O taip, butu linksma su jais pravaziuot pora stoteliu Seniai bemaciau gyva. Ai, Kaune teko pora matyt ir kas keisciausia, jie vaziavo sekmadieni.
Kaune iš vis neaišku su kuria vieta mąsto autobusų parko vadovybė, likę keli ikarusai paleisti pačiais ilgiausiais/apkraučiausiais maršrutais.Viengubi.
„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Kaune iš vis neaišku su kuria vieta mąsto autobusų parko vadovybė, likę keli ikarusai paleisti pačiais ilgiausiais/apkraučiausiais maršrutais.Viengubi.
gal todel,kad patys patvariausi,ir pigiausias aptarnavimas,turiu omenyje -remonto darbus
gal todel,kad patys patvariausi,ir pigiausias aptarnavimas,turiu omenyje -remonto darbus
Kazi ar patvariausi ir pigiausias aptarnavimas. Jie dabar turetu gesti dazniau nei padeveta Volvo ar Scania, kurias patvarkius iki sekancio gedimo galetu eksploatuoti zymiai ilgiau nei Ikarusus.
Kazi ar patvariausi ir pigiausias aptarnavimas. Jie dabar turetu gesti dazniau nei padeveta Volvo ar Scania, kurias patvarkius iki sekancio gedimo galetu eksploatuoti zymiai ilgiau nei Ikarusus.
Matyt, nori kaip nors pašalinti iš sandėlio paskutines užsilikusias atsargines Ikarusų dalis. Šiaip normalūs autobusai buvo tie Ikarusai su patogiomis odinėmis kėdėmis, o ne medžiaga aptrauktais "plastikais", kokius deda dabar. Ir važiavo gana normaliai, beveik nekratė. Manau, kad mūsų duobėti keliai labiau kalti, nei autobusai.
Matyt, nori kaip nors pašalinti iš sandėlio paskutines užsilikusias atsargines Ikarusų dalis. Šiaip normalūs autobusai buvo tie Ikarusai su patogiomis odinėmis kėdėmis, o ne medžiaga aptrauktais "plastikais", kokius deda dabar. Ir važiavo gana normaliai, beveik nekratė. Manau, kad mūsų duobėti keliai labiau kalti, nei autobusai.
Nu ten vienintelis trukumas manau buvo salono sildymas ir garso izoliacija, o siaip manau, kad Ikarusai yra kolkas geriausi autobusai, kurie buvo pritaikyti Lietuvos keliams ir liaudziai O sedynes tikrai geros, issipurvina, pavalai ir vel svaru, o medziagos nepavalysi
Nu ten vienintelis trukumas manau buvo salono sildymas...
Ikarusuose stovejo labai geri peciukai, labai efektyvus ir grazus... uz tai juos labai greit vogdavo/nusukdavo... salono sildymas buvo visai ne Ikarusu problema, o musu tautos...
Na bet jie būdavo ganėtiniai kiauri, ypač durys. Arba jos gražiai nesueidavo, arba kur nors matėsi piršto storumo skylė. Žinoma didele dalimi prie to prisidėjo "metai daro savo" ir mūsų tauta.
Kazi ar patvariausi ir pigiausias aptarnavimas. Jie dabar turetu gesti dazniau nei padeveta Volvo ar Scania, kurias patvarkius iki sekancio gedimo galetu eksploatuoti zymiai ilgiau nei Ikarusus.
Ko gero neesi girdejes apie atsarginiu detaliu kainas ypac "SCANIA",ar "VOLVO",ir kuo rementis tvirtini,kad "IKARUS"turetu dazniau gesti.Siaip "Ikarus"musu salygomis labai patvarus autobusai,vargu ar tiek atlaikys "VOLVO","SCANIA"ir kt .autobusai,kiek atlaike"IKARUS"
Ko gero neesi girdejes apie atsarginiu detaliu kainas ypac "SCANIA",ar "VOLVO",ir kuo rementis tvirtini,kad "IKARUS"turetu dazniau gesti.Siaip "Ikarus"musu salygomis labai patvarus autobusai,vargu ar tiek atlaikys "VOLVO","SCANIA"ir kt .autobusai,kiek atlaike"IKARUS"
Esu girdejes apie kainas. Pvz. Scania automatine greiciu deze (nauja) kainauoja apie 10000Euru. Remiuosi ju dabartine technine bukle. Abejoju ar Ikarusai geresnes technines bukles nei kt markes autobusai. Kaip manai is kur traukia atsargines dalis dabar vaziuojantiems Ikarusams, ogi is senu nurasytu. Taigi savaime aisku, kad padeveta dalis nera tokia jau gera ir patikima kaip nauja. Aisku as nesakau, kad Volvo ar Scania keiciamos dalys visos i naujas, bet tikrai daugiau nei Ikarusams.
Ikarusuose stovejo labai geri peciukai, labai efektyvus ir grazus... uz tai juos labai greit vogdavo/nusukdavo... salono sildymas buvo visai ne Ikarusu problema, o musu tautos...
Kas is to kad tie peciukai buvo, jei nebuvo nei perimetrinio sildymo vandeniu nei ka. Paparasciausios angos orui pusti ir tiek. O plius juk tie peciukai, kad veiktu kura naudojo, tai vargu ar koks vairuotojas juos naudodavo, jei jokios kuro normos peciukui neskirdavo. Siaip koks sildymos islaikymas gali but, jei viengubi langai ir plius plysiai tarp duru ir tu paciu langu.
Kas is to kad tie peciukai buvo, jei nebuvo nei perimetrinio sildymo vandeniu nei ka. Paparasciausios angos orui pusti ir tiek. O plius juk tie peciukai, kad veiktu kura naudojo, tai vargu ar koks vairuotojas juos naudodavo, jei jokios kuro normos peciukui neskirdavo. Siaip koks sildymos islaikymas gali but, jei viengubi langai ir plius plysiai tarp duru ir tu paciu langu.
Neuzmirskite,kad "VOLVO" ir "SCANIA"padeveti pirkti skandinavjijos salyse,o tenai kitokios eksploatavimo salygos,todel ir kebulai pritaikyti Siaures salygoms.
Kas link sildymo"IKARUS"autobusuose-sistema buvo sukurta gera,bet paprasciausiai nebuvo skiriamos kuro normos autonominiems peciukams(Pagal gamyklos normas-3,5 ltr.?val),todel laikui begant is ilgu "IKARUS 280"buvo ismontuojami,ir montuojami kaip papildomi i "IKARUS 250"-tokia buvo gyvenimo rrealybe...
O nauju detaliu yra pakankamai daug,vienas is pagrindiniu tiekeju yra "DOVAINA"
Neuzmirskite,kad "VOLVO" ir "SCANIA"padeveti pirkti skandinavjijos salyse,o tenai kitokios eksploatavimo salygos,todel ir kebulai pritaikyti Siaures salygoms.
Kas link sildymo"IKARUS"autobusuose-sistema buvo sukurta gera,bet paprasciausiai nebuvo skiriamos kuro normos autonominiems peciukams(Pagal gamyklos normas-3,5 ltr.?val),todel laikui begant is ilgu "IKARUS 280"buvo ismontuojami,ir montuojami kaip papildomi i "IKARUS 250"-tokia buvo gyvenimo rrealybe...
O nauju detaliu yra pakankamai daug,vienas is pagrindiniu tiekeju yra "DOVAINA"
O tada gal zinai, kiek nauju daliu imones uzsako Ikarusams?
Nedaug tu Ikarus'u teliko Kaune. 3 280(garaziniai:1070, 1312, 1047) ir lyg 2 paprasti (2109 su tiuninguotais ratu gaubtais, 2189) Dazniausia vazineja svaitgaliais, kai trumpesni reisai ir maziau keleiviu. Lincai, nesigincyk apie ka nezinai, mums dar pasvajot tiek zinot apie ivairius auto(kalba eina apie visais laikais buvusius ir esamus modeliu), kiek zino p. Wanderer..
Comment