Svencionyse (UAB "Svirka", ji privatizavo autobusu parka) autobusas MB. Nepaisant to, kad "Svirka" turi ir gana padoriu autobusu Volvo, kai kurie eksploatuojami autobusai yra seni, 20-25 metu senumo Volvo ir Scania.
Privatizave "Svencioniu autobusu parka" jie nurase beveik visus autobusus. Tiesa, dauguma ju buvo seni, bet buvo ir keletas palyginti nauju PAZ ir Autosan autobusu. Juos "Svencioniu AP" buvo isigijes naujus apie 2000 m.
Noriu paklausti del Mercedeso O305 311,maciau jis parke stovi nudazytas,be salono,be valstibiu numeriu,ir parko numeris ne 311 o 6311...
Ir Ikarusas 260 617 jau nurasytas?Stovi be numeriu
Denis_Simonov, 617 kol kas dar registruotas, o dėl 6311, tai reikia klausti Wanderer. Jis tikrai turėtų žinoti. Beje, pirmą kartą matau skaičių 6 priekyje. Paprastai buvo miesto brigados 1, 2 ir 3, bei priemiestinė 4 (jeigu klystu, prašau mane pataisyti), o apie 5 ir tuo labiau 6 nesu girdėjęs.
Dar kazkur maciau kad kazkas parase kad greit bus 40 metu kaip VAP gavo pirma partija IKARUS'u tai dar ten rase kad ta diena vazines tik ikarusai. Iskarto perspeju kad jokie ikarusai nevazines! Nes jie jau seniai parduoti i Rusija tik gal kokie 3-4 liko.
Norbert: Nu gal kaikurie vazines,bet pas mus liko mazdaug 10 Ikarusu,is kuriu tik vienas dvigubas,bet kazkaip apie tai negirdejau kad vazines...Oi rusija parduoti 30-40 Ikarusu i Kirova m.
Norbert: Nu gal kaikurie vazines,bet pas mus liko mazdaug 10 Ikarusu,is kuriu tik vienas dvigubas,bet kazkaip apie tai negirdejau kad vazines...Oi rusija parduoti 30-40 Ikarusu i Kirova m.
Ar tikrai šie autobusai buvę musiškiai. Vidurinėj nuotraukoj esantis, tai tikrai panašus. Tačiau kiti du, bent jau sprendžiant apie tris lemputes priekyje ant stogo ir pertvara viduje, tai buvę ilgieji. O kiek pamenu, tai pas mus lyg ir nevažinėjo tokie iš ilgų perdaryti į trumpus (na nebent vienas kitas). Aišku neatmestinas ir variantas jog jie perdaryti jau Kirove.
Ar tikrai šie autobusai buvę musiškiai. Vidurinėj nuotraukoj esantis, tai tikrai panašus. Tačiau kiti du, bent jau sprendžiant apie tris lemputes priekyje ant stogo ir pertvara viduje, tai buvę ilgieji. O kiek pamenu, tai pas mus lyg ir nevažinėjo tokie iš ilgų perdaryti į trumpus (na nebent vienas kitas). Aišku neatmestinas ir variantas jog jie perdaryti jau Kirove.
Pirmasis - nelabai panašus, nes ta tamsiai violetinė lango ir stogo pakraščio spalva neprimena paskutinio Vilniaus Ikarusų spalvų derinio, tuo labiau, kad po langu ir apačioje mėlynos spalvos nėra. Be to galinio lango dydis gan mažokas (t.y. "ne vilnietiškas").
Dėl trečiojo - Vilniuje buvo ne taip jau mažai iš ilgųjų į trumpus perdarytų autobusų, bet taip - paliekant tą ilgojo pertvarą prieš trečiasias duris - perdarytų matyti neteko.
Nebent jie perdaryti pačiame Kirove iš anksčiau gautų vilnietiškų, kurie dar nebuvo dažyti mėlyna - geltona spalvų deriniu.
Dėl antrojo - pagal spalvas gaunasi exVilniaus, bet irgi matyti ta pertvara prieš trečiasias duris, kas paneigia mano paties teoriją, kad Vilniuj tokių nebuvo...
O gal irgi Kirove padarė iš kokio Vilniaus ilgojo
Turbūt ne, nes tai panašu į originalų Ikarus 260.27, o tokių VAP, atsiskyręs nuo TOKS, neturėjo - kol neatsirado vienintelis iš Kautros perpirktas 086.
O čia dar vienas buvęs VAP autobusas Kirove, kurį tenykštis vairuotojas net savo dukros vardu pakrikštijo http://www.grandtv.ru/?id=5729
Comment