Mano galva, Ikarus autobusai tai mūsų istorija, "važiuojantis" paveldas, todėl atkurti (išsaugoti) bent po vieną egzempliorių Ikarus 260, 280 būtų tesiog kultūringos šalies kultūros dalis. Jau nekalbant apie tai, kad tokioje kolekcijoje turėtų būti 620-as, 556-as, 180-as ir, be abejo, gražiausias Ikarus Lux - 55-as.
Pirmoje nuotraukoje Ikarusų kolona randasi kartais ne prie buvusio kino teatro "Lazdynai"?
Ne, jie stovi "Architektų" stotelėje (ji ir tada taip pat vadinosi), šalia tuometinio "Erfurto" prekybos centro. Tai buvo 22 (Lenino aikštė - Lazdynai), 22G (Lazdynai - Centras) ir 23 (Žirmūnai - Stotis - Lazdynai) maršrutų galinė stotelė.
P.S. maršrutų duomenys – iš knygelės "Vilnius. Trumpas informacinis žinynas" (Mintis, 1977). Jei neklystu, būtent šio leidimo atvaizdus Al1 buvo sukėlęs į senų tvarkaraščių temą (kurios dabar neberandu).
Ne, jie stovi "Architektų" stotelėje (ji ir tada taip pat vadinosi), šalia tuometinio "Erfurto" prekybos centro. Tai buvo 22 (Lenino aikštė - Lazdynai), 22G (Lazdynai - Centras) ir 23 (Žirmūnai - Stotis - Lazdynai) maršrutų galinė stotelė.
Comment