Ikarusų nuotraukos ir diskusijos apie šiuos autobusus atskiroje temoje
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Ikarus autobusai Lietuvoje
Collapse
X
-
Dear Ikarus friend!
Want to hear and feel old times? Nostalgy.
Next week, in Estonia, takes a place Oldtimer tour (cars, buses, trucks, cycles). Estonian fan's are represented with Ikarus 260. Ofc, Ikarus Lux rides there too.
Participants are available: http://vanatehnika.ee/modules.php?na...2_itemId=31831
If you are interested about this event, then some places for meeting:
Ape (Latvia) 25th of June 12:00
Valga (Estonia) 25th June 15:00
Pärnu (Estonia) 26th June 14:30 (abundant parade, after that exhibition)
My contact for additional information: jorvenr@gmail.comPaskutinis taisė regardman; 2010.06.19, 19:38.
Comment
-
Visų Ikarusų į metalo laužą tikrai nereik mesti. Keteta Ikarusų galėtų palikti, kaip eksponatų. Kokioje aikštelėje sustatytų, ar prie kokio autobusų parko pastatytų, kaip memorialią. Visgi tai mūsų istorijos dalis. Arba kokį techniko muziejų sukurtų ir juos ten eksponuotų. O jei labai noras yra galėtum ir išsinuomoti.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTodėl tas "Kauno tiltų" "Ikarusas" yra arba iš R. Vokietijos (nes iš ten bene visi padėveti "Ikarusai" ir buvo imporuojami į Lietuvą). Arba priekinis tiltas buvo perdarytas.
P.S. Nėra jokių žymių ant to autobuso, kad ant jo buvo R. Vokietijos dažymo schema, o gryna sovietinė
P.P.S. Ikarus-260.51 modeliai buvo gaminti tik Sovietų Sąjungai ir niekur kitur, kaip, pvz. Ikarus-260.58 buvo gaminamas tik... Latvijai!!!
R. Vokietijai buvo gaminami Ikarus-260.37, Ikarus-260.38 ir Ikarus-260.92Paskutinis taisė Kosovo; 2010.06.21, 22:16."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Galbūt, jei 1990 metų gamybos, tai jau ir su kitokiais tiltais. Pramonės įmonės tarybiniais laikais tenkinosi daugiausiai arba mažaisiais autobusais (PAZ, KAVZ, KAG, Kubanė ir pan.), arba pirkdavo padėvėtus po kapitalinio remonto LAZ'us, LiAZ'us ar Ikarusus iš autobusų parkų. Tarybiniais laikais autobusai buvo skirstomi griežtai pagal hierarchiją ir pramonės įmonės nebuvo primuose sąrašuose gaunant naujus didžiuosius autobusus. Žinoma, kuo stambesnė įmonė, kuo įtakingesnis, pažinčių turintis vadovas, tuo didesnė tikimybė buvo gauti naują didelį autobusą.
Comment
-
Tas pats Kauno tiltų Ikarusas
Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
o kas nutiko su kitu Kautros Scania Ikarus . Buvo dažytas mėlynai, valst. nr. CKO 909. Kažko taip ilgai nevažiavo, kaip BKV 877
http://www.phototrans.eu/14,312619,0...G_398_488.html
Comment
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
triašį Ikarus 397 - ZKG761;
ir 2 Ikarus 398:
444 BKV 877
488 CKO 909
Po KAP'o reorganizacijos visi trys atiteko "Kautrai". Pirmojo autobuso likimas tragiškas - patyrė avariją kažkur Europoje (gal kas primins tą istoriją) ir buvo nurašytas. Net garažinio numerio neteko pamatyti.
Parašė Gytka Rodyti pranešimąo kas nutiko su kitu Kautros Scania Ikarus . Buvo dažytas mėlynai, valst. nr. CKO 909. Kažko taip ilgai nevažiavo, kaip BKV 877
http://www.phototrans.eu/14,312619,0...G_398_488.html
Comment
Comment