Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Ikarus autobusai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jonavoje Ikarusas ziema nebuvo naudotas. Turbut sie metai abiems 280-iems irgi bus paskutiniai...
    Paskutinis taisė Eimantas; 2010.06.18, 13:41.

    Comment


      Hey!

      My friend is in Vilnius right now and he told that he didn't saw Ikarus from Vilkaviškis.
      Does somebody know, in Jonava, are there Ikarus 280 as yet in service?
      Of course any place in Lietuva, where can see some Ikarus'es are salutaryed.
      Paskutinis taisė regardman; 2010.03.09, 20:36.
      http://galerii.ytra.eu/

      Comment


        Parašė regardman Rodyti pranešimą
        Hey!

        My friend is in Vilnius right now and he told that he didn't saw Ikarus from Vilkaviškis.
        Does somebody know, in Jonava, are there Ikarus 280 as yet in service?
        Of course any place in Lietuva, where can see some Ikarus'es are salutaryed.
        That Ikarus is replaced by old MB O303. There is 1 Ikarus 280 left in Jonava but it doesn't seem to be in service very often. Also, there is one Ikarus 256 in Vilnius http://fotobus.msk.ru/vehicle/97464/ often stands in Pilaitė (near Bitėnų bus stop) and there are 2 (or 1) other Ikarus 25X in Visorių street, Fabijoniškės district but they (it) are hidden behind fence.
        Paskutinis taisė Eimantas; 2010.06.18, 13:53.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė regardman Rodyti pranešimą
          Hey!

          My friend is in Vilnius right now and he told that he didn't saw Ikarus from Vilkaviškis.
          Does somebody know, in Jonava, are there Ikarus 280 as yet in service?
          Of course any place in Lietuva, where can see some Ikarus'es are salutaryed.
          I have seen Vilkaviškis' Ikarus 256 last week in Kaunas on route Kaunas-Vilkaviškis.
          „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

          Comment


            Sekanti stotelė - Vilkaviškis

            Vienas iš dviejų tebevažinėjančių Ikarus 250


            Ir jau ardomas iš Kautros pirktas Ikarus 256
            Paskutinis taisė Eimantas; 2010.06.18, 18:53.

            Comment


              Marijampolė - paskutinė kelionės stotelė

              Atskirai nuo visų autobusų stovėjo trys Ikarus 260
              Paskutinis taisė Eimantas; 2010.06.18, 16:21.

              Comment


                Pakruojyje, "Pakruojo autotransporto" teritorijoje. Privačios firmos mokomasis Ikarus 260. Nupirktas iš Mažeikių AP.





                Paskutinis taisė Eimantas; 2010.06.18, 19:12.

                Comment


                  http://fotobus.msk.ru/photo/242507/

                  Tai, kad šis Ikarusas - visai ne paskutinis Alytaus gautas 280-asis. Mano duomenimis ši "techpagalba" - (8)117 ZAC 920 - tai "obrezas" 1982 m. Ikarus 280. Prieš gaudamas naujus garažinį ir lietuvišką valstybinį jis buvo 151 93-06лкб. Paskutinis gautas Ikarus 280 buvo 425 1928ЛИР (ZAE 841). Beja, registruotas ne 1989, o 1990m. Susikūrus Alytaus AP gavo garažinį 2029. Jis turėjo šviesias dviejų varčių duris. Gaila, bet, išskyrus techpagalbos "obrezą", visi Alytaus Ikarusai jau AtA.
                  Artimiausiu metu įdėsiu Alytaus gautus Ikarus'us.
                  Paskutinis taisė Vakaris; 2010.04.08, 00:30.

                  Comment


                    Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                    http://fotobus.msk.ru/photo/242507/

                    Tai, kad šis Ikarusas - visai ne paskutinis Alytaus gautas 280-asis. Mano duomenimis ši "techpagalba" - (8)117 ZAC 920 - tai "obrezas" 1982 m. Ikarus 280. Prieš gaudamas naujus garažinį ir lietuvišką valstybinį jis buvo 151 93-06лкб. Paskutinis gautas Ikarus 280 buvo 425 1928ЛИР (ZAE 841). Beja, registruotas ne 1989, o 1990m. Susikūrus Alytaus AP gavo garažinį 2029. Jis turėjo šviesias dviejų varčių duris. Gaila, bet, išskyrus techpagalbos "obrezą", visi Alytaus Ikarusai jau AtA.
                    Artimiausiu metu įdėsiu Alytaus gautus Ikarus'us.
                    Vis dėl to, pagal visus požymius - tai originalus "nupjautas" Ikarus 280.64.



                    Šviesios dviejų varčių durys, vairuotojo kabina atskirta iki pusės durų, prietaisų skydelis, palikta priekinė salono dalis (už antrų durų - "techninė" dalis), naujoviškos sėdynės ir šviestuvai, per pusę aukščio atidaromi langai, galų gale stiklai su 1989 gamybos metais - visa tai byloja, kad čia negali būti 1982 metų Ikarusas





                    Vazdas pro galines duris į priekį - mano įvardinta kaip "techninė" dalis:


                    Panašu, kad jam tiesiog užkabino anksčiau nurašyto Ikaruso valstybinį numerį (ZAC 920). Galbūt įtikinau?
                    Dabar šis Ikarus jau neturi galiojančios techninės apžiūros ir, pasak parko darbuotojų, gali važinėti tik parko teritorijoje - nors nepanašu, kad jis iš vis judinamas.

                    Kaip jau minėjau anksčiau, prireikus techninės pagalbos kelyje, kviečiama tech. pagalba iš Kauno, nes ir antrasis parko techninės pagalbos automobilis - 114 KRAZ-as taip pat nebejudantis...


                    O senųjų Ikarusų numerių labai lauksiu
                    Paskutinis taisė aRa; 2010.04.08, 02:12.

                    Comment


                      Parašė aRa Rodyti pranešimą
                      Vis dėl to, pagal visus požymius - tai originalus "nupjautas" Ikarus 280.64.

                      Atvaizdas


                      Šviesios dviejų varčių durys, vairuotojo kabina atskirta iki pusės durų, prietaisų skydelis, palikta priekinė salono dalis (už antrų durų - "techninė" dalis), naujoviškos sėdynės ir šviestuvai, per pusę aukščio atidaromi langai, galų gale stiklai su 1989 gamybos metais - visa tai byloja, kad čia negali būti 1982 metų Ikarusas

                      Atvaizdas


                      Atvaizdas


                      Vazdas pro galines duris į priekį - mano įvardinta kaip "techninė" dalis:
                      Atvaizdas


                      Panašu, kad jam tiesiog užkabino anksčiau nurašyto Ikaruso valstybinį numerį (ZAC 920). Galbūt įtikinau?
                      Dabar šis Ikarus jau neturi galiojančios techninės apžiūros ir, pasak parko darbuotojų, gali važinėti tik parko teritorijoje - nors nepanašu, kad jis iš vis judinamas.

                      Kaip jau minėjau anksčiau, prireikus techninės pagalbos kelyje, kviečiama tech. pagalba iš Kauno, nes ir antrasis parko techninės pagalbos automobilis - 114 KRAZ-as taip pat nebejudantis...
                      Atvaizdas


                      O senųjų Ikarusų numerių labai lauksiu
                      Pasiduodu. Tikrai 280.64. Bet galiu prisiekti, kad jam tikrai perkabinti valstybiniai numeriai nuo 1982 m. mano minėto autobuso. Ir garažinis tas pats. O gal žinote Kraz'o turėtą valstybinį?

                      Comment


                        http://galerii.ytra.eu/

                        Comment


                          Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                          http://fotobus.msk.ru/photo/242507/

                          Tai, kad šis Ikarusas - visai ne paskutinis Alytaus gautas 280-asis. Mano duomenimis ši "techpagalba" - (8)117 ZAC 920 - tai "obrezas" 1982 m. Ikarus 280. Prieš gaudamas naujus garažinį ir lietuvišką valstybinį jis buvo 151 93-06лкб. Paskutinis gautas Ikarus 280 buvo 425 1928ЛИР (ZAE 841). Beja, registruotas ne 1989, o 1990m. Susikūrus Alytaus AP gavo garažinį 2029. Jis turėjo šviesias dviejų varčių duris. Gaila, bet, išskyrus techpagalbos "obrezą", visi Alytaus Ikarusai jau AtA.
                          Artimiausiu metu įdėsiu Alytaus gautus Ikarus'us.
                          Buvo toks (93-06лкб) obrezas. Perdarytas jei neklystu po 90-uju, bet dar nesant lietuvisku numeriu. Jo galas irgi buvo nelabai estetiskai sutvarkytas - t.y. ne taip, kaip Vilniuje ar Kaune, kai budavo privirinama galine sienele, ir ispjaunama anga durims. Perdaryta buvo panasiai kaip ir paskutinysis Ikarusas - atkabinus priekaba, anga tiesiog "uzvirinta", istatytos durys.

                          Beje, kaista, kad Kautra, turedama savo parkus Prienuose, Alytuje ir Druskininkuose, technine pagalba bazuoja Kaune. Alytus yra puiki strategine vieta bent vienai techninei pagalbai bazuoti. Pagalba galima butu teikti ne tik saviems autobusams, bet ir sunkvezimiams ar kitu smulkiu vezeju autobusams.

                          Comment


                            Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                            http://fotobus.msk.ru/photo/242507/

                            Tai, kad šis Ikarusas - visai ne paskutinis Alytaus gautas 280-asis. Mano duomenimis ši "techpagalba" - (8)117 ZAC 920 - tai "obrezas" 1982 m. Ikarus 280. Prieš gaudamas naujus garažinį ir lietuvišką valstybinį jis buvo 151 93-06лкб. Paskutinis gautas Ikarus 280 buvo 425 1928ЛИР (ZAE 841). Beja, registruotas ne 1989, o 1990m. Susikūrus Alytaus AP gavo garažinį 2029. Jis turėjo šviesias dviejų varčių duris. Gaila, bet, išskyrus techpagalbos "obrezą", visi Alytaus Ikarusai jau AtA.
                            Artimiausiu metu įdėsiu Alytaus gautus Ikarus'us.
                            Buvo toks (93-06лкб) obrezas. Perdarytas jei neklystu po 90-uju, bet dar nesant lietuvisku numeriu. Jo galas irgi buvo nelabai estetiskai sutvarkytas - t.y. ne taip, kaip Vilniuje ar Kaune, kai budavo privirinama galine sienele, ir ispjaunama anga durims. Perdaryta buvo panasiai kaip ir paskutinysis Ikarusas - atkabinus priekaba, anga tiesiog "uzvirinta", istatytos durys.

                            Beje, kaista, kad Kautra, turedama savo parkus Prienuose, Alytuje ir Druskininkuose, technine pagalba bazuoja Kaune. Alytus yra puiki strategine vieta bent vienai techninei pagalbai bazuoti. Pagalba galima butu teikti ne tik saviems autobusams, bet ir sunkvezimiams ar kitu smulkiu vezeju autobusams.

                            Comment


                              Vakar, Kaunas.

                              Vienas iš dviejų Ikarusų, kuriuos dar galima pamatyt Kaune.
                              Paskutinis taisė Eimantas; 2010.06.18, 19:50.
                              Daugiau mano nuotraukų >>>

                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                              Comment


                                Kretingos AP teritorijoje stovi dar keletas įdomybių: Ikarus 260.37 (gar. 82), 260.27 (gar. 70) ir net 263.00 (gar.80), tik jų pasirodymai miesto gatvėse jau retesni, nors kai kurių jų TA galioja. Dar keletas jų parengti kelionei, o gal jau ir išsiųsti į amžinos medžioklės plotus...
                                Paskutinis taisė Eimantas; 2010.06.18, 19:49.

                                Comment


                                  Vilkaviškio AP


                                  Du Ikarusai, vienas tebe važinėja, apskritai nustebino, jog Vilkaviškio AP turi labai mažą rezervą.
                                  Paskutinis taisė Eimantas; 2010.06.18, 19:56.
                                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                  Comment


                                    Vilkaviškio AP Ikarus 256.






                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Vilkaviškio AP Ikarus 256.


                                      Atvaizdas


                                      Atvaizdas


                                      Atvaizdas
                                      Graudus vaizdas. O naujas atrodė - pasaka... Beja, atkreipkite dėmesį, kad čia ne 250.59 modelis, o 256-to modifikacija (su "ragais" ant stogo). Kautroje šis "gražuolis" buvo 5263 5053 ЛИЧ (1989m.)...

                                      Comment


                                        Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                                        Graudus vaizdas. O naujas atrodė - pasaka... Beja, atkreipkite dėmesį, kad čia ne 250.59 modelis, o 256-to modifikacija (su "ragais" ant stogo). Kautroje šis "gražuolis" buvo 5263 5053 ЛИЧ (1989m.)...
                                        Ši "raguota" 256-to modifikacija žymima 256.75

                                        Comment


                                          http://galerii.ytra.eu/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X