Parašė rat
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Ikarus autobusai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Lincas Rodyti pranešimąVasara Panevezyje teko matyt viena Ikarusa, bet kazkodel labai abejoju ar jie bevaziuoja ten.______________
The Division Bell
Comment
-
Parašė enigma Rodyti pranešimąDar važiuoja. Kol kas...
Comment
-
Ypač Budapešte daug. Ir jie visi prailginti ir raudoni, labai baisiai atrodo šiaip ten nemažai mačiau ir Ikarus trumpų autobusų, tik naujoviškesnių.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Lincas Rodyti pranešimąO taip, butu linksma su jais pravaziuot pora stoteliu Seniai bemaciau gyva. Ai, Kaune teko pora matyt ir kas keisciausia, jie vaziavo sekmadieni.„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Parašė Himleris Rodyti pranešimąKaune iš vis neaišku su kuria vieta mąsto autobusų parko vadovybė, likę keli ikarusai paleisti pačiais ilgiausiais/apkraučiausiais maršrutais.Viengubi.
Comment
-
Parašė wanderer Rodyti pranešimągal todel,kad patys patvariausi,ir pigiausias aptarnavimas,turiu omenyje -remonto darbus
Comment
-
Parašė Lincas Rodyti pranešimąKazi ar patvariausi ir pigiausias aptarnavimas. Jie dabar turetu gesti dazniau nei padeveta Volvo ar Scania, kurias patvarkius iki sekancio gedimo galetu eksploatuoti zymiai ilgiau nei Ikarusus.
Comment
-
Parašė molotov_47 Rodyti pranešimąMatyt, nori kaip nors pašalinti iš sandėlio paskutines užsilikusias atsargines Ikarusų dalis. Šiaip normalūs autobusai buvo tie Ikarusai su patogiomis odinėmis kėdėmis, o ne medžiaga aptrauktais "plastikais", kokius deda dabar. Ir važiavo gana normaliai, beveik nekratė. Manau, kad mūsų duobėti keliai labiau kalti, nei autobusai.
Comment
-
Parašė Lincas Rodyti pranešimąNu ten vienintelis trukumas manau buvo salono sildymas...
Comment
-
Parašė Lincas Rodyti pranešimąKazi ar patvariausi ir pigiausias aptarnavimas. Jie dabar turetu gesti dazniau nei padeveta Volvo ar Scania, kurias patvarkius iki sekancio gedimo galetu eksploatuoti zymiai ilgiau nei Ikarusus.
Comment
-
Parašė wanderer Rodyti pranešimąKo gero neesi girdejes apie atsarginiu detaliu kainas ypac "SCANIA",ar "VOLVO",ir kuo rementis tvirtini,kad "IKARUS"turetu dazniau gesti.Siaip "Ikarus"musu salygomis labai patvarus autobusai,vargu ar tiek atlaikys "VOLVO","SCANIA"ir kt .autobusai,kiek atlaike"IKARUS"
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąIkarusuose stovejo labai geri peciukai, labai efektyvus ir grazus... uz tai juos labai greit vogdavo/nusukdavo... salono sildymas buvo visai ne Ikarusu problema, o musu tautos...
Comment
-
Parašė Lincas Rodyti pranešimąKas is to kad tie peciukai buvo, jei nebuvo nei perimetrinio sildymo vandeniu nei ka. Paparasciausios angos orui pusti ir tiek. O plius juk tie peciukai, kad veiktu kura naudojo, tai vargu ar koks vairuotojas juos naudodavo, jei jokios kuro normos peciukui neskirdavo. Siaip koks sildymos islaikymas gali but, jei viengubi langai ir plius plysiai tarp duru ir tu paciu langu.
Kas link sildymo"IKARUS"autobusuose-sistema buvo sukurta gera,bet paprasciausiai nebuvo skiriamos kuro normos autonominiems peciukams(Pagal gamyklos normas-3,5 ltr.?val),todel laikui begant is ilgu "IKARUS 280"buvo ismontuojami,ir montuojami kaip papildomi i "IKARUS 250"-tokia buvo gyvenimo rrealybe...
O nauju detaliu yra pakankamai daug,vienas is pagrindiniu tiekeju yra "DOVAINA"
Comment
-
Parašė wanderer Rodyti pranešimąNeuzmirskite,kad "VOLVO" ir "SCANIA"padeveti pirkti skandinavjijos salyse,o tenai kitokios eksploatavimo salygos,todel ir kebulai pritaikyti Siaures salygoms.
Kas link sildymo"IKARUS"autobusuose-sistema buvo sukurta gera,bet paprasciausiai nebuvo skiriamos kuro normos autonominiems peciukams(Pagal gamyklos normas-3,5 ltr.?val),todel laikui begant is ilgu "IKARUS 280"buvo ismontuojami,ir montuojami kaip papildomi i "IKARUS 250"-tokia buvo gyvenimo rrealybe...
O nauju detaliu yra pakankamai daug,vienas is pagrindiniu tiekeju yra "DOVAINA"
Comment
-
Nedaug tu Ikarus'u teliko Kaune. 3 280(garaziniai:1070, 1312, 1047) ir lyg 2 paprasti (2109 su tiuninguotais ratu gaubtais, 2189) Dazniausia vazineja svaitgaliais, kai trumpesni reisai ir maziau keleiviu. Lincai, nesigincyk apie ka nezinai, mums dar pasvajot tiek zinot apie ivairius auto(kalba eina apie visais laikais buvusius ir esamus modeliu), kiek zino p. Wanderer..
Comment
Comment