Parašė Buss fanas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Ikarus autobusai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVadinasi perdarinėjo patys (AP) ar kokia vietinę firmelę samdė. Jei būtų perdarinėję Vilniaus AP (tuometiniame), tai butų legaliai autobusui suteikta 280K modifikaciją.
Kiek tikrinau "oficialiai" Vilniaus AP sutrumpintų Ikarus 280 numerių, Regitra rodo juos kaip Ikarus 260 - matyt, taip ir buvo perregistuoti po perdarymo.
Comment
-
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąKaune visi sudvejinti autobusai, išskyrus Karosa B741, yra varomi viduriniais ratais (variklis yra priekinėje sekcijoje). Vilnius čia yra visiška priešingybė - tik vienintelis Ikarus 280 yra varomas viduriniais ratais, bet ir tai jis nejuda iš vietos jau arti 2 metų.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąAr tas Ikarusas dar tinkamas naudoti, TA galioja?
Comment
-
Uždrausti negalėjo, nes tam nėra jokių objektyvių priežasčių. Galiausiai, kas turi tokią teisę? Savivaldybės taryba? VA direktorius - jis tuo tikrai nesuinteresuotas. Kelių transporto inspekcija? Kuo remiantis?
O autobusą būtų galima restauruoti ir padaryti muziejiniu, bet važiuojančiu. Kartais, kaip Europos miestuose, pavasarį - rudenį būtų galima išleisti ir į maršrutus. Bet restauracijai reikia pinigų. o jų nėra.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO autobusą būtų galima restauruoti ir padaryti muziejiniu, bet važiuojančiu. Kartais, kaip Europos miestuose, pavasarį - rudenį būtų galima išleisti ir į maršrutus. Bet restauracijai reikia pinigų. o jų nėra.
Technikos muziejus galėtų tapti vienijančia organizacija, bet jo statusas galėtų būti aukštesnis.
Comment
Comment