Parašė regis2
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Ikarus autobusai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąGeriau vaziuotu i Vilniu ir Kauna, nes tokius lauzus siuncia
Comment
-
Na, žiūrint į tai, kad jų raudona Setra užsilenkus, o variklis dirbtuvėse padėtas + ta Setra jau ant lauko stovėdama tiek laiko kaip jie patys sakė "Jau papuvo" tad manau Ikarusas į Kauna tai butų kažkas tokiooo Aš manau, kad geriausi jų autobusai yra Trumpučiai Mercedes Nr. 446 ir 448, bet Ikarusas neprastesnis, jo būklė dar gal geresnė. Nesiunčia į kitus miestus, kad negalvotų, kad parkas atgyvenęs ir t.t. bet manau tokį vaizdą labiau sudaro jų MB 0303-11Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Jei nežinai, kad tada aprūpinimas autobusais buvo geresnis nei dabar ir vyko kasmet, o autobusai buvo ne senesni nei 10 metų, tai geriau patylėk. Niekas iš nieko neatiminėjo. Visi gyveno maždaug vienodai, nes realiai tiek bankininko darbas yra taip pat reikalingas, kaip ir bibliotekininkės. Todėl ir neturi būti apmokamas 1000 kartų daugiau, nes nereikia sekti pasakų, kad bankininkas kažkuo tai daugiau "rizikuoja" ar dirba 1000 kartų daugiau (intensyviau).Paskutinis taisė Al1; 2016.12.19, 23:12.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei nežinai, kad tada aprūpinimas autobusais buvo geresnis nei dabar ir vyko kasmet, o autobusai buvo ne senesni nei 10 metų, tai geriau patylėk. Niekas iš nieko neatiminėjo. Visi gyveno maždaug vienodai, nes realiai tiek bankininko darbas yra taip pat reikalingas, kaip ir bibliotekininkės. Todėl ir neturi būti apmokamas 1000 kartų daugiau, nes nereikia sekti pasakų, kad bankininkas kažkuo tai daugiau "rizikuoja" ar dirba 1000 kartų daugiau (intensyviau).
Comment
-
Tik nereikia lyginti dabartinių autobusų su to laiko autobusais. Savo laikmečiui jie buvo normalūs. Tuo labiau lyginti tarybinius su vakarietiškais, kai tų vakarietiškų niekas nematė ir nevažinėjo. Labai gerai fantazuoti pagal nuotraukas ar kinokadrus... Vat taip ir gaminosi mitai apie "pažangius" Vakarus, kurių realiai niekas nematė (gal koks 0,1 proc. ir paskuo pasakojo pasakas), ir "atsilikusį" sovką... Pasaulis vietoje nestovi. Dauguma Lietuvos parkų dabar nepajėgūs nieko naujo nusipirkti.Paskutinis taisė Al1; 2016.12.19, 23:22.
Comment
-
Parašė Elis Rodyti pranešimąJooo... Atrodo, 2016-ieji už lango, o ES šalyje dar yra parkų, kuriuose Ikarusas- geriausias autobusas...
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąBndrai kalbant toks pasakymas nieko blogo nereiškia, nes Ikarusai vis dar gaminami, tad gali būti ir labai puikus parkas kur Ikarus yra geriausias.Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Parašė rytis001 Rodyti pranešimąNegaminami.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNegaminami 260, 280 (kurie prieš 25 metus sudarydavo daugumą miesto autobusų), o pati įmonė dirba ir gamina naujus modelius.
Comment
-
Užtat 260 ir 280 Budapešte ir kai kuriuose kituose Vengrijos miestuose vis dar sudaro nemažą dalį parko, įskaitant ir troleibusus. Tiesa, visi jau praėjo gamyklinius kapitalinius. Ir Lenkijoje dar važinėja. http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=191
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąAš dabartinių ir nelyginu, palygink kokių 1988 metų Neoplaną ar Setrą ir Lazą. Kokios dar fantazijos pagal nuotraukas ir kinokadrus? Ir su tais ir su tais analogiškų metų visi važinėjo, iš dalies ir dabar važiuoja (su vakarietiškais po SSRS žlugimo). O su miesto autobusais iš viso pravalas.
Užtat tarybinius šilumvežius TE129 (VDR variantą) iki šiol eksploatuoja DB.Paskutinis taisė Al1; 2016.12.20, 08:15.
Comment
Comment