Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Viešasis transportas Lenkijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kai bus baigta Fabričnos (Łódź Fabryczna) geležinkelio stoties rekonstrukcija ir nutiestas tunelis, tai ir su tarpmiestiniu susisiekimu autobusais gali būti daug pokyčių, kas susiję su išvykimu. Galbūt nauja AS bus šalia naujos Fabričnos geležinkelio stoties. Anskčiau ši stotis buvo galinė, dabar bus požeminė ir pravažiuojama - po miestu tiesiamas tunelis, tiksliau du iš karto, antrasis ateityje bus panaudotas metro.

    Comment


      RADOMAS

      Radomas yra centrinėje Lenkijos dalyję, maždaug 100 km į pietus nuo Varšuvos. Radome gyvena apie 200 tūkst. gyventojų, keleiviai mieste vežami tik autobusais. Mieste keleivius veža du vežėjai: savivaldybės MPK Radom ir privatus Michalczewski Sp. z o.o. Pastarasis keleivius veža ne tik Radome bet ir Varšuvos mieste.


      Vieni naujausių MPK autobusų Solaris Urbino 18 CNG. Gamtinėmis dujomis varomų autobusų eksploatuoja ir privatus vežėjas.


      Būtent iš Radomo vienas Solaris Urbino 12 CNG prieš kelis metus buvo bandomas ir Lietuvoje.


      Senas Neoplanas perdažytas naująją Radomo dažymo schema


      MAN NG272


      Jelcz M081MB3 midibusas


      Solaris Urbino 18


      Neoplan K4016TD Tai yra paskutinė lenkų gaminta Neoplan versija, buvo pagaminta ganėtinai nedaug vienetų, vietoj jo pradėti gaminti Solaris Urbino.


      Michalczewski autobusai.
      Dauguma raudoni/balti, tačiau yra ir tokių


      Solaris Urbino


      MAN


      Tęsinys bus
      Daugiau mano nuotraukų >>>

      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

      Comment


        Tęsiu. Radomo priemiesčio transportas. Keleivius autobusais veža PKS Radom, taip pat keletas privačių vežėjų. Tik PKS Radom veža keleivius iš stoties, visi kiti nuo centrinių stotelių.

        Priemiesčio pervežimuose populiarios priemiestinės trečios serijos Setros




        Mercedes-Benz Integro


        Autosan H10-11


        Setra S215 UL


        Jelcz L100


        Pusiau žemagrindis Autosan A613MN


        Vienas stambesnių vežėjų priemiestyje - Chełmińska. Priemiesčio maršrutai sužymėti ir raidėmis






        Kitų vežėjų autobusai






        Beabejo Radome yra ir mikroautobusų, jie susigrūdę nedidelėje aikštelėje šalia autobusų stoties
        Daugiau mano nuotraukų >>>

        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

        Comment


          Radomo autobusų stotis


          PKS Radom turi vos keletą tarpmiestinių maršrutų, pagrindinis į Varšuvą. Deja, dėl nemažos konkurencijos panašu kad ir tie patys ilgai nesilaikys

          Tuo metu kai buvau Radome buvo vykdomi kažkokie geležinkelio ruožo tvarkymo darbai, tad traukinius pakeitė PKS autobusai vežę nuo geležinkelio stoties. Paprastai šie Irizarai dirba tarpmiestyje.


          Temsa Opalin


          Polonus grįžta į Varšuvą.


          Polskibus taip pat į Varšuvą


          PKS Lodzės Volvo


          Nemažai keleivių perveža ir mikroautobusai, kurie stoja miesto stotelėje šalia autobusų stoties (tvarkaraščiuose beabejo rašoma, kad užsuka į stotį). Sinbus vienas tokių vežančių į Liubliną, tiesa, kada keleivių srautai didesni siunčiami ir midibusai.


          Tiek iš Radomo.
          Daugiau mano nuotraukų >>>

          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

          Comment


            LIUBLINAS

            Mieste pagrindinis vežėjas yra MPK Lublin (Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne), tiesa yra nemažai privačių vežėjų, kai kurie jų turi vos po keletą autobusų. Visi autobusai dabar dažomi vienoda Liublino dažymo schema, tačiau dar yra nemažai likę neperdažytų autobusų. Pagrindinėse miesto stotelėse, taip pat daugumoje autobusų yra bilietų automatai.

            Priekyje privataus vežėjo Solaris, gale du MPK Autosan


            Autosan M12LF galiniame žiede, teko šiuo pasivažinėti, viduje ganėtinai keistas išplanavimas su nemaža dalimi sėdynių "atbulomis".


            Nors ir atrodo labai panašiai, bet tai ne Autosan, o visiškai naujas Bogdan 701. Tai pirmasis ukrainiečių visiškai elektrinis autobusas.


            Autosan midibusas


            Citaro




            Conecto


            MAN






            Privataus vežėjo Irisbus Citelis


            Seni Mercedes-Benz






            Privataus vežėjo Iveco


            Naujos ir senos dažymo schemos Jelcz M121




            Jelcz M11, šių jau likę visai nedaug, važinėja tik miesto pakraščiuose


            Oro uosto autobusas
            Daugiau mano nuotraukų >>>

            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

            Comment


              Troleibusai. Troleibusų operatorius mieste taip pat MPK. Liubline yra platus troleibusų tinklas, tačiau kai kuriais jų kursuojama labai retai, kai kuriose atkarpose troleibusą galimą pamatyti vos kartą per pusvalandį (dienos metu) - Lietuvoje tokių atkarpų greičiausiai greitai neliktų.

              Troleibusų parką sudaro Solaris ir Bogdan troleibusai (bei keletas vienetinių modelių). Pastarieji patys naujausi, per porą pastarųjų metų jų į Liubliną pristatyta 38.

              Bogdan 701 senamiestyje
              [/url]



              Solaris Tollino 12


              Be "srovės" važiuoti ne problema. Ir matyt lenkai nesijaudina kad keleiviai troleibusus maišys su autobusais.


              Solaris Tollino 18 Felin žiede
              Daugiau mano nuotraukų >>>

              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

              Comment


                Tolimasis susisiekimas, Liubline

                Priemiestis bei tarpmiestis transportas Liubline yra stipriai degradavęs. Nors keleivių išties daug, autobusų manyčiau net Šiauliuose galima išvysti daugiau - visa kita mikroautobusai. Panašu, kad ten licenciją gauti keleivių vežimui pastangų daug nereikiai. Mikroautobusais veža tiek firmos, kurios dažniausiai investuoja ir į naujesnę techniką, internetinį puslapį, turi šiokį tokį prekinį ženklą tiek pavieniai žmonės, kuriems turi vieną mikroautobusą ir taip sau duona užsidirbą - šių visas marketingas pasireiškia ant A4 lapo atspausdintas maršruto lentelė. Minėti stambesni vežėjai, ypač priemiestyje turi vietų rezervavimo sistemą (Lenkijoje neretas reiškinys, kad piko metu vietos gali ir negauti) - internete, arba tiesiog telefono numeriu pasiskambini ir praneši apie savo kelionę - tuo nemažai kas naudojasi. Kai kurie vežėjai mikroautobusais beabejo turi ir autobusų, nes kaip minėjau keleivių srautai nemaži - bet tai maždaug sudaro 5-10 proc. lyginant su visais mikrobais. Apie jų modelių ir vietinių modifikacijų įvairovę net nerašysiu - yra tikrų laužų ir yra visiškai naujų mikroautobusų.

                Pagrindinė autobusų stotis šalia turgaus.




                Dauguma mikroautobusų važiuoja iš šalia stoties įrengtų jų aikštelių (jos sutvarkytos ir įrengtos ne taip jau seniai).


                Išties sunku rasti fotografavimo kampą, kad matytusi visas mikroautobusų kiekis, nuotraukoje matomas maždaug dešimtadalis mikroautobusų kurie tuo metu buvo stotyje.


                A1 senesnėje nuotraukoje ši siena buvo nukabinta tvarkaraščiais, dabar jų neliko - visi tvarakarščiai yra surašyti tvarkingai prie išvykimo krypčių, tiesa, ne vietiniui suprasti kas iš kur važiuoja turbūt misija sunkiai įmanoma.


                Kita stotis, gerokai mažesnė yra šalia geležinkelio stoties, ją irgi okupavę mikroautobusai, autobusų ten vienetai.




                Lubelskie Linie Autobusowe yra pagrindinis vežėjas Liubline tolimojo susisiekimo maršrutais autobusais, tiesa autobusų jie daug neturi...


                Naujausi jų autobusai - šie Higer


                Rajoninis transportas








                Pravažiuojantys tolimojo susisiekimo autobusai










                Vienas iš šių Polskibus autobusų lieka nakvoti Liubline, kitas vėlai vakare išvyksta į Varšuvą. Į Varšuvą tiek traukiniai, tiek autobusai, tiek mikroautobusai.
                Daugiau mano nuotraukų >>>

                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                Comment


                  Dėl troleibusų Liubline - pernai vyko galutinis tinklo plėtros etapas. Vasarą dar nebuvo viskas pilnai paleista, tvarkaraštis buvo iš tiesų skustas - 2-4 kartai per valandą. Bet tai laikina. Rudenį turėjo būti kai kurie autobusų maršrutai likviduoti ir pakeisti troleibusais. Beje, beveik visi troleibusai turi autonominės eigos galimybę - Solaris dyzelinį generatorių, Ursus (Bogdan) - akulumiatorių. Teko važiuoti ir vienu ir kitu su autonomine eiga. Soliariai vasarą važiavo tais maršrutais, kurių gan nemaža dalis buvo be KT. Su generatoriumi troleibusai taip pat normnaliai važiuoja, kaip ir nuo KT, žodžiu, generatorius ne kliūtims apvažiuoti skirtas. Veikė ir kondicionerius. Ursusai su akumuliatoriais dirbo maršrutuose, kur autonomine eiga tekdavo įveikti nedideles atkarpas (pernai vyko gatvių remontas centre). Jiems autonomine eiga važiuojant neveikė kondicionieriai.
                  Keleiviai autobusų su troleibusais neturėtų maišyti - numeracija skiriasi: troleibusų 15x-16x, autobusų nuo 1.

                  Tas 88 maršrutas tai priemiestinis. Dažymo schema kaip miesto, nes anksčiau tas midibusas dirbo miesto maršrute. Beje, miesto VT sistemoje privatininkai tik du. Zielionos Guros PKS autobusai dirbo tik laikinai, troleibusų tinklo plėtros metu.
                  Paskutinis taisė Al1; 2016.02.16, 21:00.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Dėl troleibusų Liubline - pernai vyko galutinis tinklo plėtros etapas. Vasarą dar nebuvo viskas pilnai paleista, tvarkaraštis buvo iš tiesų skustas - 2-4 kartai per valandą. Bet tai laikina. Rudenį turėjo būti kai kurie autobusų maršrutai likviduoti ir pakeisti troleibusais. Beje, beveik visi troleibusai turi autonominės eigos galimybę - Solaris dyzelinį generatorių, Ursus (Bogdan) - akulumiatorių. Teko važiuoti ir vienu ir kitu su autonomine eiga. Soliariai vasarą važiavo tais maršrutais, kurių gan nemaža dalis buvo be KT. Su generatoriumi troleibusai taip pat normnaliai važiuoja, kaip ir nuo KT, žodžiu, generatorius ne kliūtims apvažiuoti skirtas. Veikė ir kondicionerius. Ursusai su akumuliatoriais dirbo maršrutuose, kur autonomine eiga tekdavo įveikti nedideles atkarpas (pernai vyko gatvių remontas centre). Jiems autonomine eiga važiuojant neveikė kondicionieriai.
                    Keleiviai autobusų su troleibusais neturėtų maišyti - numeracija skiriasi: troleibusų 15x-16x, autobusų nuo 1.
                    Kiek laiko praktikoje užtrunka perėjimas KT-akumas ir akumas-KT, bei KT-dyzelis, dyzelis-KT. Kokius veiksmus reikia atlikti?

                    Numeracija matau irgi normali, o ne kaip patinka.

                    Comment


                      Štangos nuleidžiamos automatiškai (vairuotojas valdo viską sėdėdamas savo vietoje) stovint stotelėje. Tuo pat metu užvedamas ir dyzelinis generatorius, o akumuliatoriai perjungiami dar greičiau. Kartais nepavyksta prisijungti prie KT, tada tenka eiti vairuotojui ir atlikti pajungimą rankomis. Žodžiu, normaliai viskas vyksta greitai ir papildomo laiko nereikalauja. Be abejo, tuo atveju, kur yra numatyta autonominė eiga. Jei būtų apvažiuojama atsiradusi gatvėje kliūtis, tada, aišku, nuleidimas irgi automatinis, tačiau prisijungimas prie KT tik rankinis.
                      Beje, Bogdanai net ir Ukrainos surinkimo yra visai neblogi, bent kol nauji, lyginant su tais pačiais Solariais. O lenkų galtuinio surinkimo (Ususasi) dar gereni - salonas dar kokybiškesnis. Kad nepatiko - 1,5 vietos sėdynių galėtų ir nebūti.
                      Paskutinis taisė Al1; 2016.02.16, 21:38.

                      Comment


                        Nuotraukos iš Varšuvos

                        Kiek plačiau apie vieną didžiausių Lenkijos tarpmiesčio vežėją - Polskibus. Polskibus Lenkijoje startavo 2011 metais, pasiūlydami platų maršrutų tinklą, didelį reisų kiekį ir, svarbiausia, mažą kainą. Nors keleivių vežimo pradžia buvo tikrai sėkminga, nes dauguma keleivių nusisuko nuo stagnuojančių PKS, kurie dar ilgą laiką nesusizgribo kažką daryti, ko pasekoje dabar PKS tarpmiesčio maršrutai yra merdėjantys ir beveik išnykę, tačiau dabar keleivių Polskibuso maršrutuose mažėja - greičiausiai dėl geležinkelio, bei galybės parazitinių vežėjų mikroautobusais. Per pastaruosius pora metų dėl to uždarytas ne vienas maršrutas ir apkarpyta dalis reisų - net ir dabar nemaža dalis autobusų išvyksta maždaug 20-30 proc. užpildyti, kas nėra daug. Didžioji dalis Polskibus maršrutų yra iš Varšuvos, tačiau vežama ir tarp kitų didesnių Lenkijos miestų, taip pat į užsienį.

                        Visi Polskibuso autobusai yra didelės talpos triašiai Van Hool arba Plaxton (vienas privatus vežėjas veža ir su Irizar). Beveik visi jie nauji, kaip jau įprasta su WiFi, elektros lizdais, tualetais, na ir kiek išskirtinesnis dalykas, kad visi autobusai pritaikyti neįgaliesiems.

                        Pradžioje Polskibus vykdavo tik iš Metro Wilanowska stotelės, dabar maždaug pusė maršrutų vykstai iš ten, kiti - iš Metro Młociny stoties, atitinkamai pagal maršrutų kryptis. Tai kiek apskunkina kelionę keliaujantiems ne į Varšuvą, nes tarp stočių maždaug pusvalandis kelio metro, tačiau vykstantiems į/iš Varšuvos kelionė trumpesnė.

                        Prie Młociny stoties. P1 Varšuva-Gdanskas, 8 išvykimai. Plaxton Elite


                        P2 Varšuva-Bydgoščius, 4 išvykimai


                        P3 Varšuva-Berlynas, 2 reisai iki Berlynos, 1 - Poznanės (iki paskutinio maršrutų karpymo į Poznanę važiavo penkis kartus. Van Hool TDX27 Astromega


                        P4 Varšuva-Praha, 10 reisų iš kurių du į Prahą, likę į Vroclavą. Tai vienas populiaresnių Polskibus maršrutų. Van Hool TD921 Altano


                        Į Vroclavą. Van Hool TD927 Astromega


                        G4 Varšuva-Vroclavas, 3 išvykimai. Polskibus Gold tai pernai startavęs vežimo standartas. Gold autobusai veža dviem maršrutais iš Młociny vežama tik į Vroclavą, Wilanowska - Krokuvą. Šiuose maršrutuose važinėja Plaxton Elite autobusai, su daugiau vietos tarp sėdinių, taip pat palydovėmis su nemokamais užkandžiais/gėrimais bei visais kitais įprastais Polski privalumais. Kaina kelionės kiek didesnė, nei raudonųjų autobusų.


                        Raudona Wilanowska stotis


                        P5 Varšuva-Viena, 2 išvykimai. Šis maršrutas labiausiai buvo apkarpytas - panaikinti net septini išvykimai į Katovicus.


                        P6 Varšuva-Krokuva/Zakopanė/Budapeštas. 2 išvykimai į Budapštą, 5 - iki Zakopanę, 3 - iki Krokuvos.
                        Į Budapeštą


                        Grįžęs iš Zakopanės. Šalia stovi P7 Varšuva-Liublinas, 5 išvykimai.
                        Daugiau mano nuotraukų >>>

                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                        Comment


                          G6 Varšuva-Krokuva, 3 išvykimai.


                          P8 Varšuva-Balstogė, 6 išvykimai. Būtent šio maršrutai autobusai dar visai neseniai važiavo į Vilnių/Taliną.


                          P10 Varšuva-Žešuvas, 5 išvykimai


                          P25 Varšuva-Suvalkai, 3 išvykimai


                          P26 Varšuva-Vloclavekas, 7 išvykimai


                          P27 Varšuva-Palenkės Biala, 4 išvykimai


                          P29 Varšuva-Elbagas, 3 išvykimai


                          P30 Varšuva-Kelcai, 4 išvykimai


                          P31 Varušva-Sandomieras, 3 išvykimai. Maršrutas anksčiau tęsėsi iki Tarnobžego.


                          P32 Varšuva-Kališas. 3 išvykimai.


                          Tai visi Polskibus maršrutai iš Varšuvos.
                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                          Comment


                            Pagrindinis PolskiBusGold pranašumas- galimybė rezervuoti konkrečią sėdimą vietą.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              O aš kaip tik manau, kad be vietų net ir geriau. Pirmas įlipai ir užsiėmei kurią nori.
                              PKS tarprmiestiniai maršrutai apnyko, bet išliko. Nes PKS'ai susizgribo ir patys ėmė siūlyti pigias keliones nuo 1 zloto ar pan., išleisdami savo geriausią techniką į maršrutus. Aišku, ne visi. Be to atsirado ir daugiau pigių vežėjų.

                              Comment


                                Nieko gero tas be vietų. Gerai, jei važiuoji vienas, o jei su antra puse - papildomo streso tai įveda.

                                Comment


                                  Na ir dar vienas ne senas vežėjas Lenkijoje, gerai žinomas Lux Express

                                  Į Lenkijos rinką žengė su Varšuva-Krokuva, taip pat atidarydami Varšuva-Tarnuvas, Varšuva-Žešuvas maršrutus. Dabar "grynas" tarpmiestinis liko tik Varšuva-Žešuvas - važiuojama keturis kartus per dieną. Lenkijos maršrutų tinklą papildo tarptautiniai Varšuva-Budapeštas, Varšuva-Viena, Varšuva-Praha per Krokuvą, Vilnius-Berlynas per Poznanę na ir nuo balandžio visi Lietuvos kryptimi važiuojantys autobusai stojantys Suvalkuose. Važiuojama iš nuo metro Marymont stoties, tik pravažiuojantys Lenkiją autobusai stoja ir centrinėje stotyje.

                                  Nuotraukoje Varšuva-Žešuvas ir Varšuva-Vilnius


                                  Į Žešuvą. Galbūt dėl to, kad popietinis reisas, bet keleivių jame labai mažai buvo.


                                  Varšuva-Viena


                                  Keleivių persėdimas Varšuva-Budapeštas ir Vilnius-Berlynas maršrutuose.
                                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                  Comment


                                    Parašė ArtEGO Rodyti pranešimą
                                    Nieko gero tas be vietų. Gerai, jei važiuoji vienas, o jei su antra puse - papildomo streso tai įveda.
                                    Vienas iš dviejų įlipa ir užsima vietą. Kol dauguma priduoda bagažą, tie, kas jo neturi, užsiima vietas, Jei dviese važiuojate, tai pasidalinti funkcijomis paprasta.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      O aš kaip tik manau, kad be vietų net ir geriau. Pirmas įlipai ir užsiėmei kurią nori.
                                      PKS tarprmiestiniai maršrutai apnyko, bet išliko. Nes PKS'ai susizgribo ir patys ėmė siūlyti pigias keliones nuo 1 zloto ar pan., išleisdami savo geriausią techniką į maršrutus. Aišku, ne visi. Be to atsirado ir daugiau pigių vežėjų.
                                      Kai pirkdamas bilietą automatiškai užsirezervuoji sėdimą vietą, tuomet būsi ramus, kad niekas rezervuotų vietų neužims. O jei ir užims, vistiek tiesa bus to keleivio pusėje, kurio biliete konkreti vieta parašyta.

                                      Nemanau, kad ta kova dėl to, kas įlips pirmas, kas užims geresnes vietas, yra gerai. Ypač kai važiuoji ne vienas.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Gerbiamieji nesigincikyt del su vieta ar be vietu. tiek Ecolines tiek LuxExpress su Eurolines bilietus parduoda tik su vietom. Beje si savaitgali pirmakart vaziavau atnaujintu LuxEkspresu. Penktadieni is Berlino isvaziavo apipilnis, nors visus metus pernai situacija buvo tokia: is Berlyno 14.30 penktadieni apie 10 zmoniu i Lietuva, 6-10 kaip kada iki Poznanes, vienas kitas i Varsuva. Nuo Varsuvos visada pilnas. Dabar gi buvo daugiau zmoniu i Varsuva, be to keli ilipo Poznaneje iki Varsuvos. Suvalkuose islipo tik 2 zmones. Ir vairuotojas sako kad nelabai kas pasikeite. Bet kad keleiviu daugiau tai faktas. Arba reklama pritraukia, arba siaip zmoniu daugiau keliauja. Beje Ecolines irgi pastebejau kad daugiausia veza zmoniu atkarpoj Lietuva-Varsuva.

                                        Comment


                                          Keleivių srauto padidėjimas yra normalus reiškinys, atsižvelgiant į tai, kad už lango pavasaris, orai šyla, tad žmonės daugiau keliauja. Vasaros sezonu keleivių vidurio Europos kryptimi netrūksta beveik visais reisais. Nuo balandžio 1 d. Lux Express visais savo tarptautiniais maršrutais, kurie driekiasi per Lenkiją, leido važiuoti ir tarp Lenkijos miestų, tai irgi kažkiek turėjo įtakos keleivių srautų padidėjimui.

                                          Beje, pritarsiu, kad populiariausiuose ilguose maršrutuose iš Lietuvos tik nedidelę dalį keleivių sudaro žmonės, kurie važiuoja visą maršrutą (iš Vilniaus į Berlyną arba Prahą). Daugiausia yra vykstančių iš Lietuvos į Varšuvą bei Lenkijos keleivių, vykstančių iš Varšuvos į Berlyną/Prahą. Taigi Varšuvoje, kaip tarpiniame sustojime, išlipa ir įlipa daugiausia keleivių. Lenkai dar turi PolskiBus, bet dėl geresnės paslaugos kokybės, Lux Express kelionėms į užsienį pas juos yra tikrai labai populiarus.
                                          Na, o priežastys, kodėl ne tiek ir daug keleivių (nors vasarą ir jų nemažai) renkasi važiuoti visą maršrutą iš Lietuvos, yra labai paprastos. Visų pirma, palyginkime, kiek gyventojų yra Vilniuje, ir kiek Varšuvoje. Antra, nemažai žmonių atsisako kelionės vien dėl to, kad 18-20 val. teks praleisti autobuse. Aišku, jaunimo, norinčio pigiai nuvykti į gražiausius Europos miestus, tai nesustabdys.

                                          Na, o į Varšuvą keleivių srautas yra stabiliai nemažas, nes tai, visų pirma, yra geras tranzitinis taškas lietuviams. Nemažai žmonių Varšuvoje persėda į traukinius arba lėktuvus ir vyksta toliau į kitus Europos miestus (ir ne tik Europos, iš Varšuvos gali nuvažiuoti/nuskristi daug kur). Antra, ir šiaip, Varšuva yra gera kryptimis norintiems trumpam (pavyzdžiui, savaitgaliui), išvykti kur nors į netolimą užsienį.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X