšuva by Denis Simonov, on Flickr
Konstal 105Na-1150, Varšuva by Denis Simonov, on Flickr
FPS 123N-2152, Varšuva by Denis Simonov, on Flickr
Konstal 116Na/1-3011, Varšuva by Denis Simonov, on Flickr
Pesa 120Na-3232, Varšuva by Denis Simonov, on Flickr
Konstal 105N2k/2000-2094, Varšuva by Denis Simonov, on Flickr
Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2015.09.21, 11:41.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Dabar šiek tiek autobusų nuotraukų.
Elektriniai autobusai Solaris, kursuoja miesto centre, 222 maršrute
Solaris Urbino 12 electric 1907, Varšuva by Denis Simonov, on Flickr
Dujiniai Solbus SM18 LNG, Su milžiniška variklio"spinta" gale.
Solbus SM18 LNG 7321, Varšuva by Denis Simonov, on Flickr
Solbus SM18 LNG 7321, Varšuva by Denis Simonov, on Flickr
Techninė pagalba centre
Ikarus 280 9646, Varšuva by Denis Simonov, on Flickr
Hybridinis Volvo 9700
Volvo 7900 Hybrid WPR 70354, Varšuva by Denis Simonov, on Flickr
Volvo 7900 Hybrid WPR 70354, Varšuva by Denis Simonov, on Flickr
Ir kiti eiliniai autobusai
Solaris Urbino 18 8238, Varšuva by Denis Simonov, on Flickr
MAN NG363 Lion`s City G 3467, Varšuva by Denis Simonov, on Flickr
Scania CN270UB A542, Varšuva by Denis Simonov, on Flickr
Solbus SM10 1069, Varšuva by Denis Simonov, on Flickr
MAN NG313 3309, Varšuva by Denis Simonov, on Flickr
Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Paskutinė dalis
Viešojo transporto diena
Kaip be Ikarusu?
Ikarus 280.70E by Denis Simonov, on Flickr
Ikarus 280.70E by Denis Simonov, on Flickr
Ikarus 435.05D 1501, Varšuva by Denis Simonov, on Flickr
Ikarus 280.37 5254, Varšuva by Denis Simonov, on Flickr
Ikarus 280 9646, Varšuva by Denis Simonov, on Flickr
Jelcz'ai
Jelcz 043, Varšuva by Denis Simonov, on Flickr
Jelcz 272 MEX 1983, Varšuva by Denis Simonov, on Flickr
Jelcz PR110M 4617, Varšuva by Denis Simonov, on Flickr
Jelcz PAT-4 643, Varšuva by Denis Simonov, on Flickr
Taip pat buvo ir naujesnė technika
Solaris Urbino 12 electric 1901, Varšuva by Denis Simonov, on Flickr
Solbus ir Solaris autobusai.Varšuva by Denis Simonov, on Flickr
Solaris Urbino 18 8541, Varšuva by Denis Simonov, on Flickr
Solaris Urbino 8718 by Denis Simonov, on Flickr
Taip pat galima buvo pavažinėt specialiu maršrutu Nr 100 iki stotelės Dw. Centralny
Ikarus 280.70E 5715, Varšuva by Denis Simonov, on Flickr
Mercedes-Benz Conecto G 2205, Varšuva by Denis Simonov, on Flickr
Jelcz 272 MEX 1983, Varšuva by Denis Simonov, on Flickr
Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO kaip su kiniškais BYD elektriniais autobusais?
Ar daug jų teko matyti.?Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Nuotraukos iš kelionės po Lenkiją, pradėsiu nuo Lodzės miesto transporto
Keleiviai Lodzėje važami autobusais ir tramvajais, abiejais jais veža pagrindinis vežėjas Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne (MPK).
Naujausi autobusai - Mercedes-Benz Conecto LF. Pernai gauta 15 šių autobusų. Nuotraukoje kiek senesi Conecto, gauti prieš penkis metus, tiesa, naujieji niekuo nesiskiria.
Beabejo kaip be Solaris. Eksplaatuojami tiek 18, tiek 12 metrų.
Volvo 7700A
Mercedes-Benz Conecto G
Volvo 7700
Kiek senesnis transportas
Carrus City
Jelcz M121
Mercedes-Benz O530
Mercedes-Benz O530G
Mercedes-Benz O345G
Mercedes-Benz O405GN2
Keletoje maršrutų veža privatus vežėjas Markab (Zgierskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Markab)
Mercedes-Benz O530
Mercedes-Benz O530G
Mercedes-Benz O405N2
Tęsinys bus.
Comment
-
Tolimasis viešasis transportas Lodzėje.
Lodzėje yra dvi autobusų stotys - Centrinė (priemiesčio maršrutams) ir Kaliska (tolimajam susisiekimui). Centrinės stoties vietoje šiuo metu vykdomos didžiulės statybos, tad autobusai stoja kitoje vietoje. Kaliska stotis yra šalia geležinkelio stoties, dalis vežėjų pvz Sinbad, Neobus ir keletas mikroautobusų firmų veža keleivius nuo traukinių stoties.
Kaliska stotis
Pagrindinis vežėjas PKS Lodz - daugiausiai veža artimajame priemiestyje senais Autosan. PKS Lodz turi ir tarpmiestinių maršrutų, tiesa jie merdintys ir dėl stiprios konkurencijos kažin ar ilgai išsilaikys.
Priemiestinis Autosan
Mercedes-Benz
Iš tarpmiestinio maršruto grįžusi Setra S315HD
Mikroautobusai dar nėra visiškai okupavę Lodzės, veža vos keletas firmų tiek priemiesyje, tiek tarpmiestyje. Nors dalis mikroautobusų išvyksta ir iš stoties, stotis į juos bilietų neparduoda.
Vienos stambesnių BP Tour firmos mikroautobusas į Liubliną
Lubelskie Linie Autobusowe, Autosan
Neobus Setra išvyksta iš traukinių stoties
Pro Lodzę driekiasi keletas Polskibus tarptautinių taip pat Lenkijos vidinių maršrutų linijų
Į Krokukvą
Poznanę
Gdanską
Rajoninis transportas
Comment
Comment