Na va, pavyko siandien apziuret pora grazuoliu. Visu pirma 256. Stovis pasak seimininko sesk ir vaziuok. Kebulas gaves korozijos. Buves "Vilmos". Juo domisi Rokiskio AP ir netgi galvoja apie atkelima ir eksplotavima..
Kitas tikrai jau rarietas 255'as 1974 metu. Gal is foto ir atrodo murzius, bet realiai geresnes bukles nei 256'as. Korozijos nepazeistas. Vidaus foto veliau, bet labai grazus prietaisu skydelis su apdaila. Taip pat galima uzkurti ir vaziuoti praktiskai bet kada.. Manau vertas butu issaugojimui..
Na va, pavyko siandien apziuret pora grazuoliu. Visu pirma 256. Stovis pasak seimininko sesk ir vaziuok. Kebulas gaves korozijos. Buves "Vilmos". Juo domisi Rokiskio AP ir netgi galvoja apie atkelima ir eksplotavima..
Kitas tikrai jau rarietas 255'as 1974 metu. Gal is foto ir atrodo murzius, bet realiai geresnes bukles nei 256'as. Korozijos nepazeistas. Vidaus foto veliau, bet labai grazus prietaisu skydelis su apdaila. Taip pat galima uzkurti ir vaziuoti praktiskai bet kada.. Manau vertas butu issaugojimui..
Vakar Vilniaus autobusų stotyje 12:40 val., kažkurioje aikštelėje, stovėjo 'Ikarusas'. Raudonai baltas. Išvydau jį ir tarsi grįžau į anuos laikus... Apmaudu, kad neįsidėmėjau numerio, o maršruto lentelės net nemačiau, nes manasis 'žuvėdrų ekspresas' jau kėlė sparnus Klaipėdos link:-)
Vakar Vilniaus autobusų stotyje 12:40 val., kažkurioje aikštelėje, stovėjo 'Ikarusas'. Raudonai baltas. Išvydau jį ir tarsi grįžau į anuos laikus... Apmaudu, kad neįsidėmėjau numerio, o maršruto lentelės net nemačiau, nes manasis 'žuvėdrų ekspresas' jau kėlė sparnus Klaipėdos link:-)
Aš su šituo važiavęs Ikarus'ų ir dar važiuosiu į Svyrius. Kam labai domina, tai trumpai apsakysiu. Garsiai dirba, važiuoja prieš kalna 90km/h, jaučiasi salone dyzelio kvapas, minkštos sėdynės ir šeip salonas tvarkingas. Tikrai verta prasivažiuoti. (P.s vairuotojas bendrauja Rusų kalba, patarčiau kalbėti rusiškai.) (VVE 057)
Skubėkit prasivažiuoti, nes jei nepereis TA jis tikrai nebevažiuos, o pereiti jam bus tikrai sunku, nes jo išmetamos dujos viršija tikrai daug daugiau nei leidžiama, o dyzeliniam transportui dar taisyklės griežtins.
TA galiojimo pabaigos data: 2012-11-02
Aš su šituo važiavęs Ikarus'ų ir dar važiuosiu į Svyrius. Kam labai domina, tai trumpai apsakysiu. Garsiai dirba, važiuoja prieš kalna 90km/h, jaučiasi salone dyzelio kvapas, minkštos sėdynės ir šeip salonas tvarkingas. Tikrai verta prasivažiuoti. (P.s vairuotojas bendrauja Rusų kalba, patarčiau kalbėti rusiškai.) (VVE 057)
Skubėkit prasivažiuoti, nes jei nepereis TA jis tikrai nebevažiuos, o pereiti jam bus tikrai sunku, nes jo išmetamos dujos viršija tikrai daug daugiau nei leidžiama, o dyzeliniam transportui dar taisyklės griežtins.
TA galiojimo pabaigos data: 2012-11-02
Na pats su tuo vairuotoju kuo puikiausiai snekejau lietuviskai.. TA jis praejo, bet kaip jis sake, kad autobusu keliaus i pensija rudeni. Paskutinis reisas lapkricio pirma
Comment