Lietuvoje važinėjantys (važinėję) Karosa B741/B841/B941/B732/B832 ir Ikarus 260/280 panašūs tik tuo, kad jie yra nežemagrindžiai ir sutampa 3 pavadinimo raidės kar. Visa kita jokiu būdu nėra tas pats. Elementariausias skirtumas - durys, atsidarančios į išorę. Ikarus 260/280 gaminti iki ~2000, Karosa 7 serija - nuo maždaug 1989 iki 1999. Apie 1999-2000 nutraukta ir 8 serijos gamyba.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Ikarus autobusai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė IKARUS2118 Rodyti pranešimąKarosa-Čekijoje.„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Parašė Taut. Rodyti pranešimąTiksliau Šančiuose
Pasirodo, kad jis vis dar važiuoja: perdažytas „Egdiros“ Ik-256, VVE 057
http://fotobus.msk.ru/vehicle/97464/#n105548
Comment
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąTen tikrai stikliniai (ar organinio stiklo) liukai grindyse?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąZiuriu gamina visai padorius, kazin ar bent VT pirkimo konkursuose Lietuvoje Ikarus dalyvavo?Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2012.05.27, 13:12.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNeseniai du kartus, bet iš tolo mačiau šį autobusą. Galvojau, kad baltarusių, o pasirodo, kad jis mūsų.
Comment
-
Panevėžio autobusų parkas dar turi techninę pagalbą Ikarus 280.01Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2012.06.03, 18:55.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Apie Panevėžio AP
Dabar tiksliai negaliu pasakyti, kuriais metais, mano dėdė dirbo Panevėžio AP. Tiksliai žinau, kad dirbo su Ikarus ar 250, ar 256. bet tiksliai žinau, kad dirbo. Dirbo tarybiniais laikais. kai turėsiu daugiau informacijos, kuriais metais, ir su kokiu autobusu dirbo, parašysiu. Šiaip ir dabar jis dirba su autobusais, nes kaip jis pats sakė: "Man dirbti su sunkvežimiu (vadinama "fūra" nepatinka. Mano visas gyvenimas - autobusai"
Comment
-
Parašė ArtEGO Rodyti pranešimąGal ir Rygos kryptimi važinėdavo? Mano pirmas apsilankymas ten buvo devynesdešimtųjų pradžioje, ir būtent su 256 Ikarusu Labai įdomu būtų išgirsti apie darbą tais laikais "iš vidaus"
Comment
-
Šiandien apsilankiau Jonavos autobusų parke. Mano tikslas buvo sužinoti, kaip reikalai su Ikarus-280.33 modelio autobusų. Autobusas pagal dokumentus yra nurašytas, bet paliktas ir nebus utilizuotas. Nors iš išorės nelabai atrodo, bet mašina yra techniškai tvarkinga ir užsivesti galima bet kokiu momentu. Autobusas užrakintas, kad nei vienos detalės niekas nepavogtų, ir kaip matome, niekas nieko nepavogė. Padėka Viršininkams, kad paliko vieną iš paskutinių Ikarusu-280 modelio autobusą istorijai. Mano mažas fotoreportažas.
Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąŠiandien apsilankiau Jonavos autobusų parke. Mano tikslas buvo sužinoti, kaip reikalai su Ikarus-280.33 modelio autobusų. Autobusas pagal dokumentus yra nurašytas, bet paliktas ir nebus utilizuotas. Nors iš išorės nelabai atrodo, bet mašina yra techniškai tvarkinga ir užsivesti galima bet kokiu momentu. Autobusas užrakintas, kad nei vienos detalės niekas nepavogtų, ir kaip matome, niekas nieko nepavogė. Padėka Viršininkams, kad paliko vieną iš paskutinių Ikarusu-280 modelio autobusą istorijai. Mano mažas fotoreportažas.
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąAutobusas užrakintas, kad nei vienos detalės niekas nepavogtų, ir kaip matome, niekas nieko nepavogė.
Atvaizdas
Comment
Comment