Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Ikarus autobusai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    "Kautros" "Ikarus 250" remonto stadijoje.

    Comment


      Tikėkimės, kad šis senukas nevirs techninės pagalbos autobusu.
      My Flickr
      My Trainpix

      Comment


        250 netinka techninei pagalbai dėl kitokios kėbulo konstrukcijos ir variklio gale.

        Comment


          Iš pažystamo sulaukiau klausimo, kurį užduosiu čia. Galbūt kas nors turite ir galite parduoti ikaro švaistiklį, dar tinkamą naudoti pagal paskirtį (nelenktą)? RABA-MAN 200ag (be turbinos).

          Comment


            Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
            Iš pažystamo sulaukiau klausimo, kurį užduosiu čia. Galbūt kas nors turite ir galite parduoti ikaro švaistiklį, dar tinkamą naudoti pagal paskirtį (nelenktą)? RABA-MAN 200ag (be turbinos).
            Pagarba tiems, kas turi idėją rekonstruoti 200-tosios serijos Ikarusus.

            Comment


              Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
              Pagarba tiems, kas turi idėją rekonstruoti 200-tosios serijos Ikarusus.
              Pilnai sutinku , jug čia tokia klasika.
              Neskubėk ir nespėsi.

              Comment


                Lenkijoje Čenstakavos mieste prieš savaitėlę teko dar matyti kelis reisuose Ikarus 280. Pradžioje nepatikėjau savo akimis

                Važiuoji važiuoji ir kažkas panašaus prieš akis.
                http://static.panoramio.com/photos/o...l/47457315.jpg
                Paskutinis taisė Fulgur; 2015.07.16, 13:32.

                Comment


                  http://fotobus.msk.ru/list.php?t=0&cid=65&mid=27
                  Dar daug Ikarusų Lenkijoje.

                  Comment


                    Fotobuse Lenkijos duomenys nėra labai tikslūs, reikėtų naudotis Phototrans.eu
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Kaip rašoma knygoje „80 metų kelyje“, pirmaisiais nepriklausomybės metais pradėjus ieškoti bendradarbiavimo su Vakarų šalimis galimybių, tapo aišku, jog su pasenusiais šalies autobusų parkais niekas iš Vakarų Europos nenorėjo turėti reikalų. 1992 m. pabaigoje paaiškėjo, kad juodais dūmais spjaudančių, braškančių ir tarškiančių autobusų „Ikarus“ iš Lietuvos pas save nenori įsileisti net lenkai. Valstybės miestų autobusų įmonių vadovai konstatavo, kad apie 60 proc. technikos parkuose yra susidėvėjusios ir artėja krachas, o šį atitolinti padėtų nebent skubus kapitalinis autobusų parkų remontas.

                      Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=68674678
                      Man 1992 Ikarus'as buvo lygis. Bet ant Delfi nepykstama. Įdomu ar toje knygoje taip rašoma iš tikro.

                      Comment


                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                        Man 1992 Ikarus'as buvo lygis. Bet ant Delfi nepykstama. Įdomu ar toje knygoje taip rašoma iš tikro.
                        1992 metų gamybos Ikarus'as ar senas Ikarus'as 1992 metais?
                        P.S. Ir prie ko čia delfi, jei straipsnis iš lrt.
                        http://www.lrt.lt/naujienos/ekonomik...utobusu_parkai

                        Paskutinis taisė kostasas; 2015.08.07, 00:17.

                        Comment


                          Noriu apginti Ikarus'o garbę

                          Manau, kad Ikarus 2-ji serija gerokai lenkė laiką. Reikėtų pasižiūrėti ką 1970-aisias metais gamino kiti gamintojai, kai vengrai išleido 250-ąjį ir kitus modelius. Daugelis, net iki šiol eksploatuojamų Lietuvoje ir gerokai vėliau pagamintų autobusų (visokios skandinaviškos labdaros, vokiški MB, MAN, Setra), dizainu gerokai atsilieka nuo Ikarusų. Beja, "dūmijantys" Ikarusai Lenkijoje važinėjo gerokai ilgiau (o gal dar važinėja iki šiol) nei Lietuvoje.

                          Comment


                            Parašė kostasas Rodyti pranešimą
                            1992 metų gamybos Ikarus'as ar senas Ikarus'as 1992 metais?
                            Visi Ikarusai 1992 seni nebuvo, nes buvo nuolatinis atnaujinimas ir gavimas.

                            Parašė kostasas Rodyti pranešimą
                            P.S. Ir prie ko čia delfi, jei straipsnis iš lrt.
                            Prie to, kad dauguma skaito defli. LRT nėra populiarus portalas, todėl delfi perspausdina. Jei LRT būtų populiarus - neleistų perspausdinti. Gaila, kad Delfi nepažiūri kritiškai ką perspausdina

                            Comment


                              Parašė kostasas Rodyti pranešimą
                              1992 metų gamybos Ikarus'as ar senas Ikarus'as 1992 metais?
                              P.S. Ir prie ko čia delfi, jei straipsnis iš lrt.
                              http://www.lrt.lt/naujienos/ekonomik...utobusu_parkai
                              Atvaizdas

                              Atvaizdas
                              Kiek važiuota su tuo geltonu Ikarus... Tokia nostalgija apima pamačius...
                              Neskubėk ir nespėsi.

                              Comment


                                Visi be abejo, kad nebuvo. Tačiau, įtariu, kad paskutinis atnaujinimas buvo prieš 1990 m. O 1992 m. berods 60 procentų viso Lietuvos autobusų parko buvo susidėvėję. Ir jo atnaujinimas neįvyko per dieną, kadangi pirmasis naujas autobusas parvažiavo tik 1994 m.
                                Taip pat reikia skirti ir vietinių bei tarptautinių maršrutų niuansus, jau nekalbant apie siekį suteikti klientui komfortabilumo, tuo pačiu ir siekį turėti pelno. Kitaip tariant nelabai įsivaizduoju kaip pramušti maršrutų licencijas į Vakarų Europą su senais ar senesniais Ikarusais. O Lenkija, kurios neaplenksi, sąlygas galėjo statyti įvairiausias, kad apsaugotų savo vežėjus nuo konkurentų. Kita situacija vietiniame fronte. Bet kalbėti apie Ikarus'us kaip apie super gėrį, tai tas pats kas sakyti, jog televizorius Record ar Šilelis yra jėga, nes padaužius net 20 metų veikia, o nauji japoniški po 5 metų sugenda
                                Nostalgija yra gerai, bet tam tikri dalykai pasensta ne tik morališkai.

                                Comment


                                  Parašė kostasas Rodyti pranešimą
                                  Visi be abejo, kad nebuvo. Tačiau, įtariu, kad paskutinis atnaujinimas buvo prieš 1990 m. O 1992 m.
                                  Taip, mes paskelbėme nepriklausomybę ir mūsų įstaigų "įsisavinimo planai" pradėjo strigti. Bet 1989, 88, 87 ir t.t. buvo gaunama visur visko nuolat.

                                  [QUOTE=kostasas;899042] O 1992 m. berods 60 procentų viso Lietuvos autobusų parko buvo susidėvėję. QUOTE]
                                  Ką reiškia susidėvėję? 2 metai? 5 metai? 10 metų? 15 metų?

                                  Parašė kostasas Rodyti pranešimą
                                  Bet kalbėti apie Ikarus'us kaip apie super gėrį, tai tas pats kas sakyti, jog televizorius Record ar Šilelis yra jėga, nes padaužius net 20 metų veikia, o nauji japoniški po 5 metų sugenda
                                  Nostalgija yra gerai, bet tam tikri dalykai pasensta ne tik morališkai.
                                  Sutinku, pažanga tam ir yra, kad gyventi geriau, patogiau. Bet kam juodinti praeitį? Aš prisikabinau prie konkrečių argumentų, nes man jie atrodė absoliučiai nelogiški.
                                  Susirinkę vadovai pasakoja apie "wc", "naujus autobusus", bet, deja, ar dau ilgesnių nei pusantros valandos TARPMIESTINIŲ autobusų turi realiai VEIKIANČIUS WC? Yra nauji? Turbūt 10 procentų. Daryčiau išvadą, kad praeitis juodinama, nes realiai nėra kuo girtis. VT yra chaosas, ir "naujas autovusas su WC" joks argumentas, kai vairuotojas sako "WC nesinaudoti nes smirdės".

                                  Comment


                                    Straipsnis iš temos kaip prie sovietų buvo blogai. Lietuvoje ir taip anksčiau laiko daugumoje miestų buvo užversti Ikarusai, tiesiog supjaustant į metalo laužą. Taip pat ir daug LAZų, kurie dar galėjo bent po keletą metų važinėti. Tiesiog Lietuvoje VT buvo įgyvendintas visiškas liberalizmas ir laisva rinka, dėl kurios ir turime pačia blogiausią situaciją su VT iš visų gretimų šalių, net ne ES narių...

                                    Comment


                                      Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                                      Bet kodėl būtent Scania - Ikarus ant autobuso yra klausiu.
                                      SCANIA-vazuokle
                                      IKARUS-kebulas

                                      Comment


                                        Beje liko nostalgija Ikarusui 250 modeliui. raudonas,kad is toli butu matomas, kursuodavo tarp miestų

                                        https://lt.wikipedia.org/wiki/Ikarus_250

                                        Comment


                                          Parašė trolyno Rodyti pranešimą
                                          Beje liko nostalgija Ikarusui 250 modeliui. raudonas,kad is toli butu matomas, kursuodavo tarp miestų

                                          https://lt.wikipedia.org/wiki/Ikarus_250
                                          Kiek su šitu modeliu teko važiuoti

                                          Pamenu spidometre 99-100 , daugiau neidavo , minkštos sėdynės , tas kaukimas budavo durys į šoną atsidarydavo
                                          Neskubėk ir nespėsi.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X