Manau, čia Erfurtas. Teko studijuoti šiame mieste. Ir tame mieste yra ne tik Vilniaus gatvė, bet ir prekybos centras pavadinimu Vilnius (nuotraukoje pavadinimas yra STADT VILNIUS). Pastatai fone matyti, o pats prekybos centro pastatas rekonstruotas, dabar visai kitaip atrodo.
Kolega ROKISKIS, kelintų metų tas EKSPRES laikraštis?
Autobusą su šiuo valst. Nr. - ZTA 430 - esu matęs 2002 metų vasarą.
Tada jis jau buvo su "Romekso" logotipais ir net gi garažo numeriu (03).
Be to, buvo perdažytas baltai su šviesiai mėlyna apačia ir tamsiai mėlyna langų juosta.
Kadangi "Regitra" rodo 3 savininkus, galima tik spėlioti - ar po nežinomo (bent kol kas neradau) savininko Telšių apskrityje jis turėjo dar kokį nors savininką iki "Romekso" (galbūt tą, kuris važinėjo nuotraukoje matomu maršrutu į Rastinėnus), o, galbūt tai ir buvo "Romekso" maršrutas, o po to autobusą dar spėjo kam nors perparduoti...
Tarp kitko, "Romeksas" (R. Stankevič individuali įmonė) oficialiai įkurta 2000 metų birželį, o jau minėtas logotipų ir garažo numerių klijavimas ant autobusų prasidėjo (ar bent jau virto masiniu reiškiniu) 2002 vasarą. Taip pat nežinau, ar iki tol "Romeksas" užsiiminėjo keleivių vežimu.
Kolega ROKISKIS, kelintų metų tas EKSPRES laikraštis?
Autobusą su šiuo valst. Nr. - ZTA 430 - esu matęs 2002 metų vasarą.
Tada jis jau buvo su "Romekso" logotipais ir net gi garažo numeriu (03).
Be to, buvo perdažytas baltai su šviesiai mėlyna apačia ir tamsiai mėlyna langų juosta.
Kadangi "Regitra" rodo 3 savininkus, galima tik spėlioti - ar po nežinomo (bent kol kas neradau) savininko Telšių apskrityje jis turėjo dar kokį nors savininką iki "Romekso" (galbūt tą, kuris važinėjo nuotraukoje matomu maršrutu į Rastinėnus), o, galbūt tai ir buvo "Romekso" maršrutas, o po to autobusą dar spėjo kam nors perparduoti...
Tarp kitko, "Romeksas" (R. Stankevič individuali įmonė) oficialiai įkurta 2000 metų birželį, o jau minėtas logotipų ir garažo numerių klijavimas ant autobusų prasidėjo (ar bent jau virto masiniu reiškiniu) 2002 vasarą. Taip pat nežinau, ar iki tol "Romeksas" užsiiminėjo keleivių vežimu.
Atleiskit, kas esu toks neišmanėlis, bet turiu klausimėlį - Kuo skiriasi Ikarus nuo Karosa? Man jie visada buvo vienodi ir paprasčiausiai laikydavau juos vienu ir tuo pačiu
Atleiskit, kas esu toks neišmanėlis, bet turiu klausimėlį - Kuo skiriasi Ikarus nuo Karosa? Man jie visada buvo vienodi ir paprasčiausiai laikydavau juos vienu ir tuo pačiu
Atleiskit, kas esu toks neišmanėlis, bet turiu klausimėlį - Kuo skiriasi Ikarus nuo Karosa? Man jie visada buvo vienodi ir paprasčiausiai laikydavau juos vienu ir tuo pačiu
Ikarus, jei neklystu, surinkti rusų laikais Vengrijoje, o Karosa - po nepriklausomybės (1995 pagamintas pirmasis Vilniaus modelis).
Tai paparasčiausiai tai tas pats, tik Karosa yra naujoji Ikarus versija? Teisingai supratau?
Ne,nes Ikarus ir Karosa yra gaminami skirtingose valstybėse.Ikarus-Vengrijoje,o Karosa-Čekijoje.Bent kaip žmogui kuris nelabai besidominčiam galima atkirti pagal tokius dalykus ,kaip keleiviu salone liukai.Ikaruse jie atsidaro į viršų,o Karosa tai tokie pasukami "bliūdai",ir Karosa lubos yra žemesnes ir į jų laipteliai yra šiek tiek statesni,negu Ikarus.(bent jau tiek matau skirtumų)
Ne,nes Ikarus ir Karosa yra gaminami skirtingose valstybėse.Ikarus-Vengrijoje,o Karosa-Čekijoje.Bent kaip žmogui kuris nelabai besidominčiam galima atkirti pagal tokius dalykus ,kaip keleiviu salone liukai.Ikaruse jie atsidaro į viršų,o Karosa tai tokie pasukami "bliūdai",ir Karosa lubos yra žemesnes ir į jų laipteliai yra šiek tiek statesni,negu Ikarus.(bent jau tiek matau skirtumų)
1. Kitokia kabina.
2. Kitokios durys.
3. Abiejose pusėse po dvi sėdynes.
Štai tokie skirtumai tarp Ikarus ir Karosa autobusų
Tai visiškai skirtingi skirtingų gamintojų iš skirtingų šalių autobusai. Juose nieko bendro nėra, išskyrus kai kurias detales. Dabartiniai kai kurių gamintojų autobusai turi daugiau bendro (tiek detalės, arba bendrai kurtas ar tiesiog nupirkta dokumentacija) nei Ikarusai ir Karosos.
Comment