Iš pažystamo sulaukiau klausimo, kurį užduosiu čia. Galbūt kas nors turite ir galite parduoti ikaro švaistiklį, dar tinkamą naudoti pagal paskirtį (nelenktą)? RABA-MAN 200ag (be turbinos).
Iš pažystamo sulaukiau klausimo, kurį užduosiu čia. Galbūt kas nors turite ir galite parduoti ikaro švaistiklį, dar tinkamą naudoti pagal paskirtį (nelenktą)? RABA-MAN 200ag (be turbinos).
Pagarba tiems, kas turi idėją rekonstruoti 200-tosios serijos Ikarusus.
Kaip rašoma knygoje „80 metų kelyje“, pirmaisiais nepriklausomybės metais pradėjus ieškoti bendradarbiavimo su Vakarų šalimis galimybių, tapo aišku, jog su pasenusiais šalies autobusų parkais niekas iš Vakarų Europos nenorėjo turėti reikalų. 1992 m. pabaigoje paaiškėjo, kad juodais dūmais spjaudančių, braškančių ir tarškiančių autobusų „Ikarus“ iš Lietuvos pas save nenori įsileisti net lenkai. Valstybės miestų autobusų įmonių vadovai konstatavo, kad apie 60 proc. technikos parkuose yra susidėvėjusios ir artėja krachas, o šį atitolinti padėtų nebent skubus kapitalinis autobusų parkų remontas.
Manau, kad Ikarus 2-ji serija gerokai lenkė laiką. Reikėtų pasižiūrėti ką 1970-aisias metais gamino kiti gamintojai, kai vengrai išleido 250-ąjį ir kitus modelius. Daugelis, net iki šiol eksploatuojamų Lietuvoje ir gerokai vėliau pagamintų autobusų (visokios skandinaviškos labdaros, vokiški MB, MAN, Setra), dizainu gerokai atsilieka nuo Ikarusų. Beja, "dūmijantys" Ikarusai Lenkijoje važinėjo gerokai ilgiau (o gal dar važinėja iki šiol) nei Lietuvoje.
Prie to, kad dauguma skaito defli. LRT nėra populiarus portalas, todėl delfi perspausdina. Jei LRT būtų populiarus - neleistų perspausdinti. Gaila, kad Delfi nepažiūri kritiškai ką perspausdina
Visi be abejo, kad nebuvo. Tačiau, įtariu, kad paskutinis atnaujinimas buvo prieš 1990 m. O 1992 m. berods 60 procentų viso Lietuvos autobusų parko buvo susidėvėję. Ir jo atnaujinimas neįvyko per dieną, kadangi pirmasis naujas autobusas parvažiavo tik 1994 m.
Taip pat reikia skirti ir vietinių bei tarptautinių maršrutų niuansus, jau nekalbant apie siekį suteikti klientui komfortabilumo, tuo pačiu ir siekį turėti pelno. Kitaip tariant nelabai įsivaizduoju kaip pramušti maršrutų licencijas į Vakarų Europą su senais ar senesniais Ikarusais. O Lenkija, kurios neaplenksi, sąlygas galėjo statyti įvairiausias, kad apsaugotų savo vežėjus nuo konkurentų. Kita situacija vietiniame fronte. Bet kalbėti apie Ikarus'us kaip apie super gėrį, tai tas pats kas sakyti, jog televizorius Record ar Šilelis yra jėga, nes padaužius net 20 metų veikia, o nauji japoniški po 5 metų sugenda
Nostalgija yra gerai, bet tam tikri dalykai pasensta ne tik morališkai.
Visi be abejo, kad nebuvo. Tačiau, įtariu, kad paskutinis atnaujinimas buvo prieš 1990 m. O 1992 m.
Taip, mes paskelbėme nepriklausomybę ir mūsų įstaigų "įsisavinimo planai" pradėjo strigti. Bet 1989, 88, 87 ir t.t. buvo gaunama visur visko nuolat.
[QUOTE=kostasas;899042] O 1992 m. berods 60 procentų viso Lietuvos autobusų parko buvo susidėvėję. QUOTE]
Ką reiškia susidėvėję? 2 metai? 5 metai? 10 metų? 15 metų?
Bet kalbėti apie Ikarus'us kaip apie super gėrį, tai tas pats kas sakyti, jog televizorius Record ar Šilelis yra jėga, nes padaužius net 20 metų veikia, o nauji japoniški po 5 metų sugenda
Nostalgija yra gerai, bet tam tikri dalykai pasensta ne tik morališkai.
Sutinku, pažanga tam ir yra, kad gyventi geriau, patogiau. Bet kam juodinti praeitį? Aš prisikabinau prie konkrečių argumentų, nes man jie atrodė absoliučiai nelogiški.
Susirinkę vadovai pasakoja apie "wc", "naujus autobusus", bet, deja, ar dau ilgesnių nei pusantros valandos TARPMIESTINIŲ autobusų turi realiai VEIKIANČIUS WC? Yra nauji? Turbūt 10 procentų. Daryčiau išvadą, kad praeitis juodinama, nes realiai nėra kuo girtis. VT yra chaosas, ir "naujas autovusas su WC" joks argumentas, kai vairuotojas sako "WC nesinaudoti nes smirdės".
Straipsnis iš temos kaip prie sovietų buvo blogai. Lietuvoje ir taip anksčiau laiko daugumoje miestų buvo užversti Ikarusai, tiesiog supjaustant į metalo laužą. Taip pat ir daug LAZų, kurie dar galėjo bent po keletą metų važinėti. Tiesiog Lietuvoje VT buvo įgyvendintas visiškas liberalizmas ir laisva rinka, dėl kurios ir turime pačia blogiausią situaciją su VT iš visų gretimų šalių, net ne ES narių...
Comment