Klausimas nusimanantiems, o kodėl dabartinės savivaldybės nė nežuri į naujus Ikarus autobusus, ar jie jau tokie prasti, nes kiek žinau tai dar gyva įmonė
Atsakymas paprastas: autobusu pirkimui skelbiamas konkursas, norintys jame dalyvauti paprastai pateikia panasia technika pabandymui ir paskui siap taip isrenkamas labiausiai reikalavimus atitinkantis autobusas. O del kokybes, tai jau kaip ir aisku, kad ieskoma pigesniu variantu tokiu kaip MAN, SETRA ar MB net nedalyvauja konkurse
Atsakymas paprastas: autobusu pirkimui skelbiamas konkursas, norintys jame dalyvauti paprastai pateikia panasia technika pabandymui ir paskui siap taip isrenkamas labiausiai reikalavimus atitinkantis autobusas. O del kokybes, tai jau kaip ir aisku, kad ieskoma pigesniu variantu tokiu kaip MAN, SETRA ar MB net nedalyvauja konkurse
As irgi sutinku jei prisimenat kai kauno troleibusai streikavo tada 2009 metais ir senaji ikarusa 2159 man atrodo isveze kad vaziuotu vietuij 14T.O tai turejo jau metus atstovejas but mazdaug.
Klausimas nusimanantiems, o kodėl dabartinės savivaldybės nė nežuri į naujus Ikarus autobusus, ar jie jau tokie prasti, nes kiek žinau tai dar gyva įmonė
Šiek tiek papildysiu, Ikarus neturi padorių savo atstovų Lietuvoje, negali pasiūlyti serviso paslaugų.
Autobuso išbandymas nėra būtinas, norint dalyvauti konkurse, tiesiog taip bandoma "įsiteikti" vežėjui tikintis palankesnių sąlygų
Setrų tikrai nebus, bet visi kiti gamintojai turi neblogas galimybes net gamindami ir brangesnę techniką. Vilniuje nupirkti Volvo toli gražu nebuvo pigiausias variantas.
O as dar noreciau pasidomet ar kasnors zinotumet ka su tais ikarusais jie nuveiks.Ar lauke kaip dabar ir paliks stovet tolimoij ateiti???
Jei neklystu, tai šiemet sukanka lygiai 40 metų, kai Lietuvoje pasirodė 200-ji Ikarusų serija. Pradžioje "minkštieji" 250-ji Kaune, o nuo 1973 metų 556-ius ir 180-uosius, Lietuvos didžiuosiuose miestuose ėmė keisti 260-osios ir 280-osios serijos miesto tipo autobusai. Manau, kad sutiksite - tai buvo "revoliucinio" dizaino autobusai lyginant ne tik su "šiapus sienos" gaminamais LAZ, PAZ, KAVZ, LIAZ autobusais, bet ir "vakarietiškais" autobusais (pvz.: MB O307, MAN SL200, Scania CR112, jau nekalbant apie visokius to meto Arna, Vest, VBK ir etc. kėbulus). Gal daugeliui Ikarusai asocijuojasi su kriokiančiais ir dūmijančiais autobusais, tačiau, kaip suprantu, Jūs regėjot ar važiavot su keliolikos metų "nustekentu" autobusu, bet nematėt visiškai naujo. O jie atrodė fantastiškai tiek viduje tiek išorėje - didžiuliai langai, puikios apdailos medžiagos, aliuminis, chromuotos detalės, kokybiškos sėdynės. Naujas autobusas kvepėjo ypatingai, o autobuso dyzelinis variklis tesiog "grojo". Et...
Todėl prieš kelis metus "atsisveikinimo su Ikarusais" šventėje ir "kibau" KA parko direktoriui "į atlapus" - tai techninis paveldas, būtina išsaugot. M.G. pažadėjo, kad bent 260-ąjį restauruos. Manau, kad likę keli autobusai ir yra ta medžiaga, juolab, kad "fotobuse" galima rasti puikių pavyzdžių (Estija, Rusija), kaip atrodo "restauruoti" autobusai. Tikiuosi, kad mes irgi tą sugebėtume padaryti...
Gal daugeliui Ikarusai asocijuojasi su kriokiančiais ir dūmijančiais autobusais, tačiau, kaip suprantu, Jūs regėjot ar važiavot su keliolikos metų "nustekentu" autobusu, bet nematėt visiškai naujo. O jie atrodė fantastiškai tiek viduje tiek išorėje - didžiuliai langai, puikios apdailos medžiagos, aliuminis, chromuotos detalės, kokybiškos sėdynės. Naujas autobusas kvepėjo ypatingai, o autobuso dyzelinis variklis tesiog "grojo". Et...
/\ Visiškai logiška. Parašei viską teisingai, tik nepaaiškinai, kas gamino Ikarusų dyzelinius variklius? Patys vengrai, ar importuodavo?
Nu gal reiktu papildyti.Gamykla vadinosi Raba -Man .Varikliai buvo gaminami pagal Man licenzija modelis D 2156.Greiciu dezes irgi -pagamintos Vengrijoi ,bet pagal ZF licenzija .
Vakaris aciu uz labiai idomia informacija tikiuosi dar kad ji isleistu vazinet po miesta retkarciais net jeigu ir netinka EU salygom.
EU reikalavimai taikomi tik naujai gaminamiems ar importuojamiems automobiliams. Be to senas chlamas iš V. Europos teršia ne ką mažiau. Ir iš viso Euro reikalavimus atitinka tik nauji ir kelis metus tvarkingai eksploatuojami varikliai. Po to senstelėję varikliai jau nebeatitinka reikalavimų...
Jeigu gerai zinau tai ikarus 280 visai nera.visi jau supjaustyti arba parduoti o del 250 tai nlb zn man atrodos yra toks raudonas su balta bet ar jy restoruos tai nelabai manau.
Jeigu gerai zinau tai ikarus 280 visai nera.visi jau supjaustyti arba parduoti o del 250 tai nlb zn man atrodos yra toks raudonas su balta bet ar jy restoruos tai nelabai manau.
Comment