Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Ikarus autobusai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė regis2 Rodyti pranešimą
    Bus parduodamas Rokiškio AP Ikarusas 256. Kaina apie 5000 eur
    Iš kur tokia informacija? Pokalbio su darbuotojais metu man sakė, kad mokslo metų metu vėl išvažiuos ir vežios mokinius kaimuose.
    Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

    Comment


      Mokslo metai jau beveik įpusėjo. Gal ir sugalvojo parduoti.

      Comment


        Direktorius ieško mažesnio autobuso nes sumažėjo važiuojančių vaikų

        Comment


          Kas už tiek pirks? Jei taip, butu brangiausias ju autobusas vien ko vertas ju naujausias 1986m pirkinys. Geriau vaziuotu i Vilniu ir Kauna, nes tokius lauzus siuncia

          Comment


            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
            Geriau vaziuotu i Vilniu ir Kauna, nes tokius lauzus siuncia
            Tikrai galėtų. Būtų proga Rokiškį aplankyti.

            Comment


              Na, žiūrint į tai, kad jų raudona Setra užsilenkus, o variklis dirbtuvėse padėtas + ta Setra jau ant lauko stovėdama tiek laiko kaip jie patys sakė "Jau papuvo" tad manau Ikarusas į Kauna tai butų kažkas tokiooo Aš manau, kad geriausi jų autobusai yra Trumpučiai Mercedes Nr. 446 ir 448, bet Ikarusas neprastesnis, jo būklė dar gal geresnė. Nesiunčia į kitus miestus, kad negalvotų, kad parkas atgyvenęs ir t.t. bet manau tokį vaizdą labiau sudaro jų MB 0303-11
              Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

              Comment


                Jooo... Atrodo, 2016-ieji už lango, o ES šalyje dar yra parkų, kuriuose Ikarusas- geriausias autobusas...

                Comment


                  O todėl kad ES ne TSRS ir naujų autobusų neparūpins. Turi pinigų - pirk. Neturi - tavo problema.

                  Comment


                    TSRS - Paimi pinigų iš tų kurie turi ir atiduodi tiems kurie neturi, tada tris dienas laistai. Ketvirtą dieną sėdi į tą patį laužą ir važiuoji, nes naujiems po išgertuvių pinigų nebeliko. Taip neturintys pinigų ir kruta iki kol žemė juos utilizuoja.

                    Comment


                      Jei nežinai, kad tada aprūpinimas autobusais buvo geresnis nei dabar ir vyko kasmet, o autobusai buvo ne senesni nei 10 metų, tai geriau patylėk. Niekas iš nieko neatiminėjo. Visi gyveno maždaug vienodai, nes realiai tiek bankininko darbas yra taip pat reikalingas, kaip ir bibliotekininkės. Todėl ir neturi būti apmokamas 1000 kartų daugiau, nes nereikia sekti pasakų, kad bankininkas kažkuo tai daugiau "rizikuoja" ar dirba 1000 kartų daugiau (intensyviau).
                      Paskutinis taisė Al1; 2016.12.19, 23:12.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Jei nežinai, kad tada aprūpinimas autobusais buvo geresnis nei dabar ir vyko kasmet, o autobusai buvo ne senesni nei 10 metų, tai geriau patylėk. Niekas iš nieko neatiminėjo. Visi gyveno maždaug vienodai, nes realiai tiek bankininko darbas yra taip pat reikalingas, kaip ir bibliotekininkės. Todėl ir neturi būti apmokamas 1000 kartų daugiau, nes nereikia sekti pasakų, kad bankininkas kažkuo tai daugiau "rizikuoja" ar dirba 1000 kartų daugiau (intensyviau).
                        Aprūpinimas gal ir geresnis, bet apart Ikarusų tai tokio metalo laužo gal ir nereikia. Ir nereikia čia aiškinti kokie LAZ'ai ir PAZ'ai geri. Deržava, autobuso normalaus gaminti nesugebėjo, o gyrėsi zavodais kiekviename Ust Zažopinske.
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          Tik nereikia lyginti dabartinių autobusų su to laiko autobusais. Savo laikmečiui jie buvo normalūs. Tuo labiau lyginti tarybinius su vakarietiškais, kai tų vakarietiškų niekas nematė ir nevažinėjo. Labai gerai fantazuoti pagal nuotraukas ar kinokadrus... Vat taip ir gaminosi mitai apie "pažangius" Vakarus, kurių realiai niekas nematė (gal koks 0,1 proc. ir paskuo pasakojo pasakas), ir "atsilikusį" sovką... Pasaulis vietoje nestovi. Dauguma Lietuvos parkų dabar nepajėgūs nieko naujo nusipirkti.
                          Paskutinis taisė Al1; 2016.12.19, 23:22.

                          Comment


                            Aš dabartinių ir nelyginu, palygink kokių 1988 metų Neoplaną ar Setrą ir Lazą. Kokios dar fantazijos pagal nuotraukas ir kinokadrus? Ir su tais ir su tais analogiškų metų visi važinėjo, iš dalies ir dabar važiuoja (su vakarietiškais po SSRS žlugimo). O su miesto autobusais iš viso pravalas.
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              Parašė Elis Rodyti pranešimą
                              Jooo... Atrodo, 2016-ieji už lango, o ES šalyje dar yra parkų, kuriuose Ikarusas- geriausias autobusas...
                              Bndrai kalbant toks pasakymas nieko blogo nereiškia, nes Ikarusai vis dar gaminami, tad gali būti ir labai puikus parkas kur Ikarus yra geriausias.

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                Bndrai kalbant toks pasakymas nieko blogo nereiškia, nes Ikarusai vis dar gaminami, tad gali būti ir labai puikus parkas kur Ikarus yra geriausias.
                                Negaminami.
                                Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                                Comment


                                  Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
                                  Negaminami.
                                  Negaminami 260, 280 (kurie prieš 25 metus sudarydavo daugumą miesto autobusų), o pati įmonė dirba ir gamina naujus modelius.

                                  Comment


                                    2014 m. Ikarus V127
                                    http://phototrans.eu/14,709438,0,Ika...D_PKD_003.html

                                    Comment


                                      Ikarus V187
                                      http://www.phototrans.eu/15,250445,1.html

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        Negaminami 260, 280 (kurie prieš 25 metus sudarydavo daugumą miesto autobusų), o pati įmonė dirba ir gamina naujus modelius.
                                        Tai iš tos įmonės liko tik pavadinimas, kita gamykla išpirko jau nedirbančio Ikaruso prekinį ženklą. Šitie Ikarusai buvo seniau gaminti kaip ARC.

                                        Comment


                                          Užtat 260 ir 280 Budapešte ir kai kuriuose kituose Vengrijos miestuose vis dar sudaro nemažą dalį parko, įskaitant ir troleibusus. Tiesa, visi jau praėjo gamyklinius kapitalinius. Ir Lenkijoje dar važinėja. http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=191

                                          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                          Aš dabartinių ir nelyginu, palygink kokių 1988 metų Neoplaną ar Setrą ir Lazą. Kokios dar fantazijos pagal nuotraukas ir kinokadrus? Ir su tais ir su tais analogiškų metų visi važinėjo, iš dalies ir dabar važiuoja (su vakarietiškais po SSRS žlugimo). O su miesto autobusais iš viso pravalas.
                                          Palygink 80 metų ir pamatysi, kad "vakarietiški" mažai kuo geresni už LAZą. Atėjo Gorbis ir vietoj to, kad sutvarkytų ekonomiką, atsilikimas nuo Vakarų išaugo kartais.
                                          Užtat tarybinius šilumvežius TE129 (VDR variantą) iki šiol eksploatuoja DB.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2016.12.20, 08:15.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X