nesuprantu kuo tie Solariai žavi.. Man jie nepatinka, kokybe tikrai nepasižymi, plius nėra stabilūs.. Kažkaip labiau tikėčiau investicija į kokį MB, Volvo autobusą, o ne Solarį..
Solariai žavi kaina
O miesto politikams vis tiek dzin, jie juk autobusais nevažinės, tai ir renkas pigiausią variantą, nesvarbu jiems kiek metų laikys tas pigus daiktas, jų valdžioj jau nebebus
Solariai žavi kaina
O miesto politikams vis tiek dzin, jie juk autobusais nevažinės, tai ir renkas pigiausią variantą, nesvarbu jiems kiek metų laikys tas pigus daiktas, jų valdžioj jau nebebus
Reikalavimus konkurso dalyviams pateiks autobusų parkas, kurio vadovams nėra tas pats, kokie autobusai važinėja.
Manau, metas atnaujinti Klaipėdos autobusų galerija. Praėjusį ketvirtadienį sumaniau apvaikščioti pietinę dalį. Ieškojau privatininkų bazių. Pasisekė, nes suradau abi. Taigi pradedam:
Setra S215ÜL, Liubeko gatvėje
MAN SL 202, 2 maršrutas, UAB "Pajūrio autobusai", Kurėno stotelė, Taikos prospektas
Mercedes Benz O 407, KLAP 60, 18 maršrutas, Taikos prospektas
Pačiame miesto pakraštyje, Žardupės gatvėje užtikau "Pajūrio autobusų" MAN SL 202
MAN NG 272, KLAP 87, Jūrininkų stotelė, Taikos prospektas
Vienas iš naujų "Pajūrio autobusų" pirkinių MB O 405 N2. Autobusas priklausė Hamburge dirbančiam privačiam vežėjui: Orthmans Reisedienst GmbH. Autobusas tądien dirbo 6 maršrutu. Mogiliovo gatvė
Salono vidus
Vairuotojo vieta
Ir galiausiai, pasisekė "pagauti" naują "Gintarinio vairo" pirkinį MAN NL222. Autobusas priklausė Rheinbahn Düsseldorf kompanijai. Išlaikytas išties gerai. Autobuse sumontuotas naujesnės kartos vairuotojo prietaisų skydelis.
Tikrai MAN NL 222 lb grazei išsilaikęs, esu važiavęs Klaipėdoj autobusais tai manau reiktu ne 4 durų bet 5 arba 6 dviašiu nes lb sunku išliupti kai buna autobusas pilnas.
Comment