Nesutinku su kolegą,kad Ikarus autobusai buvo seniau rakštis........tai kai Rokiškio ATĮ gavo pirmuosius Ikarus-260 tai patikėkite,vienu metu veždavo šimtą keleivių ir tuoj išstūmė iš miesto LAZ-695N kurie buvo netalpus ir nepatogūs keleiviams.Ikarus -250,255,256 buvu Lietuvoje vieni geriausių autobusų,patikėkite kas su jais dirbo ,buvo įmonėse vieni iš švariausių vairuotojų......nes metus niekas negęsdavo,o gaudavo LAZ ar PAZ jau tik atvarius į ATĮ reikėdavo juos remontuoti ir perdaryti broką.
Aišku,negaliu lyginti su šių laikų VOLVO,MAN,NEOPLAN ir t.t. bet po 1993 m.kai MOLĖTŲ ,ZARASŲ,ANYKŠČIŲ,UTENOS AP,gautos VOLVAS 1972-1979 m. labdaros (ar pirktos) tai manęs JŪS neitikinsit,kad IKARUS buvo gėda žiūrėti į juos.Dar pamenu,kai ministerija skirstydavo parkams IKARUS autobusus, reikėdavo vežti nemažą maišą margaryčių kad gautum.O su IKARUS-255 10 metų senumo, man pačiam teko važiuoti į ekskursiją Vilnius-Varšava-Praha-Paryžius ir atgal........tai net nekildavo joks klausimas,kad sugęs ar dar kas nors nutiks kelyje, ko negalima pasakyti apie dabartinius autobusus.Taip tik vieno nesupratau AP vadovų,kad IKARUSUS iškeitė į vakarietiškus pusnius . IKARUS YRA IKARUS ir .
Geri buvo Ikarus autobusai (ypatingai ilgi, 280-ieji), galėjo ir toliau juos užpirkinėti, o ne surinkinėti senienas iš viso pasaulio ir iš autobusų parkų daryti "zooparkus".
Juokingiausia, kad Kaune Ikarusai buvo 1990m o juos pakeitė irgi 1990m tik Volvo. Faktas , kad Kaune jie dar iki šiol galėtu važinėti taip kaip daro Lenkijos miestai
Manau , kad dėl keletos Ikarusu avarijų dėl kurių kalta buvo Ikarusų įranga, nes ikarusų nelabai remontavo, buvo amžinas aparatas mažai gesdavo, beto po poros nelaimių priverė matyt susimastyti.
Manau , kad dėl keletos Ikarusu avarijų dėl kurių kalta buvo Ikarusų įranga, nes ikarusų nelabai remontavo, buvo amžinas aparatas mažai gesdavo, beto po poros nelaimių priverė matyt susimastyti.
Comment