Jonavoje Ikarusas ziema nebuvo naudotas. Turbut sie metai abiems 280-iems irgi bus paskutiniai...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Ikarus autobusai Lietuvoje
Collapse
X
-
Hey!
My friend is in Vilnius right now and he told that he didn't saw Ikarus from Vilkaviškis.
Does somebody know, in Jonava, are there Ikarus 280 as yet in service?
Of course any place in Lietuva, where can see some Ikarus'es are salutaryed.Paskutinis taisė regardman; 2010.03.09, 20:36.
Comment
-
Parašė regardman Rodyti pranešimąHey!
My friend is in Vilnius right now and he told that he didn't saw Ikarus from Vilkaviškis.
Does somebody know, in Jonava, are there Ikarus 280 as yet in service?
Of course any place in Lietuva, where can see some Ikarus'es are salutaryed.Paskutinis taisė Eimantas; 2010.06.18, 13:53.
Comment
-
Parašė regardman Rodyti pranešimąHey!
My friend is in Vilnius right now and he told that he didn't saw Ikarus from Vilkaviškis.
Does somebody know, in Jonava, are there Ikarus 280 as yet in service?
Of course any place in Lietuva, where can see some Ikarus'es are salutaryed.„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
http://fotobus.msk.ru/photo/242507/
Tai, kad šis Ikarusas - visai ne paskutinis Alytaus gautas 280-asis. Mano duomenimis ši "techpagalba" - (8)117 ZAC 920 - tai "obrezas" 1982 m. Ikarus 280. Prieš gaudamas naujus garažinį ir lietuvišką valstybinį jis buvo 151 93-06лкб. Paskutinis gautas Ikarus 280 buvo 425 1928ЛИР (ZAE 841). Beja, registruotas ne 1989, o 1990m. Susikūrus Alytaus AP gavo garažinį 2029. Jis turėjo šviesias dviejų varčių duris. Gaila, bet, išskyrus techpagalbos "obrezą", visi Alytaus Ikarusai jau AtA.
Artimiausiu metu įdėsiu Alytaus gautus Ikarus'us.Paskutinis taisė Vakaris; 2010.04.08, 00:30.
Comment
-
Parašė Vakaris Rodyti pranešimąhttp://fotobus.msk.ru/photo/242507/
Tai, kad šis Ikarusas - visai ne paskutinis Alytaus gautas 280-asis. Mano duomenimis ši "techpagalba" - (8)117 ZAC 920 - tai "obrezas" 1982 m. Ikarus 280. Prieš gaudamas naujus garažinį ir lietuvišką valstybinį jis buvo 151 93-06лкб. Paskutinis gautas Ikarus 280 buvo 425 1928ЛИР (ZAE 841). Beja, registruotas ne 1989, o 1990m. Susikūrus Alytaus AP gavo garažinį 2029. Jis turėjo šviesias dviejų varčių duris. Gaila, bet, išskyrus techpagalbos "obrezą", visi Alytaus Ikarusai jau AtA.
Artimiausiu metu įdėsiu Alytaus gautus Ikarus'us.
Šviesios dviejų varčių durys, vairuotojo kabina atskirta iki pusės durų, prietaisų skydelis, palikta priekinė salono dalis (už antrų durų - "techninė" dalis), naujoviškos sėdynės ir šviestuvai, per pusę aukščio atidaromi langai, galų gale stiklai su 1989 gamybos metais - visa tai byloja, kad čia negali būti 1982 metų Ikarusas
Vazdas pro galines duris į priekį - mano įvardinta kaip "techninė" dalis:
Panašu, kad jam tiesiog užkabino anksčiau nurašyto Ikaruso valstybinį numerį (ZAC 920). Galbūt įtikinau?
Dabar šis Ikarus jau neturi galiojančios techninės apžiūros ir, pasak parko darbuotojų, gali važinėti tik parko teritorijoje - nors nepanašu, kad jis iš vis judinamas.
Kaip jau minėjau anksčiau, prireikus techninės pagalbos kelyje, kviečiama tech. pagalba iš Kauno, nes ir antrasis parko techninės pagalbos automobilis - 114 KRAZ-as taip pat nebejudantis...
O senųjų Ikarusų numerių labai lauksiuPaskutinis taisė aRa; 2010.04.08, 02:12.
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąVis dėl to, pagal visus požymius - tai originalus "nupjautas" Ikarus 280.64.
Atvaizdas
Šviesios dviejų varčių durys, vairuotojo kabina atskirta iki pusės durų, prietaisų skydelis, palikta priekinė salono dalis (už antrų durų - "techninė" dalis), naujoviškos sėdynės ir šviestuvai, per pusę aukščio atidaromi langai, galų gale stiklai su 1989 gamybos metais - visa tai byloja, kad čia negali būti 1982 metų Ikarusas
Atvaizdas
Atvaizdas
Vazdas pro galines duris į priekį - mano įvardinta kaip "techninė" dalis:
Atvaizdas
Panašu, kad jam tiesiog užkabino anksčiau nurašyto Ikaruso valstybinį numerį (ZAC 920). Galbūt įtikinau?
Dabar šis Ikarus jau neturi galiojančios techninės apžiūros ir, pasak parko darbuotojų, gali važinėti tik parko teritorijoje - nors nepanašu, kad jis iš vis judinamas.
Kaip jau minėjau anksčiau, prireikus techninės pagalbos kelyje, kviečiama tech. pagalba iš Kauno, nes ir antrasis parko techninės pagalbos automobilis - 114 KRAZ-as taip pat nebejudantis...
Atvaizdas
O senųjų Ikarusų numerių labai lauksiu
Comment
-
Parašė Vakaris Rodyti pranešimąhttp://fotobus.msk.ru/photo/242507/
Tai, kad šis Ikarusas - visai ne paskutinis Alytaus gautas 280-asis. Mano duomenimis ši "techpagalba" - (8)117 ZAC 920 - tai "obrezas" 1982 m. Ikarus 280. Prieš gaudamas naujus garažinį ir lietuvišką valstybinį jis buvo 151 93-06лкб. Paskutinis gautas Ikarus 280 buvo 425 1928ЛИР (ZAE 841). Beja, registruotas ne 1989, o 1990m. Susikūrus Alytaus AP gavo garažinį 2029. Jis turėjo šviesias dviejų varčių duris. Gaila, bet, išskyrus techpagalbos "obrezą", visi Alytaus Ikarusai jau AtA.
Artimiausiu metu įdėsiu Alytaus gautus Ikarus'us.
Beje, kaista, kad Kautra, turedama savo parkus Prienuose, Alytuje ir Druskininkuose, technine pagalba bazuoja Kaune. Alytus yra puiki strategine vieta bent vienai techninei pagalbai bazuoti. Pagalba galima butu teikti ne tik saviems autobusams, bet ir sunkvezimiams ar kitu smulkiu vezeju autobusams.
Comment
-
Parašė Vakaris Rodyti pranešimąhttp://fotobus.msk.ru/photo/242507/
Tai, kad šis Ikarusas - visai ne paskutinis Alytaus gautas 280-asis. Mano duomenimis ši "techpagalba" - (8)117 ZAC 920 - tai "obrezas" 1982 m. Ikarus 280. Prieš gaudamas naujus garažinį ir lietuvišką valstybinį jis buvo 151 93-06лкб. Paskutinis gautas Ikarus 280 buvo 425 1928ЛИР (ZAE 841). Beja, registruotas ne 1989, o 1990m. Susikūrus Alytaus AP gavo garažinį 2029. Jis turėjo šviesias dviejų varčių duris. Gaila, bet, išskyrus techpagalbos "obrezą", visi Alytaus Ikarusai jau AtA.
Artimiausiu metu įdėsiu Alytaus gautus Ikarus'us.
Beje, kaista, kad Kautra, turedama savo parkus Prienuose, Alytuje ir Druskininkuose, technine pagalba bazuoja Kaune. Alytus yra puiki strategine vieta bent vienai techninei pagalbai bazuoti. Pagalba galima butu teikti ne tik saviems autobusams, bet ir sunkvezimiams ar kitu smulkiu vezeju autobusams.
Comment
-
Vakar, Kaunas.
Vienas iš dviejų Ikarusų, kuriuos dar galima pamatyt Kaune.
Paskutinis taisė Eimantas; 2010.06.18, 19:50.
Comment
-
Kretingos AP teritorijoje stovi dar keletas įdomybių: Ikarus 260.37 (gar. 82), 260.27 (gar. 70) ir net 263.00 (gar.80), tik jų pasirodymai miesto gatvėse jau retesni, nors kai kurių jų TA galioja. Dar keletas jų parengti kelionei, o gal jau ir išsiųsti į amžinos medžioklės plotus...Paskutinis taisė Eimantas; 2010.06.18, 19:49.
Comment
-
Vilkaviškio AP
Du Ikarusai, vienas tebe važinėja, apskritai nustebino, jog Vilkaviškio AP turi labai mažą rezervą.
Paskutinis taisė Eimantas; 2010.06.18, 19:56.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Vakaris Rodyti pranešimąGraudus vaizdas. O naujas atrodė - pasaka... Beja, atkreipkite dėmesį, kad čia ne 250.59 modelis, o 256-to modifikacija (su "ragais" ant stogo). Kautroje šis "gražuolis" buvo 5263 5053 ЛИЧ (1989m.)...
Comment
Comment