Siandien po labai ilgos pertraukos isejau daryti to, kas man labiausiai patinka. Tai fotografuoti autobusus. Taigi pradedam:
Mercedes Benz O405 GN #92. Klaipedos Autobusu Parkas.
Man EL 202 #10. Netoli Klaipedos Gelezinkeliu Stoties.
Volvo B10L-60 CNG/Säffle 5000 #401. Klaipedos Gelezinkeliu Stotis.
Man NL 202 #22. Klaipedos Gelezinkeliu Stotis.
Mercedes Benz O405 GN #76. Klaipedos Gelezinkeliu Stotis.
Kaip malonu matyti nors ir ne pačius naujausius, tačiau gražius ir tvarkingus, su veikiančiomis švieslentėmis, autobusus Klaipėdoje. Geras pavizdys, kad galima jas normaliai sutvarkyti, Vilniuje tik niekaip nesugebama to padaryti tokiems pat autobusams...
Kaip malonu matyti nors ir ne pačius naujausius, tačiau gražius ir tvarkingus, su veikiančiomis švieslentėmis, autobusus Klaipėdoje. Geras pavizdys, kad galima jas normaliai sutvarkyti, Vilniuje tik niekaip nesugebama to padaryti tokiems pat autobusams...
Beje, labai neblogai atrodo tas naujas Heuliez'as. Taip išeina, kad vis tik praėjo apžiūrą, matyt...
Deja tos svieslentes daznai genda. Ir ant kai kuriu autobusu jos taip lieka nesutaisytos.
Kadangi šiandien pūtė labai žvarbus vėjas, tai sugebėjau padaryti tik vieną foto. Mercedes Benz O405 N #39. Vakarų Laivų Gamykla(VLG) - galinė 1,12 ir 16 autobuso maršrutų stotelė.
Ačiū už nuotrauką. Kai bus galimybė, padaryk jų ir daugiau. Bus labai įdomu pažiūrėt.
Beje, gar.nr.39- vienas iš labiau prižiūrėtų KLAP autobusų. Vis tik daug ką reiškia tas faktas, kad šiuo autobusu nuo pat pirmos dienos dirba tie patys du vairuotojai.
Labai prašom. Autobusas tikrai gerai prižiurėtas, ne kartą su juo važiavau. Bet kaip matau, šio autobuso galinei švieslentei jau galas.
Dėkui už puikų fotoreportažą! Pajūryje bent jau saulė buvo išlindusi, ne taip kaip sostinėje Beje, būtų įdomu pamatyti daugiau "egzotiškos" technikos nuotraukų (pvz. nykstantys MB O305, Setros, dujininiai, norvegiški laužai (jei tokie beliko) ir ispaniškasis Pegaso)
Dėkui už puikų fotoreportažą! Pajūryje bent jau saulė buvo išlindusi, ne taip kaip sostinėje Beje, būtų įdomu pamatyti daugiau "egzotiškos" technikos nuotraukų (pvz. nykstantys MB O305, Setros, dujininiai, norvegiški laužai (jei tokie beliko) ir ispaniškasis Pegaso)
Prasom. Buvo debesuota, taciau saulute karts nuo karto pradziugindavo. . MB O305 liko labai mazai. 3 Setras turi Pajurio autobusai.
Ispaniskasis Pegaso berods jau nurasytas. Turiu jo, anksciau daryta nuotrauka.
Taip pat pries metus esu pagaves viena "Pajurio Autobusu" Setra S215SL
Su panašia Setra teko važiuoti, kai lankiausi Klaipėdoje. Kokių dar retų modelių uostamiestyje yra? Pamenu mačiau, tik neatsimenu pavadinimų.
Šiandien ryte dar mačiau vieną Gintarinio Vairo Man SUE 240, važiuojantį 9 maršrutu. Panašus į šį, tik aplipintas iki stogo reklamomis ir tradiciškai priekinės durys buvo užgriozdintos baldais.
Iš tiesų kai kuri egzotika Klaipėdoje jau nyksta...
Paminėsiu čia kai kuriuos "egzotiškesnius" modelius:
- MAN SUE240 (Gintarinis vairas) Pastaba: MAN SL200 Klaipėdos miesto linijose jau nebėra
- Volvo B10R su Van Hool A120 kėbulu (Pajūrio autobusuose iš buvusių 4-ų liko viena mašina)
- Pegaso 6424 (buvęs Gintarinio vairo, stovi fanera užkaltais langais ir, matyt, nebebus naudojamas)
- Steyr SL11 (Gintarinis vairas, pernai dar buvo, bet autobusas jau kažkur dingęs)
- MB O305-O307-O405 su Arna kėbulu (Gintariniame vaire iš buvusių 5-ų likusi vos viena mašina)
- Heuliez GX107 (Gintariniame vaire yra vienintelis)
- Setra S300NC (buvusi Gintarinio vairo, tikrai įdomus egzempliorius, tačiau šiuo metu jau parduodama)
- Setra S213SL-S215SL (Gintariniame vaire iš buvusių 4-ų mašinų dar "gyvos" trys, o Pajūrio autobusuose dirba 2 mašinos)
- Leyland-DAB 7-1200B (buvo Pajūrio autobusuose, bet, matyt, jau parduotas)
- Neoplan N4016 (du 21-22 metų senumo egzemplioriai yra Pajūrio autobusuose, skiriasi tik antrųjų durų vieta)
Čia mano paminėti "egzotiški" modeliai vis dar yra arba jau išnyko per praėjusius metus. Būtina pažymėti, kad keletas anksčiau dirbusių mieste MB O305 mašinų vis dar vežioja kai kurių įmonių darbuotojus. Yra buvę anksčiau ir kitos egzotikos, ypač skandinaviškų Volvo važiuoklės pagrindu su įvairiais kėbulais, tačiau šios mašinos dingusios jau senokai, tikrai daugiau negu 2 metai.
Jei ką domina skandinaviški rečiau paplitę modeliai, ypač pasidomėkite Pasvalio autobusų parko ir Skuodo autobusų stoties mašinomis.
- Steyr SL11 (Gintarinis vairas, pernai dar buvo, bet autobusas jau kažkur dingęs)
- Heuliez GX107 (Gintariniame vaire yra vienintelis)
Esu matęs gana daug parduodamų Šteirų (Steyr), bet gana mažai važinėjančių maršrutuose ("Svirka", eksperimentinis 067 Vilniaus maršrutas)
O Heuliez tai tikrai retenybė
Iš tiesų kai kuri egzotika Klaipėdoje jau nyksta...
Paminėsiu čia kai kuriuos "egzotiškesnius" modelius:
- MAN SUE240 (Gintarinis vairas) Pastaba: MAN SL200 Klaipėdos miesto linijose jau nebėra
- Volvo B10R su Van Hool A120 kėbulu (Pajūrio autobusuose iš buvusių 4-ų liko viena mašina)
- Pegaso 6424 (buvęs Gintarinio vairo, stovi fanera užkaltais langais ir, matyt, nebebus naudojamas)
- Steyr SL11 (Gintarinis vairas, pernai dar buvo, bet autobusas jau kažkur dingęs)
- MB O305-O307-O405 su Arna kėbulu (Gintariniame vaire iš buvusių 5-ų likusi vos viena mašina)
- Heuliez GX107 (Gintariniame vaire yra vienintelis)
- Setra S300NC (buvusi Gintarinio vairo, tikrai įdomus egzempliorius, tačiau šiuo metu jau parduodama)
- Setra S213SL-S215SL (Gintariniame vaire iš buvusių 4-ų mašinų dar "gyvos" trys, o Pajūrio autobusuose dirba 2 mašinos)
- Leyland-DAB 7-1200B (buvo Pajūrio autobusuose, bet, matyt, jau parduotas)
- Neoplan N4016 (du 21-22 metų senumo egzemplioriai yra Pajūrio autobusuose, skiriasi tik antrųjų durų vieta)
Čia mano paminėti "egzotiški" modeliai vis dar yra arba jau išnyko per praėjusius metus. Būtina pažymėti, kad keletas anksčiau dirbusių mieste MB O305 mašinų vis dar vežioja kai kurių įmonių darbuotojus. Yra buvę anksčiau ir kitos egzotikos, ypač skandinaviškų Volvo važiuoklės pagrindu su įvairiais kėbulais, tačiau šios mašinos dingusios jau senokai, tikrai daugiau negu 2 metai.
Jei ką domina skandinaviški rečiau paplitę modeliai, ypač pasidomėkite Pasvalio autobusų parko ir Skuodo autobusų stoties mašinomis.
Kaip egzotika Klaipedoje galima pamineti ir AP Karosa...
dėl Neoplanų tai pats iš De variau Neoplan N416, oranžinės spalvos, kuris paskui atsidurė Klaipėdoje. Jo skirtumas nuo N4016 kad jis nėra žemagrindis, ir antros durys randasi maždaug ties viduriu, žemagrindžiame N4016 antrosios durys pastumtos į priekį.
Tai ar tas N416 dar vaidenasi maršrute?
Kaip egzotika Klaipedoje galima pamineti ir AP Karosa...
Taip, ta Karosa B741 liko vienintelė Klaipėdos AP. Turėtos 4 trumpos Karosa B732 (2 buvusios miesto ir 2 perdarytos į artimojo tarpmiesčio) mašinos parduotos Kretingos AP, tad kretingiškiai su jau turėta viena dabar turi net 5 Karosas. Klaipėdos vairuotojai labai jau tas Karosas keikė... Tiesa, yra įdomus egzempliorius ir Kretingoje, tai MAN 8.100 važiuoklės pagrindu su Volkswagen autobuso (ne mikroautobuso!) kėbulu.
dėl Neoplanų tai pats iš De variau Neoplan N416, oranžinės spalvos, kuris paskui atsidurė Klaipėdoje. Jo skirtumas nuo N4016 kad jis nėra žemagrindis, ir antros durys randasi maždaug ties viduriu, žemagrindžiame N4016 antrosios durys pastumtos į priekį.
Tai ar tas N416 dar vaidenasi maršrute?
Comment